Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (23134)

Vierailija
22981/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä tapahtui ???? 

Sain työt tehtyä ja tulin vastaamaan tuolle yhdelle, joka kertoi olleensa minun kanssa tekemisissä perunkirjoituksen kanssa tekemisessä toissa kesänä.... Nyt tuota kommenttia ei löydy mistään...

Miksi näitä poistetaan? Minua ei haittaa pätkääkään, vaikka joku tunnistaa minut. Joten, miksi se haittaisi ylläpitoa tai jotain muuta ketjuun kirjoittelijaa niin paljon, että ilmiantaisi??

En ymmärrä.

asianajaja, N54

Vierailija
22982/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä tapahtui ???? 

Sain työt tehtyä ja tulin vastaamaan tuolle yhdelle, joka kertoi olleensa minun kanssa tekemisissä perunkirjoituksen kanssa tekemisessä toissa kesänä.... Nyt tuota kommenttia ei löydy mistään...

Miksi näitä poistetaan? Minua ei haittaa pätkääkään, vaikka joku tunnistaa minut. Joten, miksi se haittaisi ylläpitoa tai jotain muuta ketjuun kirjoittelijaa niin paljon, että ilmiantaisi??

En ymmärrä.

asianajaja, N54

Tässä olen. Tavattiin siis perunkirjoituksessa toissa kesänä. Annoit hyviä ohjeita huonokuntoisen kiinteistön myyntiin ja tehtiin kauppakirjatkin sun kanssa. Hyvin meni ja kiitollisia ollaan sulle edelleen. Kiitos vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22983/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä tapahtui ???? 

En ymmärrä.

asianajaja, N54

Täällä on joku p***a palstapoliisi. Purkaa turhautumistaan poistamalla kaiken mistä ei tykkää :D

Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuskaillut sen kanssa, että pitäisi saada tän kodin rempat valmiiksi ja huusholli kuntoon. Eipä tuota remontoitavaa enää kovin paljoa oikeasti edes olisi, mutta kaikki on aina kiinni siitä, missä kunnossa minäkin aamuna olen. Joskus olen nukkunut yöni oikein hyvin ja herätessäni ajattelen, että jesss...tänään teen sitä ja tätä. Sitten nousen ylös sängystä ja koko kroppa on kuin tönkkösuolatulla neulamuikulla enkä tahdo saada edes maitotölkkiä auki. 

Iltapäivällä kävin siskoni luona kahvilla. Kertoi, että on muuttamassa tuosta 98 m2 4h+k asunnostaan  43,5 m2 saunalliseen kaksioon. Oikein kiva asunto ja kivenheiton päässä (kuljen siitä joka päivä koirani kanssa ohi eli ihan lähellä) . Mutta siskoni tuskaili, että pitää hävittää aika iso määrä tavaroistaan. Mä hävitin jo silloin 2023, kun meillä sattui vesivahinko. Oli viikko aikaa tyhjentää asunnon alakerta, joten varmaan lensi mäkeen sellaistakin tavaraa, mitä pidempään harkitessani olisin voinut vielä säilyttää. Ihan hyvä, että en voinut. Mutta nyt, kun vertaan, mikä työmäärä siskollani on ja mulla on, niin mun huushollin saattaminen valmiiksi on lopulta helppoa kuin heinänteko. Vain aloittamista vaille valmista. 

Mutta joo, ehkä tuo siskoni muuttohärdelli motivoi mut laittamaan tän oman kotini kuntoon :)

Vierailija
22985/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä doris piilottelee?

Pikkujouluissa ryyppäämässä.

Vierailija
22986/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen kuulumisten ketju. Miksi tämä pitää pilata? En vaan voi ymmärtää.

Jospa joku häirikkö selittäisi. Miksi ei tämä ketju saa jatkaa ennallaan? Miksi pitää yrittää muuttaa? Miksi poistetaan kymmenittäin mukavia viestejä päivittäin?

Tykkään alkuperäisestä ideasta! Miksi sinä ilkiö et?

He ovat selittäneet moneen kertaan. Etkö muista? He kostavat koska heidät ajettiin ketjusta pois mielipiteidensä vuoksi. Toinen syy oli, että he eivät pidä ap:stä ja hänen toiminnastaan. Älä enää jankkaa tätä syyn kyselyä. Se on kerrottu monta kertaa.

No voi hyvänen aika. Niin yksinkertainen ratkaisu: Jos ei ketju miellytä, pysyy pois. Vuodesta toiseen, sama jankkaus. Tämä netju on aloitettu. Piste. Ap on sen tehnyt. Voi luojan tähden, miksi muuttaa toimivaa? En ymmärrä tätä samaa toistoa: se joka tykkää olla täällä, kirjoittaa kuulumisiaan. Se joka ei tykkää ketjusta, perustaa oman. Niin yksinkertainen asia.

Rauhaa, hyvät ihmiset :)

Vierailija
22987/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli alkuaan kiva kuulumisten ketju. Nyt riidellään, poistellaan, solvataan, ilkeillään.

Eipä ole kivaa enää. Kenen syy?

Vierailija
22988/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä tapahtui ???? 

En ymmärrä.

asianajaja, N54

Tässä olen. Tavattiin siis perunkirjoituksessa toissa kesänä. Annoit hyviä ohjeita huonokuntoisen kiinteistön myyntiin ja tehtiin kauppakirjatkin sun kanssa. Hyvin meni ja kiitollisia ollaan sulle edelleen. Kiitos vielä.

Kiva, kun kommentoit uudestaan. Luulen kuitenkin, että olet erehtynyt asianajajasta. En muistaakseni ole kiinteistön kauppakirjoja tehnyt pariin vuoteen.... Voi olla, että muisti pettää. 

Minulla toimisto Sörnäisissä. 

asianajaja, N54

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä tapahtui ???? 

En ymmärrä.

asianajaja, N54

Kiva, kun kommentoit uudestaan. Luulen kuitenkin, että olet erehtynyt asianajajasta. En muist

Sulla on ihan oma toimisto? Sen takia uteliaisuuttani kyselen, kun Kalasatama on Sörnäisten aluetta ja mun lähisuvun - siis myös itseni - käyttämä asianajotoimisto sijaistee siellä :D 

Vierailija
22990/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli alkuaan kiva kuulumisten ketju. Nyt riidellään, poistellaan, solvataan, ilkeillään.

Doriksen!!!  Doriksen oma syy. Käytös ollut määräilevää ja itsekehuista.

Vierailija
22991/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä tapahtui ???? 

En ymmärrä.

asianajaja, N54

Voi jumaliste 😂

Vierailija
22992/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mikä on sun motiivi spämmätä tätä monta kertaa päivässä? Ajatteletko että se parantaa ketjun sisältöä?

Vierailija
22993/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä tapahtui ???? 

En ymmärrä.

asianajaja, N54

Kiva, kun kommentoit uudestaan. Luulen kuitenkin, että olet erehtynyt asianajajasta. En muist

Okei. Voi olla että sekoitan sinut toiseen  asianajajaan. Hänen etunimensä alkoi L- kirjaimella. Sun ikäinen sinkku, joka kertoi hyvistä väleistä eksäänsä. Mut ei se mitään. Fiksuja naisia on Suomi täynnä. Kaikkea hyvää sulle.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mikä on sun motiivi spämmätä tätä monta kertaa päivässä? Ajatteletko että se parantaa ketjun sisältöä?

Anonyymillä keskustelupalstalla kannattaa muistaa, että tuo aiemman kommentin kirjoittanut saattaa hyvinkin olla sama henkilö, joka ketjussa riitelee, poistelee, solvaa ja ilkeilee. Jos kukaan ei reagoi hänen ilkeilyynsä, hän reagoi itse.

Vierailija
22995/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä doris piilottelee?

Ettei vaan seuraisi vielä retostelua.

Vierailija
22996/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä doris piilottelee?

Hyi sinua! Ne ovat intiimejä asioita, joita ei täällä saa ajatellakaan. Kutimet esiin ja pannukakkua suuhun. Ei sinne muuta saa laittaa. Eiköstä?

Vierailija
22997/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä doris piilottelee?

Hyi sinua! Ne ovat intiimejä asioita, joita ei täällä saa ajatellakaan. Kutimet esiin ja pannukakkua suuhun. Ei sinne muuta saa laittaa. Eiköstä?

Eipä olisi pikkujouluissa nyt ketään, jollei olisi vanhemmat aikoinaan retostelleet. 

Vierailija
22998/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaalle Lampaalle. 

Jostain syystä minun tietokone ei suostunut kopioimaan, niin vastaan sitten tällä tavoin.

Joo, minulla on oma toimisto Sörnäisissä. Ensi vuonna tulee 20 v täyteen omalle yritykselle. Pikkunen toimisto. Ei muita työntekijöitä, mutta pystyssä se on ollut kohta 20 v.

Silloin, yrityksen perustin, niin asiakkaita oli tasan 0. En tiennyt, soiko puhelin koskaan. Siitä se pikkuhiljaa sitten lähti nimi leviämään. 

Kalasatama siinä vieressä. En tosin koskaan ole ajatellut, että se Sörnäistä. Se vaan Kalasatama.... :) 

Eipä tuota seutua oikein tiedä. Mikä on Alppilaa, Kalliota, Kalasatamaa tai vaikka Vallilaa....

asianajaja, N54

Vierailija
22999/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 000 :)

Vierailija
23000/23134 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun.