Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Haikea olo. En ole vieläkään toipunut eräästä jutusta. Olen kuitenkin alkanut rakentaa uutta unelmaa tilalle. Tänään kävin hikoilemassa porkkanan kylvössä puutarhatontilla, jonka haluaisin lunastaa joskus. En tiedä, onko joskus niin paljon rahaa, että voisin sinne rakentaa talon, mutta lunastamaan sen nippa nappa pystyisin. Riittäisi sekin, että siellä olisi kasvihuone ja jokin oleilukatos vaikkapa grillaamiseen.
Ei muuta kuin unelmia kohti tänne palstalle muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surua, valtavasti surua. Koiralla todettiin nielukasvain ja lähtee leikkaukseen ensi viikolla. Prosentit hyvä- / pahanlaatuseen on 50:50 ja tämäkin selviää leikkauksen yhteydessä.
Suoraa suomeks, toivotaan et on hyvälaatune, mutta samalla jätämme hyvästejä.
Ystävältä kuoli just rakas koira, paljon käyttivät eläinlääkärillä. Äitinsä on saattohoidossa. Nähtiin viime lauantaina. Yritin olla tukena. Huomasi hyvin, että vaipui mietteisiinsä.
Elämään mahtuu niin monenlaista
Voimia sinulle🥀
Lämmin kiitos. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä eiliselle viestilleni tapahtui, mutta antaa olla. On paljon parempi fiilis nyt.
Huomasin, että Netflix on lisännyt valikoimaan elokuvan, jota mä pyysin Netflixiltä. Elokuva on Godzilla Minus One!!! Kotipuolessa sen sitten katson, kun sinne pääsen.
Täällä mökillä löhöilen, oon syönyt ylen. Lempeän tuulen, nyt todellakin kuulen. Oon riippumatolla, enkä missään katolla. Jos näytän yläkroppaani paljasta, niin en päästä irti kaljasta. En aio täällä ongelmiani puida, sen sijaan voisin mielummin uida. Täällä myös lintuja kuuntelen ja ilmaa suutelen.
Täällä rauhaisaa on ja siitä nautin. Saa nähdä ukkostaako missään vaiheessa, kun niin kauniilta säältä näyttää.
M31
Höhlä oot, kiitos siitä. Ei mitkään sanat riitä. Ei enää tarvitse sukkia, täällä vaan kastelen kukkia jne
Naapurissa on yo-juhl
Tonttulakki päähän, jos sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vastavalmistuneesta upeasta talosta nauttimista ja mielenkiintoista kovapalkkaista asiantuntijatyötä kotitoimistossa. Kohta lomalle.
Pian romahdat jostain syystä. Noi on vain tuollaisia hetkellisiä puuskia. Huomenna arkea, itsestäänselvyyksiä eikä tunnu yhtään miltään. Työyhteisösi voi olla veemäinen ja työ syö sinut.
Odota.
Hellettä luvassa päähäsi.
Ukkonen kuuluu jo täällä mökillä, mutta sää vielä näyttää upealta. Kävin äsken uimassa ja koiran kanssa.
Tässä odottaen sitä: 🌩
Tällä hetkellä aurinkoa ottamassa ja paarma häärii ympärilläni
Pari biisiä minultakin:
Viikate - Viina Terva ja Hauta
Emma ja Matilda - Viimeiset hitaat
Mahdollisesti tänä vuonna tuun näkemään nämä livenä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Viime yö oli tosi tuskallinen, kun en saanut nukutuksi kuumuuden takia. Aloin sitten katsoa netflixistä Julma leikki nimistä elokuvaa. Olipa se kuumottava elokuva ja varsinkin, kun olin jo valmiiksi kuumuuden oloissa.
Tänään oon muutenkin kärsinyt kuumuudesta ja kohta saan helpotusta, kun pääsen järven rannalle.
Ei mulla aikaisempina päivinä näin tukalaa oloa ollut.
Surkea elokuva. Ei voi oikeaksi elokuvaksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan katsottua lähiseutuani paikoista joissa en olekaan käynyt. Olipa upean näköistä seutua ja tuntui kuin olisin vaihtanut kaupunkia, sillä pikkukylältä se kaupungin osa tuntui. Olin fillarilla liikenteessä.
Vähänkö mieleni virkistyi ja tulin rennoksi tuosta lenkistä.
Pitäisi enemmän seikkailla luonnossa. Muuten sitä tylsistyy aina samoihin maisemiin.
Saatat olla pyörätuolissa pian. Ei tiedä ikinä huomisesta.
Onko kiva olla m.lkku, kun kommentoit yoisille ala-arvoisesti? 🙄
Tuskailen kaipuuta. Iski työuupumus kuin salama kirkkaalta taivaalta ja samaan aikaan vajaan vuoden mittainen suhde siirtyi vaiheeseen "painetaan vähän jarrua" kun ihastus tahtoo alkaa viilennellä suhdetta (ja lämmitellä muita).
Voikaa hyvin, ihmiset ja eläimet. Yritetään olla hyviä toisillemme.
Biisi päivälle Gaudeamus ikitur (44v sitten🤔)
Nyt jyrisee jo ukkonen, pari tuntia ennustettu kestävän, sadetta 0,4mm, sais tulla rutkasti enemmän...
Onpas täällä joku ärri purri, ei anneta sen haitata kivaa ketjua, sillä on varmaan umm...tusta ja kohta pääsee psklle, jospa sit helpottas🙃
Vierailija kirjoitti:
Haikea olo. En ole vieläkään toipunut eräästä jutusta. Olen kuitenkin alkanut rakentaa uutta unelmaa tilalle. Tänään kävin hikoilemassa porkkanan kylvössä puutarhatontilla, jonka haluaisin lunastaa joskus. En tiedä, onko joskus niin paljon rahaa, että voisin sinne rakentaa talon, mutta lunastamaan sen nippa nappa pystyisin. Riittäisi sekin, että siellä olisi kasvihuone ja jokin oleilukatos vaikkapa grillaamiseen.
Ei muuta kuin unelmia kohti tänne palstalle muillekin!
Just: kohoa siivillesi, elämä kannattaa
Kävin juuri ihastelemassa pihapiirin kieloja sekä tummenevaa taivasta. Patarummut taivaankannella kumisevat komeasti...ymmärtäisipä sataa vettä.
Teiniosasto omilla teillään kesää vastaanottamassa. Kaksi nuorimmaista ansaittua kesälomaa hihkuen. Töissähän he ovat kesän ajan, kuka enemmän, kuka vähemmän. Ja rippijuhlaakin... Nuorien ihmisten elämisen riemua ja vimmaa 😊
Itsehän sain syöpädiagnoosin. Ilmeisen kiire on, lääkärit hoputtavat. Ensi viikolla toiseen, isompaan leikkaukseen. Ehkä sitten selviää jatkohoidot. Olo on kuin katsoisin hyvin huonoa elokuvaa itsestäni tässä kohtaa elämääni. Ulkopuolinen fiilis.
Sataa vettä.
Päivä kerrallaan. Joskus vain hetkikin on tarpeeksi. Nautitaan pienistä asioista.
Kaikkea hyvää Sinulle😊
Siis tarkoitin aikaisemmassa kommentissani, että olin koiran kanssa uimassa. Se kun on helposti tulkittavissa toisin mitä tein koiran kanssa.
Äsken toiset lähti veneellä kalastaa koiran kaa ja se koira ei ole hihnassa kii, jos koira on kii niin se on-kii.
Itse jäin rannalle siemailee valkkaria. Enpä lähde nyt riimittelee, muuten joutusin katsoa Salkkaria ja vaihtaa alkkaria.
Pidän juuri ruokapaussia, sillä tuli tukevasti syötyä. Siitä on kunnolle hyötyä, kun kohta taas meen uimaan. Kunnon lisääntyessä jaksaa herätä aamutuimaan.
Suru ja ilo kuuluu elämään. Luettuani toisten kommentteja toivotan jaksamisia. Pistää syvemmin ajattelemaan, kun kuulee toisten negatiivisista kokemuksista. Ihan vakavasti sanon tämän, vaikka aikaisemmin ilouttani riimittelin tässä kommentissa.
M31
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri ihastelemassa pihapiirin kieloja sekä tummenevaa taivasta. Patarummut taivaankannella kumisevat komeasti...ymmärtäisipä sataa vettä.
Teiniosasto omilla teillään kesää vastaanottamassa. Kaksi nuorimmaista ansaittua kesälomaa hihkuen. Töissähän he ovat kesän ajan, kuka enemmän, kuka vähemmän. Ja rippijuhlaakin... Nuorien ihmisten elämisen riemua ja vimmaa 😊
Itsehän sain syöpädiagnoosin. Ilmeisen kiire on, lääkärit hoputtavat. Ensi viikolla toiseen, isompaan leikkaukseen. Ehkä sitten selviää jatkohoidot. Olo on kuin katsoisin hyvin huonoa elokuvaa itsestäni tässä kohtaa elämääni. Ulkopuolinen fiilis.
Sataa vettä.
Päivä kerrallaan. Joskus vain hetkikin on tarpeeksi. Nautitaan pienistä asioista.
Kaikkea hyvää Sinulle😊
Poutaa päiviisi. Ja toivoa. Sopivasti sadetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sataa vettä.
Kaikkea hyvää Sinulle😊
Poutaa päiviisi. Ja toivoa. Sopivasti sadetta...
Kiitos :) . Kaikki otetaan vastaan, mitä saadaan. Jopa ne pienet raekuurotkin, "timanttisateet" kuten eräs pieni lapsi sanoi.
Tosin itikat saisivat kadota. Kimpustani. Olen näemmä niille kävelevä herkkulautanen😂.
Ukkosen myötä keli viilentyi. Aika ihanaa tämäkin. Syreenit tuoksuu. On vihreää ja kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan katsottua lähiseutuani paikoista joissa en olekaan käynyt. Olipa upean näköistä seutua ja tuntui kuin olisin vaihtanut kaupunkia, sillä pikkukylältä se kaupungin osa tuntui. Olin fillarilla liikenteessä.
Vähänkö mieleni virkistyi ja tulin rennoksi tuosta lenkistä.
Pitäisi enemmän seikkailla luonnossa. Muuten sitä tylsistyy aina samoihin maisemiin.
Saatat olla pyörätuolissa pian. Ei tiedä ikinä huomisesta.
Juurikin silloin pitää nauttia ja olla kiitollinen , kun vielä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ihmisiä oli tänään liikenteessä. Hyvin sain vaatetta ostettua kaupoilta. Siellä kaupoillakin oli tuppisuisia ihmisiä asiakaspalvelutehtävissä, että ikävää fiilistä itsekin tunnen toisten kanssa asioimisissa. Sentään vaatekaupassa oltiin todella mukavan oloisia ja näin sain hymyssä suin ostettuakin jotain.
Näin tänään hävittäjänkin. Hassulta tuntuu, kun ensimmäiseksi näkee hävittäjän ja sen jälkeen kova ääni tulee perässä.
Oon nyt kotona ja tänne sisällekin kuuluu kovaa lintujen viserrykset. Linnut ovat täälläkin voimissaan 🐦
Mitäs vaatteita tarttui kaupasta mukaan? Ostin itsekin muutaman uuden vaatekappaleen, farkkuhameen ja vilpoisat caprit. Missä se hävittäjä lensi? On se hieno katsella niin kauan kun se liittyy vaan harjoitukseen.
Farkkuhame ja caprit? 😁
Heräsin 9.00 ihanan rauhaisaan aamuun. Nukuin hyvin. Huonelämpö on +22. Ei ole onneksi mitään kenenkään juhlia. Olen nääs iloinen introvertti
Lueskelen tässä ja lounaaksi syön lohta uuniperunoilla ja haudutetulla sipulillla.
Ihana päivä.329