Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21727)

Vierailija
21661/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 21652: No entäs tässä? Tottakai mun rekkautunut nikkini ja kissani kuva näkyy niissä kommenteissa, mitkä olen rekkautuneena kirjoittanutkin. Mutta näkyykö nyt myös tässä?

Kommentoin tätä, katsotaan tuletko näkyviin ylempänä

Nyt ei näy!

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 21658: Ymmärrän hyvin pointtisi. Mulla ei ole tarvetta kirjoittaa eri ketjuissa kuin omana itsenäni eli Lampaana. Mutta kuten just tässäkin ketjussa osoitin, niin helpostihan tuo anonyyminä kirjoittelu onnistuu. Eihän se, että kirjoittaa jossain rekkautuneena, suinkaan tarkoita, että kaikkialla pitäisi sitten kirjoittaa rekkautuneena. Mä en edes kirjautunut äsken ulos vaan vaihdon vain  Chromesta Edgeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21663/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, että miten joku voi takertua täällä yhteen ihmiseen ja ottaa hänet jatkuvaksi aiheekseen. Tämä on kuitenkin anonyymi palsta ja näin minusta on jopa outoa ja jotenkin häirintynyttä kirjoittaa samasta ihmisestä täällä ja hänen elämäänsä tai kuulumisiaan kommentoida. Kirjoittajana miettisin eikö minulla ole todellakaan muuta mietittävää ja miksi toimin niin kuin toimin tässä asiassa. 

Samaa ihmettelen. Joku kirjoitti vertauksen Doriksesta pölyhiukkaseen, antais jo olla. Mutta pakkomielle on paha :) keltä se on pois, jos Doris 'emännöi'? Kuka vaan voi perustaa ketjun ja emännöidä sitä. Miksi täällä pitää meuhkata, jos joku tekikin niin? Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miksi pitää roikkua ketjussa ja "opettaa" toisia olemaan, kuten joku dhullu haluaa... en vaan ymmärrä.

Vierailija
21664/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 21658: Ymmärrän hyvin pointtisi. Mulla ei ole tarvetta kirjoittaa eri ketjuissa kuin omana itsenäni eli Lampaana. Mutta kuten just tässäkin ketjussa osoitin, niin helpostihan tuo anonyyminä kirjoittelu onnistuu. Eihän se, että kirjoittaa jossain rekkautuneena, suinkaan tarkoita, että kaikkialla pitäisi sitten kirjoittaa rekkautuneena. Mä en edes kirjautunut äsken ulos vaan vaihdon vain  Chromesta Edgeen. 

Ok. Mä kirjotan puhelimella, rekkautuminen tuli aina automaattisesti. Vaihdoin siinä nimeni vierailijaksi ja toimi kuten aiemmin kuvailin.

Palaan tylsiin ja tyhmiin, seurasin vain tämän keskustelun nikistä.

Vierailija
21665/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dorista on helppo matkia. Näin:

Hyvää huomenta!

Harmaa aamu, sumuista.

Kauraleipää, jugurttia, puolukoita ja iso kuppi kahvia. Auto pitäisi viedä huoltoon.

Ainakin sipuleita ja hapankorppuja kaupasta. Jäätelöä kahvin kanssa

Mukavaa kotoilua. Ehkä sauna illalla...

Hypätään häirikön juttujen yli. Ilmoitetaan asiattomat. Ei välitetä. Boooooring.

Mukavaa torstaita kaikille kilteille 

Doris

Tää oli siis feikki. Mutta niin helppoa on matkia, kun on vuosia lukenut samaa.

Miksi haluat esiintyä toisen? Ihmettelen. Eikö sulla ole omaa elämää?

Näitähän ne samoja on täällä monen kuulumiset, tavalli

Siis kuka luuli? Himskatti tää lainaus pitkissä kommenttiketjuissa :(

Vierailija
21666/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku halusi näyttää, kuinka helppoa on esiintyä Doriksena, koska on seurannut häntä kauan ja  tuntee kirjoitustyylin. Joku suuttui  tästä, vaikka kertoi siis että nyt feikkaa tässä Dorista, katsokaa kuinka helppoa se on.

Luetun ymmärtäminen sakkaa. 

Lammas ehdotti taas Dorikselle rekisteröintiä, mutta D ei halua. Nyt ei kukaan tiedä, kuka on oikea D ja kuka näyttelee häntä ja ketä D näyttelee. Eikös kiva sotku?

Vierailija
21667/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mä kirjotan puhelimella, rekkautuminen tuli aina automaattisesti. Vaihdoin siinä nimeni vierailijaksi ja toimi kuten aiemmin kuvailin.

No mäkin olen nyt kännykällä. Oota hetki. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen kännykällä.  Ei tämä vaikeaa ole.

Vierailija
21669/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

21667

Ylhäällä lukee Lammas

Vierailija
21670/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen kännykällä.  Ei tä

Kuva näkyy 21668

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21667

Ylhäällä lukee Lammas

Tottakai,  koska kirjoitin sen rekkautuneena.  Tietenkään mun rekkautuneena kirjoittamastani komnentista ei häviä mun tietoni. 

Vierailija
21672/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku halusi näyttää, kuinka helppoa on esiintyä Doriksena, koska on seurannut häntä kauan ja  tuntee kirjoitustyylin. Joku suuttui  tästä, vaikka kertoi siis että nyt feikkaa tässä Dorista, katsokaa kuinka helppoa se on.

Lammas ehdotti taas Dorikselle rekisteröintiä, mutta D ei halua. Nyt ei kukaan tiedä, kuka on oikea D ja kuka näyttelee häntä ja ketä D näyttelee. Eikös kiva sotku?

Tämä joka feikkasi Dorista ja sanoi, että se on helppoa tms kirjoittaa samassa viestissä, että itse Doris on maineensa pilannut. Näin ehkä sinä et nyt taas ymmärrä, että tuollaisesta lauseesta on ok suuttua. 

Vierailija
21673/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tästä,  kuka on kirjoittaja?

Vierailija
21674/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettais Doris-aiheen olla. Kukaan meistä ei kuitenkaan tiedä.

Vierailija
21675/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä joka feikkasi Dorista ja sanoi, että se on helppoa tms kirjoittaa samassa viestissä, että itse Doris on maineensa pilannut. Näin ehkä sinä et nyt taas ymmärrä, että tuollaisesta lauseesta on ok suuttua. 

No onhan hän pilannut maineensa. Muistatko esim. blogikirjoitus ja äikänopelta varastettu idea ja otsikko?  Eikä edes pahoitellut asiaa. Huonoa käytöstähän sellainen on.  Minä olen puolueeton sivusta seuraaja.

Vierailija
21676/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä näkyy mun kissan kuva kaikissa niissä kommenteissa,  jotka olen kirjoittanut rekkautuneena. Alan vähitellen uskoa siihen,  että suomalaisten ÄO laskee. 

Vierailija
21677/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä näkyy mun kissan kuva kaikissa niissä kommenteissa,  jotka olen kirjoittanut rekkautuneena. Alan vähitellen uskoa siihen,  että suomalaisten ÄO laskee. 

Tämän ketjun kirjoittajien ÄO ei ole korkea luetun ymmärtämisenkään suhteen. Tai kriittisyyden.

Vierailija
21678/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt tulee uudistuksia ja tähän foorumiin ei enää VPN-yhteydellä pääse. Niin tehdään jo muuallakin.

Ihanko totta, että joku voi olla niin naiivi, että luulee VPN-yhteyden olevan CIA meininkiä. Lopettaakohan Sanoma samalla työntekijöilleen mahdollisuuden olla etätöissä? Kotitietokoneesikin lienee täysin suojaton, kun et tiedä mistä puhut.

Vierailija
21679/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan hän pilannut maineensa. Muistatko esim. blogikirjoitus ja äikänopelta varastettu idea ja otsikko?  Eikä edes pa

Kuka näitä uskoo? Kuka vaan voi kirjoitella höpinöitään. Vaatii paljon, että erottaa valheen ja toden eron.

Mä en edes yritä. Random palsta.

Vierailija
21680/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt tulee uudistuksia ja tähän foorumiin ei enää VPN-yhteydellä pääse. Niin tehdään jo muuallakin.

Ihanko totta, että joku voi olla niin naiivi, että luulee VPN-yhteyden olevan CIA meininkiä. Lopettaakohan Sanoma samalla työntekijöilleen mahdollisuuden olla etätöissä? Kotitietokoneesikin lienee täysin suojaton, kun et tiedä mistä puhut.

Oli äsken puhe ketjulaisten  ÄO:stä,  tämäkin todistaa saman.