Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
22701/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 22694: "Usein julkkikset kertoo kuolemantapauksen julkisuuteen ja pyytävät sitten että saavat rauhassa surra omaisten kanssa jonka hyvin ymmärrän. Nyt jos rehellisiä ollaan vaikuttaa ettei surua ole vaan mällätään kaikella mitä asiasta saadaan. "

Totta, mutta mä ajattelen, että näillä Temosilla koko elämä perustuu julkisuuteen. Tavalla tai toisella. Jos eivät ole julkisuudessa, eivät koe enää olevansa olemassakaan. Ja paparazzit tietenkin tykkäävät tällaisesta. 

Niin ja kun sitä rahaa kaikkien pitää jostain tienata elääkseen.

Vierailija
22702/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli asiointipäivä, kävin mm. verikokeissa. Tulokset saan vasta joulukuun puolella, kun halusin soittoajan tietylle hoitajalle.

Yhden kummitytön syntymäpäivä lähestyy, kirjoitin hänelle kirjekortin. Kyselin kuulumisia ja kerroin omiani. 

Lämmitettiin leivinuunia, laitan lantun kypsymään folion sisään. Paistettu lanttu maistuu minulle ruisleivän päällisenä.

Mukavaa viikonloppua! Niin, taas on perjantai.

Oletko se sinä Doris?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22703/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli asiointipäivä, kävin mm. verikokeissa. Tulokset saan vasta joulukuun puolella, kun halusin soittoajan tietylle hoitajalle.

Yhden kummitytön syntymäpäivä lähestyy, kirjoitin hänelle kirjekortin. Kyselin kuulumisia ja kerroin omiani. 

Lämmitettiin leivinuunia, laitan lantun kypsymään folion sisään. Paistettu lanttu maistuu minulle ruisleivän päällisenä.

No nyt nolottaa. Muistan yleensä kummitusten merkkipäivät. Nyt hokasin, et nuorimmaisella oli sympät tän kuun alussa, meni täydellisesti tätsältä ohi.

Heipat

Ja kuukauden päästä päivä jo pitenee.

Vierailija
22704/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten Suomen missistä tullut Miss Universumia. Eikä häikäissyt silmiä voittaja kolmikkokaan.

Vierailija
22705/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsuudesta asti herkun. Kotona tehty hiivaleipä ja lanttulaatikkoa päälle.

Hyvää viikonloppua.

Vierailija
22706/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 22666: "Doris ei ole sillä nimellä, mutta on täällä jatkuvasti. Kuka muu riitelisi kuin hän? Hän tarttuu aina kaikkeen. Jos joku muu aloittaisi ketjun, se menestyisi, mutta Doriksen persoona on niin mielipiteitä jakava, että hän saa varmasti kaikenlaista palautetta. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Äksylle äksyillään. Riitelijälle riidellään.Sortajaa sorretaan."

Eli sen kuuluisan Jonkun Muun pitäisi perustaa uusi ketju, johon Dorista inhoavat voisivat mennä keskustelemaan? Etkö sinä voisi olla tämä Joku Muu? 

Jokuhan perusti jo Räväkät kuulumiset ja jonkun Mitäpä sinulle tänään kuuluu? Vai mikä se olikaan. Siellä ne elää omaa elämäänsä. Vai?

Ei taida uusien ketjujen perustaminen oikein toimia, täytyy olla joku juju, että ketju saadaan elämään. Niitä avataan päivittäin kymmeniä, vain harva jää elämään.

Vierailija
22707/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaan edesmenneen äitini minulle neulomiin villasukkiin oli ilmestynyt pari reikää, ahkerasti käytössä ovat olleet.  Minähän parsin reiät, en raatsi heittää vielä sukkia pois, vaikka itseltäkin uusia sukkia syntyy välillä kuin sieniä sateella.  Nämä lämmittävät jalkojani vielä pitkään, äidin tekemät.

Melkoisen laiska päivä tänään(kin).

Ihana tarina, ihanat sukat. Onkohan 100% villaa, itse kehrättyä lankaa omasta lampaasta, nimeltään Lapsu?

Hei, ei ole sukkani itse kehrätystä langasta tehdyt, eikä varmaan 100 % villaakaan. Meillä ei ole koskaan ollut lampaita, vaikka lypsykarjaa olikin.  Lämpimät sukat kuitenkin.

Seiska veikka muutettiin 8

Sori Lammas. Se on nousee kananlihalle tai menee kylmät väreet :)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verikokeista sen verran, että vaikka Apottia on paljon haukuttukin ja ihan syystä, mä olen ollut tosi tyytyväinen Apotin kylkiäisenä tulleeseen Maisaan. Ei tarvitse varailla aikoja vaan ensimmäiset  labratulokset tulee Maisaan jo suunnilleen ennenkuin olen edes labrasta päässyt kotiin. Ja Maisassa sitten lääkäri ottaa kantaa niihin tuloksiin eikä hoitaja. Entisenä sairaanhoitajana kun osaan itsekin tulkita aika hyvin labratuloksia. 

Vierailija
22709/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää, vaikka elämä onkin opettanut. Opettanut mitä? Suurin osa ihmisistä näyttelee ja sumuttaa.

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 22708: "Sori Lammas. Se on nousee kananlihalle tai menee kylmät väreet :)"

Hyvä pointti! Ja vielä lukion vikalla luokalla ajattelin, että musta tulisi äikänope :D

Vierailija
22711/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 22708: "Sori Lammas. Se on nousee kananlihalle tai menee kylmät väreet :)"

Hyvä pointti! Ja vielä lukion vikalla luokalla ajattelin, että musta tulisi äikänope :D

:) onneks ei ;)

Vierailija
22712/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää, vaikka elämä onkin opettanut. Opettanut mitä? Suurin osa ihmisistä näyttelee ja sumuttaa.

Oon toista mieltä. Mua ympäröi mukavat ja luotettavat ihmiset. Tekoälystä en olis niin varma...

Vierailija
22713/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hitontylsä etäpäivä kun ei oikein ole edes mitään järkevää tekemistä ja sekin vähä mitä oli evvk. Kävin hierojalla keskellä päivää ja iltapäivän lojuin viltin sisässä sohvalla pitäen välillä outlookia auki jotta kaikki luulee että olen tee täällä yhtä töitä. Tosin tuntuu olevan muillakin "etäpäivä" tai etäpäivän etäpäivä kun sähköpostia tuli vain muutama.

mietin tässä että missä kohtaa on menty siihen että ma-to tehdään hurjasti töitä ja pitkää päivää puolikuoliaaksi, sit suurin osa toimistolaisista on etänä pe jollon tuskin kukaan tekee juuri mitään merkittävää, muuta kuin laittaavat kotia kuntoon (tiskit, pyykit jne) viikonloppua varten  tai kesäkaudella lähtevät jo to iltana mökille ja pe ollaan vaan puhelimen tavoitettavissa jos jollain on jotain asiaa.

Vierailija
22714/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hitontylsä etäpäivä kun ei oikein ole edes mitään järkevää tekemistä ja sekin vähä mitä oli evvk. Kävin hierojalla keskellä päivää ja iltapäivän lojuin viltin sisässä sohvalla pitäen välillä outlookia auki jotta kaikki luulee että olen tee täällä yhtä töitä. Tosin tuntuu olevan muillakin "etäpäivä" tai etäpäivän etäpäivä kun sähköpostia tuli vain muutama.

mietin tässä että missä kohtaa on menty siihen että ma-to tehdään hurjasti töitä ja pitkää päivää puolikuoliaaksi, sit suurin osa toimistolaisista on etänä pe jollon tuskin kukaan tekee juuri mitään merkittävää, muuta kuin laittaavat kotia kuntoon (tiskit, pyykit jne) viikonloppua varten  tai kesäkaudella lähtevät jo to iltana mökille ja pe ollaan vaan puhelimen tavoitettavissa jos jollain on jotain asiaa.

On se helppoa ja pomo tykkää kun täällä aikaskuluksi kirjoittelet. Toisten täytyy raahautua laitettuna joka päivä työpaikalle. Epäreilua.

Vierailija
22715/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa edes laskea monesko täysin yksin vietettävä viikonloppu taas tulossa. Hirveesti tekis mieli lähtee ees päivällä lounaalle jonnekin keskustan ravintolaan, mutta olis hyvin varaakin vaikka käydä joka viikonloppu eri ravintolassa lounastamassa, mutta ei, mulla ei oo enää oikein ketään ystävää tässä kaupungissa kuka lähtisi mukana. Yksin on jotenkin niin nolo syödä ihmisten ilmoilla. Ehkä vaan menen yksin salille, yksin ulkoilemaan tai jopa yksin kylpylään ja uimana, katson yksin televisiota ym ym .... ikäväin erästä aika lähellä asuvaa henkilöä ja salaa vilkuilen ohi ajaessani että huomaako hän minut.

Vierailija
22716/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsuudesta asti herkun. Kotona tehty hiivaleipä ja lanttulaatikkoa päälle.

Hyvää viikonloppua.

Äitini oli talouskoulun käynyt joskus 40-luvulla ja meillä syötiin lanttulaatikko lautaselta jouluna.

Vierailija
22717/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua.

Äitini oli talouskoulun käynyt joskus 40-luvulla ja meillä syötiin lanttulaatikko lautaselta jouluna.

Okei. Kiitos, kun jaoit tämän meille.

On siis monia tapoja syödä lanttulaatikkoa.

Vierailija
22718/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua.

Okei. Kiitos, kun jaoit tämän meille.

On sii

Onko? Päättelyn kuningatar.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihan järkevääkin, että jos työt pystyy hoitamaan ma-to tekemällä pidempää työpäivää, niin perjantain voi pitää vapaana? Tämähän on just sitä työelämän joustoa. Kyllä mä jo vuosituhannen alussa isossa it-alan firmassa olisin voinut tehdä ma-to 12-tuntista työpäivää ja pitää perjantain vapaana. Mulla vaan oli silloin vielä alaikäiset lapset, niin noi 12-tunnin työpäivät ei olisi multa onnistuneet kuin poikkeustapauksissa. 

Viimeisimmässä työapikassani, jossa ehdin olla yli 19 vuotta, oli aina heinäkuussa monilla halu pitää kesälomaa. Meillä oli kiertävät päivystysviikot ja mä aina sanoin, että voin päivystää koko heinäkuun. Muut saa mun puolesta olla lomalla. Olihan asiakkaatkin lomalla ja oli tosi hiljaista töissä. Mieluummin mä päivystin silloin, kun oli hiljaista. 

Vierailija
22720/24139 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua.

Okei

KIitos! Olen samaa mieltä.

Ketju on lukittu.