Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22289)
Lumet lähtenyt ja vihreä nurmi tervehtii taas. Aurinko sais paistaa useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22268
Voittaako jonkun palkinnon jos tajuaa mikä sinun päässä on pipi?
AIemmin numero piti paikkansa viestien määrään. Näki poistettujen viestien luvun. Enää en tiedä onko oikein vai kiusaako joku?
Miksi sinun pitää se tietää?
Oli valaisevaa seurata 'riitelyä', kun toiseen riitapukariin liitetyt viestit katosi oitis ja vain jankkaajamörrin viestit jäi. Yks päivä kipeänä seurasin päivän tätä juonittelua. En kyllä ymmärtänyt kun 'ap' solvausviestit seurasi toisiaan, monenkohan ketjun aloittajan haukkumiset kertyi tänne? Sekavaa settiä.
No. Kuulumisiin: Auto lumen peitossa. Maa valkoinen. Laiska päivä tulossa. L
En ymmärrä, miksi tämän ketjun aloittajaa solvataan. Miksiköhän hän on muka ansainnut tuon? Harvoin enää edes kirjoittaa, ymmärrän senkin, ettei tahdo täällä häiriköinnin keskellä kirjoitella. Vielä vähemmän ymmärrän, miksi tässä ketjussa riidellään muista ketjuista ja niiden aloittajista. Menee puurot ja vellit sekaisin, kun vain 'aptä' ilkeillään. Pysykööt joka ketjun aiheet omissaan, ehdotan minä :)
Leppoisaa sapattia.
Vierailija kirjoitti:
Lumet lähtenyt ja vihreä nurmi tervehtii taas. Aurinko sais paistaa useammin.
Meil on lumi ja pikku pakkanen. Aurinkoa ei kyl näy.
Mun lapsenlapsilla on joku snappchat tms, puhelimessa ja siinä viesti katoaa minuutin jälkeen. Tämä on hyvä tapa harjoitella nopeaa reagointia. Ehkä meille vanhuksillekin se tekisi hyvää.
Täälläkin on lumet melkein kaikki sulaneet pois, kun on satanut märkää räntää. Luminen maisema olis kyllä kivempi.
Aamulla jumppasin ja iltapäivällä poljin kuntopyörällä.
Pari kirjettäkin kirjoitin tänään; työllistän Postin työntekijöitä.
Mukavaa sunnuntain jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsenlapsilla on joku snappchat tms, puhelimessa ja siinä viesti katoaa minuutin jälkeen. Tämä on hyvä tapa harjoitella nopeaa reagointia. Ehkä meille vanhuksillekin se tekisi hyvää.
Lapsilla onkin aina kiire, meillä vanhuksilla ei. Mulla saattaa olla kännykkä useammankin päivän jossain päin asuntoa enkä edes tiedä, missä se on. Joskus olen joutunut läppärillä laittamaan kaverille Messengerissä viestiä ja pyytänyt häntä soittamaan mulle, jotta selviää, missä päin asuntoa mun kännykkä on :D
Harmittaa, kun piti lähteä Tampereelle Käsityömessuille ja auto hajosi. Olin odottanut sinne pääsyä jo pitkään ja iloinnut etukäteen mutta ehkä ensi vuonna sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se hyvä puoli, ettei tarvitse tyhjentää muistista viestejä, ei vie tilaa. Siivoaa itse. Kätevä aikuisellekin.
Höh. Tämä on keskustelupalsta. Vaikea kommentoida toisen viestiä, jos se heti poistuu. Sinäkö ilmiannat? Vie omat vanhat lehtesi keräykseen, jätä nämä viestit rauhaan.