Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2981/24139 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla pyörätuolissa tai sitten en. Miksi edes pitää naljailla mulle, kun et tiedä itsekään mitä tulen kokemaan lähitulevaisuudessa? Varo vaan, ettei Kalma karmoineen iske itsellesi.

Tämä oli kommentille:

"Saatat olla pyörätuolissa pian. Ei tiedä ikinä huomisesta."

Oon juuri saunonut ja syönyt iltapalan. Rentoa aistikasta lauantaita tänään vietän. Ei pitäisi tällein sattua mitään pahempaa.

Vierailija
2982/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän biisit kansakoululauluja just radiossa:

Tuuli hiljaa henkäilee... tulee koulumuistot -70 luvulta mieleen, äitin ompelema kevätjuhlakolttu, polvisukat, kesäkengät, koivut hiirenkorvalla, koko ihan kesä edessä leikkeineen, askareineen. (Kasvimaan kitkentä, heinätyöt, paimennus, eväsretki rantaan mattopyykille)

Oi voi, ihan kivoja muistoja on lapsuudesta

Leppoisaa Lepopäivää Kaikille

N63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän laulu: Tuuli hiljaa henkäilee

Muistoja kansakoulun alaluokilta: äitin ompelema kevätjuhlakolttu, polvisukat, koivut hiirenkorvalla. Jäätelö. Lehmät laskettiin ulos. Koko pitkä kesä leikkeineen, askareineen edessä (perunamaan kitkentä, porkkanan harvennus, heinätyöt, eväsretki rantaan matonpesuun...)

Leppoisaa Lepopäivää Kaikille

N63

Vierailija
2984/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kaksoisviesti, eka ei näyttänyt lähteneen😠

N63

Vierailija
2985/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilyt tältä erää takana. Oon nyt kotiin matkalla. 

Aamulla tänään tuli urakalla vettä ja ukkosti niin, että mökki tärisi kalliolla. Vähän salamoi myös. Ukkosta on muutenkin pitkin päivää kuulunut, vaikka päivä kirkastuikin. 

Syöty, uitu, nukuttu ja moottorisahalla leikkijän apuna työskentelin. 

Loistava viikonloppu se tälläkin kertaa on!

Päivän biisini on:

"Muutama salama iskee tulta ja koko mökki tärähtää, ei mökkeilyä voi riistää multa, mutta silti se taakseni jää."

M31

Vierailija
2986/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa ukkospäivää vietetään. Kovin jyrisee vettä hiukan satelee. Normi eläke sunnuntaipäivä.                       M67

Vierailija
2987/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin jyrisee ukkonen, kiertää, kaartaa, sadetta ei vaan tuu, vaikka tarttis

Vierailija
2988/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ihmisiä oli tänään liikenteessä. Hyvin sain vaatetta ostettua kaupoilta. Siellä kaupoillakin oli tuppisuisia ihmisiä asiakaspalvelutehtävissä, että ikävää fiilistä itsekin tunnen toisten kanssa asioimisissa. Sentään vaatekaupassa oltiin todella mukavan oloisia ja näin sain hymyssä suin ostettuakin jotain. 

Näin tänään hävittäjänkin. Hassulta tuntuu, kun ensimmäiseksi näkee hävittäjän ja sen jälkeen kova ääni tulee perässä.

Oon nyt kotona ja tänne sisällekin kuuluu kovaa lintujen viserrykset. Linnut ovat täälläkin voimissaan 🐦

Mitäs vaatteita tarttui kaupasta mukaan? Ostin itsekin muutaman uuden vaatekappaleen, farkkuhameen ja vilpoisat caprit. Missä se hävittäjä lensi? On se hieno katsella niin kauan kun se liittyy vaan harjoitukseen. 

Farkkuhametta pidän paidan tai topin kanssa sellaisenaan. Ja taskullisia capreja myöskin paidan tai topin kanssa. Onko jotenkin ihmeellistä. Capreja ja farkkuhametta en yhdistä!!

Vierailija
2989/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku nauroi farkkuhameelle ja capreille. En yhdistä niitä, vaan molempia pidän ERIKSEEN eri paitojen tai toppien kanssa. Oliko tarpeeksi selvennetty?

Vierailija
2990/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä tuntuu tänään pitkältä. Oleilua.

Vierailija
2991/24139 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku nauroi farkkuhameelle ja capreille. En yhdistä niitä, vaan molempia pidän ERIKSEEN eri paitojen tai toppien kanssa. Oliko tarpeeksi selvennetty?

Jos huomasit niin joku keskenkasvuinen ilkeili muillekin. 

Vierailija
2992/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltavaa ja kaikenlaista huomioon otettavaa on . aina liikaa.

N62

Vierailija
2993/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala ja lounas syöty., kahvit juotu, pari puhelua tullut, nyt odotan puhelua, pääseekö äiti pois sairaalasta. 

Vierailija
2994/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetta - vihdoin, mutta ei tarpeeksi...😠

Vierailija
2995/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talven odotin kesää ja lämpöä. Tämä kuumuus otti minulta luulot pois. Ehkä syksy sittenkin on parempi. Onneksi on 4 vuodenaikaa, tietää, että muutos on luvassa. Monissa maissa ei tätä ylellisyyttä ole.

Vierailija
2996/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaa kesäkatu miestä, kosteaa höyryä nousee tiestä. Polttaa asfaltti ja tiili, hengityksen täyttää pöly sekä hiili...ja Danny oli nuori.

Vierailija
2997/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun biisi tänään:

Jenni Vartiainen Missä muruseni on

Äiti kuoli reilut 13v sitten, silloin tätä kuunneltiin, olin hammaslääkärissä. Biisi soi radiossa, kyyneleet valui...

Vierailija
2998/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Hetki hetkeltä helteet hellittää, tiedä vaikka juhannuskokot sais polttaa... sateita tosin kaivattais... meen huomenna kokoamaan perinteisen kokon lapsuuteni maille, poltetaan sit kun sallitaan...

Ihana on tallata samoja lapsuuden teitä... rakkaita maisemia. Aina kesällä muistan sukumme evakoita, jotka koskaan eivät päässeet palaamaan...kotiseudun ikävä  ei varmaan koskaan helpottanut

Vierailija
2999/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes evakko, kun lapsuuden maisemia vanhetessaan alkaa ikävöidä. Mutta ovathan ne muistoissa todella hyvin pysyneet, ettei tarvitse lähteä reissuun niille maille. 

Vierailija
3000/24139 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä, sitten kotiin suihkuun, jossa sain idean käydä parturissa ja menin sinne samantein. Sitten kävin syömässä, sitten frisbeetä heittämässä, sitten sateen alla kotiin ja sitten sieltä elokuviin katsomaan Tarot -leffaa ja nyt oon matkalla kävellen himaan.

Kaikenlaista sitä kerkee päivän aikana tekee. En ollut ennakkoon suunnitellut tätä päivää. Yllätyin kuinka paljon kerkesin tänään tekee asioita. 

Mulla oli aluksi ihan toisenlaiset suunnitelmat tälle päivälle.

Tarot oli mun mielestä hyvä kauhuelokuva. Paikoitellen jännittävä ja paikoitellen hauska. Oli viihdyttävä, vaikka ei tuonut mitään uutta kauhugenreen.

Päivän kappaleeni:

Megaraptor - Gerudo Valley (Zelda cover)

M31

Ketju on lukittu.