Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2901/24139 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vielä biisin esittäjän nimen eli:

Jon Dretto- Broken Promise

En myöskään biisien takia kirjoita tänne. Joskus vaan tulee joku biisi vastaan minkä haluaisi jakaa muiden kanssa, kun se kuvastaa omia ajatuksia niin paljon. Tämä vielä lisäyksenä. 

Vierailija
2902/24139 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää avautua kenellekkään, joka päivä tuntuu tuskalta. Onneks pääsee kohta nukkumaan, häpeän tätä yksin oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/24139 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää avautua kenellekkään, joka päivä tuntuu tuskalta. Onneks pääsee kohta nukkumaan, häpeän tätä yksin oloa.

Rukoilen puolestasi.

Vierailija
2904/24139 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onnea valmistuvalle💫💫💫

N63"

Kiitos onnitteluista! 

Vierailija
2905/24139 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Minäkin olen hyvin yksinäinen. 

Vierailija
2906/24139 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Taivaan Isälle tästä päivästä. Ihan loisto fiilis.

Vierailija
2907/24139 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä jännittäjä ja valmistuva!

Ensiksikin lämpimät onnittelut Sinulle valmistumisen johdosta!

Itse jännitän joissakin tilanteissa tosi paljon, esim. hautajaisissa ja muissa juhlatilaisuuksissa. Olen pyytänyt lääkäriltä Propral 40 mg -reseptin. Jo puoli tablettia on auttanut jännitykseen.  En onneksi normaalissa arjessa tarvitse tuota lääkettä.

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
2908/24139 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hiki, viimeinen matto pesty, lattiat luututtu.

Palkitsen itseni pizzalla ja oluella, on kyl tosi kuuma. Ihana mäntysuovan ja puhtaan maton tuoksu on huushollissa.

Kivaa Keskiviikkoa Kaikille

Toivottavasti yksinäisiä pikkusen helpottaa, kun voi vierailla täällä

N63

Vierailija
2909/24139 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tilanne tänään töissä yhden ulkopuolisen ihmisen kanssa. Tyyppi kuvaili ja nuuski paikkoja ja välitin tietoa siitä tyypistä pomolleni välikäden kautta. 

Musta on myös todellakin tullut rampa. Mulla on vasen jalka ja vasen käsi tulehtuneet. Jäi tänään fribailut sivuun kipujen takia.

Kävinpä tänään kirppiksillä. Löysin elokuvat: Being John Malkovich, Hairspray, Naapurissa kummittelee 2, Tombstone. 

Todellakin mietityttää tämän päiväinen työpäivä. Mä skippasin mun ruokataukoni, kun tiesin jonkun olevan työtiloissa ja mitäköhän kaikkea tyyppi olisi tehnyt, jos olisin jäänyt vain syömään? Sen tyypin ollessa mä olin ainut läsnä.

Työkaverit olivat muualla syömässä ja hoitamassa omia asioita. Jonkun olisi pitänyt jäädä vahtimaan niitä tiloja. Pomo saisi sitten myöhemmin kiittää mua, kun estin häntä nuuskimasta meidän töitä. 

M31

Vierailija
2910/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen vereslihalla.

Osui sydämeen tämä yksinkertainen, riipivä toteamuksesi. Halaus tuntemattomalta ystävältä. <3

Vierailija
2911/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu.

Leikkasin äsken ekaa kertaa tälle kesälle nurtsin ja voin sanoa että pikkusen oli kuuma. Ruotsalaiset uudet perunat kiehumassa ja isännän savustama lohi tuoksuu tuossa hyvälle. Kohta siis syömään ja sitten puutarhan kimppuun ennen saunaa ja illan jääkiekkoa. 

Vierailija
2912/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu.

Leikkasin äsken ekaa kertaa tälle kesälle nurtsin ja voin sanoa että pikkusen oli kuuma. Ruotsalaiset uudet perunat kiehumassa ja isännän savustama lohi tuoksuu tuossa hyvälle. Kohta siis syömään ja sitten puutarhan kimppuun ennen saunaa ja illan jääkiekkoa. 

Ai nam, teillä on herkut miun makkuu

Vierailija
2913/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikatun nurmen tuoksu...

Vierailija
2914/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa on kipeä. Eilisestä alkaen.

Vierailija
2915/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsa on kipeä. Eilisestä alkaen.

Söitkö sopimatonta? Umpisuoli? Naisten-/miestenvaivat?

Vierailija
2916/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ennen helteitä teimme muutaman penkin perunaa ja kunnostin yhden kukkapenkin. Viime kesänä perunat kasvoivat valtavan kokoisiksi, saas nähdä miten käy tänä kesänä.

Äsken saunoimme uudessa pihasaunassamme, oli leppeät löylyt. Saunan jälkeen oli ihana istuskella ulkona puolivarjossa, katsella pääskysten lentelyä ja kuunnella tuulen huminaa ja koivunlehtien havinaa.

Tällaista  kesänviettoa maaseudun rauhassa, sielu lepää. 

Vierailija
2917/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pääsen luonnon keskelle, kun meen viikonlopuksi mökille. Mahdollisesti joutuu olla ilman digilaitteita, kun pakolla ei ole nettiyhteyttä. 

Aah! Se tarkoittaisi uimista ja grilliruokaa. Myöskin savottaa 😑

Kuuma työpäivä oli.

Kävin frisbeetäkin heittämässä. Siellä frisbeetä heittäessä tuli ötököiden syömäksi. 

Mä en tiennytkään, että Kun Chicago kuoli on käännöskappale. Mun päivän kappale onkin Paper Lace - The Night Chicago Died.

Vielä tuntuu kädessä ja jalassa, mutta en antanut niiden määritellä päivääni. Tuntuu mielessänikin, kun tuun näkemään vielä sen työpaikkaurkkijan. Oon varautunut aggressiiviseen kohtaamiseen. 

M31

Vierailija
2918/24139 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlistä kirsikoita pienen rasian. Kotimaiset mansikat  ja herneet tulevat kuukauden sisällä. Kesän herkut kutsuu. Ja pian viinimarjat ja mustikat. Puolukoista alkaa syksy. En pakasta mitään, olen hetken herkuttelija, heinäsirkka.

Vierailija
2919/24139 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pääsen luonnon keskelle, kun meen viikonlopuksi mökille. Mahdollisesti joutuu olla ilman digilaitteita, kun pakolla ei ole nettiyhteyttä. 

Aah! Se tarkoittaisi uimista ja grilliruokaa. Myöskin savottaa 😑

Kuuma työpäivä oli.

Kävin frisbeetäkin heittämässä. Siellä frisbeetä heittäessä tuli ötököiden syömäksi. 

Mä en tiennytkään, että Kun Chicago kuoli on käännöskappale. Mun päivän kappale onkin Paper Lace - The Night Chicago Died.

Vielä tuntuu kädessä ja jalassa, mutta en antanut niiden määritellä päivääni. Tuntuu mielessänikin, kun tuun näkemään vielä sen työpaikkaurkkijan. Oon varautunut aggressiiviseen kohtaamiseen. 

M31

Moikka

Onko selvillä tuon hiippailijan henkilöllisyys, aikeet? Mitä pomo tuumi asiasta? Outo kokemus, kerrassaan.

Kerran kaupassa töissä ollessani sinne tuli outo nainen. Puhui itsekseen, keräili tavaroita, jätti niitä mihin sattui. Olin yksin kassalla ja aika peloissani. Pyysin työkavereita paikalle, heitä tilanne vaan nauratti. No, asiakas poistui ostamatta mitään, eikä toiste tullut.

Toi Vickyn Chicago-biisi on todella upea, vetää vertoja ap:lle. Voitin nuorena hiihtokilpailussa Vickyn Lp:n Yy kaa koo nee tulta (muistaakseni)

Mun päivän biisi on Muska: Kulman kingi, tää oli nuoruuteni surullisin kappale, vai olisko Laura ja Ilmari (Hector)? Vai: Lumi teki enkelin eteiseen?

Mukavaa Viikonloppua Kaikille🙂🙃

N63

Vierailija
2920/24139 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi N63!

Vakoilija töissä tiedetään. Pomo oli mielissään, kun puolustin työpaikkaa. En tiedä yhtään mitä sanktioita vakoilija toimistaan sai. Enkä tiedä miksi toimi noin. Pomo on ollut yhteydessä tekijään.

Mä en kauheasti tykkää Vickin versiosta, mutta tuo alkuperäinen on mahtavan kuuloinen. Sama on Living Next Door to Alice -kappaleessa. Mä en myöskään pidä kauheasti 15 kesää -kappaleesta mutta siinäkin se alkuperäinen on mahtavan kuuloinen.

Oon nyt matkalla mökille. Siellä tehdään töitä ja otetaan rennosti. On aika mun ottaa tänään talviturkki pois päältä. Rennosti ottamiset tuntuu entistä paremmilta, kun on tehnyt töitä.

Hyvää viikonloppua ja mukavia oloja!

M31

Ketju on lukittu.