Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vieläkö teillä on joulu?
09.01.2025 |
Meillä on vielä koristeet koska sairastuttiin viikonloppuna eikä sitten jaksanut siivota joulua pois. Jos ensi viikonloppuna sitten...
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
EI ollut joulua ollenkaan koska sairastuttiin jo ennen joulua, eikä olla vieläkään kunnolla parannuttu. Aika tympeää on ollut. Eipä tässä voi kuin odottaa kevätta ja yrittää sinnitellä pimeyden ja ankeuden keskellä.
Juu. Ihanat valaistukset ja kimmeltävä kynttelikkö pyörii nytkin , joulupuu ja tontut on paikoillaan , joulumukia on upeaa katsella, joulutyynyt on vieressä ja tonttulakanat kutsuu sänkyyn.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näkyy olevan 🎄 Ei oo kukaan vielä siivonnu pois