Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22670)
Trollit kannattaa jättää huomiotta tässäkin ketjussa 🥱 Hyvää yötä 😴
Mummi on viisas. Ruotsissakin hoivakodeissa mieshoitajat hyväksikäyttäneet mummuja.
Huonoa oloa kuuluu ja näin iltasella parempaa oloa. Viime yö oli levoton, kun näin pahoja unia ja tunsin kipuja. Lopputyöpäivästä tuntui taas kovin huonolta ololta, vaikka aikaisemmin sain oloani paremmaksi.
Tässä iltasella tuli ulkoiltua ihan kivasti eli tuli käveltyä pitkästi. Eikä ollut kävelylenkki, vaan matkasin kävellen viihdettä katsomaan 3,7 km päähän ja takaisin. Oli niin tunkkainen olo, että tuo kävely rauhalliseen tahtiin tuntui hyvältä. Ennen tuonne viihteelle menoa otin torkut ja sen jälkeen olo normalisoitui.
En tiedä mikä tänään itseäni vaivasi. Iltapäiväunilla oli ainakin parantavaa vaikutuista päänsisäiseen oloon ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen melko nuori, tästä on tullut yksi lempiketjuistani. Kiva kuulla kaiken ikäisten kuulumisia. En ymmärrä, miksi ihmiset, jotka eivät tykkää aloittajasta tms., ovat edes täällä.
Itsellä työntäyteinen päivä. Kävin myös kaverin luona. Haaveilen laskiaispullasta huomenna :)
Ei vauvan ketjuissa aloittajasta tykkäämisen takia olla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen melko nuori, tästä on tullut yksi lempiketjuistani. Kiva kuulla kaiken ikäisten kuulumisia. En ymmärrä, miksi ihmiset, jotka eivät tykkää aloittajasta tms., ovat edes täällä.
Itsellä työntäyteinen päivä. Kävin myös kaverin luona. Haaveilen laskiaispullasta huomenna :)
Minkä ikäinen olet, melko nuori?
Jopas löytyi mielensäpahoittajia tällekin kysymykselle?! Ihme touhua. Kyllä minua kiinnostaa minkä ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee ja minkä ikäinen on melko nuori? Itse olen nuori, täytän keväämmällä 48. Taitaa olla suurimmalla osalla tamponi väärinpäin persiissä!
Mä oon ikäloppu 33 vuotias.
Oon niin kyllästynyt tähän oravanpyörään, kun hyvin harvassa on päivät jotka hymyilee mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas löytyi mielensäpahoittajia tällekin kysymykselle?! Ihme touhua. Kyllä minua kiinnostaa minkä ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee ja minkä ikäinen on melko nuori? Itse olen nuori, täytän keväämmällä 48. Taitaa olla suurimmalla osalla tamponi väärinpäin persiissä!
Tiedoksi: vauvalla on tapana alapeukuttaa kommentit, jotka eivät liity aiheeseen, ei siis ole kyse mielensäpahoittamisesta.
Sinun reaktiosi tamponeineen on ala-arvoinen, häpeä jos osaat!
Ja että oma kirjoitukseni olisi aiheeseen liittyvä kerron että hyvää kuuluu! Tein juuri ison tilauksen Temulta: kaikkea kivaa, kaunista ja ehkä muutama turhakin, mutta "tarpeellinen" tavara mahtuu 22 tavaran yli 100 euron tilaukseeni. Olen nyt niin onnellinen "odottaja" ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ikäloppu 33 vuotias.
Oon niin kyllästynyt tähän oravanpyörään, kun hyvin harvassa on päivät jotka hymyilee mulle.
Et ole ikäloppu, kaukana siitä. Sydäntä lämmittävä hymy sinulle päivääsi. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: vauvalla on tapana alapeukuttaa kommentit, jotka eivät liity aiheeseen, ei siis ole kyse mielensäpahoittamisesta
Parempaa päivänjatkoa myös tälle vaahtoajalle, joka opastaa muita miten pitää olla! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: vauvalla on tapana alapeukuttaa kommentit, jotka eivät liity
Mikähän tuossa oli vaahtoamista ja opastamista? Nyt laitat sanoilleni merkityksiä mitä niillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: vauvalla o
Ja jälleen, mikä sinua kaivelee?
No niin, no niin. Rauhoitutaanpas taas.
Olen viime päivinä ollut hyvin surullinen ja pettynyt moniin asioihin. Lisäksi koko elämäni kyllästyttää paljon. Eihän tässä kaikessa ole paljonkaan järkeä. Olen monesti joutunut joustamaan eri asioiden takia. Harvoin tavallaan olen voinut valita niin kuin olisin halunnut ja tehdä itselleni parhaita ratkaisuja. Aina on ollut jokin este ja vaikuttava asia mikä on täytynyt ottaa huomioon. Joskus mietin, että mitä olisin tehnyt jos olisi ollut kaikki mahdollista. Ehkä olisin keskittynyt itseeni ja tehnyt parempia ratkaisuja. Siitä olisi ollut hyötyä minulle.
Välillä tuntuu, että muuttokin oli turhaa, kun eipä sitä rahaa oikein sen enempää käyttöön jää. Yksinäinen olen ja sekin on surullinen asia. Olen miettinyt, että miten tästä talvesta tulikin tälläinen. Ehkä monet asiat olivat vaan liikaa nyt. Jokin raja ylittyi. Olen yleensä hyvä menemään eteenpäin ja löytämään kuitenkin hyviä asioita.
Avoimessa yliopistossa paljon tekemistä. Tässä kurssissa ei koetta, mutta ainakin muutamia esseitä pitää kirjoittaa. En oikein jaksa keskittyä mihinkään. Yritän jotenkin koostaa asiat kokoon. Olisi kuitenkin tärkeää suorittaa näitä opintoja. Hetki ei voisi paljon huonompi olla, mutta ei voi mitään. Valitusta taas, mutta lähes päivittäin on surullinen olo ollut. En itke yleensä kovin usein, mutta nyt on kyllä ikävä olo ollut.
Our Mirage - Remedy
Keskustelu vaikuttaa siltä, kuin keski-ikäiset bubiruusut laskuhumalassa haastamassa riitaa tyyliin -vittuiletsä?
Heräsin kun traktori aurasi parvekkeen edessä olevaa piha aluetta, sitten tuli korkea lavainen kuormuri ja ja alkoi pudota tavaraa yläkerroksen asunnosta, kuulin kun joku sanoi että on asunnon tyhjennys, joku nuori mies saanut häädön. Sitten läksin kauppaan ja nyt loppupäivän vietän kotona.
Vierailija kirjoitti:
Olen viime päivinä ollut hyvin surullinen ja pettynyt moniin asioihin. Lisäksi koko elämäni kyllästyttää paljon. Eihän tässä kaikessa ole paljonkaan järkeä. Olen monesti joutunut joustamaan eri asioiden takia. Harvoin tavallaan olen voinut valita niin kuin olisin halunnut ja tehdä itselleni parhaita ratkaisuja. Aina on ollut jokin este ja vaikuttava asia mikä on täytynyt ottaa huomioon. Joskus mietin, että mitä olisin tehnyt jos olisi ollut kaikki mahdollista. Ehkä olisin keskittynyt itseeni ja tehnyt parempia ratkaisuja. Siitä olisi ollut hyötyä minulle.
Välillä tuntuu, että muuttokin oli turhaa, kun eipä sitä rahaa oikein sen enempää käyttöön jää. Yksinäinen olen ja sekin on surullinen asia. Olen miettinyt, että miten tästä talvesta tulikin tälläinen. Ehkä monet asiat olivat vaan liikaa nyt. Jokin raja ylittyi. Olen yleensä hyvä menemään eteenpäin ja löytämään kuitenkin hyviä asioita.
Avoimessa ylio
Samoja asioita pyöritän itsekin päässäni; yksinäisyys, valinnat elämässäni ja valitsematta jättäminen. Lisäksi minunkin pitäisi opiskella, mutta en oikein tällä hetkellä pysty keskittymään siihenkään, mihinkään. Huoli myös kuinka kauan joudun olemaan työtön. Kotona ja kotona tarvitsisi alkaa raivaamaan. Turhaa pois. Ikääntyvän äitini nurkista pitäisi ainakin omia lapsuuden ja nuoruuden tavaroita viedä pois. Siinnäkin haastetta. En omista autoa. Tuntuu, että asiat kaatuvat nyt vain päälle ja tulee lamaantunut olo. Tätä riittäisi, mutta jätetään toiseen kertaan. Jo pelkästään tämän kirjoittaminen.. olen niin loppu.
Kylläpä on ankea keli! Vettä työntää taivaan täydeltä. No eipä tarvi kävelylle lähteä, onneksi eilen käveltiin jonkin verran.
Tänään autolla Cittarissa, pitää autoakin joskus käyttää. Siellä oli taas wokkiannoksia laputettuna joten kahden päivän ruoka siinä. Olen laiska kokki.
Toivottavasti tänä vuosi tuo monelle vaikeuksissa oleville muutoksen ja toivoa elämään💐
Olo on niin sietämätön, että puran sitä jopa tänne.
Poikaystäväni jätti minut tänään. Hän, jota rakastan.
Meillä on ollut myrskyä viime aikoina, mutta aina ollaan kuitenkin tähän asti saatu asiat haltuun.
Tällä kertaa kaikki on hänen puoleltaan lopullista. Sen vaan tietää.
En nuistanutkaan, että miten kamala tämä tunnetila on.
Vierailija kirjoitti:
Olo on niin sietämätön, että puran sitä jopa tänne.
Poikaystäväni jätti minut tänään. Hän, jota rakastan.
Meillä on ollut myrskyä viime aikoina, mutta aina ollaan kuitenkin tähän asti saatu asiat haltuun.
Tällä kertaa kaikki on hänen puoleltaan lopullista. Sen vaan tietää.
En nuistanutkaan, että miten kamala tämä tunnetila on.
Voi sinua! Mutta ehkä on parempikin erota, jos on myrskynnyt jo nyt. Kyllä sen tuntee, jos on oikea rakkaus kyseessä, silloin ei ole myrskyä. Toiselle haluaa vain hyvää. Parempaa kuin itselle. Kokemusta on, olen aviossa 50 vuotta ollut pappa. Katson rakastani lempeästi ja kiitän häntä elämänsä jakamisesta kanssani.
Huomenna vapaata, jeeee!
Hyvää yötä!