Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22106)

Vierailija
22101/22106 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
22102/22106 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa. Väsynyt olo jatkuvasti enkä jaksa tehdä niitä asioita joita haluaisin. Joitakin pieniä päivittäisiä pakollisia velvollisuuksia on, mutta niistä olen jotenkin selvinnyt. 

Pakkasen jäljiltä nurmikko on kivasti jäässä. Kauniin näköinen. Pieni hiljainen lumisateen tynkä näkyi meilläkin, mutta eihän siitä mitään maahan jäänyt. 

Ikävöin jaksavaa ja aktiivista itseäni. Joskus toivottomalta tuntuvana hetkenä ei vain jaksa uskoa, että voisin vielä toipua. Vaikka onhan se toki mahdollista, tiedän. Mutta toistuvan masennuksen kanssa realiteetit toki ovat mitä ovat. Tosiasioiden hyväksyminen on vielä kesken. Toivottavasti yö toisi hetkellisen helpotuksen. 

Ja joo, olen hoidon piirissä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22103/22106 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa. Väsynyt olo jatkuvasti enkä jaksa tehdä niitä asioita joita haluaisin. Joitakin pieniä päivittäisiä pakollisia velvollisuuksia on, mutta niistä olen jotenkin selvinnyt. 

Pakkasen jäljiltä nurmikko on kivasti jäässä. Kauniin näköinen. Pieni hiljainen lumisateen tynkä näkyi meilläkin, mutta eihän siitä mitään maahan jäänyt. 

Ikävöin jaksavaa ja aktiivista itseäni. Joskus toivottomalta tuntuvana hetkenä ei vain jaksa uskoa, että voisin vielä toipua. Vaikka onhan se toki mahdollista, tiedän. Mutta toistuvan masennuksen kanssa realiteetit toki ovat mitä ovat. Tosiasioiden hyväksyminen on vielä kesken. Toivottavasti yö toisi hetkellisen helpotuksen. 

Ja joo, olen hoidon piirissä! 

Tsemppiä sulle, valoisampia päiviä

Doris

Vierailija
22104/22106 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona haravoin päivällä ja kävin kävelyllä raikkaassa säässä. Nyt katoin uutiset, juon vielä kuumaa teetä ja sitten nukkumaan. Hyvää yötä.

Vierailija
22105/22106 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta ja tiistaipäivää! Täysi tohina on pihamaalla, kun tiaiset ovat aamupalalla pakkasyön jälkeen. Harakka siellä mukana porukassa. Tänään menen kauppa-asioille ja alan tässä siihen valmistautua. Soon moro!

Meilläkin on elämää pihalla. Hauska seurata lintuja. Toivon aina punatulkkuja laudalle, kun ei ole moneen vuoteen näkyny. Ne on niin nättiä. Huonosti tunnen lintuja ja olen laiska opettelemaan. Kurki on mun suosikki, se tuo kesän ja vie kesän.

Riemastun kun näen punatulkun meidän lintulaudalla mutta mies kauhistelee että hyi sehän tietää kuolemaa.

Punatulkkuhan on ruotsiksi domherre, siis tuomio herra. Kyllä pienen linnun niskoille laitetaan iso taakka.

Vierailija
22106/22106 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä olin äitini kanssa metsätiellä minne ei enää sitten lumen tultua pääse. Niitä teitä täällä onkin paljon ja sitten tulee lumentulon myötä jo melko pitkä kierros jos meinaa välillä muissa maisemissa kävellä. Se hieman harmittaa. Edellisen kämpän lähellä oli enemmän reittejä mitkä aina auki. Toisaalta turhaa tätäkin on miettiä. Itsekään en pyöräile talvisin. Olen ehkä senverran kömpelö kuitenkin, että kaatuisin varmaan.

Kyllähän nuo arvosanat innostavat opiskeluun. Toisaalta samalla, vaikka sain palautetta opettajalta paljon yhteenkin kurssiin liiittyen niin samalla mietin, että jatkossa pitäisi sitten muistaa tuo ja tuokin juttu. Hyvä, että niistä muistutetaan, mutta opintojen vaikeutuessa pitäisi ottaa huomioon vielä enemmän kaikkea. Välillä on olo etten tiedä mistään mitään oikeasti. Sitten tavallaan mietin, että en saa olla liian hyväuskoinen ja luulla osaavani hyvin, kun sitten jatkossa joku viakea kurssi voi ollakin kompastukivi itselleni. Parempi olla nöyrä tietyllä tavalla ja huolehtia vielä paremmin kaikesta, että tekisi oikein.