Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21727)

Vierailija
21701/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani Kevin. Elokuva ja kirja. Loistavat.

Kukaan nähnyt?

Vierailija
21702/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt vähän huvittaa, kun jossain vaiheessa tässä ketjussa oli meillä keskenään mukavaa ja leikiteltiin ajatuksella yhteiselle risteilylle lähtemisestä. Ja nyt kun taas muistan, niin äikänopehan lupasi lähteä valvojaksi.

Voi mahoton, jos tämä porukka yhessä lähtis, niin oltaisiin koko kööri alta aikayksikön laivan putkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21703/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin puolin hyvä päivä, kohta ihana käydä nukkumaan.

Vierailija
21704/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nyt vähän huvittaa, kun jossain vaiheessa tässä ketjussa oli meillä keskenään mukavaa ja leikiteltiin ajatuksella yhteiselle risteilylle lähtemisestä. Ja nyt kun taas muistan, niin äikänopehan lupasi lähteä valvojaksi.

Voi mahoton, jos tämä porukka yhessä lähtis, niin oltaisiin koko kööri alta aikayksikön laivan putkassa.

Enpä kyllä tämmöistä suunnitelmaa muista, onhan noita muita Av officinal reissuketjuja kai kymmenittäin :)

Vierailija
21705/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ensiavussa. Menisi tappeluksi. Kännipäissään D kaatulisi ja jänkkäis trollesta. Apua. Onneksi ei lähdetä.

21706/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tänään adventtikynttilän sekä pöytäkuusen (60 cm korkean) ja siihen valosarjan. Täytyy myöhemmin ostaa kuuseen pieni latvatähti ja joitain kauniita pieniä kuusenkoristeita.

Ihanaa että tulee joulu! Laitan kuusen paikalleen tv-tason kulmalle varmaan kyllä vasta itsenäisyyspäivän jälkeen.

Tänään tuli Ikean tunnelmallinen joulumainos tv:stä.

Vierailija
21707/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä tämmöistä suunnitelmaa muista, onhan noita muita Av officinal reissuketjuja kai kymmenittäin :)

Oli kyl. Mutta ei mitään erillistä ketjua, vaan tässä samassa ketjussa.

Vierailija
21708/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ensiavussa. Menisi tappeluksi. Kännipäissään D kaatulisi ja jänkkäis trollesta. Apua. Onneksi ei lähdetä.

Huomaatko itse pakkomielteesi? Hakeudu toki hoitoon, on kestänyt jo kuukausia, jossei jopa vuosia.

Vierailija
21709/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä parilla kolmella oli mukavaa ja leikittelivät. Itse kirjoitin tuohon aikaan myös hieman useammin ja laajemmin, mutta nyt tulee silloin tällöin kirjoitettua pari virkettä säästä sun muusta arkipäiväisestä. Tuntuu siltä, että nämä kinastelijat ovat pieni rinki, koska  minulle ei useimmiten avaudu viestien pohjimmainen tarkoitus. Hyvin näissä syytöksissä näytetään osaavan vastata toiselle ja lainailla vastauksia sekä samalla vakuuttaa syyttömyyttään.

Vierailija
21710/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä parilla kolmella oli mukavaa ja leikittelivät. Itse kirjoitin tuohon aikaan myös hieman useammin ja laajemmin, mutta nyt tulee silloin tällöin kirjoitettua pari virkettä säästä sun muusta arkipäiväisestä. Tuntuu siltä, että nämä kinastelijat ovat pieni rinki, koska  minulle ei useimmiten avaudu viestien pohjimmainen tarkoitus. Hyvin näissä syytöksissä näytetään osaavan vastata toiselle ja lainailla vastauksia sekä samalla vakuuttaa syyttömyyttään.

Onko sulla ollut tässä ketjussa aiemmin mukavaa? Voidaan tehdä tästä mukava ketju, me kaikki, jotka tänne kirjoitamme.

Vierailija
21711/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sanaa kirpparista. Ihan hyvin oli tavaraa mennyt vajaan viikon aikana. Tätä menoa on joululahjarahat tienattu. Paljon riippuu hinnoittelusta. Viimeksi pari merkkilaukkua jäi myymättä kun laitoin hinnaksi noin puolet ostohinnasta. Nyt menivät heti kun laskin hintaa roimasti. Kirpaisi mutta pääasia että pöytä tyhjenee.

Vierailija
21712/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade alkoi jälleen. Odotan auringon valoa. Kyllä tämä vuoden aika on hirveä. Kuraa, likaa, vettä, hämärää, sumua niin ettei katuvalotkaan kunnolla valaise.......

Vierailija
21713/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kuusi tuntia meni kotimatkaan nyt kun talvirajoitukset on voimassa. Vähän sateli paikoitellen. Olipa kaunista kun koivujen latvaosat hehkuivat keltaisin lehdin.

Ruokatauko mukavasti katkaisi matkanteon. Ehkä kuukauden päästä taas kakkoskotiin menemme.

En voi kuin ihmetellä tuota vouhkaajaa salaliittoteorioineen ja vainoharhoineen  D:n liittyen. Onko hän ikinä kertonut omia kuulumisiaan?

Nyt unten maille riemukkaille.

Vierailija
21714/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu kuusi tuntia meni kotimatkaan nyt kun talvirajoitukset on voimassa. Vähän sateli paikoitellen. Olipa kaunista kun koivujen latvaosat hehkuivat keltaisin lehdin.

Ruokatauko mukavasti katkaisi matkanteon. Ehkä kuukauden päästä taas kakkoskotiin menemme.

En voi kuin ihmetellä tuota vouhkaajaa salaliittoteorioineen ja vainoharhoineen  D:n liittyen. Onko hän ikinä kertonut omia kuulumisiaan?

On kyllä pitkä matka kakkoskotiin. Ei tulis läjdettyä kovin usein reissuun.

Vierailija
21715/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kertonut jotain härskejä törkeyksiä, roisia tarinoita. Eikä saanut komppausta. Itkee nyt pettymystään.

Vierailija
21716/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko itse pakkomielteesi? Hakeudu toki hoitoon, on kestänyt jo kuukausia, jossei jopa vuosia.

:) hoitoon ohjaus on asiallisin kommentti täällä naismuistiin.

Vierailija
21717/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että tuo toimittaja M. Karppinen arvostelee ja ilkkuu koko ajan Trumpista ja sen valtiovierailuista ihan kun muut presidentit ei arvostaisi itseään ja tietäisi arvoaan. Miksi Trumpin pitäisi selitellä tekemisiään ja pyydellä anteeksi olemassaoloaan.

Vierailija
21718/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että tuo toimittaja M. Karppinen arvostelee ja ilkkuu koko ajan Trumpista ja sen valtiovierailuista ihan kun muut presidentit ei arvostaisi itseään ja tietäisi arvoaan. Miksi Trumpin pitäisi selitellä tekemisiään ja pyydellä anteeksi olemassaoloaan.

Kai sillä on luontainen miesviha kun on L.

Vierailija
21719/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs nyt on aiheena mellastaa?

Tarviiko meuhkaaja uutta aihetta? Jaarittelee aina sitä samaa kyllästymiseen asti, Luoja varjelkoon.

Doris olet aivan mahdoton.

Vierailija
21720/21727 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari saa kohta ihmetellä, miksei saa enää viisumia. Kannattaa seurata laaja-alaisesti ulkomaiden mediaa, niin saa luotettavampaa tietoa maailman tapahtumista. Sekä asiantuntevia henkilöitä Suomessakin, jotka perehtyvät asioihin.