Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen vereslihalla.
Osui sydämeen tämä yksinkertainen, riipivä toteamuksesi. Halaus tuntemattomalta ystävältä. <3
Voi kiitos! Nyt vasta huomasin tämän. Halaus sinullekin. <3
Tulipahan katsottua lähiseutuani paikoista joissa en olekaan käynyt. Olipa upean näköistä seutua ja tuntui kuin olisin vaihtanut kaupunkia, sillä pikkukylältä se kaupungin osa tuntui. Olin fillarilla liikenteessä.
Vähänkö mieleni virkistyi ja tulin rennoksi tuosta lenkistä.
Pitäisi enemmän seikkailla luonnossa. Muuten sitä tylsistyy aina samoihin maisemiin.
Kiitos hyvää. Tänään oli 'lepopäivä ' kotona pientä siivousta ja kukkien laittoa ulkona,pientä piristystä arkeen.
Viime yö oli tosi tuskallinen, kun en saanut nukutuksi kuumuuden takia. Aloin sitten katsoa netflixistä Julma leikki nimistä elokuvaa. Olipa se kuumottava elokuva ja varsinkin, kun olin jo valmiiksi kuumuuden oloissa.
Tänään oon muutenkin kärsinyt kuumuudesta ja kohta saan helpotusta, kun pääsen järven rannalle.
Ei mulla aikaisempina päivinä näin tukalaa oloa ollut.
Vastavalmistuneesta upeasta talosta nauttimista ja mielenkiintoista kovapalkkaista asiantuntijatyötä kotitoimistossa. Kohta lomalle.
Se unohtui sanoa edelliseen viestiini, että en ole aikoihin saanut noin hyvää elokuvakokemusta. Se Julma leikki oli todella hyvä elokuva, jos sietää ahdistavia elokuvia. Se on Stephen Kingin teoksesta tehty elokuva.
Enimmäkseen on tullut sarjoja katsottua. On ollut aika väsyttävä päivä muuten. Syynä se, kun kuumuuden takia en saanut nukutuksi viime yönä.
Vierailija kirjoitti:
Se unohtui sanoa edelliseen viestiini, että en ole aikoihin saanut noin hyvää elokuvakokemusta. Se Julma leikki oli todella hyvä elokuva, jos sietää ahdistavia elokuvia. Se on Stephen Kingin teoksesta tehty elokuva.
Enimmäkseen on tullut sarjoja katsottua. On ollut aika väsyttävä päivä muuten. Syynä se, kun kuumuuden takia en saanut nukutuksi viime yönä.
Nuorempana luin kaikki Stephen Kingin kirjat, leffojakin katsoin monet... joku päivä tuli kauhulle täysi toppi. Kingin tapa kirjoittaa on loistava. Ja usein kun luulee pelastuneensa, kirjan lopussa kauhu alkaa uudestaan...
Minä olen hoitanut puutarhaa, kukkapenkissä surullista katsottavaa kun kasvit nuokkuu janoissaan. Ketokukat kyllä helteestä tykkää, kauniita ovat. Mokomat juhannuskukatkin kukkii varkain ja liian aikaiseen.
Joku täällä mainitsikin, että monet kirjoittaa luonnosta. Totta. Tää alkukesä on vaan niin hurmaavaa aikaa, joka vuosi.
Päivän musiikki
Suvivirsi
Junnu Vainio: Käyn ahonlaita...
Mukavaa kesäkuun ekaa Kaikille
N63
En osaa lainaa viestiäsi N63. Ehkä tauko virittää aivot tilaan, jossa saa elokuvista enemmän irti. Yleensä sitä tulee katsottua elokuvia joista ei tiedä kenen kirjasta se ollaan tehty.
Hyvät säät ulkona ja helppo puheenaihe tuo luonto. On se hyvä, että ei täysin ihmiset ole vieraantuneet luonnosta.
Kappaleena minulta tulee Lynn Andersonin Rose Garden
Lauantaiaamun kuulumisia:
Aamulla kukonlaulun aikaan venerantaan asteltiin.
Pikkulinnut lauleli ja käki kukkui.
Moottoriveneellä vähän kauemmas niemen nokkaan ajettiin.
Sitten alkoi onkiminen.
Suopursu tuoksui, muutenkin tuoksui kesältä.
Ja niin sininen taivas!
Kaksi joutsenta lensi järven yli.
Ei ollut kala oikein syönnillään, mutta silti pääsen
ahvenia pannulla paistamaan.
Ensimmäinen onkireissu tällä järvellä.
Nyt on ahvenet perattu ja huilataan loppupäivä.
Mukavaa kesäkuun alkua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Lauantaiaamun kuulumisia:
Aamulla kukonlaulun aikaan venerantaan asteltiin.
Pikkulinnut lauleli ja käki kukkui.
Moottoriveneellä vähän kauemmas niemen nokkaan ajettiin.
Sitten alkoi onkiminen.
Suopursu tuoksui, muutenkin tuoksui kesältä.
Ja niin sininen taivas!
Kaksi joutsenta lensi järven yli.
Ei ollut kala oikein syönnillään, mutta silti pääsen
ahvenia pannulla paistamaan.
Ensimmäinen onkireissu tällä järvellä.
Nyt on ahvenet perattu ja huilataan loppupäivä.
Mukavaa kesäkuun alkua kaikille!
Ihana viesti
Viime sunnuntaina ukko savusti naapurin katiskasta saadut ahvenet. Voi miten hyvää.
Elokuvista: tulee muutama mieleen, että olen lukenut kirjan ja nähnyt leffan, molemmat tosi hyviä mm
Poikani Kevin, Hiljaiset sillat, Hevoskuiskaaja
Noi kirjat on mulla omana, luen toisinaan uudestaan
Paras elokuva: Parhaat vuotemme, toisena Pieni pyhiinvaellus, katson aina kun telkasta tulee
Päivän tsipale: Nälkämaan laulu
Mun kappale:
Klamydia Isillä on aina, aina ikävä sua
Jotenkin koskettavaa, kun 'karski' Vesku Jokinen laulaa
En tiedä mitä eiliselle viestilleni tapahtui, mutta antaa olla. On paljon parempi fiilis nyt.
Huomasin, että Netflix on lisännyt valikoimaan elokuvan, jota mä pyysin Netflixiltä. Elokuva on Godzilla Minus One!!! Kotipuolessa sen sitten katson, kun sinne pääsen.
Täällä mökillä löhöilen, oon syönyt ylen. Lempeän tuulen, nyt todellakin kuulen. Oon riippumatolla, enkä missään katolla. Jos näytän yläkroppaani paljasta, niin en päästä irti kaljasta. En aio täällä ongelmiani puida, sen sijaan voisin mielummin uida. Täällä myös lintuja kuuntelen ja ilmaa suutelen.
Täällä rauhaisaa on ja siitä nautin. Saa nähdä ukkostaako missään vaiheessa, kun niin kauniilta säältä näyttää.
M31
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä eiliselle viestilleni tapahtui, mutta antaa olla. On paljon parempi fiilis nyt.
Huomasin, että Netflix on lisännyt valikoimaan elokuvan, jota mä pyysin Netflixiltä. Elokuva on Godzilla Minus One!!! Kotipuolessa sen sitten katson, kun sinne pääsen.
Täällä mökillä löhöilen, oon syönyt ylen. Lempeän tuulen, nyt todellakin kuulen. Oon riippumatolla, enkä missään katolla. Jos näytän yläkroppaani paljasta, niin en päästä irti kaljasta. En aio täällä ongelmiani puida, sen sijaan voisin mielummin uida. Täällä myös lintuja kuuntelen ja ilmaa suutelen.
Täällä rauhaisaa on ja siitä nautin. Saa nähdä ukkostaako missään vaiheessa, kun niin kauniilta säältä näyttää.
M31
Höhlä oot, kiitos siitä. Ei mitkään sanat riitä. Ei enää tarvitse sukkia, täällä vaan kastelen kukkia jne
Naapurissa on yo-juhlat just 15.00, samaan kellonlyömään on 2 salamaa ja 3 pisaraa... kattoo ny, toteutuuko???
N63
Lähden tänään autoilemaan ja melko pitkä matka, n. 200 km, olisi edessä.
Niin kauniilta säältä näyttää ja aion lasini täyttää 🍺
Siirryin laiturille makoilemaan. Riippumattoa lakkoilemaan. Jos kurottelen tuonne järveä nuolemaan, niin varmaan tipun kuolemaan. Mitä onkaan seuraavaksi tulemaan?
Toivotan jokaiselle kaunista säätä, jotta ei särje päätä. Jos särkee päätä niin ottakaa jäätä. Paitsi en toivota, jos olet pahansisuinen näätä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Niin kauniilta säältä näyttää ja aion lasini täyttää 🍺
Siirryin laiturille makoilemaan. Riippumattoa lakkoilemaan. Jos kurottelen tuonne järveä nuolemaan, niin varmaan tipun kuolemaan. Mitä onkaan seuraavaksi tulemaan?
Toivotan jokaiselle kaunista säätä, jotta ei särje päätä. Jos särkee päätä niin ottakaa jäätä. Paitsi en toivota, jos olet pahansisuinen näätä.
M31
🤭😉🤔😀😄🙂🙃
kynsien ihailija kirjoitti:
Lähden tänään autoilemaan ja melko pitkä matka, n. 200 km, olisi edessä.
Ajelehan varovasti, ihaile kynsiäsi vain tauolla tai perillä
Surua, valtavasti surua. Koiralla todettiin nielukasvain ja lähtee leikkaukseen ensi viikolla. Prosentit hyvä- / pahanlaatuseen on 50:50 ja tämäkin selviää leikkauksen yhteydessä.
Suoraa suomeks, toivotaan et on hyvälaatune, mutta samalla jätämme hyvästejä.
Vierailija kirjoitti:
Surua, valtavasti surua. Koiralla todettiin nielukasvain ja lähtee leikkaukseen ensi viikolla. Prosentit hyvä- / pahanlaatuseen on 50:50 ja tämäkin selviää leikkauksen yhteydessä.
Suoraa suomeks, toivotaan et on hyvälaatune, mutta samalla jätämme hyvästejä.
Ystävältä kuoli just rakas koira, paljon käyttivät eläinlääkärillä. Äitinsä on saattohoidossa. Nähtiin viime lauantaina. Yritin olla tukena. Huomasi hyvin, että vaipui mietteisiinsä.
Elämään mahtuu niin monenlaista
Voimia sinulle🥀
Olet oikealla asialla, kun puolustat arvostelun kohteena olevia ihmisiä. Kunpa maailmassa olisi enemmän kaltaisiasi ihmisiä, niin täällä olisi helpompaa elää!
Me rakennumme suhteessa toisiin ihmisiin ja jokainen kohtaaminen jättää jonkinlaisen jäljen. Osaisimmepa jakaa sitä hyvää toinen toisillemme. Jättää vaikka vain pienenkin hyvän jäljen.