Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Radiosta alkaa kohta Yle 1 -kanavalla Pyhäinpäivän Sävel on vapaa -ohjelma. Saa kuunnella ihmisten puhetta ja soittaa itsekin ohjelmaan, jos haluaa. Kirkkomusiikkia ja hengellistä musiikkia saa toivoa tänään.
Hyvää Pyhäinpäivän iltaa jokaiselle.
Kuka hullu tuollaista haluaa kuunnella, ei muut kuin kuin mummot ja hihhulit. Minä sytytän kynttilän, koska olen iloinen päästyäni vihdoin eroon paskavanhemmista ja alkoholistiveljestä, ne aiheuttivat minun elämääni vain paskaa, henkistä ja fyysistä kärsimystä. Hyvä kun kuolivat ennen minua!
On ollut tunteikas päivä. Kuuntelin vähän Bachin musiikkia.
Levollista ja hyvää yötä.
Täällä on pilvipoutainen aamu. Olen seurannut lintujen touhuja, kun ne käyvät hakemassa siemeniä pihamaalla. Miten ovatkaan veikeitä nuo tiaiset.
Tälle päivälle on ennustettu sadetta. "Erehdyin" kuuntelemaan Tapio Rautavaaran laulun Sunnuntaina sataa aina. En muistanutkaan, että siinä on niin tavattoman surkea sunnuntaitunnelma. Ihan jo huippua sen sanoitus. Nyt en meinaa päästä täältä petistä ylös. No, kömmin kohta etsimään jotain syötävää minäkin.
Tilasin joulukortit; itse ottamastani valokuvasta tehty. Tilasin myös vähän "joulujuttuja" yhdestä toisesta yrityksestä. Hyödynsin alennukset.
Aamulla kävin pyöräilemässä, hirvenmetsästäjiäkin oli liikkeellä.
Tästä muistuikin mieleen, että routapaistista tuli oikein mureaa ja maukasta. Teen joskus uudestaan tällä samalla ohjeella, kun lopputulos oli hyvä.
Hyvää sunnuntain jatkoa!
Karjalanpaistin lopput syötiin tänään pottujen ja hyvän salaatin kanssa. Herkkua jäi eiliseltä vaikka kaikki lapset perheineen olikin pannulla.
Hiljainen sateinen harmaa päivä numero ties monesko, aurinkoa tarvin. Sää kai lämpiää edes.
Vähän sellainen pimeä ja pitkä päivä on ollut. Sama vaikka olisin nukkunut, en oikein saanut aikaan mitään tähdellistä. Nyt sitten iltamassa olisi montakin mielenkiintoista ohjelmaa radiossa ja televisiossa. Kuuntelin jo yhden tunnin mittaisen hyvän ajankohtafoorumin ohjelman.
Pientä kevennystäkin, katsoin youtubesta Valehtelijoitten klubia. Mainio ohjelma, nauratti vieläkin hyvät hahmot ja tarinat.
Mukavaa illan jatkoa teille.
Huomenna taas töihin. Mukavaa iltaa kaikille sateesta huolimatta.
Poika lähti eilen kotiinsa. Nukuin tosi hyvin, päikkäritkin. Söin kanasuikaleet ja perunat. Lempi ohjelmia tullut pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radiosta alkaa kohta Yle 1 -kanavalla Pyhäinpäivän Sävel on vapaa -ohjelma. Saa kuunnella ihmisten puhetta ja soittaa itsekin ohjelmaan, jos haluaa. Kirkkomusiikkia ja hengellistä musiikkia saa toivoa tänään.
Kuka hullu tuollaista haluaa kuunnella, ei muut kuin kuin mummot ja hihhulit. Minä sytytän kynttilän, koska olen iloinen päästyäni vihdoin eroon paskavanhemmista ja alkoholistiveljestä, ne aiheuttivat minun elämääni vain paskaa, henkistä ja fyysistä kärsimystä. Hyvä kun kuolivat ennen minua!
Voihan olla vanhempia ihmisiä täälläkin ja useimmat muistelevat edesmenneitä hyvälllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla vanhempia ihmisiä täälläkin ja useimmat muistelevat edesmenneitä hyvälllä.
Samaa ajattelin. Varmaan kovin monet kuuntelee tuommoista ohjelmaa. Outo oli tuo arvosteleva kommentti.
100 litraa sahtia kruunaa tämän illan. Mukavaa pyhäiltaa ja alkavaa viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin. Varmaan kovin monet kuuntelee tuommoista ohjelmaa. Outo oli tuo arvostel
Aika paljon vedät kyllä!
Huumoria on turha tänne tarjota. (Ylläolevalle tämä.)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu huumorin laadusta :)
Vierailija kirjoitti:
Ja alanuolet todistaa sen.
Hakekaa haudoilta ja muualtakin maastosta ne muovitötterökynttiĺänne pois, kun ivat palaneet. Nälkäiset oravaparat
jäävät niihin päästään kiinn ja kuolevati, kun yrittävät syödä talia.
🕯🐿🕯🐿🕯🐿
Maanantai - mahdollisuuksien päivä. Eipä ole ihmeitä tiedossa tälle päivälle. Maajussille morsian - jaksossa selviää, miten kesä sujui. Marraskuu menossa, onko mörkökuu?
Sahtileffan katsoin, tykkäsin kyllä. Loistavat näyttelijät.
Maanantaita! Heräsin jo puoli viisi. Koira ulkoilutettu, aamuteeveet katsottu ja nyt mietin, pitäskö tehdä jotain. Tai no olen mä viestitellyt ystävien kanssa. Pihalla on taas paljon puista pudonneita lehtiä, joten ehkä haravointi voisi olla paikallaan.
Kuka tänään juontaa Elämäni piisin? Mikoltakin homma sujui. Takan lämmitys tehty ja nautitaan lämmöstä.