Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22069)

Vierailija
22061/22069 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, sinä joka käyt täällä ilmeisesti vain ilkeilemässä. Nytkin nimittelit muita kirjoittajia. Oikeesti, taidat muissa kuulumisketjuissa käyttäytyä asiallisemmin? Kirjoitustyylisi pystyy tunnistamaan. Ei tällainen ilkeily tuota hedelmää. Mieti, mieti sanojesi hedelmää.

Miten niin nimittelin? En minä keksinyt Valopilkkua, kyllä se oli joku kannattajajäsen. Syytä häntä. 

Valopää ja Tapit, kirjoitit. Mieti edelleen ja hartaasti, mitä muista kirjoitat.

Vierailija
22062/22069 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, sinä joka käyt täällä ilmeisesti vain ilkeilemässä. Nytkin nimittelit muita kirjoittajia. Oikeesti, taidat muissa kuulumisketjuissa käyttäytyä asiallisemmin? Kirjoitustyylisi pystyy tunnistamaan. Ei tällainen ilkeily tuota hedelmää. Mieti, mieti sanojesi hedelmää.

Miten niin nimittelin? En minä keksinyt Valopilkkua, kyllä se oli joku kannattajajäsen. Syytä häntä. 

Valopää ja Tapit, kirjoitit. Mieti edelleen ja hartaasti, mitä muista kirjoitat.

Mikä niissä on väärin? Teletapit on jo keksitty, piti lyhentää ja Valopilkku on Valopää. Hartaasti mietittynä. Olen itsekin Tappi kun täällä kirjoittelen. Ja Einsteinhan oli nero, valopää. Oletko aina näin nipo tiukkapipo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22063/22069 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan: voisitteko lopettaa nimittelemisen?

Vierailija
22064/22069 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä on väärin? Teletapit on jo keksitty, piti lyhentää ja Valopilkku on Valopää. Hartaasti mietittynä. Olen itsekin Tappi kun täällä kirjoittelen. Ja Einsteinhan oli nero, valopää. Oletko aina näin nipo tiukkapipo?

Voisin tässä ajankuluksi sun kanssa vääntää, mutta ei maksa vaivaa. Keksin parempaa tekemistä, mutta sain sanottua sulle sen, mitä halusin.

Vierailija
22065/22069 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavallinen päivä ulkoiluineen. Pyörästäni on kumi hajoamassa ja rengas pullistunut. Toisaalta en viitsisi korjauttaa sitä enää talvea vasten, kun tännekin on luvattu lunta. Näin ehkä jätän sen kevääseen.

Illalla olikin kaunis sää kuutamoineen ja tähdetkin näkyivät. Opinnoissa yritän valita valmiista aiheista sen mikä kiinnostaa ja mistä löytyisi tietoa. Ei ole helppoja aiheita  ja vain pari vaihtoehtoa sellaista mitkä ehkä hyviä vaihtoehtoja. Levoton päivä ollut tänään ja tunne, että pitäisi tehdä monia asioita nopeasti nyt ja lukea kokeisiin myös.

Vierailija
22066/22069 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
22067/22069 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen isänpäivä ollut. Rekkuporukka kävi valehtelemassa jo aiemmin.

Läheisiä ei voi valita joskus vaan täytyy tyytyä huonompaankin.

Vierailija
22068/22069 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

öitä.