Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21727)
Nro 21658: Ymmärrän hyvin pointtisi. Mulla ei ole tarvetta kirjoittaa eri ketjuissa kuin omana itsenäni eli Lampaana. Mutta kuten just tässäkin ketjussa osoitin, niin helpostihan tuo anonyyminä kirjoittelu onnistuu. Eihän se, että kirjoittaa jossain rekkautuneena, suinkaan tarkoita, että kaikkialla pitäisi sitten kirjoittaa rekkautuneena. Mä en edes kirjautunut äsken ulos vaan vaihdon vain Chromesta Edgeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että miten joku voi takertua täällä yhteen ihmiseen ja ottaa hänet jatkuvaksi aiheekseen. Tämä on kuitenkin anonyymi palsta ja näin minusta on jopa outoa ja jotenkin häirintynyttä kirjoittaa samasta ihmisestä täällä ja hänen elämäänsä tai kuulumisiaan kommentoida. Kirjoittajana miettisin eikö minulla ole todellakaan muuta mietittävää ja miksi toimin niin kuin toimin tässä asiassa.
Samaa ihmettelen. Joku kirjoitti vertauksen Doriksesta pölyhiukkaseen, antais jo olla. Mutta pakkomielle on paha :) keltä se on pois, jos Doris 'emännöi'? Kuka vaan voi perustaa ketjun ja emännöidä sitä. Miksi täällä pitää meuhkata, jos joku tekikin niin? Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miksi pitää roikkua ketjussa ja "opettaa" toisia olemaan, kuten joku dhullu haluaa... en vaan ymmärrä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Nro 21658: Ymmärrän hyvin pointtisi. Mulla ei ole tarvetta kirjoittaa eri ketjuissa kuin omana itsenäni eli Lampaana. Mutta kuten just tässäkin ketjussa osoitin, niin helpostihan tuo anonyyminä kirjoittelu onnistuu. Eihän se, että kirjoittaa jossain rekkautuneena, suinkaan tarkoita, että kaikkialla pitäisi sitten kirjoittaa rekkautuneena. Mä en edes kirjautunut äsken ulos vaan vaihdon vain Chromesta Edgeen.
Ok. Mä kirjotan puhelimella, rekkautuminen tuli aina automaattisesti. Vaihdoin siinä nimeni vierailijaksi ja toimi kuten aiemmin kuvailin.
Palaan tylsiin ja tyhmiin, seurasin vain tämän keskustelun nikistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dorista on helppo matkia. Näin:
Hyvää huomenta!
Harmaa aamu, sumuista.
Kauraleipää, jugurttia, puolukoita ja iso kuppi kahvia. Auto pitäisi viedä huoltoon.
Ainakin sipuleita ja hapankorppuja kaupasta. Jäätelöä kahvin kanssa
Mukavaa kotoilua. Ehkä sauna illalla...
Hypätään häirikön juttujen yli. Ilmoitetaan asiattomat. Ei välitetä. Boooooring.
Mukavaa torstaita kaikille kilteille
Doris
Tää oli siis feikki. Mutta niin helppoa on matkia, kun on vuosia lukenut samaa.
Miksi haluat esiintyä toisen? Ihmettelen. Eikö sulla ole omaa elämää?
Näitähän ne samoja on täällä monen kuulumiset, tavalli
Siis kuka luuli? Himskatti tää lainaus pitkissä kommenttiketjuissa :(
Joku halusi näyttää, kuinka helppoa on esiintyä Doriksena, koska on seurannut häntä kauan ja tuntee kirjoitustyylin. Joku suuttui tästä, vaikka kertoi siis että nyt feikkaa tässä Dorista, katsokaa kuinka helppoa se on.
Luetun ymmärtäminen sakkaa.
Lammas ehdotti taas Dorikselle rekisteröintiä, mutta D ei halua. Nyt ei kukaan tiedä, kuka on oikea D ja kuka näyttelee häntä ja ketä D näyttelee. Eikös kiva sotku?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä kirjotan puhelimella, rekkautuminen tuli aina automaattisesti. Vaihdoin siinä nimeni vierailijaksi ja toimi kuten aiemmin kuvailin.
No mäkin olen nyt kännykällä. Oota hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen kännykällä. Ei tämä vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen kännykällä. Ei tä
Kuva näkyy 21668
Vierailija kirjoitti:
21667
Ylhäällä lukee Lammas
Tottakai, koska kirjoitin sen rekkautuneena. Tietenkään mun rekkautuneena kirjoittamastani komnentista ei häviä mun tietoni.
Vierailija kirjoitti:
Joku halusi näyttää, kuinka helppoa on esiintyä Doriksena, koska on seurannut häntä kauan ja tuntee kirjoitustyylin. Joku suuttui tästä, vaikka kertoi siis että nyt feikkaa tässä Dorista, katsokaa kuinka helppoa se on.
Lammas ehdotti taas Dorikselle rekisteröintiä, mutta D ei halua. Nyt ei kukaan tiedä, kuka on oikea D ja kuka näyttelee häntä ja ketä D näyttelee. Eikös kiva sotku?
Tämä joka feikkasi Dorista ja sanoi, että se on helppoa tms kirjoittaa samassa viestissä, että itse Doris on maineensa pilannut. Näin ehkä sinä et nyt taas ymmärrä, että tuollaisesta lauseesta on ok suuttua.
Annettais Doris-aiheen olla. Kukaan meistä ei kuitenkaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä joka feikkasi Dorista ja sanoi, että se on helppoa tms kirjoittaa samassa viestissä, että itse Doris on maineensa pilannut. Näin ehkä sinä et nyt taas ymmärrä, että tuollaisesta lauseesta on ok suuttua.
No onhan hän pilannut maineensa. Muistatko esim. blogikirjoitus ja äikänopelta varastettu idea ja otsikko? Eikä edes pahoitellut asiaa. Huonoa käytöstähän sellainen on. Minä olen puolueeton sivusta seuraaja.
Totta helvetissä näkyy mun kissan kuva kaikissa niissä kommenteissa, jotka olen kirjoittanut rekkautuneena. Alan vähitellen uskoa siihen, että suomalaisten ÄO laskee.
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä näkyy mun kissan kuva kaikissa niissä kommenteissa, jotka olen kirjoittanut rekkautuneena. Alan vähitellen uskoa siihen, että suomalaisten ÄO laskee.
Tämän ketjun kirjoittajien ÄO ei ole korkea luetun ymmärtämisenkään suhteen. Tai kriittisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt tulee uudistuksia ja tähän foorumiin ei enää VPN-yhteydellä pääse. Niin tehdään jo muuallakin.
Ihanko totta, että joku voi olla niin naiivi, että luulee VPN-yhteyden olevan CIA meininkiä. Lopettaakohan Sanoma samalla työntekijöilleen mahdollisuuden olla etätöissä? Kotitietokoneesikin lienee täysin suojaton, kun et tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan hän pilannut maineensa. Muistatko esim. blogikirjoitus ja äikänopelta varastettu idea ja otsikko? Eikä edes pa
Kuka näitä uskoo? Kuka vaan voi kirjoitella höpinöitään. Vaatii paljon, että erottaa valheen ja toden eron.
Mä en edes yritä. Random palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt tulee uudistuksia ja tähän foorumiin ei enää VPN-yhteydellä pääse. Niin tehdään jo muuallakin.
Ihanko totta, että joku voi olla niin naiivi, että luulee VPN-yhteyden olevan CIA meininkiä. Lopettaakohan Sanoma samalla työntekijöilleen mahdollisuuden olla etätöissä? Kotitietokoneesikin lienee täysin suojaton, kun et tiedä mistä puhut.
Oli äsken puhe ketjulaisten ÄO:stä, tämäkin todistaa saman.
Nyt ei näy!