Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2821/24139 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon ällöttävän makuista imelää litkua, jonka on tarkoitus tyhjentää maha huomenna olevaa tutkimusta varten.

Kai se kohta rupeaa vaikuttamaan, se litku.

Ja sen arvaa mitä loppupäivän teen.

Tsemppiä tähystykseen, ilmeisesti siihen olet menossa. Hyvin se menee.

Kiitos Sinulle!  Sinnehän minä. Jännittää kyllä, jos onkin kovin kivuliasta.

Yksilöllistä kuulemma, sattuuko vai ei. Pyydä kipulääkettä etukäteen ja ota mukaasi jotain lisäksi. Kyllä sä selviät. 

Kiitos teille tsemppaajat! Kävin tänään tähystyksessä, Toimenpide kesti tunnin ja oli erittäin kivulias. Jostain syystä kipulääkitystä en saanut

vaikka pyysin: "No eipä sitä nyt voi enää antaa, kun ei se ennättäisi vaikuttaa", oli vastaus. 

Vierailija
2822/24139 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt paskalla neljä kertaa.

Syöminen vaikeaa, lähes mahdotonta.

Tutkimuksissa lähes vuoden.

Leikkaus tulossa.

Jatkuvat kivut pahat.

Kotona himmailen enimmäkseen.

En toivo syöpää pariinkymmeneen vuoteen, mitä ehkä voisi olla vielä eloa jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/24139 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi leffahankintaa tehnyt kaupoilta ja kirppiksiltä. Kävin elokuvissa katsomassa tänään Wicked Little Letters -leffan. Oli mielestäni hauska ja omanlainen elokuva. 

Vapaapäivää viettelen ja sen takia oon kerennyt kierrellä paikasta paikkaan. Näistä löytämistäni leffoista katselussa on nyt Wheel of Terror - kuolema telaketjuilla. 

Muut löytämäni elokuvat ovat Madame Web, Natural born killers - syntyneet tappajiksi, Loving Vincent ja Vaahteranmäen Eemelistäkin löysin jonkun elokuvan.

On mielikin muuttunut paljon paremmaksi, kun on osannut irtaantua tältä palstalta. 

Joka toinen päivä oon käynyt tällä viikolla elokuvissa, että harrastukseni pysyy vahvasti läsnä. 

Nyt tulin vain kertomaan kuulumisiani ja härnäämään trolleja elokuvillani. En aio aktiivisesti kertoa kuulumisiani, kun oon vähentänyt palstailuani huimasti. 

M31

Vierailija
2824/24139 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja elokuvia muut kuin Vaahteramäen Eemeli.

Vierailija
2825/24139 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatteko katsoa Euroviisut huomenna? Ajattelin yrittää, jos pysyn hereillä...

Aion. Oon varannut herkkuja katseluhetkeen. En jätä euroviisuja väliin, jos finaalissa on Suomi. Arvaan, että sijoitutaan johonkin puoleen väliin lopputilastoissa.

Vierailija
2826/24139 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskoja elokuvia muut kuin Vaahteramäen Eemeli.

Paha sanoa, kun en ole nähnyt. En mä läheskään aina elokuvia katso vakavalla naamalla, että katson vain rentoutuakseni. 

Sun mielipide on vain yksi monista. Mä voin sentään pitää näistä kaikista, vaikka olisivatkin tosi kökköjä. Madame Webin oon nähnyt ja oli ei mitään uutta. Silti siinä oli jotain, kun kerran ostin sen leffan. Paha mun on sanoa Eemelin leffan nimeä, kun ei ole läsnä tähän hetkeen.

M31

Vierailija
2827/24139 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi leffahankintaa tehnyt kaupoilta ja kirppiksiltä. Kävin elokuvissa katsomassa tänään Wicked Little Letters -leffan. Oli mielestäni hauska ja omanlainen elokuva. 

Vapaapäivää viettelen ja sen takia oon kerennyt kierrellä paikasta paikkaan. Näistä löytämistäni leffoista katselussa on nyt Wheel of Terror - kuolema telaketjuilla. 

Muut löytämäni elokuvat ovat Madame Web, Natural born killers - syntyneet tappajiksi, Loving Vincent ja Vaahteranmäen Eemelistäkin löysin jonkun elokuvan.

On mielikin muuttunut paljon paremmaksi, kun on osannut irtaantua tältä palstalta. 

Joka toinen päivä oon käynyt tällä viikolla elokuvissa, että harrastukseni pysyy vahvasti läsnä. 

Nyt tulin vain kertomaan kuulumisiani ja härnäämään trolleja elokuvillani. En aio aktiivisesti kertoa kuulumisiani, kun oon vähentänyt palstailuani huimasti. 

M31

Natural born killers on upea leffa. Se baarikohtaus jäi erityisesti mieleen. Muistuttaa jotenkin American beaty -leffaa. Siinäkin rikotaan rajoja samalla tapaa. American beatyssa paras kohtaus on kun päähenkilö Lester reagoi yllättävällä tavalla irtisanomiseensa.

Vierailija
2828/24139 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural Born killers leffan hankin, kun luin siitä ylistäviä kirjoituksia. Mulla on nyt suuret odotukset siihen leffaan.

Sain katsottua Wheels of Terror - kuolema telaketjuilla. Indie leffalta vaikutti. Ihan hauska sotaleffaksi. Ei mennyt hukkaan kaksi euroa, kun kerran viihdyin jollakin tapaa sitä katsoessani.

Se olisi sitten huomenna Euroviisut illalla. Pakko katsoa, kun Suomi mukana 🥳🦅

Ei mitään hajua miten huomisen vietän. Voi tulla pitkä päivä. Se olisi nyt öitä!

M31

Vierailija
2829/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin joku kirjoitti vanhojen kirjeiden polttamisesta ja joidenkin itselle merkityksellisten esineiden, taisi olla palkintoja, säästämisestä tai hävittämisestä.

Kertyneiiiä tavaroilla on useimmiten arvoa vain itselle, ja vanhemmiten ymmärtää, kuinka arvoton se tavara siinä on - muisto ja tunne ovat olleet syy tavaran säilyttämiselle. Toisaalta muisto ja tunne eivät katoa, vaikka tavaran hävittäisikin. 

Vierailija
2830/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, heräsin puoli 8, aamukahvi nautittu. Poika lähti kyläilemässä kotiinsa, kiva kun kävi.

Vierailija
2831/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Oi hyvä mies🙂

Olipa kiva lukea kuulumisiasi. Voi kun kertoisit useimmin... ymmärrän kyllä, jos haluat pysyä pois. Huomasit kuitenkin kai, miten moni sinua kaipaa.

Leppoisaa Lauantaita Kaikille

N63

Ps Tasan 30v sitten tapasin puolisoni💕

Vierailija
2832/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin joku kirjoitti vanhojen kirjeiden polttamisesta ja joidenkin itselle merkityksellisten esineiden, taisi olla palkintoja, säästämisestä tai hävittämisestä.

Kertyneiiiä tavaroilla on useimmiten arvoa vain itselle, ja vanhemmiten ymmärtää, kuinka arvoton se tavara siinä on - muisto ja tunne ovat olleet syy tavaran säilyttämiselle. Toisaalta muisto ja tunne eivät katoa, vaikka tavaran hävittäisikin. 

Vähän oon eri mieltä, osittain. Esim kirjeet tai kortit voi olla tärkeitä jälkipolville. Tätini (93v) jäämistöstä löytyi sota-ajan kirje, jonka isänsä (siis isoisäni) oli lähettänyt rintamalta kotiin. Osin sensuroitu, osin kulunut, mutta lukukelpoinen silti. Sama oli valokuvia rajan takaa Karjalasta, kun isäni ja sisarukset olivat lapsia, upeita mustavalkoisia hyvin säilyneitä. Nämä olivat minulle tosi tärkeä löytö minulle.

Vierailija
2833/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

500👍 aloitukselle💫💫💫

Hyvä Me ja Te

Vierailija
2834/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun varauksella niihin kommentteihin joissa kaivataan mua. En usko kaikkien niiden viestien olevan, että tarkoittavat sitä mitä sanovat.

Löysin tänäänkin elokuvia ja ne ovat:

-Lizzie McGuire - Popstar (mulle nostalgiaa)

-Gold Kingdom and Water Kingdom

-Boksin jossa on The Grey Zone ja Warhead

-A Serious Man

-Rahat ja henki (1999)

On sen verran tylsää nyt niin valmistelen huomista äitienpäivän kavitteluhetkeä. Ajattelin just lähteväni kauppaan ostamaan kakkua 🎂

Mitä enemmän mua mairitellaan niin sitä lipevämmältä musta tuntuu.

Lahjankin oon äidilleni hankkinut. Muistakaa äitejänne.

M31

Vierailija
2835/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa ja kestävää intohimoista samalla sensuellia tulossa. Nam.

Vierailija
2836/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on hiertänyt päässäni mitä 20-35 vuotiaat oikein tekevät päivisin, kun ei oikein näköpiirissäni heitä näy.

Mistä enää tälläinen kolmekymppinen enää löytää seuraa? "Itkettää" yksinäisyys.

Tekevätkö mitään ihmisten ilmoilla vai jumittaako kotona?

Vierailija
2837/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on hiertänyt päässäni mitä 20-35 vuotiaat oikein tekevät päivisin, kun ei oikein näköpiirissäni heitä näy.

Mistä enää tälläinen kolmekymppinen enää löytää seuraa? "Itkettää" yksinäisyys.

Tekevätkö mitään ihmisten ilmoilla vai jumittaako kotona?

Arkisin töissään, osa seurustelee, osa nsimisissa ja on lapsia, osa harrastuksissaan...

Kyllä mä näen ihan kadulla, kaupoissa, kirjastossa yms tuon ikäisiä

Vierailija
2838/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa ilman alkoholia, pirteä mieli ja olo. 

Vierailija
2839/24139 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jääny koukkuun Fazerin Jaffa-kekseihin. Limsan makua sisällä ja rapsahtava suklaa päällä, niiiin hyvää. Miten saan ne mielestäni? Vesilasi, lenkki, puhelu jollekin, ne ei auta nyt. Apua?

Vierailija
2840/24139 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin makkarakeittoa ja join kahvit omenapiirakan kanssa. Poikani kanssa tänään soitellaan ja vaihdetaan kuulumisia.  Hieno ulkoilusää. Hyvää äitienpäivää kaikille. Oma äitini on ollut poissa jo 15 vuotta. Muistan ja kaipaan silti.

Ketju on lukittu.