Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistutko kampaamosta 100 % tyytyväisenä?

Vierailija
10.01.2026 |

Itse olen ehkä kerran ollut täysin tyytyväinen lopputulokseen, useimmiten hiukset ovat jotenkin typerästi muotoillut, liian kiharat tai kaikkein tyypillisimmin liian sileät ja littanat.

Mulle on hiuksissa tärkeintä se, että ne ovat kuohkeat ja tuuheat, joku kiilto on toissijaista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilu on yleensä aina ihan järkyttävä vaikka muuten leikkaukseen olen ollut tyytyväinen. 

Vierailija
2/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kävin 30 vuotta eri kampaajilla, sitten luovutin. Nyt 10 v itse leikannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millasen muotoilun tekee, kunhan leikkaus ja/tai värjäys onnistuu. Viimeksi olin lähinnä järkyttynyt lopputuloksesta. 

Vierailija
4/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti kyllä. Nykyinen kampaaja osaa leikata ja muotoilla olemattomat hiukseni hyvin.

On ilmavuutta rikäpitkin päätä valuen.

Vierailija
5/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stailauksella ei mitään merkitystä, lähtisin hiukset märkinä jos kampaaja sallisi. Pääasia, että leikkuu tehty huolellisesti ja esim. harjaus ammattitaitoisesti. Moni kampaaja repii hiuksia. Siksi en enää edes käy kampaajalla.

Vierailija
6/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse. Kampaajat mitä ilmeisimmin eivät vaan osaa leikata kerroksia ja verho-otsatukkaa. Onneksi osaan itse.

Vierailija
7/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä tyytyväinen. Vuosia sitten huomasin, että kun olen itse pessyt parisen kertaa tukkani kotona, kampaus tai leikkaus ikäänkuin asettuu "kohdilleen" ja olen hyvin tyytyväinen. Leikkaus pitää olla hyvä ja kunnolla tehty varsinkin lyhyessä tukassa. Itse leikatun tukan huomaa heti, ainakin minä huomaan kun joskus ympärilleni viitsin katsella ratikoissa ja junissa ja marketeissa. 

Vierailija
8/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä tyytyväinen. Vuosia sitten huomasin, että kun olen itse pessyt parisen kertaa tukkani kotona, kampaus tai leikkaus ikäänkuin asettuu "kohdilleen" ja olen hyvin tyytyväinen. Leikkaus pitää olla hyvä ja kunnolla tehty varsinkin lyhyessä tukassa. Itse leikatun tukan huomaa heti, ainakin minä huomaan kun joskus ympärilleni viitsin katsella ratikoissa ja junissa ja marketeissa. 

Et huomaa. Toki sellaiset, jotka on huonosti leikattu.

Vierailija
9/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä, mutta ennen nykyisen tekijän löytymistä ehti olla monta epätoivon hetkeä. En teetä kampauksia enkä värjäyksiä, hyvä ja mun kuulaan sopiva leikkaus on tärkein.

Vierailija
10/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin käynyt Kreikassa. Hiuksia pätkäistiin uuteen malliin 30 cm, balayage ja muotoilu rantaloman jälkeen. Suomessa kampaajat eivät osaa käsitellä yhtä hyvin kiharia hiuksia.

Vierailija
11/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistu, viimeksi kun kävin leikkauttamassa hiukseni niin koko kampaamossa käyntiaika kesti oikeasti noin 10min yhteensä. Eikä edes muotoillut/föönännut hiuksiani, sanoi vain tympeäasti että ei ala turhaan laittamaan hiuksiani koska aikaisemmin oli puhetta että lähden kampaamon jälkeen suoraan kuntosalille.. lähdinpä sitten salille hiukset sekaisin hapsottaen (ohuet hiukset), eikä ollut itsellä edes muotoiluaineita mukana.  Vaihdoin sen jälkeen kampaamoa ja jännä että muut kampaajat käyttää leikkaamiseen 2-3x pidemmän ajan....

.

Vierailija
12/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2 kertaa olen poistunut 100% aidosti tyytyväisenä ihan kaikkeen. Muina kertoina ainakin muotoilu ollut ihan karmea. Liian usein myös väri ollut pettymys ja leikkaus pielessä. 

Vierailija
13/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulokseen olen useimmin tyytyväinen. Rahanmeno johonkin niin typerään harmittaa joka kerta. Lakkaisivatpa kasvamasta ettei tartte jatkuvaan siellä istuksia.

Vierailija
14/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin käynyt Kreikassa. Hiuksia pätkäistiin uuteen malliin 30 cm, balayage ja muotoilu rantaloman jälkeen. Suomessa kampaajat eivät osaa käsitellä yhtä hyvin kiharia hiuksia.

Eikä paksuja hiuksia. Aina sitä s*tanan huokailua. Jäänyt mieleen eräskin kerta, kun kampaajalta tippui saksetkin kädestä pari kertaa. Raidoista tuli keltaiset. Halusi korjata, mutta itse mietin ettei tästä nyt tule mitään ja parempi jatkaa muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi