Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22814)

Vierailija
4681/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giuseppe Verdi:Requiem

Kannattaa kuunnella ja aistia, perehtyä myös tekstiin. Huikea teos! Esim. Dies irae -osio.

Vierailija
4682/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ollut väsynyt, ekana heräsin 7, aamupala, nukahdin uudelleen 8.30-10.00, ruokailtiin, sitten nukuin 14.00-15.00. Sitten katoin lempiohjelman  La Promesan, nyt lemmen viemää toisella silmällä. Äsken söin ahventa ja juureksia, kohta keitän kahvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana paluu syksyyn, kun Arto Nyberg palasi sunnuntaihin. Hyvä asiallinen tyyli, mielenkiintoiset vieraat, ei muuta tarvita toimivaan konseptiin

Vierailija
4684/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskaa ja tympeää kuulu. Päätin tänään lopettaa kaiken jäte kierrätyksen. Siksi että sodissa ja sota harjoituksissa  singotaan luontoon äärettömiä määriä metallia ja kaikkea mahdollista niin miksi minä kiikuttaisin metallisen viilipurkin kannen metalli kierrätys astiaan.

Kierrätys on kovan luokan pipertelyä niille, jotka haluaa uskoa pelastavansa maailman.

Vierailija
4685/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sujuu hyvin, kiitos

Nakkikastiketta, kuoripottuja... ystävien kanssa viesteilyjä

Vierailija
4686/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aikaan syötte?

Tiikeri
4687/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa...

Vierailija
4688/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kuuluu, laiskottaa vaan niin vietävästi.

Vierailija
4689/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa.

Vierailija
4690/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän aikaan syötte?

Päivän kuulumisia luettelin... toki syötiin jo aiemmin...

Vierailija
4691/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giuseppe Verdi:Requiem

Kannattaa kuunnella ja aistia, perehtyä myös tekstiin. Huikea teos! Esim. Dies irae -osio.

Parasta A-luokkaa.

Vierailija
4692/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badding: Paratiisi

Vierailija
4693/22814 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hereillä neljästä asti. Ei vaan nukuta. En tiedä tästä päivästä mitään.  Käyn ulkona kävelemässä. Ostan yhden mandariinin. Muuhun ruokaan ei ole tänään rahaa. Tulee todella pitkä päivä kun ei vaan ole mitään tekemistä eikä ohjelmaa. 

Vierailija
4694/22814 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun Oulussa ei ole lapsille teatteria, eik paljon muutakaan kuin kirjastot.

Vierailija
4695/22814 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätän paljon. Ostan usein käytettyä. Lajittelen jätteet. Silti ajattelen, ettei siitä juuri ole hyötyä. Sama vaikka tämä 5 miljoonainen kansa polttaisi jätteensä.

Ympäristö on globaali. Se, mitä tapahtuu Jenkeissä, Kiinassa, Intiassa tai Venäjällä ratkaisee, miten ympäristön käy. 

Monet yritykset harrastaa viherpesua, ympäristönsuojelu on markkinointikikka.

Vierailija
4696/22814 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hereillä neljästä asti. Ei vaan nukuta. En tiedä tästä päivästä mitään.  Käyn ulkona kävelemässä. Ostan yhden mandariinin. Muuhun ruokaan ei ole tänään rahaa. Tulee todella pitkä päivä kun ei vaan ole mitään tekemistä eikä ohjelmaa. 

Kello 10. Kävelyt kävelty ja ihmisiä katseltu. Muuta ei olekaan ohjelmassa tänään. Ruokaa ei tarvitse kokata, kun ei ole, mistä kokkaisi. Kotona on kirjoja ja lankoja. Lukemista en jaksa. Ehkä koitan neuloa jotain. Tämä päivä olikin sitten tässä. Aamukymmeneltä alan odottaa iltaa. 

Vierailija
4697/22814 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello 10. Kävelyt kävelty ja ihmisiä katseltu. Muuta ei olekaan ohjelmassa tänään. Ruokaa ei tarvitse kokata, kun ei ole, mistä kokkaisi. Kotona on kirjoja ja lankoja. Lukemista en jaksa. Ehkä koitan neuloa jotain. Tämä päivä olikin sitten tässä. Aamukymmeneltä alan odottaa iltaa. 

Jos tulot ovat pitkään minimit, se luo näköalattomuutta, ei jaksa enää keksiä millä asioita korjaisi.

Hankalin tilanne on niillä, jotka ovat nuoresta olleet työkyvyttömiä, mitään ei oikein ole kyennyt hankkimaan.

Seurakunnat jonkin verran auttavat. 

Onko mielenvirkistystä saatavana sukulais- tai tuttavakyläilyistä? Saisitko SPR:n ystäväpalvelusta ystävän?

Vierailija
4698/22814 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin: Fuckin' Antti Järvinen

En voi mitään, mut tää naurattaa aina

Häitä pidelly...

Vierailija
4699/22814 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivä kotitöitä, iltapäivällä kaveri jonka olen tavannut viimeksi vuosi sitten,  tuli kylään. Osti poikani vanhoja pikkuautoja ja poliisiaseman ja autopesulan kun on saanut 2 lastenlasta. Joimme kääretorttukahvit.

Vierailija
4700/22814 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelin tänään autotallia ja kaikenlaista tavaraa löysin. Ihmettelen miksi olen säilyttänyt esim vanhoja kalentereita vuosien takaa. Ovat jo monet muutot mukanani kulkeneet. Vanhimmat siltä vuodelta, kun ripille pääsin. Oli vielä leiriajankohtakin merkittynä sekä konfirmaatio ja juhlapäivä erikseen. Kävin muualla kauempana tuon riparin. Ei siellä kirkossa ollut muita kuin vanhempani omasta suvusta. Juhlassa sitten enemmän porukkaa. Paljon muistoja tuli mieleen. Tuohon aikaan oli sitä ohjelmaa paljon enemmän. Toisessa kalenterissa taas paljon koiraani liittyvää. Kaikki sen elämään kuuluneet asiat. Tuntuu, että tästä kaikesta on niin paljon jo aikaa. Nyt pitää viimein heittää nuo kalenterit pois.

Muuten ulkoilin tänään paljon. Näin taas yhden hirven joka ylitti tien ja jäi katsomaan minua. Olen kahdeksan nähnyt tänä syksynä. Tänäänkin kiva tuulinen sää ja ei satanut yhtään. Hieman kylmä vaan jo. Eilen taas hyvin kaunis päivä. Kävelin hevosten ohi ja omenia saivat. Hieman väsynyt olo on. Toivon niin, että kaikki menisi hyvin ja pääsisin taas elämässäni eteenpäin tiettyjen asioiden osalta. Kaipaan rauhaa elämääni, mutta esim taloudelliset jutut kuormittavat.

Deaf Havana - Smiles all round