Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22587)

Vierailija
22581/22587 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

22564: "Onko tämä mitä sinulle kuuluu tänään vai jotain joka kuuluisi muihin keskusteluhin?"

Vastasin vain toisen henkilön kommenttiin. Olen jo tänä päivänä kertonut omat kuulumiseni. Oletko sinä vai kiukutteletko edelleen vain kuin uhmaikäinen kakara? 

Viimeksi kun tarkastin, minä olen minä ja kohtuullisen iso mies. Sinun kysymyksestä voisi päätellä että olet yksi jankkaajista? Miksi sinun pitää pilata mukava keskustelu? Joskus on päiviä että isolla miehelläkin on sanottavaa ja joskus kiva tietää että toisilla oli mukava päivä. "mitä sinulle tänään kuluu", lunta leijaili maahan vähän ja raivasin nuorta koivikkoa moottorisahalla. Haluatko nähdä kasvotusten kuinka uhmaikäinen olen? Ja anteeksi muille, lupasin lopettaa tämän keskustelun seuraamisen. 

Vierailija
22582/22587 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihimiset on helppo tunnistaa kirjoitustyylistä ja joku jo yritti viedä minun tunteen Olga Temosesta. Kuten jo sanoin, kiitos kaikille jotka nosti hukkuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22583/22587 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aphullu, pakkomielteinen jaksaa jankata.

Ei elä hetkeäkään mainitsematta ap:tä

Säälittävää.

Vierailija
22584/22587 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

22564: "Onko tämä mitä sinulle kuuluu tänään vai jotain joka kuuluisi muihin keskusteluhin?"

Vastasin vain toisen henkilön kommenttiin. Olen jo tänä päivänä kertonut omat kuulumiseni. Oletko sinä vai kiukutteletko edelleen vain kuin uhmaikäinen kakara? 

Sivusta tähän. Ja minä kiitän vastauksistasi. Eipä meidän asioista ole edes isäni kiinnostunut eli minä vaan mietin sinua hyvällä, kun jaksat pohtia meidänkin juttuja. Äitini juuri illalla totesi, että kun me olemme melkein jokaikisessä asiassa kahdestaan. Itse pitää selvitä kaikesta ja joskus kaivattaisiin jeesausta joihinkin juttuihin. Nyt kun äitini kunto vaihtelee ja ei voi esim nostaa tai kantaa painavia juttuja tai tehdä enää oikeastaan esim lumitöitä niin ne jäävät minun vastuulleni. En valita, mutta joskus mietin, että se että ollaan omillaan tarkoittaa ehkä liian totaalista omillaan oloa tässä mielessä.

Eräa jo etukäteen harmittava asia on äitini auton katsastus ja todennäköinen korjaus (ei ole kuin ehkä kerran mennyt heti läpi) vielä "kivasti" ennen joulua ja tietysti löytävät jonkun valituksen aiheen. Etenkin, kun eräs tuttu asema asiallisine tyyppeineen on nyt kiinni tietyistä syistä ja pakko käyttää huonompaa vaihtoehtoa. 

Vierailija
22585/22587 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun tarkastin, minä olen minä ja kohtuullisen iso mies. Sinun kysymyksestä voisi päätellä että olet yksi jankkaajista? Miksi sinun pitää pilata mukava keskustelu? Joskus on päiviä että isolla miehelläkin on sanottavaa ja joskus kiva tietää että toisilla oli mukava päivä. "mitä sinulle tänään kuluu", lunta leijaili maahan vähän ja raivasin nuorta koivikkoa moottorisahalla. Haluatko nähdä kasvotusten kuinka uhmaikäinen olen? Ja anteeksi muille, lupasin lopettaa tämän keskustelun seuraamisen. 

Jaa, meillä päin kyllä nuorta koivikkoa raivataan ihan raivaussahalla. Moottorisaha on todella epäergonominen tuohon hommaan.

Eri

Vierailija
22586/22587 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin näyttää elämässä olevan asiat tosi hyvin, kun jaksaa jankata täällä aamusta iltaan. Ei oikeita ongelmia ilmeisesti lainkaan, kun monilla on niitäkin huolia mitä pohtia ihan riittämiin. Näin elät kai tosi hyvää elämää ilmeisesti, että jaksat tälläistä. Tai sitten sinulla on asiat todella huonosti ja et ymmärrä enää mitä kirjoitat.