Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22814)

Vierailija
4661/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Peyton Placea. Jakso 131 menossa. En muistanutkaan, että on näin jännä. Ei pelkkää rakkautta vaan ihan murhia. Onneksi Allison eli tylsä Mia Farrow laitettiin viime jaksossa koomaan ettei häntä enää näy naiivisti kuiskailemassa. Frank Sinatra ei tykännyt, kun he seurustelivat tuohon aikaan ja tuotanto suostui kirjoittamaan Allisonin ulos.

Muutoin laadin laajaa kirjelmää Helsingin hovioikeuteen eräässä rikosoikeudenkäynnissä, jossa olen asianomistajana eli uhrin asemassa.

Tein pakastimeen suppilovahvero-ja kanttarellimuhennoksia joulua varten. Ovat hyviä kalapuikkojen ja perunamuusin kanssa.

Vierailija
4662/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän biisi: Olen kuullut on kaupunki tuolla

Vaikka vaellus on vaivaista, minä vielä jaksan toivoa. Näin mulla. Heiveröisesti. Juuri ja juuri. Tämä laulusta Kahden maan kansalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4663/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen mutta vähän haikea päivä. Vettäkin satanut mutta luonto kaunis.

Biisit,  Edu kettunen- autioilla rannoilla -

Juha tapio- kultahippu

Anna Eriksson- kesällä kerran 

Petri Laaksonen-hyvää matkaa-

Vierailija
4664/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona koko päivä. Olen pessyt pyykkiä. Tehtiin joulutorttuja ja juotiin glögiä (koska jouluun on enää 79 yötä). Kohta nukkumaan. 

Vierailija
4665/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä katsokaan tänään Stopmotionia, sillä olo on huono. Tämä on ravaamista vessassa, vähän huippaa, sattuu keskivartaloon, ollut koko illan yliväsynyt olo ja on kylmä.

Enpä mene huomenna töihin. Niin huono olo, että en varmana aamullakaan ole kunnossa, jos saan edes nukutuksi tänä yönä.

Mikä lie tauti iskenyt muhun. Muistakaa hygienia näinä aikoina, jotta ette ole samassa pisteessä kuin minä.

Vierailija
4666/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa ja tympeää kuulu. Päätin tänään lopettaa kaiken jäte kierrätyksen. Siksi että sodissa ja sota harjoituksissa  singotaan luontoon äärettömiä määriä metallia ja kaikkea mahdollista niin miksi minä kiikuttaisin metallisen viilipurkin kannen metalli kierrätys astiaan.

Vierailija
4667/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskaa ja tympeää kuulu. Päätin tänään lopettaa kaiken jäte kierrätyksen. Siksi että sodissa ja sota harjoituksissa  singotaan luontoon äärettömiä määriä metallia ja kaikkea mahdollista niin miksi minä kiikuttaisin metallisen viilipurkin kannen metalli kierrätys astiaan.

Jos ketkään ei ylläpidä järjestystä ja puhtautta niin täällä ei kukaan viihtyisi. Jokainen voisi koittaa tehdä hyvää, paitsi toisille idiooteille se on ylivoimaisen vaikeaa.

Vierailija
4668/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi poika tuli yllättäen kylään viikoksi, otin kanakoivet sulamaan , keitin perunat ja porkkanat. Mulla on aina pakasteessa valmiina yllätysvieraille.  Mukavaa kun käyvät kyläilemässä.

Vierailija
4669/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu?

Voi oilla, että on ihmisiä, jotka kokevat positiivisena sen, että heiltä kysellään kuulumisia, ikään kuin huomiiodaan. Ja kyselijä sitten kysyy "...koska näin kuuluu tehdä"

Vakuutanpa kuitenkin, että meitä on paljon sellaisiakin, joita tämä mitä kuuluu -pzkanjauhanta lähinnä ärsyttää. Me koemme tämän lähinnä typeränä, alentuvana ja joutavana, eikä meillä - todellakaan - ole mitään tarvetta kertoilla "kuulumisiamme", emmekä koe mitään huomioiduksi tulemisen tunteita tällaisesta. Se yksinomaan ärsyttää.

Sen sijaan, että yritätte leikkiä suurta johtajaa ja hyvesignaloida itseänne tällaisilla puolivillaisilla johtamiskonopeilla, ottakaa kanssaeläjiänne sen verran huomioon, että esitätte typeryytenne niille, jotka niitä mahdollisesti kaipaavat.

Vierailija
4670/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän panna akkaa ennen nukkumaanmenoa, mutta tuntuu toivottomalta... Miksi valitsin mallin joka vaan ottaa selfieitä eikä anna?

Vierailija
4671/22814 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hieman sateinen päivä. Olin ulkona silti paljon ja kävelin metsätietä pitkin. Kauniita ruskan sävyjä. Aamulla järjestelin varastoa. Luulin, että tavarat olisivat jo löydetty ja järjestys hyvä. Aina vaan löytyy muuton jäljiltä jotain joka on väärässä paikassa. Yritinkin lajitella poispistettävää ja tuoda sisälle taas säilytettäviä tavaroita. Pahinta on varmaan huomata jokin tärkeä tavara väärässä paikassa melko kylmässä varastossa. Pitäisi nyt talvea varten viimein saada kaikki kuntoon.

Hain omenoita eräästä pihasta (tähän lupa), mutta alkavat olemaan jo hieman pehmeitä. Ehkä teen niistä silti vielä jotain. Täällä sisällä on jo noin 15 astetta. En tiedä ovatko muut jo avanneet patterit. Itselle vähän yllätys tämä kylmyys täällä ja aiemmassa asunnossa tai tarvinnut vielä murehtia näistä jutuista. Siihen se sähkössä säästäminen sitten loppui.

Ihan hyvä mieli ollut tänäänkin. Tietyt asiat huolettavat ja pelottaa miten käy eräissä jutuiss. Se selviää aikanaan, mutta sellainen vähän ikävä tunne on. Yritän luottaa siihen, että kaikki menee hyvin.

Badflower - The Jester (Live From The Hideout)

Vierailija
4672/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi: Edu Kettusen joku, kaikki

On upeita biisejä, jäänyt liian vähälle huomiolle

Sama: Timo Kiiskinen, loistava tekijä ja laulaja

Ilma on sateenharmaa, taidan pysytellä sisällä, ainakin alkuun. Pitäis järjestää kirjahyllyä, pyyhkiä pölyt yms tai sitten käsitöitä. Ristikkoakin olis täytettäväksi.

Ihana leppoisa, kiireetön aamu. Kaffella oon ja ihastelen runsasta pihlajanmarjasatoa

Vierailija
4673/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en pidä puolistakaan ketjuista mitä täällä on, joten jätän ne ihan sivuun. Miksi kiusata itseään ja tulla ketjuun joka ei kiinnosta?

Me ihmiset vaan ollaan erilaisia. Annetaan kaikille olla jotakin.

Itse yritän selvitä tästä päivästä vatsanvääntelyineen.

Vierailija
4674/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän panna akkaa ennen nukkumaanmenoa, mutta tuntuu toivottomalta... Miksi valitsin mallin joka vaan ottaa selfieitä eikä anna?

Varmaankin markkinointimateriaali ja myyntipuheet olivat hyviä, etkä tutkinut tarkemmin speksejä ja referenssejä?

Vierailija
4675/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Laaksonen: Täällä pohjantähden alla

Vierailija
4676/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin aamulla 8 km lenkin, kiertelin kauppoja ostamatta mitään, söin ja otin päiväunet. Kello on 14. Tunnin verran olen selannut nettiä ja miettinyt miten työttömänä saan aikani kulumaan.. Lähden kohta uudelle lenkille. 

Vierailija
4677/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana kertoa omista asioista netissä. Soita tai tuu käymään?

Vierailija
4678/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana kertoa omista asioista netissä. Soita tai tuu käymään?

Puhelinnumero ja osoite?

Vierailija
4679/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu?

Voi oilla, että on ihmisiä, jotka kokevat positiivisena sen, että heiltä kysellään kuulumisia, ikään kuin huomiiodaan. Ja kyselijä sitten kysyy "...koska näin kuuluu tehdä"

Vakuutanpa kuitenkin, että meitä on paljon sellaisiakin, joita tämä mitä kuuluu -pzkanjauhanta lähinnä ärsyttää. Me koemme tämän lähinnä typeränä, alentuvana ja joutavana, eikä meillä - todellakaan - ole mitään tarvetta kertoilla "kuulumisiamme", emmekä koe mitään huomioiduksi tulemisen tunteita tällaisesta. Se yksinomaan ärsyttää.

Sen sijaan, että yritätte leikkiä suurta johtajaa ja hyvesignaloida itseänne tällaisilla puolivillaisilla johtamiskonopeilla, ottakaa kanssaeläjiänne sen verran huomioon, että esitätte typeryytenne niille, jotka niitä mahdollisesti kaipaavat.

Jotain sinäkin paatoksellasi kaipasit.

Vierailija
4680/22814 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti Neuvonen: Nuoruustango