Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22033)

Vierailija
22021/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau mitä itseironiaa. Hyvä Valopilkku ja Kakkapeukut! En olis uskonut, että täältä löytyy näin villiä ajattelua. Tämähän alkaa jo kohta olla huumoriketju. Iloista isänpäivänaattoa! Tv oikea kakkapeukku, vauvan vaippaa lähden vaihtamaan.

No okei. Tämä iskä luuli väärin. Peukkujen perusteella ei ollakaan humoristeja. No kaikkia tarvitaan, tosikkojakin.

Pottahuumori ei naurata, vaikka humoristi olen :)

Eikö valopäähuumorikaan? Huippuväläys.

Sori, tätä en ymmärtänyt sitä vähää kuin pottahuumoria. Minuun iskee tilannekomiikka ja vanhat kunnon pikkukallevitsit. Vitsit, missä on joku juju.

Huumoria on katsos erilaista. Jotkut jättää pottahuumorin taakseen viimeistään teini-iässä. Toiset taas ei...

Vierailija
22022/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on vaikea laji. Varsinkin, kun kirjoitettuna ei äänensävyt ilmene.

Törkeistä vitseistä en pidä. Usein kertoja luo sen hauskan vitsin persoonallaan. Mutta: kukin taaplaa tyylillään, eri jutut naurattaa.

Huumorin, huononkin, kestän tässä ketjussa, mutta ilkeilyä, solvausta, maalittamista en kestä. Olin pitkään pois, ja sama jatkuu. Sama trollin jankutus ap:stä, vaikkei hän edes paljoa enää kirjoita, puhumattakaan 'emännöinnistä', mistä häntä täällä syytetään. On harmi hänen puolestaan, mihin jankkausmyllyyn on joutunut.

Tämä on harmiton tavallisten kuulumisten ketju, miksi se triggeröi tuota yhtä, pakkomielteistä, joka ei osaa päästää irti. Miksi?

Näin arkinen aihe, antais olla. Mutta ei, jankkausta päivästä toiseen, mikä vetää tähän ketjuun päivästä toiseen. Moititaan tavallisia kuulumisia. Miksi ihmeessä? Kun voisi emännöidä omaa ketjuaan koska vaan, kerätä oman hovinsa aiheensa ympärille.

Tätä en ymmärrä. Kunhan mietin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22023/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeistä vitseistä en pidä. Usein kertoja luo sen hauskan vitsin persoonallaan. Mutta: kukin taaplaa tyylillään, eri jutut naurattaa.

Huumorin, huononkin, kestän tässä ketjussa, mutta ilkeilyä, solvausta, maalittamista en kestä. Olin pitkään pois, ja sama jatkuu. Sama trollin jankutus ap:stä, vaikkei hän edes paljoa enää kirjoita, puhumattakaan 'emännöinnistä', mistä häntä täällä syytetään. On harmi hänen puolestaan, mihin jankkausmyllyyn on joutunut.

Tämä on harmiton tavallisten kuulumisten ketju, miksi se triggeröi tuota yhtä, pakkomielteistä, joka ei osaa päästää irti. Miksi?

Näin arkinen aihe, antais olla. Mutta ei, jankkausta päivästä toiseen, mikä vetää tähän ketjuun päivästä toiseen. Moititaan tavallisia kuulumisia. Miksi ihmeessä? Kun voisi emännöidä omaa ketjuaan koska vaan, kerätä oman hovinsa aiheens

Älä mieti. Älä jankkaa. 

Vierailija
22024/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain pitää "lomaa" ruoanlaitosta.  Kävimme  hirvipeijaisissa syömässä hyvää hirvipaistia lisukkeineen, jälkiruoaksi oli torttukahvit. Joten ekat joulutortutkin on jo maisteltu.  Oli kylien väkeä mukavasti liikkeellä, tuttujakin useampi. 

Aamupäivän neuloin suunnittelemaani sukan vartta, kohta saan varren valmiiksi.

Harmaa päivä ollut, äsken alkoi vettä tihuuttaa. 

Vierailija
22025/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin arkinen aihe, antais olla. Mutta ei, jankkausta päivästä toiseen, mikä vetää tähän ketjuun päivästä toiseen. Moititaan tavallisia kuulumisia. Miksi ihmeessä? Kun voisi emännöidä omaa ketjuaan koska vaan, kerätä oman hovinsa aiheens

...ja jankkaat :D

Vierailija
22026/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin arkinen aihe, antais olla. Mutta ei, jankkausta päivästä toiseen, mikä vetää tähän ketjuun päivästä toiseen. Moititaan tavallisia kuulumisia. Miksi ihmeessä? Kun voisi emännöidä oma

Samaa mieltä.  Tämä itse jankkaa ja syyttää siitä häirikköä. Lopeta itse se jankkaaminen.

Vierailija
22027/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kirjoitan ihan ohi aiheen. Tavallaan. Ja ohan yks hailee mulle koko ketju. Vilkaisin joskus, ja minust oli hauskasti kyselty ja kerrottu kuulumisia. Ihmettelin, miks näin tavallinen ketju nousi päivästä toiseen poimintojen otsikoihin. Aloin seurata ketjua. Samat peruskuulumiset toistui viikosta toiseen, välillä joku aihe nousi esiin. Samaa, viikosta toiseen. Kunnes hoksasin, taustalta löytyi surua, sairautta, eroja, menetyksiä yms. Ja siksi: tavallinen arki oli mukavaa.

Mutta: mustia pilviä vaani taivaalla. Jollekin oli musta vaate, että jotkut sopuisasti viihtyi arjessaan. Mitä vikaa? Piti mollata mummoja, kirjeitä, tavallista arkea, vaikka se tässä ketjussa oli just se juju. Miksi muuttaa toimivaa?

Joku jankkaa viikosta toiseen muutoksen tarpeesta, miksi ihmeessä ? Täähän oli just sopiva, oikea. Muita riehakkaampia ketjuja on varmaan kymmenittäin. Ja uusia voi avata.

Toivon tämän ketjun säilyvän ennallaan. En minun, mutta kirjoittajien tähden. Älkää pilatko.

Vierailija
22028/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää kuuluu.

Vierailija
22029/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää kuuluu.

Hei. On tylsät kuulumiset ketju erikseen, sinne vaan !

Vierailija
22030/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin arkinen aihe, antais olla. Mutta ei, jankkausta päivästä toiseen, mikä vetää tähän ketjuun päivästä toiseen. Moititaan tavallisia kuu

Tämä kirjoittaa harvoin. Ja asiaa. Häirikköjankkaaja joka päivä ja usein. Lisäksi valehtelee, solvaa, yhdistelee eri kirjoittajien kommentteja yhtenä 'totuutena'. Raivostuttavaa ja kiusallista. Noloa. Lopettais jo, tuo ankeuttaja. :)

Vierailija
22031/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää kuuluu.

Hei. On tylsät kuulumiset ketju erikseen, sinne vaan !

Sori. Tarkoitin siis, että semmoinenkin ketju on. Kirjoitan itsekin sinne. Toki ok tännekin kirjoittaa :)

Vierailija
22032/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kirjoitan ihan ohi aiheen. Tavallaan. Ja ohan yks hailee mulle koko ketju. Vilkaisin joskus, ja minust oli hauskasti kyselty ja kerrottu kuulumisia. Ihmettelin, miks näin tavallinen ketju nousi päivästä toiseen poimintojen otsikoihin. Aloin seurata ketjua. Samat peruskuulumiset toistui viikosta toiseen, välillä joku aihe nousi esiin. Samaa, viikosta toiseen. Kunnes hoksasin, taustalta löytyi surua, sairautta, eroja, menetyksiä yms. Ja siksi: tavallinen arki oli mukavaa.

Mutta: mustia pilviä vaani taivaalla. Jollekin oli musta vaate, että jotkut sopuisasti viihtyi arjessaan. Mitä vikaa? Piti mollata mummoja, kirjeitä, tavallista arkea, vaikka se tässä ketjussa oli just se juju. Miksi muuttaa toimivaa?

Joku jankkaa viikosta toiseen muutoksen tarpeesta, miksi ihmeessä ? Täähän oli just sopiva, oikea. Muita riehakkaampia ketjuja on varmaan kymmenittäin. Ja uusia voi avata.

Toivon tämän ketjun säilyvän ennallaan. En minun, mutta ki

Älä jankkaa tätä samaa kymmeniä kertoja. Olet itse tuo satumainen aloittaja, joka ärsyttää tällä jankkauksellaan häiriköt liikkeelle. Ole hiljaa, se on ratkaisu miksi - kysymykseesi. Pysy pois.

Vierailija
22033/22033 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen. Taas. Aivan loppu. Nyt riittää. 5 h töitä yhtäjaksoisesti takana. En tiedä, itkeäkö vai nauraa tälle tilanteelle. Tosin itku meinasi tulla, kun tajusin, että taas alv-tilityksen aika ja sekin pitää maanantaina hoitaa. 

Aina minulla kiire on töitä pirusti, mutta nämä vuodenvaihteen alusviikot on aina kaoottisia. Tai siis vielä kaoottisempia kuin muulloin. En ole asiassa ainoa asianajaja, jolla tämä tilanne, mutta kun teen yksin kaiken eli ei muita työntekijöitä, niin se kaikki kasaantuu minulle. 

Olen aina selvinnyt hyvin, mutta kyllähän tämä välillä ottaa päähän, kun ei vapaapäiviä ole koskaan. Ulkomaille lomareissut ainoita henkireikiä vuoden aikana; tosin silloinkin spostit seurattava. 

Tilasin pitsan. Kävin kaupassa ostamassa paperia ja katselin pakastepitsoja hartaasti. Tulin siihen tulokseen, että jos pakastepitsan ostan, niin tulen vaan pahalle päälle ja veetuttaan. Joten tilauspitsa se on. 

Nyt loppuilta lötköilyä. Huomenna töitä ja kaverin kanssa Ikeaan. Hänellä joku hyllyostos, niin mennään ku minulla auto ja pääsen minäkin hieman töistä irti. Edes hetkeksi. 

asianajaja, N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi