Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2541/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä kirjoittelen, kun pitäis alkaa pyykille ja imuroimaan😠😠😠

Kohta alan, paistan sit herkkukalaa 'palkinnoksi' siivouksesta

N63

Vierailija
2542/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittämisestä:

Monet arvostetut esiintyjät jännittävät aina ennen esiintymistä. Se osoittaa, että arvostaa kuulijoitaan/katsojiaan. Ilman 'ramppikuumetta' ei esitys onnistu. Saattavat oksentaa ennen esitystä. Tai tekevät tietyt valmistautumiset aina taianomaisesti samassa järjestyksessä. Siis jännitys ei ole pahasta, sen kanssa oppii elämään.

Pelkäsin hammaslääkäriä vuosikymmenet. Niin paljon, että en suinkaan jättänyt käymättä. Kävin kerran vuodessa, varmuuden vuoksi. Löysin loistavan lääkärin, joka ymmärsi pelkopotilaita. Tilanne muuttui pikkuhiljaa, viime viikolla menin random lääkärille, eikä odotyshuoneessa koskenut massuun lainkaan, ei ollut unetonta edeltävää yötä. Pikku paikan korjaus, ei vihlaissut kertaakaan.

Esiintymistä pelkäsin ennen. Punastelin, sekoilin sanoissani ym. Mitä enemmän jouduin esiintymään, sen huolellisemmin valmistauduin. Kun osasin asiani, sen varmemmaksi tulin. Ikäkin tais

Kiitos viestistäsi. Se mitä eniten pelkään on, että miten ns minut otetaan vastaan. Olen ollut kiusattu ja nämä kokemukset ovat muuttaneet minua. Lapsuudessa soitin esim klassisen musiikin konserteissakin. Nuoruudessa alkoi olla vaikeampaa. Tämä nyt harrastuksiini liittyen. Se on juuri tärkeää mitä kirjoitit eli millaisen vastaanoton saat. Minä en tavallaan tykkää siitäkään jos aletaan esim pohtimaan, että "taidat olla ujo" ja asian huomiota kiinnittäminen pahentaa minusta kaikkea. Jos tunnen porukan niin osaan vähän ennakoida. Tuntematon porukka pelottaa. Pelkään eniten sitä, että toistuisi joku ikävä kokemus. Samalla jälkeenpäin usein mietin, että olinko jotenkin huono tms. Hyviä ajatuksia sinulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittämisestä:

Monet arvostetut esiintyjät jännittävät aina ennen esiintymistä. Se osoittaa, että arvostaa kuulijoitaan/katsojiaan. Ilman 'ramppikuumetta' ei esitys onnistu. Saattavat oksentaa ennen esitystä. Tai tekevät tietyt valmistautumiset aina taianomaisesti samassa järjestyksessä. Siis jännitys ei ole pahasta, sen kanssa oppii elämään.

Pelkäsin hammaslääkäriä vuosikymmenet. Niin paljon, että en suinkaan jättänyt käymättä. Kävin kerran vuodessa, varmuuden vuoksi. Löysin loistavan lääkärin, joka ymmärsi pelkopotilaita. Tilanne muuttui pikkuhiljaa, viime viikolla menin random lääkärille, eikä odotyshuoneessa koskenut massuun lainkaan, ei ollut unetonta edeltävää yötä. Pikku paikan korjaus, ei vihlaissut kertaakaan.

Esiintymistä pelkäsin ennen. Punastelin, sekoilin sanoissani ym. Mitä enemmän jouduin esiintymään, sen huolellisemmin valmistauduin. Ku

Tähän vielä:

Mietipä, miten itse ajattelet esiintyjistä? Etkö itsekin tunne myötätuntoa ujoa esiintyjää kohtaan? Itse en ainakaan nauti liiallisen itsevarmojen ihmisten 'besserwisser' tyylistä. Ei ole edes uskottavaa. Ja jos joku mokaakin esiintyessään, kuka sitä kauaa muistaa? Itsestä voi tuntua siltä, muttei ole totta.

Huh, imuroitu on -> pyykille 😉

N63

Vierailija
2544/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acrania - The Depopulation Programme tuli kuunneltua. Ihan kivan kuuloista, mutta en tykännyt niin, että kuuntelisin toistamiseen. Tykkään enemmän musiikkipainotteisesta musiikista, kuin sanapainotteisesta. Tuossa sitä örinälaulua oli läpi biisin. 

Jotkut sanoi, että takatalvi iski jälleen, mutta tänne ei sitä iskenyt. Aamulla oli vähän jäistä, mutta muuten on hyvin keväistä. En mä sittenkään mennyt porukoilleni vaan menin syömään keskustaan. 

Olisi kiva kuulla miten suhtaudut mun laittamiin Megaraptorin covereihin. 

Se aikaisempi biisi johon kommentoin sentään iski niin, että tuli mun soittolistoilleni.

M31

Vierailija
2545/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuuluu huonoa. Mies jätti minut 12-vuoden suhteen jälkeen ns. puun takaa. Vielä muutama viikko sitten varattiin ulkomaanmatka kesälle yhdessä. Edelleen epäselvää miten tähän päädyttiin. Koitan nyt selvitä vain järjissäni minuutti kerrallaan.. 

N29

Vierailija
2546/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kuuluu huonoa. Mies jätti minut 12-vuoden suhteen jälkeen ns. puun takaa. Vielä muutama viikko sitten varattiin ulkomaanmatka kesälle yhdessä. Edelleen epäselvää miten tähän päädyttiin. Koitan nyt selvitä vain järjissäni minuutti kerrallaan.. 

N29

Voi sua, symppaan niin. Yhteinen matka varattu ja w h a t? Onko toinen nainen kuvioissa? Työpaineet? Mitä ihmettä?

Voimia Sinulle

Kerrohan kuulumisia

N63

Vierailija
2547/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Voi sua, symppaan niin. Yhteinen matka varattu ja w h a t? Onko toinen nainen kuvioissa? Työpaineet? Mitä ihmettä?

Voimia Sinulle

Kerrohan kuulumisia

N63

Piti vielä kysymäni, onhan joku läheinen, kenen kanssa voit puida asiaa?

N63

Vierailija
2548/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi kiva kuulla miten suhtaudut mun laittamiin Megaraptorin covereihin. 

Se aikaisempi biisi johon kommentoin sentään iski niin, että tuli mun soittolistoilleni."

Kiva kuulla, että pidit biisistä. Itse kuuntelin nyt niitä mainitsemiasi ja  se The Lonely Shepherd oli minusta kiva. Toisaalta meillä menee nyt vähän ristiin nämä kiinnostuksen kohteet, kun minä taas tuijotan sanoja aina ensin. Yleensä käyn jokaisen biisin tarkasti läpi, että mistä se kertoo.Toki musiikkikin on tärkeää.No, pidä liian tarkkaan tätäkään miettiä. Menee ehkä itselläni tämän musiikin kanssa jo liiallisuuksiin, kun mietin, että voisin kirjoittaa tästä, vaikka kuinka.

Lady Gaga - Just Dance (METAL COVER BY SABLE)  (ukrainalainen nuori mies tekee näitä covereita ja tykkään näistä)

nyt saa riittää omalla kohdallani musiikki tänään :)

Vierailija
2549/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä olin uivelo tuolla keskustassa!

Naisen kanssa, jonka kanssa on ollut silmäpeliä tervehti minua ja mä tervehdin niin hiljaa, että sitä ei pystynyt kukaan kuulemaan. Ei edes varmana tiennyt, että mä tervehdin takaisin. Sitten mä kävelin ohi, kun oli hyvä tilaisuus ottaa paremmin kontaktia tähän naiseen.

Voi voi mua 🤦

Mä pilaan kaikki mun mahdollisuudet pariutua. Mikä hemmetin pakokauhu iskee, kun viehättävät naiset ovat kohdalla?Mitäköhän tuokin nainen nyt ajattelee musta? 

Tuntuu täysin toivottomalta, että mä löytäisin jonkun mun rinnalle, kun oon tälläinen pakenija.

Pelle Hermannin tunnari on soinut päässäni nyt puolituntia ja se on mulle täysin oikein. Hemmetti mikä pelle mä oon. 

M31

Vierailija
2550/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...Toisaalta meillä menee nyt vähän ristiin nämä kiinnostuksen kohteet, kun minä taas tuijotan sanoja aina ensin. Yleensä käyn jokaisen biisin tarkasti läpi, että mistä se kertoo..."

Aika vaikea puhua musiikista, jos toinen tykkää musiikin kulusta ja toinen enemmän sanoista. 

Mä en jaksa hirveästi kappaleiden sanoja miettiä, kun niin paljon puhetta oman pääni sisällä käy valmiiksi. Musiikin tarkoitus on rentouttaa mut kaikista mielen päällä olevista ajatuksista. Musiikin on tarkoitus luoda kuvia pääni sisälle. Olkoon se joskus revontulia taikka maisemana aavikkoa.

M31

Vierailija
2551/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen välimeren lämmössä, 

Vierailija
2552/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää pukkaa

Vierailija
2553/24139 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleeni just muutamista viesteistäni, että en ole mikään saadanan palvoja tai ihailija, vaikka elokuvaa ja musiikkia sellaista välillä katselen. Mä vaan pidän niitä huvituksina. En edes usko mihinkään hyvän ja pahan lähettiläisiin.

M31

Vierailija
2554/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleeni just muutamista viesteistäni, että en ole mikään saadanan palvoja tai ihailija, vaikka elokuvaa ja musiikkia sellaista välillä katselen. Mä vaan pidän niitä huvituksina. En edes usko mihinkään hyvän ja pahan lähettiläisiin.

M31

Kyllä kai se elokuvien katselu on harrastus siinä kuin muutkin. Me tykätään katsoa mieheni kanssa vanhoja tv sarjoja, nyt on menossa Miami Vice.  Piti sinulta M31 kysyä,  että mihin nuo kaikki leffat mahtuu jos ne säilytät?  Meillä kun alkaa olla kaapit niitä täynnä.🙈

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille lukijoille . N65

Vierailija
2555/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Kyllä kai se elokuvien katselu on harrastus siinä kuin muutkin. Me tykätään katsoa mieheni kanssa vanhoja tv sarjoja, nyt on menossa Miami Vice.  Piti sinulta M31 kysyä,  että mihin nuo kaikki leffat mahtuu jos ne säilytät?  Meillä kun alkaa olla kaapit niitä täynnä.🙈

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille lukijoille . N65

Hyvä kysymys mihin säilön elokuvani. Nytkin ne ovat sikin sokin kotonani. 

Nyt oon elokuvissa odottamassa. Vuorossa on Civil War niminen elokuva. On pakko ottaa nyt rennosti, sillä 10 päivän työputki on takana ja kolmen päivän viikonloppu on edessä. 

Aikaisemman viestini pistin, jos teidän joukossa on ajattelijoita, jotka ajattelevat mun olevan saatanallinen hevari kommenttieni perusteella. Ei, en ole kumpaakaan noista.

M31

M31

Vierailija
2556/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, että kirjoitin musiikista noin paljon. Eivät näköjään monet pitäneet. Täytyy nyt jatkossa vähän rajoittaa sitä ja pidän ehkä muutenkin taukoa täältä. Ei kuitenkaan ole mitään kovin kiinnostavaa kirjoittettavaa muutenkaan. Itsekin voin sanoa vielä sen, että kuuntelen monenlaista ja en itsekään usko mihinkään "paholaiseen".

Vierailija
2557/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tavallista korvien suhinaa ja piippausta.

Vierailija
2558/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, että kirjoitin musiikista noin paljon. Eivät näköjään monet pitäneet. Täytyy nyt jatkossa vähän rajoittaa sitä ja pidän ehkä muutenkin taukoa täältä. Ei kuitenkaan ole mitään kovin kiinnostavaa kirjoittettavaa muutenkaan. Itsekin voin sanoa vielä sen, että kuuntelen monenlaista ja en itsekään usko mihinkään "paholaiseen".

Näyttää, että tänne tuli tyyppejä jotka eivät pidä toisten kuulumisista pätkääkään. Älä pahoitele. Mun mielestä se on kiva, kun toisilla on intohimoisia mielenkiinnon kohteita. Tosi tyypillistä Vauvaa, kun osoitetaan kuulumisista mieltä.

Kuuntelin sen Just Dance -kappaleen jonka laitoit. Aluksi tuntui tylsältä, mutta pidin lopun huutamisesta.

Mun päivän musiikki:

Guns N Roses - Civil War

Mä pidin Civil War elokuvasta. Oli monen sävyinen elokuva. Ei ollut pelkkää sotaa ja kuvaus oli elämää. Mulle välittyi elokuvasta välittämisen tunne voimakkaimmin.

Nyt seuraavaksi olisi vuorossa Mad Maxia kotitelkusta.

M31

Vierailija
2559/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä liikkuu joku hassu alapeukuttaja, ei anneta sen haitata kivaa ketjua. Kaikki mielipiteet sopii kirjoitella...

Vierailija
2560/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N63:n musiikkiin oma suhtautumiseni on:

Matka maailman ympäri on ihan uusi tuttavuus. Pari kappaletta kuuntelin ja ihan ok:n kuuloista, mutta ei ole mun juttuni.

Jarkko Ahola on mitään sanomaton itselleni. Lapsena tykkäsin Teräsbetonista.

Vesterinen Yhtyeineen on hyvän kuuloista. Tykkään kuulla radiosta.

Maustetytöt liian angistavan kuuloista musiikkia itselleni. Raastaa korviani.

Muistakaa, että on vain omat näkemykseni. Makuja on monia. Ei kannata pahoittaa mieltä mielipiteistäni. En kummiskaan suhtaudu ala-arvoisesti toisten makuihin.

M31

Ketju on lukittu.