Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22727)
Sairastan vaikeaa masista, enkä jaksa jokapäivä edes pukea, ja rasitun jos joudun lähtemään jonnekkin joka päivä. En vain jaksa, enkä osaa mitään, terapia loppui kuin seinään. Käytän lääkkeitä että saan paniikkihäiriöt kuriin.
Eilen kävin apteekissa ja meni 120 euroa sinne. Kaikenlisänä sukulainen työntää pienet lapset tänne ja se vasta rasittaakin päätä alkaa särkemään ja on pakko tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairastan vaikeaa masista, enkä jaksa jokapäivä edes pukea, ja rasitun jos joudun lähtemään jonnekkin joka päivä. En vain jaksa, enkä osaa mitään, terapia loppui kuin seinään. Käytän lääkkeitä että saan paniikkihäiriöt kuriin.
Eilen kävin apteekissa ja meni 120 euroa sinne. Kaikenlisänä sukulainen työntää pienet lapset tänne ja se vasta rasittaakin päätä alkaa särkemään ja on pakko tehdä ruokaa.
Oliko terapiasta hyötyä, miksi loppui? Onko kokeiltu muita hoitoja, esim ect tai sähköstimulaatiota? Jos lääkitys ei tehoa masennukseen, voi olla resistentti versio. Onko masennukselle joku selkeä syy, trauma tms.
Onko hoitosuhde kunnossa, psyk.sh ym
Voimia Sinulle
Tänään oli taas kauppapäivä, vein myös vanhalle äidille ostoksia, hyvin pääsin kävelemään vaikka 2 päivää satanut lunta, eilen aurattu kadut ja jalkakäytävät. Kyllä ärsytti kun halpa kahvi oli loppu, niin costarica oli 6,39e pkt ja ostin vahingossa pannujauhatusta .
Kyllä on kahvi ja suklaa hinnoissaan!
Tänään on ollut jotenkin surumielisempi päivä kuin yleensä. Jostain syystä mielessä ovat pyörineet elämän kivuliaat asiat, jotka ovat kuitenkin jo menneisyyttä. No, tämäkin kuuluu elämään, että ne tunteet välillä vilahtavat muistuttamaan elämänhistoriasta. Hetki näin ja huomenna toisinpäin. Ja se hyvä puoli tässä on, että niitä miettiessä osaa olla kiitollinen siitä, miten asiat ovat nyt.
Joskus kuulin sellaisen vertauksen, että elämä on kuin räsymatto, se sisältää kaikki värit. Se on niin totta.
Tänään minulla oli merkittävä kohtaaminen ihmisen kanssa, joka oli niin ihanasti vuorovaikutuksessa, että sellaista harvoin tulee eteen. Tokkopa hän itse edes ymmärsi, että se hänen läsnäolonsa sai oloni tuntumaan siinä hetkessä tosi hyvältä. Olen monesti miettinyt, että loppujen lopuksi se ihmisenä oleminen toiselle on hyvin pienestä kiinni. Kunpa osaisi itsekin heijastaa enemmän sitä hyvää toisille. Ettei ainakaan ymmärtämättömyyttään vahingossa painaisi ketään alaspäin. Tällaisia pieniä toiveita on omalle kohdalle.
Tällaisia ajatuksia siis tässä hetkessä. Hyvää yötä <3
50+ Mummeli
Vuoden ensimmäinen kauppapäivä: Puuilosta wc-paperia (tarjous), Ikeasta tuoksukynttilöitä (tarjous), Lidlistä juustokastiketta (tarjous), teetä ja olutta. Noi kaupat lähellä ja lähekkäin, huomenna kauemmaksi kaupoille. Juustokastike riittää kevään ajan, Wc-paperi kesään, tee syksyyn ja kynttilät ens jouluun. Oluet tämän illan! Mitä ei siis kannata ostaa? Olutta!
Vierailija kirjoitti:
Vuoden ensimmäinen kauppapäivä: Puuilosta wc-paperia (tarjous), Ikeasta tuoksukynttilöitä (tarjous), Lidlistä juustokastiketta (tarjous), teetä ja olutta. Noi kaupat lähellä ja lähekkäin, huomenna kauemmaksi kaupoille. Juustokastike riittää kevään ajan, Wc-paperi kesään, tee syksyyn ja kynttilät ens jouluun. Oluet tämän illan! Mitä ei siis kannata ostaa? Olutta!
Mikä se Lidlin juustokastike on nimeltään ja merkiltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Lidlin juustokastike on nimeltään ja merkiltään?
Milbona, cheddar, laktoositon, kokkailuun & dippailluun. 250 g 1,99€. Päiväystä kesäkuulle asti. (Tarjous alkoi tänään)
Laitan sitä "nistipataan" ja tacoihin, ostan aina vähintään 4 kun tarjouksessa.
Menettelee mutta välillä ihan hyvää. Yleensä kivaa.
Mä tänään melkein räjähdin. Mä tunnen olevani aivan sorsittu työpaikallani. Ei ole aikoihin ollut näin paha olla. Ihan hemmetin musta mieli tänäån oli.
Tunnin kävelylenkki, elokuvan katsoin ja taas tunnin kävelylenkki näin vapaa-aikana. Vähän paremmaksi sain mieltäni. Viikonloppuna on hautajaisetkin varjostamassa mieltäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä tänään melkein räjähdin. Mä tunnen olevani aivan sorsittu työpaikallani. Ei ole aikoihin ollut näin paha olla. Ihan hemmetin musta mieli tänäån oli.
Tunnin kävelylenkki, elokuvan katsoin ja taas tunnin kävelylenkki näin vapaa-aikana. Vähän paremmaksi sain mieltäni. Viikonloppuna on hautajaisetkin varjostamassa mieltäni.
Jaksamista sulle ja parempia päiviä 🌸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Niin toivonkin parempia muutoksen tuulia. Kommenttisikin piristää iltaani, kun mitään positiivista ei olla sanottu itselleni.
Toivon erittäin hyvää jatkoa sulle!
Nyt kuuntelen:Tää kappale, ennen en tykännyt ollenkaan, mutta nyt kun kuuntelin useaan kertaan, I took a pillipiipari in Ibiza, Mike Pozner, on ihan vau.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuuntelen:Tää kappale, ennen en tykännyt ollenkaan, mutta nyt kun kuuntelin useaan kertaan, I took a pillipiipari in Ibiza, Mike Pozner, on ihan vau.
Hyvä tää oikoluku, pillipiipari, pitää olla pill. Kauhea tää ennalta arvaava ohjelma. Oikea riesa välillä. Mutta tää oli kyllä viikon paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tää oikoluku, pillipiipari, pitää olla pill. Kauhea tää ennalta arvaava ohjelma. Oikea riesa välillä. Mutta tää oli kyllä viikon paras.
Hei, ja minä höpsö hain googlesta tuolla "pillipiiparilla" , vähän ihmettelinkin, mutta löytyihän se! Nyt mulle nauru maistuu! Hauskaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Niin toivonkin parempia muutoksen tuulia. Kommenttisikin piristää iltaani, kun mitään positiivista ei olla sanottu itselleni.
Toivon erittäin hyvää jatkoa sulle!
Kiitos.
Etäpäivää vietän kylpytakissa ja on ihan hiton tylsää kun ei oikein ole mitään järkevää tekemistä. Tai olis jotain mut en viitsi tehdä kun on niin tylsää. Olen työssä ja työnantajalla joka ei juurikana kiinnosta. Kaipaisin enemmän haastetta, tekemistä, päätösvaltaa, järkevämpää- ja toimivampaa organisaatiota ja se että saisi vaikuttaa johonkin työn sisältöön.
Olin aiemmin isolla globaalilla firmalla jossa prosessit, koko johtamisjärjestelmä ja päätöksentekoprosessi oli mietitty tarkasti, sitä johdettiin tarkasti ja kurinalaisesti. Kaikilla samaan organisaatiotasoon kuuluvilla oli samat säännöt. Tässä firmassa poukkoillaan ees taas, tehdään hyvin äkkinäisiä hihasta vedettyjä päätöksiä ilman että tajutaan yhtään mitä se vaikuttaa esihenkilö ja työntekijätasolle. Oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee, tukiyksiköt johtaa kenttää (esihenkilöitä) suoraan ohi liiketoiminnan vastuullisten eikä edes tiedota meitä päälliköitä asioista. Kuukausittain tulee eteen asioita jossa ihmetellään että "mistäs tämä nyt tuli ja miksi me ei TAASKAAN tiedetä asiasta mitään kuin nyt vasta." Yhdellä on yhdet säännöt ja oikeudet, toisilla toiset ja se kuka on vaan röyhkein voi mukailla omat säännöt ilman että siitä seuraa mitään. Monet asiat tehdään edelleen kuin 2000 luvun alussa tai jopa hyvin "kotikutoisesti". Valitettavasti myös monilla eteenkin vanhemmilla myös osaaminen on siellä 2000 luvun alkuvuosilla joka näkyy virheiden määränä ja siinä että asiat näyttää ulospäin jopa asiakkaille amatöörimäisenä (yhtenä esimerkkinä tiedotteiden tekemisen ja julkaisun laatu, ihan hirveetä).
Esihenkilömme ei ole kovinkaan järjestelmällinen eikä oikein osaa johtaa, tiedottaa vaan asioita sillon kun/jos muistaa. On niin kiireinen että moni asia jää puolitiehen, useinkaan ei vastaa sähköposteihin eikä selvitä epäselviä asioita, ei välttämättä edes vie niitä eteenpäin talon johdolle joten me ei taas saada työtämme tehtyä jne. Ihan hiton turhauttavaa ja lannistavaa. Samoista asioista jankutetaan 1/2 v ilman että mistään tulee valmista LOPPUUN SAAKKA, moni jää vähän puolitiehen.
Mutta toisaalta - ehkä minäkin (kuten muutama kolleganikin) nostan vaan kädet pystyy, ajattelen, että "aivan sama" ja nautin palkastani. Nytkin olis hyvä ulkoilukeli ja voisin hyvin lähteä päiväkävelylle päivän valossa. Ja palkka juoksee. Tämä kaikki on vienyt jo reilussa vuodessa työmotivaationi lähes nollaan.
Pizzaperjantai, jippuu
Puoliso lähti kaupoille, minä kudon kolmiohuivia tupsulla, uusi kokeilu, löysin ohjeen vahingossa.
Perjantain parhautta Kaikille
Kerrohan mitä Sinulle kuuluu
N64
Elämässä tuntuu olevan nyt tähdet kohdallaan. Hyvin siis asiat.
Vielä kun saisi s-elämän kohdilleen, niin olisi melko täydellistä.
N53
Nuorten idoleita ja tuntemattomampia, jotka yrittävät saada parempaa näkyvyyttä itsellensä. Itse katson Umk:n ja Euroviisut tavan takia. Mulla on lippu Johnny Loganin konserttiin. Kaksinkertainen euroviisuvoittaja on, että jonkinlaista euroviisufania taidan olla.
Kärttyisämpi päivä tänään ja taitaa johtua vähäisistä unista. Ajatuskatkoja tullut paljon tänään.