Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21345)
Minä kirjoitan blogeja monella eri alustalla. Jopa lehdissä, toisinaan. En koskaan kuitenkaan omalla nimelläni, ja usein saan vinkkejä niihin keskustelupalstoilta ja ihan tavallisista kohtaamisista ihmisten kanssa.
Täällä kirjoitetusta blogista en tiedä mitään. Tuo oli kyllä tuttua, että nettiä selatessa tulee näitä keskustelun otsikoita, tännekin osasin mainosten perusteella.
En nyt oikein ymmärrä, miksi kysellään blogin kirjoittajaa? Hän varmaan kertoisi, jos haluaisi. Jo yhdestä kysymyksestä. Ei kai se vastaus sen varmemmin tule, mitä useammin kysytään. Mitä väliä sillä edes on?
Lammas kirjoitti asiaa jo aikapäiviä sitten. Eka rivistä tietää, kannattaako lukea. Vai hyppää yli.
Jos kommentin sisältö on : minä aina pompin tietyn kirjoittajan viestit yli, miksi se pitää tänne kirjoittaa, pompi ihmeessä. Sekö oli sinun antisi tänään? Ihmettelen vaan.
Lämmitän kohta ruokaa. Tein kauppalapun. Postin vois hakea ja haistella raikasta syysilmaa samalla. Orvokit muuten kukkii vieläkin.
Minä ainakin kirjoittelen tänne kiltisti vain tavallisia- joku sanoi joskus pitkästyttäviksi- kuulumisiani.
Jospa näin omalta osaltani saan ennen niin mukavan ketjun myös pysyvän sellaisena. Tehkääpä muutkin vakkariosallistujat samoin!
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kirjoittelen tänne kiltisti vain tavallisia- joku sanoi joskus pitkästyttäviksi- kuulumisiani.
Jospa näin omalta osaltani saan ennen niin mukavan ketjun myös pysyvän sellaisena. Tehkääpä muutkin vakkariosallistujat samoin!
Minäkin kirjoittelen tavallisia. Laitan kahvia ja katson kohta Maajussille morsiamen. Tavallinen tiistai.
Jotenkin hämmentynyt olo. En tiedä olenko tehnyt tarpeeksi, teen siis töitä hiki hatussa joka päivä. Pomo ei ole (vielä) sanonut mitään.
Kävin asioilla ja sainkin hoidettua monta asiaa, kun eilinen päivä meni vähän niinkuin harakoille, sekä kuvaannollisesti että kirjaimellisesti. Seurasin nimittäin harakoiden ja pähkinähakkien rauhanomaista rinnakkaiseloa, kun tuossa meidän pihamaalla etsivät evästä.
Kävin hakemassa tyhjän kenkälaatikkopaketin, johon saa koota lahjan lapselle Operaatio Joulun Lapsessa. Sopii mulle, kun tekee välillä mieli ostella jotain, mutta en haluaisi laittaa rahaa mihinkään turhuuteen.
Sitten kävin ruokaostoksilla ja otin autoon bensaa ja kun oli hieman litrahinta laskenut, niin tankki täyteen. Nyt sitten kotiintulokahvit.
Mukavaa tiistaipäivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hups
Just palautui 230 poistettua viestiä.
tässähän menee tovi jos toinenkin lukiessa :)
No johan oli tarinoita poistetuissa ja palanneissa. Totta vai tarua? Dorishullu vaan jatkaa ja jatkaa jankkaamistaan. Keskustelee itsensä kanssa. Onko sama ilkiö, joka kirjoittaa rumia Doriksen nimissä?
No, tietäjät tietää, kuluuhan se nuoruus näinkin, niinkuin täällä on usein jo kirjoitettu.
Paitsi tuo Hullu, joka nyt kiusaa Dorista, on jo kuuttakymmentä ikävuotta käyvä 'nuori' mies. Eräässä keskustelussa spämmäsi pissakakkavaippa- jankutusta ohi aiheen koko päivän. Todellisuudessa istuu perseellään tuoliin kiinni homehtuneena aamu seiskasta ilta 23 saakka pöytäkoneestaan raivohakaten herjoja. Että sellainen vanhempi herras mies.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentynyt olo. En tiedä olenko tehnyt tarpeeksi, teen siis töitä hiki hatussa joka päivä. Pomo ei ole (vielä) sanonut mitään.
Oma kokemukseni työelämästä on ollut, että palautteen antaminen ja pyytäminen on monissa paikoin vaikeaa. Ei ihan aina riitä ne kerran vuodessa olevat kehityskeskustelut, jos edes on niitäkään.
Kuitenkin, kun myös työterveyden puolelta tunnen asiaa sekä työnantajan että työntekijän kannalta, niin vastaavia tilanteita on saatu selvitettyä, kun on suoraan otettu itseä mietityttävä asia puheeksi. Esim. sanottu pomolle, että haluaisin palautetta mun työstäni ja onko työpanokseni riittävä. Tsemppiä sulle!
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan blogeja monella eri alustalla. Jopa lehdissä, toisinaan. En koskaan kuitenkaan omalla nimelläni, ja usein saan vinkkejä niihin keskustelupalstoilta ja ihan tavallisista kohtaamisista ihmisten kanssa.
Täällä kirjoitetusta blogista en tiedä mitään. Tuo oli kyllä tuttua, että nettiä selatessa tulee näitä keskustelun otsikoita, tännekin osasin mainosten perusteella.
En nyt oikein ymmärrä, miksi kysellään blogin kirjoittajaa? Hän varmaan kertoisi, jos haluaisi. Jo yhdestä kysymyksestä. Ei kai se vastaus sen varmemmin tule, mitä useammin kysytään. Mitä väliä sillä edes on?
Kirjoittajan mukaan valitaan blogi, se on tärkein syy lukea se. Et ole oikea bloggari, jollet tiedä sitä. Mainostamalla itseä saa lukijoita. Ihan perusmarkkinointijuttu. Minä luen vain kiinnostavien ihmisten blogeja, ja sinä et ole kiinnostava millään mittarilla. Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajan mukaan valitaan blogi, se on tärkein syy lukea se. Et ole oikea bloggari, jollet tiedä sitä. Mainostamalla itseä saa lukijoita. Ihan perusmarkkinointijuttu. Minä luen vain kiinnostavien ihmisten blogeja, ja sinä et ole kiinnostava millään mittarill
Ja täytyyhän bloggarilla olla jotain sanottavaa. Sinulla ei ole. Itseä ei voi kehua joka kerta.😉
Verhojen vaihtamisesta täällä keskustelua ollut. Minulla on samat verhot ympäri vuoden, paitsi keittiössä verhokapan vaihdan ajoittain, esim. jouluksi jouluisen ja välillä muulloinkin. Kaikki verhokapat olen aikoinaan itse ommellut ja kirjonut. Sitten kun kyllästyn verhoihin, ostan uudet.
Aika vilpoinen oli pyörälenkki, varsinkin menomatka vastatuuleen.
Sanaristikoita ja kryptoja olen täytellyt oikein urakalla eilen ja tänään. Sisareni kanssa puhuttiin puhelimessa.
Tein Hampurin hauen ohjeella uunikalaa ahvenfileistä; hyvää on tämäkin.
Mukavaa viikon jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hups
Just palautui 230 poistettua viestiä.
tässähän menee tovi jos toinenkin lukiessa :)
No johan oli tarinoita poistetuissa ja palanneissa. Totta vai tarua? Dorishullu vaan jatkaa ja jatkaa jankkaamistaan. Keskustelee itsensä kanssa. Onko sama ilkiö, joka kirjoittaa rumia Doriksen nimissä?
No, tietäjät tietää, kuluuhan se nuoruus näinkin, niinkuin täällä on usein jo kirjoitettu.
Paitsi tuo Hullu, joka nyt kiusaa Dorista, on jo kuuttakymmentä ikävuotta käyvä 'nuori' mies. Eräässä keskustelussa spämmäsi pissakakkavaippa- jankutusta ohi aiheen koko päivän. Todellisuudessa istuu perseellään tuoliin kiinni homehtuneena aamu seiskasta ilta 23 saakka pöytäkoneestaan raivohakaten herjoja. Että sellainen va
Mitä? Eikös hän tänään olekaan äikänope? Oho. Sherlokit asialla. Tuuliviirejä olette, mielipiteet vaihtuu kuin entisen emännän housut marjamatkalla. Huomenna kait persujen kansanedustaja ?
Vierailija kirjoitti:
Verhojen vaihtamisesta täällä keskustelua ollut. Minulla on samat verhot ympäri vuoden, paitsi keittiössä verhokapan vaihdan ajoittain, esim. jouluksi jouluisen ja välillä muulloinkin. Kaikki verhokapat olen aikoinaan itse ommellut ja kirjonut. Sitten kun kyllästyn verhoihin, ostan uudet.
Aika vilpoinen oli pyörälenkki, varsinkin menomatka vastatuuleen.
Sanaristikoita ja kryptoja olen täytellyt oikein urakalla eilen ja tänään. Sisareni kanssa puhuttiin puhelimessa.
Tein Hampurin hauen ohjeella uunikalaa ahvenfileistä; hyvää on tämäkin.
Mukavaa viikon jatkoa!
Nyt kun sanoit, niin mäkin olen keittiöön laittanut jouluksi jouluverhot. Olohuonetta lukuunottamatta muissa huoneissa aina samat. Mä oikeastaan haluaisinkin makkariin välillä vaihtaa verhot, mutta en ole löytänyt mistään mieleisiäni. Tai siis olen löytänyt, mutta sitten pitäisi vaihtaa huonekalujen järjestystä. Parit upeat verhot olen nähnyt, mutta se upein osa jäisi niissä verhoissa sängyn taakse.
Kiitos muuten tuosta ristikkovinkistä. Voisikin ostaa muutaman sellaisen. Varsinkin näitä sytoväsymyspäiviä varten. Olisi jotain kivaa tekemistä, vaikkei jaksa juuri muuta tehdä kuin maata sängyssä. Ja kiitos myös vinkistä Hampurin haukeen. Googletin ja löytyi ohje. Pitääpä joku päivä kokeilla.
Huonohko päivä kun tajuaa miten yksin on jäänyt jo tässä iässä elämäänsä. Katon tv;tä ja olen ja mietin mennyttä elämääni, tulevaisuudelta en enää odota mitään. N61v
Himassa odottaa ruoka ja mukava ilta vaimon kanssa.
Huomenna vapaapäivä.
Kenties rakastelua, jopa kiimaista naintia.
M57
Vierailija kirjoitti:
Huonohko päivä kun tajuaa miten yksin on jäänyt jo tässä iässä elämäänsä. Katon tv;tä ja olen ja mietin mennyttä elämääni, tulevaisuudelta en enää odota mitään. N61v
Hyvä kun kirjoitat tänne. Eipä ne kuulumiset ole kummoisia minullakaan useimmiten. Kun on ollut oikein raskas päivä, niin sitä iloitsee jo siitä, että päivä on tullut iltaan. Täältä sinulle terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vapaapäivä.
M57
Pakko kysyä mitä ruokaa? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vapaapäivä.
M57
Ettei olisi kaalilaatikkoa. Se on ketjun suosikki. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vapaapäivä.
M57
Kaalisoppaa trollitehtaan ruokalasta.
Ihana tuulinen syyspäivä!
Minä en ole ikinä vaihtanut kausiverhoja enkä muutakaan sisustusta. Kalusteet, tyynyt, matot aina samat.
Jouluksi ja pääsiäiseksi sentään laitan koristeita- jos viitsin.
Pyöräiltiin taas keskustaan. Paikallisessa taidemuseossa kiva näyttely, tuli museokortillekin käyttöä pitkästä aikaa.
Joku kysyi sähköautosta- ei ole meillä eikä tule. Ajetaan yleensä vain pitkiä matkoja joitten varrella ei välttämättä pääsisi lataamaan. Minusta koko s- auto on vähän viherpesua. Paljon joudutaan louhimaan uusiutumattomia luonnonvaroja niitäkin varten.