Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2561/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhteisessä harrastuksessa ystäväni kanssa, lukenut Voittajasydän-kirjaa, juuri tulin saunasta, kissa jäi vielä lämmittelemään. Pieniä tärkeitä asioita. 

Vierailija
2562/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yhteisessä harrastuksessa ystäväni kanssa, lukenut Voittajasydän-kirjaa, juuri tulin saunasta, kissa jäi vielä lämmittelemään. Pieniä tärkeitä asioita. 

Mikä ei miellyttänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ei miellyttänyt?

???

Vierailija
2564/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ei miellyttänyt?

???

Ajattelin kun alapeukku

Vierailija
2565/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ei miellyttänyt?

???

Ajattelin kun alapeukku

Täällä joku höpsö alapeukuttelee. Ei anneta sen häiritä kivaa ketjua

Vierailija
2566/24139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten lapsi selviää elämästä sitten kun minua ei ole.

Lapsi narkkari

Vierailija
2567/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olisi saanut nukkua pitkään, mutta heräsinkin seitsemältä. No, tuli nukuttua 9h 30min, että aikasin olin nukahtanut.

Herättyäni katsoin ulos ja taas on valkoinen ihmemaa. Mahdan kummiskin olla vielä unessa?

Mä olin muuten viikolla löytänyt Color Purple (2023) elokuvan kaupoilta. Katsoin trailerin siitä ja se näytti visuaalisesti todella upealta. Mulla on vanha versiokin tuosta elokuvasta, mutta kuulin näiden olevan omanlaisia teoksia, että ei ole rinnastattaessa toisiinsa. Samasta kirjasta ollaan molemmat tehty. Porukoille, kun tänään pääsen niin katson tämän uuden version. Porukoilla toisiakin voisi kiinnostaa tämä elokuva. Vieläpä poppareitakin heillä on, jotka mä itse ostin 😂

Mä en pysty omassa kämpässä syödä poppareita, koska mulla ei ole tarpeeksi isoa mikroa poppareille. Eikä omani mikrokaan pieni ole.

Se saattaisi olla kävelypäivä keskustaan ja kirppikselle. Vähän sporttia päiväänkin.

M31

Vierailija
2568/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Kaikille

Täällä on maa ihan valkoinen, voi niitä ressuja, kellä kesärenkaat alla. Sopiva päivä käsitöille, mulla on useampikin juttu kesken. Teen oman idean mukaan, täytyy alottaa uusi silloin, kun inspis iskee. Ja langat löytyy. Nyt on menossa ohut villapaita (tosi hidas), ohut villaliivi ja kaulahuivi. Keväämmällä ja kesällä jää käsityöt, kun pihakausi alkaa.

Kertokaahan, mitä Teille kuuluu tänä takatalven lauantaina?

N63

Vierailija
2569/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumimotissa. Yöllä tullut 15cm lunta ja lisää tulee edelleen. Autossa kesärenkaat. Ruokaa on täksi päiväksi mutta sitten tulee nälkä.

Vierailija
2570/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ensimmäistä kertaa kaksi päivää peräkkäin vapaata. Osaankohan edes olla : D 

Vierailija
2571/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpää pukkaa

Surullista. Saathan hyvää hoitoa? Onhan läheisiä tukena? Voimia Sinulle

N63

Vierailija
2572/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailmassa olisi vähemmän kateellisia sabotöörejä ja pahantahtoisia tyyppejä ja enemmän aurinkoisia yhteistyöhaluisia ihania ihmisiä niin menisi paremmin. Päähän sattuu ja pelottaa mutta muuten moni asia hyvin kuitenkin.

Vierailija
2573/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Kaikille

Täällä on maa ihan valkoinen, voi niitä ressuja, kellä kesärenkaat alla. Sopiva päivä käsitöille, mulla on useampikin juttu kesken. Teen oman idean mukaan, täytyy alottaa uusi silloin, kun inspis iskee. Ja langat löytyy. Nyt on menossa ohut villapaita (tosi hidas), ohut villaliivi ja kaulahuivi. Keväämmällä ja kesällä jää käsityöt, kun pihakausi alkaa.

Kertokaahan, mitä Teille kuuluu tänä takatalven lauantaina?

N63

Sama juttu minulla. Paljon käsitöitä ja ompelutöitä jonossa. Yhden lyhythihaisen kesätunikan jo ompelin, nyt olis samasta kankaasta pitkähihainen harsittu. Samasta kankaasta, mutta erivärisestä kankaasta mekon osat jo leikattu. Tosiaan, vielä noin kuukauden päivät kehtaa ommella ja sit se jää kesäksi tauolle. 

Vierailija
2574/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna ensimmäistä kertaa kaksi päivää peräkkäin vapaata. Osaankohan edes olla : D 

Ootko yrittäjä, vai miten tuo on mahdollista? Toivottavasti ihmisoikeuksiasi ei poljeta.

Vierailija
2575/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta oli satanut yöllä paksun kerroksen ja lisää tulee koko ajan.

Hyvin joutaa neulomaan villasukkia, kun "sääkin suosii". Jospa näitten sukkien jälkeen jättäisin neulomisen  kesätauolle, taikka sitten en. 

Mukavia hetkiä käsitöiden parissa ja muutenkin hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
2576/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään löysin elokuvat White God (2014), Spider (2002) ja Wonka (2023).

The Color Purple (2013) tuli katsottua poppareiden ja Fantan kanssa. Oli hyvä elokuva, mutta ei ollut mielestäni niin hyvä kuin se vanha elokuva.

Näyttää koko päivän sataneen lunta. Vieläkin lunta tulee taivaalta.

Kolme ateriaa on tänään itselläni. Ekaksi Burger Kingissä söin Smoky Chipotle Chicken Steakhouse -aterian. Sitten porukoille päästyäni nakkiperunasoselaatikkoa. Nyt on vuorossa jotain keittoa. Tie sydämeen käy vatsan kautta.

M31

Vierailija
2577/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin pitäisi suunnitella ja ommella nyt yhtä opiskelujuttua varten. Alkuun pääseminen on vaikeaa ja ompelukoneella ompelen itsekin melko harvoin. Ihailen niitä ihmisiä, jotka pystyvät itse ompelemaan melkein mitä vaan itse. Muuten olen ulkoillut ja aamulla kävin kaupassa ja kirppiksellä. Löysin muutaman kivan hupparin ja olivat edullisia sekä silti hyväkuntoisia. Kympillä jo monta vaatetta. Eilen olisi vaikea päivä, mutta tänään taas parempaa. 

Vierailija
2578/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko yrittäjä, vai miten tuo on mahdollista? Toivottavasti ihmisoikeuksiasi ei poljeta.

Käyn töissä ja opiskelen amk-tutkintoa.

Vierailija
2579/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä tällaisen, 5-vuotis yllätys... ihanan lämmin ranteessa.  Intiassa ihaillut lomilla näitä lähes täyttä kultaa olevia koruja.  Hieman eri fiilis kuin suomalaisissa peltikoruissa, missä noin puolet oikeasti kultaa, muuten erilaista täytetavaraa.

https://tinyurl.com/5cthfvhp

Vierailija
2580/24139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Eilen illalla kova taistelu viinanhimoa vastaan, voitin taistelun ja jätin viinat ostamatta. Krapulattoman lauantaiaamun kunniaksi kävin peräti juoksulenkillä heti herättyäni, ja pohdin siinä juostessani ja hyvää oloa hymyillessäni, miten suuri vaikutus pienilläkin valinnoilla joskus on. Edellisillan nousuhumala ei olisi taatusti tuntunut yhtä hyvältä, kuin se aurinkoisen aamun raikas juoksulenkki, ja hyvä olo.

Ketju on lukittu.