Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ilkeile sulle, tarinoitsija, vaikka ensin meinasin.
Mukavaa päivää kaikille ja muillekin.
Miksi ihmeessä sinä minulle ilkeilisit? Sinähän kysyt minulta ja minä vastaan sinulle. Kauniisti. Minä en kiroillut enkä haukkunut, enkä puhunut rumia.
En kysynyt sinulta mitään 😅 mutta eipä tässä muuta ja sanon sulle moi.
Kysythän! Ketjun otsikossa, voi höpsökkä. Etkö muista enää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää voi mennä torikahvilaan muistamatta tätä ketjua. Jospa tää unohtuis siiheksi, kun kahvilat taas kesällä aukeaa :)
Voiko kyläkuppilaan mennä? Jos Mr Doris siellä kertoilee vaimon aamuhaluttomuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinä minulle ilkeilisit? Sinähän kysyt minulta ja minä vastaan sinulle. Kauniisti. Minä en kiroillut enkä haukkunut, enkä puhunut rumia.
No voi sinua höpsykkä. Täällä kirjoittelee varmaan aika paljon muita kuin otsikon kirjoittaja. Luulen näin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää voi mennä torikahvilaan muistamatta tätä ketjua. Jospa tää unohtuis siiheksi, kun kahvilat taas kesällä aukeaa :)
Eiks kivaa kun mielikuvitus alkaa syöttää kuvia tästä. Ei ole tylsää. Ei. Vähän vipinää sinne yhteenkin paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä, miksi ap:n tietoja täällä kaivellaan. Hän aloitti ketjun, kommentoi joskus ja kyselee kuulumisia, osoittaa empatiaa. Piste.
Mitä hempottia hänen, tai kenenkään asiat tänne kuuluu? Jokainen kirjoittaa just sen, minkä tahtoo.
Ensin kauhistellaan, kun mummo 'paljastaa' lapsenlapsen syntymän. Hui kauhea, mikä paljastus. "Vauva on syntynyt". Ja seuraavassa tivataan ja tivataan.
Yrittäisitte päättää!
Voi Einstein, omista asioista saa kertoa, ei lapsenlapsen.
Ja siksi kun Ap itse kieltää faktat, jotka ovat kaikkien nähtävissä, siksi häntä on kiva härkkiä niistä. Kattoo kauanko kestää kiroiluan alkuun. Kellot käyntiin, noin....
Vierailija kirjoitti:
Luin blogin, mistä täällä on kirjoitettu. Ei todella sanasta sanaan, mutta mielestäni sisältö oli lähelle. Siitä, miksi ei useammin pysähdytä ja kysellä vointia. Sulla kaks minuuttia, jollekin voi olla päivän kohokohta. Että edes joku kysyy. Ja kuuntelee.
Jotenkin näin meni, hammaslekurin odotushuoneessa luin. Nyt kalusto kunnossa taas.
Sä et nyt ollenkaan ymmärtänyt. Ei ole kyse siitä, vaan valehtelusta, ettei D itse sitä kirjoittanut. KUKA sitten, jollei D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää, kuinka hyväuskoisia osa teistä on. Narsistille oikein sopivaa kohdetta.
Narsisti osaa näytellä hyvin ja uskottavasti, mutta kun oppii näkemään sen läpi, huomaa vaaranmerkit helposti. Narsisiti ei koskaan peru puheitaan, se särkisi kehikon, jonka varassa narsisti pärjää. Narsisiti kääntää kaiken muiden syyksi ja nousee aina uudestaan. Hän ei parane koskaan. Uhrien ja häneen uskovien on sen sijaan mahdollista selvitä, mutta silmien pitää avautua.
Ei niitä häneen uskovia monta ole, muutama. Muut hyppivät Doriksen juttujen yli ja käyttävät ketjua vain omiin tarkoituksiinsa päiväkirjana tai muuten ajatusten purkuna. MInäkin teen niin. En ärsyynny, enhän välitä pölyhiukkasestakaan, yhtä tarkoitukseton on joku ketjun avaaja.
Uskon tai en, minäkin kirjoitan omia juttujani, kommentoin toisten viestejä. En pohdi joka viestin kohdalla: onkohan tämä nyt varmasti totta? Miksi niin tekisin? Tässä tai muissakaan ketjuissa. Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks kivaa kun mielikuvitus alkaa syöttää kuvia tästä. Ei ole tylsää. Ei. Vähän vipinää sinne yhteenkin paikkaan.
Vipinää mahalaukkuun ja ruokatorveen, jotta lentää laatta 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi sinua höpsykkä. Täällä kirjoittelee varmaan aika paljon muita kuin otsikon kirjoittaja. Luulen näin.
Ollaanko kahdestaan höpsököitä? Ketjun otsikko koskee kaikkia. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnekin.🤣 Ja aivoihin, kun yrittää olla ajattelematta, dementian estoa parhaimmillaan. Ja kotona voi kysyä armaalta, aletaanko oksenteleen ensin vai vasta sen jälkeen. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin...
Vierailija kirjoitti:
Kerro Doris sen sun blogijutun totuus!
Kuka sen kirjoitti?
Oksennus onkin uusi tuttavuus seksileikeissä. Kakkaa (arabimaissa) ja pissaa kyllä tiedän käytettävän hurmioon pääsemiseksi. Kiitos estottomasta ideastanne. Kokeiluun. Eiköstä?
Ihana tuulinen syyspäivä!
Minä en ole ikinä vaihtanut kausiverhoja enkä muutakaan sisustusta. Kalusteet, tyynyt, matot aina samat.
Jouluksi ja pääsiäiseksi sentään laitan koristeita- jos viitsin.
Pyöräiltiin taas keskustaan. Paikallisessa taidemuseossa kiva näyttely, tuli museokortillekin käyttöä pitkästä aikaa.
Joku kysyi sähköautosta- ei ole meillä eikä tule. Ajetaan yleensä vain pitkiä matkoja joitten varrella ei välttämättä pääsisi lataamaan. Minusta koko s- auto on vähän viherpesua. Paljon joudutaan louhimaan uusiutumattomia luonnonvaroja niitäkin varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää, kuinka hyväuskoisia osa teistä on. Narsistille oikein sopivaa kohdetta.
Narsisti osaa näytellä hyvin ja uskottavasti, mutta kun oppii näkemään sen läpi, huomaa vaaranmerkit helposti. Narsisiti ei koskaan peru puheitaan, se särkisi kehikon, jonka varassa narsisti pärjää. Narsisiti kääntää kaiken muiden syyksi ja nousee aina uudestaan. Hän ei parane koskaan. Uhrien ja häneen uskovien on sen sijaan mahdollista selvitä, mutta silmien pitää avautua.
Ei niitä häneen uskovia monta ole, muutama. Muut hyppivät Doriksen juttujen yli ja käyttävät ketjua vain omiin tarkoituksiinsa päiväkirjana tai muuten ajatusten purkuna. MInäkin teen niin. En ärsyynny, enhän välitä pölyhiukkasestakaan, yhtä tarkoitukseton on joku ketjun avaaja.
Uskon tai en, minäk
Täällä ei tartte edes pohtia. Jos alla lukee D, tietää ettei ole totta. Turha miettiäkään. Mutta ketä kiinnostaa, hypin D:n jutut aina yli ja monen muunkin. Nyt on ollut virkistävämpää kirjoittelua.
Minä kirjoitan blogeja monella eri alustalla. Jopa lehdissä, toisinaan. En koskaan kuitenkaan omalla nimelläni, ja usein saan vinkkejä niihin keskustelupalstoilta ja ihan tavallisista kohtaamisista ihmisten kanssa.
Täällä kirjoitetusta blogista en tiedä mitään. Tuo oli kyllä tuttua, että nettiä selatessa tulee näitä keskustelun otsikoita, tännekin osasin mainosten perusteella.
En nyt oikein ymmärrä, miksi kysellään blogin kirjoittajaa? Hän varmaan kertoisi, jos haluaisi. Jo yhdestä kysymyksestä. Ei kai se vastaus sen varmemmin tule, mitä useammin kysytään. Mitä väliä sillä edes on?
Lammas kirjoitti asiaa jo aikapäiviä sitten. Eka rivistä tietää, kannattaako lukea. Vai hyppää yli.
Jos kommentin sisältö on : minä aina pompin tietyn kirjoittajan viestit yli, miksi se pitää tänne kirjoittaa, pompi ihmeessä. Sekö oli sinun antisi tänään? Ihmettelen vaan.
Lämmitän kohta ruokaa. Tein kauppalapun. Postin vois hakea ja haistella raikasta syysilmaa samalla. Orvokit muuten kukkii vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan blogeja monella eri alustalla. Jopa lehdissä, toisinaan. En koskaan kuitenkaan omalla nimelläni, ja usein saan vinkkejä niihin keskustelupalstoilta ja ihan tavallisista kohtaamisista ihmisten kanssa.
Täällä kirjoitetusta blogista en tiedä mitään. Tuo oli kyllä tuttua, että nettiä selatessa tulee näitä keskustelun otsikoita, tännekin osasin mainosten perusteella.
En nyt oikein ymmärrä, miksi kysellään blogin kirjoittajaa? Hän varmaan kertoisi, jos haluaisi. Jo yhdestä kysymyksestä. Ei kai se vastaus sen varmemmin tule, mitä useammin kysytään. Mitä väliä sillä edes on?
Etkö halua blogejasi luettavan? Rahaa tulee mitä enemmän luetaan. Kirjoittajat esitellään aina blogin alussa. Tämä puppu ei nyt mene läpi D! Valheiden verkkoon sotkeudut nyt yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lammas kirjoitti asiaa jo aikapäiviä sitten. Eka rivistä tietää, kannattaako lukea. Vai hyppää yli.
Jos kommentin sisältö on : minä aina pompin tietyn kirjoittajan viestit yli, miksi se pitää tänne kirjoittaa, pompi ihmeessä. Sekö oli sinun antisi tänään? Ihmettelen vaan.
Lämmitän kohta ruokaa. Tein kauppalapun. Postin vois hakea ja haistella raikasta syysilmaa samalla. Orvokit muuten kukkii vieläkin.
D suuttui 🤣. Taas. Nyppiikö kun sua ei arvostetakaan?
Syysverhot!!!! Mulla oli aiemmin tapana olohuoneeseen (ei muihin huoneisiin) laittaa aina erikseen talvi-, kevät-, kesä- ja syysverhot. Kaksi vuotta sitten, kun olohuoneen sisutus vaihtui kokonaan, mulla on ollut vain yhdet sinne sopivat verhot. Joten ne on olleet siellä nyt kaksi vuotta. Sun kommenttisi sai mut nousemaan ylös sängystä ja etsimään netistä syysverhot. Nyt on tilaus tehty ja samaa kangasta sitten tyynynpäällisetkin.
Aamupäivän olen katsellut vaan YouTubesta true crimeä. Oikeastaan ne on podcasteja (Annukka Lascelles) , joten ei tarvitse pitää edes silmiä auki vaan riittää, kun kuuntelee. Jonkin ajan päästä pitää lähteä taas koiran kanssa ulos ja ilta meneekin odotellessa, että mun yläkerran käytävän sivupöytä tulee. Sen jalkeen sitten vielä koira iltalenkille.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/