Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
22041/24139 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muuten toistuvasti jankataan uusien ketjujen perustamisesta tai Räväkät kuulumiset -ketjuun siirtymisestä : )  Ja nyt uusimpana Tylsien kuulumisten ketjuun siirtymisestä.

Ihan toimiva jankkauksen aihe sekin!

Vierailija
22042/24139 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jankkaan ihan jankkaamisen ilosta : )

Voisit tietty avata oman jankkausaiheisen ketjun :(

Ettei tää pilaantuisi.

Ei kiitos. Sinä olet hyvä jankkauspari : )

Hyvää yötä. Sullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22043/24139 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jankkaan ihan jankkaamisen ilosta : )

Voisit tietty avata oman jankkausaiheisen ketjun :(

Ettei tää pilaantuisi.

Ei kiitos. Sinä olet hyvä jankkauspari : )

Hyvää yötä. Sullekin.

Sulle myös. Nuku hyvin : )

Vierailija
22044/24139 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kuljukka tuo : )

Vierailija
22045/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jankkaan nyt itseni aamupalalle 😂

Vierailija
22046/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Valopää  ja Tapit!

Keittiössä tehtiin mulle mustikkakukkoa eilen. Olipa yllätys, luulin että saan täytekakkua. Kukko on kyllä parempaa.

Vierailija
22047/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiössä tehtiin mulle mustikkakukkoa eilen. Olipa yllätys, luulin että saan täytekakkua. Kukko on kyllä parempaa.

Mustikkakukko on hyvää, nam! Mukavaa päivää! 

Vierailija
22048/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa soi mukava musiikki. Lippu liehuu.

Onnea kaikille isille.

Vierailija
22049/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 9.  Pakkasin hyviä kenkiä kassiin ja vien uffin laatikkoon.Huomenta Suomea kattelen ennen kun lähden kaupalle.

Vierailija
22050/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustikkakukko on hyvää, nam! Mukavaa päivää! 

Lisään tähän vielä, että mustikkakukko on niin hyvää, että tein sitä tänään. Kiitos vaan muistutuksesta, että tällainen herkkukin on olemassa, en ollutkaan aikoihin tehnyt sitä.

Näytä aiemmat lainaukset

Sytoväsymyspäivä tänään. Poikkeuksellisesti piti pistää sytot eilen, koska huomenna taas on mentävä aamulla verikokeisiin ja tiistaina ne Leijona-juhlat. Laitoin isälle jo tunteja sitten tekstarina isänpäiväonnittelut, mutta eipä ole mitään vastannut. Ja tiedän, että isällä on ihan aina kännykkä vieressään. Ensin mietin, että laitanko sille mitään onnitteluja ollenkaan. Eihän sekään onnitellut mua mun synttärinä. Mutta ajattelin, että ehkä mun ei tarvitse olla yhtä kuspää kuin se on. Ja ainakaan siskoni ei pääse nyt narisemaan, miten mä en EDES onnitellut isää. 

Eilen oli taloyhtiön syystalkoot ja mä en nyt pysty fyysisesti mitään talkoohommia tekemään. Viime keväänä mua kuitenkin, kun käytin koiran ulkona ja kävelin siitä ohi, pyydettiin silti mukaan sinne istumaan ja syömään grillimakkara. Lähes 30 vuottahan mä keväisin ja syksyisin aina osallistuin noihin talkoisiin. Nyt en mennyt, koska oli just sytopiikin aika. Olin jo yöpaita päällä, kun ovikello soi. Yks naapuri tuli kertomaan, että isäni oli ilmestynyt sinne ison salaattikulhon kanssa. Mä olin ensin ihan että mitä ihmettä. Siis miksi mulle pitää ilmolittaa asiasta? Sanoin naapurille, että joo, isällä pää toimii ja se saa tehdä mitä haluaa. Tää naapuri kuitenkin ehdotti, että jos mä tulisin kuitenkin sinne. Siltä varalta, että sille kohta satavuotiaalle vanhukselle sattuu jotain. Sattuu mitä? Kai siellä nyt ne muutkin osaa soittaa 112:een, jos isälle sattuu jotain? 

Sinänsä ihan kiva, että naapuri välitti. Siis jos isä olisi muistisairas karkaileva kuten äiti oli silloin viimeisinä vuosinaan. Mutta nyt,kun mietin tulevaa, alkaa taas Seinäjoki asuinpaikkana kiinnostaa. Tai edes Korso, sekin olisi tarpeeksi kaukana :D

Vierailija
22052/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

22052

Taas on poistunut viestejä, miksiköhän?

Vierailija
22053/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei haluakaan enää kuulua Valopään Tappeihin ja on poistanut kannatusviestinsä tultuaan järkiinsä?

Tullut ns. synnintuntoon uskisten kielellä?

Hävettää vanhat kirjoitukset.

Jankattu liikaa. 

Mietin vaan. Syitä on satoja.

Vierailija
22054/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi, kiitelty sarja alkaa ykkösellä: Kaikki rakastavat hevosia. Meinaan kattoa.

Vierailija
22055/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ei haluakaan enää kuulua Valopään Tappeihin ja on poistanut kannatusviestinsä tultuaan järkiinsä?

Jankattu liikaa. 

No eihän ne itsestään poistu. Joku ilmiantaa.

Vierailija
22056/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei nyt nimiteltäis ketään.

Vierailija
22057/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankattu liikaa. 

Ei kait? Keksitkö uuden suprajohteen?

Vierailija
22058/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, sinä joka käyt täällä ilmeisesti vain ilkeilemässä. Nytkin nimittelit muita kirjoittajia. Oikeesti, taidat muissa kuulumisketjuissa käyttäytyä asiallisemmin? Kirjoitustyylisi pystyy tunnistamaan. Ei tällainen ilkeily tuota hedelmää. Mieti, mieti sanojesi hedelmää.

Vierailija
22059/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, sinä joka käyt täällä ilmeisesti vain ilkeilemässä. Nytkin nimittelit muita kirjoittajia. Oikeesti, taidat muissa kuulumisketjuissa käyttäytyä asiallisemmin? Kirjoitustyylisi pystyy tunnistamaan. Ei tällainen ilkeily tuota hedelmää. Mieti, mieti sanojesi hedelmää.

Miten niin nimittelin? En minä keksinyt Valopilkkua, kyllä se oli joku kannattajajäsen. Syytä häntä. 

Vierailija
22060/24139 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankattu liikaa. 

Einstein taitaa ymmärtää...  Lue uudestaan. Joku on katunut ja itse poistanut omat viestinsä.

Ketju on lukittu.