Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21398)

Vierailija
21261/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiitos kysymästä...Jamina oli poikinut hienon sonnivasikan, muu perhe on lomalla ,tässä istun ja juon kahvia...ja lähden tästä hakemaan heiniä lehmille..

Lemmyt ja pikkuiset 🧡

Mukavaa päivää sinne.

Tarkoitako lempimispikkarit? Pikkuhousut joissa on reikä haarovälissä. Ne ei ole mukavat itse käytännössä. Kiitos kuitenkin toivotuksista!

Vierailija
21262/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun seuraa "keskustelua" tässä ketjussa, niin tulee mieleen sanonta: Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Tuttu sanonta mullekin :)

Luin just yli 200 palautunutta viestiä lähi päiviltä. Oli vähän hupsua, kun useampikin kirjoitti viestejä uudestaan kadonneiden tilalle. Oli sit tuplat tai jopa triplat. Paljon oli ihan kivoja kuulumisia, joita en ollut nähnytkään. En päivystä 7.00 - 23.00, niinkuin eräs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21263/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilkeile sulle, tarinoitsija, vaikka ensin meinasin.

Mukavaa päivää kaikille ja muillekin.

Vierailija
21264/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris huhuu, 

oletko herännyt ja kauraleivän syönyt kahvin kanssa. Vastaa nyt sinulle esittetyihin kysymyksiin blogista ja lukiosta ja kiroilustasi.  Lukiosta riittää opettajien lempinimet. Varsinkin ne mieleen jääneet. Odotamme vastauksiasi. Jos et vastaa, on pakko uskoa väitteet.

Kanna vastuusi sanoistasi ja teoistasi. 

Vierailija
21265/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta tämä:

Kuka täällä nyt avaisi elämäänsä, asuinpaikkaansa yms. Toivottavasti.ei kukaan. Anonyymi random keskustelu.

Moniin kysymyksiin on vastattu tosin useinkin, ja sinä vaan jankutat. Lopeta. Lapsellista touhua.

Vierailija
21266/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hups

Just palautui 230 poistettua viestiä.

tässähän menee tovi jos toinenkin lukiessa :)

No johan oli tarinoita poistetuissa ja palanneissa. Totta vai tarua? Dorishullu vaan jatkaa ja jatkaa jankkaamistaan. Keskustelee itsensä kanssa. Onko sama ilkiö, joka kirjoittaa rumia Doriksen nimissä?

No, tietäjät tietää, kuluuhan se nuoruus näinkin, niinkuin täällä on usein jo kirjoitettu.

Vierailija
21267/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää, kuinka hyväuskoisia osa teistä on. Narsistille oikein sopivaa kohdetta.

Narsisti osaa näytellä hyvin ja uskottavasti, mutta kun oppii näkemään sen läpi, huomaa vaaranmerkit helposti. Narsisiti ei koskaan peru puheitaan, se särkisi kehikon, jonka varassa narsisti pärjää. Narsisiti kääntää kaiken muiden syyksi ja nousee aina uudestaan. Hän ei parane koskaan. Uhrien ja häneen uskovien on sen sijaan mahdollista selvitä, mutta silmien pitää avautua.

Vierailija
21268/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää, kuinka hyväuskoisia osa teistä on. Narsistille oikein sopivaa kohdetta.

Narsisti osaa näytellä hyvin ja uskottavasti, mutta kun oppii näkemään sen läpi, huomaa vaaranmerkit helposti. Narsisiti ei koskaan peru puheitaan, se särkisi kehikon, jonka varassa narsisti pärjää. Narsisiti kääntää kaiken muiden syyksi ja nousee aina uudestaan. Hän ei parane koskaan. Uhrien ja häneen uskovien on sen sijaan mahdollista selvitä, mutta silmien pitää avautua.

Ei niitä häneen uskovia monta ole, muutama. Muut hyppivät Doriksen juttujen yli ja käyttävät ketjua  vain omiin tarkoituksiinsa päiväkirjana tai muuten ajatusten purkuna. MInäkin teen niin. En ärsyynny, enhän välitä pölyhiukkasestakaan, yhtä tarkoitukseton on joku ketjun avaaja.

Vierailija
21269/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä minulle ilkeilisit?  Sinähän kysyt minulta ja minä vastaan sinulle. Kauniisti. Minä en kiroillut enkä haukkunut, enkä puhunut rumia.

Vierailija
21270/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Tein herkkuruokaa, ihan perinteistä. Minua harmittaa tämän mukavan ketjun riitaantuminen. Jos ketjun aloittaa 61v, se kai antaa jo osviittaa sisältöön. Sama se, jos joku kysyy kuulumisia, siihen vastaillaan jotain tavallista, ympäripyöreää. Ei aleta jakamaan intiimielämää yms. Ne kuuluvat muihin kuulumisiin.

Täällä tuli turhaa riitaa asioista, mitkä oli alunperin selkeitä. Erilaisille aiheille on eri otsikkonsa.

Ja sitten, kun toivottiin 'tylsiä kuulumisia' ketjua, mikä sota syntyi, kun joku rohkeni sellaisen perustaa. Tämä on ihan tyhmää toimintaa.

Olen seuraillut eri ketjuja, toimintaa näissä.

Tänäisessä tämän ketjun äkillisessä häirikössä olen ymmälläni. Jatkan tutkintaa.

Jatketaan näillä Mummeli

Tässä on asiaa. Minua harmittaa nuo Doriksen nimissä kirjoitetut kiroiluviestit yms, hän on kertonut, ettei kiroi

Tätä luin ja mieleeni tuli tuo blogiväittämä. Muistelen, ettei aloittaja koskaan kertonut sitä kirjoittaneensa. Oliko tuo jopa silloin kirjoitettu, kun ap oli tauolla? Muistelisin näin.

Jokuhan täällä heti tietää kertoa, mikä päivä ja millä sivulla juttu oli. Harrastus tuokin.

Vierailija
21271/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Tein herkkuruokaa, ihan perinteistä. Minua harmittaa tämän mukavan ketjun riitaantuminen. Jos ketjun aloittaa 61v, se kai antaa jo osviittaa sisältöön. Sama se, jos joku kysyy kuulumisia, siihen vastaillaan jotain tavallista, ympäripyöreää. Ei aleta jakamaan intiimielämää yms. Ne kuuluvat muihin kuulumisiin.

Täällä tuli turhaa riitaa asioista, mitkä oli alunperin selkeitä. Erilaisille aiheille on eri otsikkonsa.

Ja sitten, kun toivottiin 'tylsiä kuulumisia' ketjua, mikä sota syntyi, kun joku rohkeni sellaisen perustaa. Tämä on ihan tyhmää toimintaa.

Olen seuraillut eri ketjuja, toimintaa näissä.

Tänäisessä tämän ketjun äkillisessä häirikössä olen ymmälläni. Jatkan tutkintaa.

Jatketaan näillä Mummeli

Tässä on asiaa. Minua harmittaa nuo Doriksen nimissä kirjoitet

Ap oli silloin Anonyymi - Ikuisestina ketjussa joka päivä. Ei tietenkään paljastanut, ei narsistit paljasta.

Vierailija
21272/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä minulle ilkeilisit?  Sinähän kysyt minulta ja minä vastaan sinulle. Kauniisti. Minä en kiroillut enkä haukkunut, enkä puhunut rumia.

En kysynyt sinulta mitään 😅 mutta eipä tässä muuta ja sanon sulle moi.

Vierailija
21273/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, miksi ap:n tietoja täällä kaivellaan. Hän aloitti ketjun, kommentoi joskus ja kyselee kuulumisia, osoittaa empatiaa. Piste.

Mitä hempottia hänen, tai kenenkään asiat tänne kuuluu? Jokainen kirjoittaa just sen, minkä tahtoo.

Ensin kauhistellaan, kun mummo 'paljastaa' lapsenlapsen syntymän. Hui kauhea, mikä paljastus. "Vauva on syntynyt". Ja seuraavassa tivataan ja tivataan.

Yrittäisitte päättää!

Vierailija
21274/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen päivä. Kukkaverhot vielä ikkunoissa, vois vaihtaa talvisempiin. Joku päivä. Imuroidakin pitäis, mut selkään sattuu. Lueskelin mainoslehteä, huomenna vois käydä ostamassa muutaman joululahjan.

Mummeli

Vierailija
21275/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin blogin, mistä täällä on kirjoitettu. Ei todella sanasta sanaan, mutta mielestäni sisältö oli lähelle. Siitä, miksi ei useammin pysähdytä ja kysellä vointia. Sulla kaks minuuttia, jollekin voi olla päivän kohokohta. Että edes joku kysyy. Ja kuuntelee.

Jotenkin näin meni, hammaslekurin odotushuoneessa luin. Nyt kalusto kunnossa taas.

Vierailija
21276/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin halusin seksiasioita ketjuun ja takuulla suurin osa. Sinä olet estynyt etkä pidä niistä. Me muut olemme normaalisti seksuaalisuuteen suhtautuvia. Sinä olet jarru ketjun kehityksessä. 

Etkö tiedä polo, että seksiossa voit lukea/kirjoittaa? En usko, että moni tahtoo täällä naapurin penan intiimiasioita lukea. Jos kysytään, mitä kuuluu, alatko selostaa petipuuhiasi? Enpä usko.

Mummeli

Kyllä, voin nytkin kertoa mitä taas aamulla vaimon kanssa tehtiin. Varsinkin näin ikämiehenä on kiva kertoa muille, että vielä onnistuu lähes joka päivä. Se on mun tärkeimpiä kuulumisia. Mitkä sulle?  

No, enpä tahtoisi torikahvilassa samassa pöydässä kuulumisiasi seurata. Enkä edes naapuripöydässä. Kyllä tulis myötähäpeä sinun ja etenkin vaimosi puolesta.

Onneksi tuli syksy ja torikahvilat sulkeutui.

Vierailija
21277/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos teillä sähköauto? Uutisissa oli juttua, että monet peruvat kauppojaan. Polttomoottorilla meillä ajellaan.

Vierailija
21278/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin halusin seksiasioita ketjuun ja takuulla suurin osa. Sinä olet estynyt etkä pidä niistä. Me muut olemme normaalisti seksuaalisuuteen suhtautuvia. Sinä olet jarru ketjun kehityksessä. 

Etkö tiedä polo, että seksiossa voit lukea/kirjoittaa? En usko, että moni tahtoo täällä naapurin penan intiimiasioita lukea. Jos kysytään, mitä kuuluu, alatko selostaa petipuuhiasi? Enpä usko.

Mummeli

Kyllä, voin nytkin kertoa mitä taas aamulla vaimon kanssa tehtiin. Varsinkin näin ikämiehenä on kiva kertoa muille, että vielä onnistuu lähes joka päivä. Se on mun tärkeimpiä kuulumisia. Mitkä sulle?  

No, enpä tahtoisi torikahvilassa samassa pöydässä kuulumisiasi seurata. Enkä edes naapuripöy

Aika ällöttävä ajatuskin,  että joku kaljamahainen ukko kertoisi petipuuhistaan rupsahtaneen akkansa kanssa. Yäk 🤮🤮🤮

Vierailija
21279/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummeli

No, enpä tahtoisi torikahvilassa samassa pöy

Oih. Nyt alkoi minuakin oksettaa. Miksi kertoisi? Yhtä ällöä olis, jos joku komea kertoisi kauniista vaimostaan. Miettisin oitis, mitä muuta komealla viiraa päästä. Jepjep.

Vierailija
21280/21398 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää voi mennä torikahvilaan muistamatta tätä ketjua. Jospa tää unohtuis siiheksi, kun kahvilat taas kesällä aukeaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä