Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21727)

Vierailija
21641/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Tämä on nyt aito Doris, uskokoon, ken tahtoo. Olen täällä jo kertonut aiemminkin, miksi lopetin rekisteröityneenä kirjoittamisen.

Häirikkö pystyi seuraamaan minua rekkakuvastani ja kirjoituksiani muihinkin ketjuihin, mihin kirjoitin. Pilasi nekin ketjut valheillaan ja jankutuksillaan. Lopetin rekkautumisen ja pikku hiljaa ne ketjut elpyi. Tämä ei.

Kirjoitan tänne harvoin enää. Ei ole se alussa  toivomani ketju kaikilta osin enää. Muutamat mukavat kommentit luen. Hölmöt ohitan. Sitten tekeekin mieli taas pysyä pois. Onneksi on paljon muutakin tekemistä.

Joku/jotkut esiintyy minuna, voi voi. En korjaa valheita ja solvauksia. Olkoot, jos se jonkun pienen päivän pelastaa. 

Mukavaa päivän jatkoa

Doris

Lammas, en usko, että tuo ylläoleva matki minua, nyt. Ihmettelen myös, miksi edes miettii moista. Että esiintyisi jonain muuna... halvat huvit jne

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No otanpa kantaa minäkin. Dorishan oli kirjautuneena jonkin aikaa myös nimimerkillä Doris. Kuvana oli kahvikuppi, kuten lampaalla kissansa. Jossain kommentissa Doris olikin sitten yhtäkkiä vierailijana ja allekirjoitti viestinsä Doris.

Kertoi myös viestissään tässä keskustelussa jonkun ilmiantaneen hänen nimimerkkinsä ylläpitoon. Nimimerkkinsä oli sitten poistettu. Ilmeisesti poistettu kuten täällä on viime aikoina monia tavallisia ja sääntöjen mukaisia kommentteja. Joku vpnstään näin tehnyt.

Mä en nyt kyllä oikein "osta" tätä, että joku voisi poistattaa jonkun rekkautuneen nimimerkin ilmoittaessaan ylläpidolle. Mä törmään monissa muissakin ketjuissa usein siihen, että musta ei tykätä. Jotkut hyökkää ihan suoraankin mua vastaan.  Mutta mehän voitaisiin tehdä tästä kokeilu. Ilmoittakaa mahdollisimman moni mun nikkini epäasialliseksi ja katsotaan, miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21643/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dorista on helppo matkia. Näin:

Hyvää huomenta!

Harmaa aamu, sumuista.

Kauraleipää, jugurttia, puolukoita ja iso kuppi kahvia. Auto pitäisi viedä huoltoon.

Ainakin sipuleita ja hapankorppuja kaupasta. Jäätelöä kahvin kanssa

Mukavaa kotoilua. Ehkä sauna illalla...

Hypätään häirikön juttujen yli. Ilmoitetaan asiattomat. Ei välitetä. Boooooring.

Mukavaa torstaita kaikille kilteille 

Doris

Tää oli siis feikki. Mutta niin helppoa on matkia, kun on vuosia lukenut samaa.

Miksi haluat esiintyä toisen? Ihmettelen. Eikö sulla ole omaa elämää?

Näitähän ne samoja on täällä monen kuulumiset, tavallista arkea. Ja siksihän täällä viihdytäänkin.

Jopa ne pysyy ketjussa, jotka tylsäksi väittää. Miksiköhän?

Mä vain näytin miten helppoa se on. En missään nimessä halua esiintyä Doriksena. En. Hän on pilannut maineensa, enkä halua itselleni sitä.

Vierailija
21644/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!

Harmaa aamu, sumuista.

Kauraleipää, jugurttia, puolukoita ja iso kuppi kahvia. Auto pitäisi viedä huoltoon.

Hypätään häirikön juttujen yli. Ilmoitetaan asiattomat. Ei välitetä. Boooooring.

Doris

Näitähän ne samoja on täällä monen kuulumiset, tavallista arkea. Ja siksihän täällä viihdytäänkin.

Jopa ne pysyy ketjussa, jotka tylsäksi vä

Haluatko meidän matkivan sinua? On huippu helppoa. Jankkausta jankkauksen perään ilman mitään uutta. Ei Asiaa. Jonninjoutavaa jaaritusta päivästä toiseen.

Kuka vaan voisi moista soopaa raapustaa, mutta miksi edes tahtoisi? Hah! Kysyn vaan.

Vierailija
21645/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt tulee uudistuksia ja tähän foorumiin ei enää VPN-yhteydellä pääse. Niin tehdään jo muuallakin.

Vierailija
21646/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!

Harmaa aamu, sumuista.

Doris

Jopa ne pysyy ketjussa, jotka tylsäksi vä

Sinä ja sinun maineesi :(

kunnias on mennyt, mutta maine vaan kasvaa.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Tämä on nyt aito Doris, uskokoon, ken tahtoo. Olen täällä jo kertonut aiemminkin, miksi lopetin rekisteröityneenä kirjoittamisen.

Häirikkö pystyi seuraamaan minua rekkakuvastani ja kirjoituksiani muihinkin ketjuihin, mihin kirjoitin. Pilasi nekin ketjut valheillaan ja jankutuksillaan. Lopetin rekkautumisen ja pikku hiljaa ne ketjut elpyi. Tämä ei.

Kirjoitan tänne harvoin enää. Ei ole se alussa  toivomani ketju kaikilta osin enää. Muutamat mukavat kommentit luen. Hölmöt ohitan. Sitten tekeekin mieli taas pysyä pois. Onneksi on paljon muutakin tekemistä.

Joku/jotkut esiintyy minuna, voi voi. En korjaa valheita ja solvauksia. Olkoot, jos se jonkun pienen päivän pelastaa. 

Mukavaa päivän jatkoa

Doris

Lammas, en usko, että tuo ylläoleva matki minua, nyt. Ihmettelen myös, miksi edes miettii moista. Että esiintyisi jonain muuna... halvat huvit jne

Sä voisit kuitenkin tähän ketjuun kommentoida rekkautuneena ja muihin sitten vaan Vierailijana. Mua ei haittaa se, ett- olen Lammas muissakin ketjuissa, mutta jos haittaisi, niin sitten valitsisin ne ketjut, joilssa haluan olla Lammas ja joissa olen mieluummin vaikka sikapossu :D Mä olen 90% varma, että olet aito Diris, mutta kyllä mullakin on nyt se 10%, joka jää mietityttämään. 

Vierailija
21648/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt tulee uudistuksia ja tähän foorumiin ei enää VPN-yhteydellä pääse. Niin tehdään jo muuallakin.

Siellähän toisessa ketjussa kysellään parannusehdotuksia. Tänään vielä auki keskustelu

Tää olis hyvä. Toi yks aina kehuskelee vpn- yhteyksillään.

Vierailija
21649/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivän jatkoa

Doris

Lammas, en usko, että tuo ylläoleva matki minua, nyt. Ihmettelen myös, miksi edes miettii moista. Että esiintyisi jonain muuna... halvat

Eri:

jos rekkautunut kommentoi vierailijana ja joku 'lainaa' kommenttia, tulee ap:n rekkaosoite kuitenkin näkyviin eka viestiin.

Sen takia minä lopetin. Sama, jos joku haluaa seurata sun polkuja, nappaa vaan kissan kuvaa ja avautuu viimeisimmät, mitä olet kirjoittanut. Ilkeilijöille helppo konsti.

Mä kirjoitan nykyään tylsiin kuulumisiin, aiemmin olin täällä. Siellä saa nauraa.

Pilalle mennyt, tämä on nykyään riitelyketju. Harmi.

Vierailija
21650/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivän jatkoa

Doris

Lammas, en usko, että tuo ylläoleva matki minua, nyt. Ihmettelen myö

Nro  21649 : Näkyykö tässä mun kommentissani kissakuvani?

Näytä aiemmat lainaukset

Helkkari tätä palstan  lainaussysteemiä, mutta oikeastiko te jostain näette, että tuo kommentti 21650 oli mun kirjoittamani?

Vierailija
21652/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivän jatkoa

Doris

Lammas, en usko, et

EI näy kuva, mutta ylinnä lukee: Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija
21653/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, että miten joku voi takertua täällä yhteen ihmiseen ja ottaa hänet jatkuvaksi aiheekseen. Tämä on kuitenkin anonyymi palsta ja näin minusta on jopa outoa ja jotenkin häirintynyttä kirjoittaa samasta ihmisestä täällä ja hänen elämäänsä tai kuulumisiaan kommentoida. Kirjoittajana miettisin eikö minulla ole todellakaan muuta mietittävää ja miksi toimin niin kuin toimin tässä asiassa. 

Vierailija
21654/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 21652: No entäs tässä? Tottakai mun rekkautunut nikkini ja kissani kuva näkyy niissä kommenteissa, mitkä olen rekkautuneena kirjoittanutkin. Mutta näkyykö nyt myös tässä?

Vierailija
21655/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!

Harmaa aamu, sumuista.

Doris

Siis luullanko mua trolliksi? En ole. Olen tavallinen alusta asti mukana ollut puolueeton kirjoittaja. Tämän ketjun heikkous on se, että aina vedetään trollikortti esiin.

Vierailija
21656/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 21652: No entäs tässä? Tottakai mun rekkautunut nikkini ja kissani kuva näkyy niissä kommenteissa, mitkä olen rekkautuneena kirjoittanutkin. Mutta näkyykö nyt myös tässä?

Ei näy. Pelkkä numero vaan 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy. Pelkkä numero vaan 

Aivan! Eli ei se rekkautunut nimimerkki kissankuvineen näy muuta kuin silloin, jos olen kirjoittanut kommentin rekkautuneena.

Vierailija
21658/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä kirjoitan nykyään tylsiin kuulumisiin, aiemmin olin täällä. Siellä saa nauraa.

Pilalle mennyt, tämä on nykyään riitelyketju. Harmi."

Oikeastaan kaikki on vähän täällä riitelyketjuja nykyisin. Tuolla yksinäistenkin ketjussa on jatkuvaa vänkäystä jostakin jutuista. Milloin joku kirjoittaa väärin johonkin liittyen tai joku ei ymmärrä kuinka joku toisenlaisessa tilanteessa oleva voi olla yksinäinen. Minä en taas ymmärrä sitä, että joku haluaa toisten mieltä pahoittaa ja riidellä, vaikka elämä olisikin vaikeaa.

Samoin itse tykkäisin monesti kirjoittaa enemmän ja eri asioista, mutta oikeastaan mitä enemmän elämästään kertoo niin se sitten voi saada aikaan ikäviä juttuja täällä. Sitten taas jos kirjoitan monet kerrat vaan ajatuksella etten kirjoittaisi kovinkaan tarkasti ja paljon niin sitten onko se tyyli osa minua. No, ei ole ja sitten itselle sopii se asioiden pohdiskelu monesti. 

Minä olen ollut silti tähän ketjuun tyytyväinen ja kirjoitan edelleen. Muuten jatkossakin mietin mitä täällä kirjoitan ja mitä en, koska ilmapiirikin määrittelee paljon. Rekisteröityä en voisi, koska kirjoitan muutenkin tunnistettavasti ja se haittaa jo hieman muissa ketjuissa kirjoittamista omalla kohdallani. Joskus mietin miksi ikinä edes "suostuin" epäviralliseen nimimerkkiin, kun jo se tuntuu välillä seuraavan minua täällä joten sympatiani niille, jotka rohkenevat oikeasti nimimerkillä kirjoittaa. 

Vierailija
21659/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tätä, katsotaan tuletko näkyviin ylempänä

Vierailija
21660/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas kyse oli lainaamisesta. Eli jos nyt lainaat tätä viestiä vierailijana niin kokeillaan näkyykö lammas nikki silloin.