Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21345)

Vierailija
21321/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen kirjoittaja, olisit vasn pysynyt edelleenkin pois tästä ketjusta.

Jännä kun me muut vakkarit emme ole huomanneet kenenkään emännöineen tätä.

Olette niin Doriksen pauloissa ja manipuloitavissa että olette joko sokeita tai luetun ymmärtäminen on olematonta.

Tai sitten me ollaan joko päästämme terveitä tai meillä on lääkitys kunnossa . Sulla ei selvästi kumpikaan. 

Kylläpäs tuli tervetullut olo! Näin käy kun kirjoittaa eriäviä mielipiteitä, mennään henkilöön ja haukutaan mielenvikaiseksi erittäin halventavasti ja ilkeästi. Älä huoli, mielenterveyteni on kunnossa enkä tarvitse lääkityksiä.

Enkä ole ainoa joka on huomioinut Doriksen käytöksen, me taidamme olla ketjun ainoat tervejärk

Taidat olla ainoa, kun keskustelet itseäsi kompaten.

Vierailija
21322/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöön vaihdan kausiverhot, makkarissa paksummat verhot talvella ettei ulkoa näy sisälle, muissa huoneissa vuoden samat verhot ja sit vaihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21323/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen kirjoittaja, olisit vasn pysynyt edelleenkin pois tästä ketjusta.

Jännä kun me muut vakkarit emme ole huomanneet kenenkään emännöineen tätä.

Olette niin Doriksen pauloissa ja manipuloitavissa että olette joko sokeita tai luetun ymmärtäminen on olematonta.

Tai sitten me ollaan joko päästämme terveitä tai meillä on lääkitys kunnossa . Sulla ei selvästi kumpikaan. 

Kylläpäs tuli tervetullut olo! Näin käy kun kirjoittaa eriäviä mielipiteitä, mennään henkilöön ja haukutaan mielenvikaiseksi erittäin halventavasti ja ilkeästi. Älä huoli, mielenterveyteni on kunnossa enkä tarvitse lääkityksiä.

Enkä ole ainoa joka on huomioinut Doriksen käytöksen, me taidamme olla ketjun ainoat tervejärk

Taidat kyllä olla ainoa, koska keskustelet itseäsi kompaten.

Vierailija
21324/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te ette näe Doriksen käytöksen läpi?  Minä en voi käsittää.

Ei me tässä ketjussa Doriksen takia olla, ymmärrätkö sen? Meillä on jokaisella oma elämä eikä Doris ole se, jota me aamulla ensimmäiseksi mietimme. Eikä olla Doriksen pauloissa, miten voisikaan olla, tuntemattoman ihmisen.

Nyt hyvää yötä.

Näytä aiemmat lainaukset

21332: "Kyllä säälittää muakin ne ihmiset, jotka ovat tuolla kaduilla liikkuessaan puolustuskyvyttömiä. Ja heitä on monia, jotka ovat vielä alttiimpia joutumaan vaaraan kuin keskiverto suht terveet ja voimissaan olevat ihmiset. Sukulaisia asuu etelä-Ruotsin kaupungissa, pitkään aikaan siellä ei ole ollut turvallista liikkua ulkona ilta-aikaan. Vielä kohtuu hyväkuntoisia ovat, mutta suunnittelevat poismuuttoa pitkäaikaisesta kodistaan."

Ymmärrän hyvin, että suunnittelevat poismuuttoa, Mä en ole vielä kokenut turvattomuutta omalla asuinalueellani, mutta ei kyllä kauheesti kiinnosta poistuakaan tältä alueelta. Onneksi lähes kaiken saa tilattua suoraan kotiin. No joo, kontrolliverikokeissa pitäisi  taas käydä, mutta toisaalta yksityiseltä saisi kyllä verikokeet niinkin, että hoitsu tulee ottamaan ne kotiin. Nykyisin kun ei viitsi taksiakaan käyttää kuin aivan pakon edessä. Omasta nuoruudestani muistan, miten laitamyötäisessä hoippui minihame päällä ja korkkarit jalassa taksin takapenkille, niin oli kuin isä olisi tullut hakemaan. Niin turvallinen olo. Ja ainahan ne taksikuskit vei kotiin. Kun oli nuori ja nätti huppelissa oleva nainen. Odottivat pihassa sen aikaa, että näkivät mun päässeen porraskäytävän ovesta sisään. Sitten Berner keksi, että tollanenhan on ihan paska systeemi, että turvallisesti pääsisi kotiin  :D

Vierailija
21326/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kirjoiittamiani oli kolme, muut esim. ettekö näe Doriksen käytöksen läpi ja luettelo eivät ole minun näppäimistöltäni. Eli meitä täysjärkisiä on ainakin kaksi ja ylänuolista päätellen kaksi muutakin, jotka eivät ole Doriksen pauloissa.

Nyt poistun, mutta oli pakko korjata tahallinen väärinkäsitys että komppaisin omia viestejäni, ei ole tapana!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me tässä ketjussa Doriksen takia olla, ymmärrätkö sen? Meillä on jokaisella oma elämä eikä Doris ole se, jota me aamulla ensimmäiseksi mietimme. Eikä olla Doriksen pauloissa, miten voisikaan olla, tuntemattoman ihmisen.

Nyt hyvää yötä.

No tämäpä tämä. Mä skrollaaan ketjua nopeasti koittaakseni löytää ne kommentit, joissa oikeasti joku kertoo kuulumisiaan tai joiden kommenteissa on jotain järkeä. En ole ketjussa Doriksen enkä myöskään näiden Dorikseen pakkomielteisesti suhtautuvien takia. Mun ei tarvitse muiden kuulumisia lukiessani nähdä kenenkään läpi. Kun luen jonkun kuulumisen, ajattelen sen kuulumisensa kirjoittajaa enkä pakonomaisesti ketjun aloittajaa. Sen verran voin ketjua vilkaistessani sanoa, että joo, ei taida torikahvilat napata mullekaan vähäön aikaan :D Onneksi talvi on tuloss.a 

Mutta hyvää yötä ihan kaikille!

Vierailija
21328/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kirjoiittamiani oli kolme, muut esim. ettekö näe Doriksen käytöksen läpi ja luettelo eivät ole minun näppäimistöltäni. Eli meitä täysjärkisiä on ainakin kaksi ja ylänuolista päätellen kaksi muutakin, jotka eivät ole Doriksen pauloissa.

Nyt poistun, mutta oli pakko korjata tahallinen väärinkäsitys että komppaisin omia viestejäni, ei ole tapana!

Kukaan ei ole kenenkään pauloissa, eihän tämä mikään lahko ole.

Tämä nyt sattuu olemaan kiva ketju kuulumiselle. Kai täällä saa olla, vaikkei kumarreta Mekkaan, saati Dorikseen päin.

Vierailija
21329/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me, I and Myself.

Vierailija
21330/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me, I and Myself.

Päivän naurut :) kiitos.

Vierailija
21331/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me, I and Myself.

Ilkeäsi sanottu, miksi lisäätte vettä myllyyn?

Vierailija
21332/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla useinkin vainoharhaisuutta, muuta pakkomiellettä kuin Doris? Apua on saatavilla.

Olisko huomenna parempi päivä? Toivotaan.

Vierailija
21333/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä ilkeitä ja pahoja ihmisiä. Kummallakin puolella.

Vierailija
21334/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on täynnä ilkeitä ja pahoja ihmisiä. Kummallakin puolella.

Ilkeys on tarttuvaa. Valitettavasti.

Vierailija
21335/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeää? Nyt on ilkeää? Mitään muuta et koko päivänä ole ollut kuin ilkeä.

Juu, tiedämme; Sinä saat sanoa, mutta sinulle ei saa sanoa. Kuinkahan monta kertaa olet haukkunut täällä muita keskustelijoita? Känniääliö?

Trolli olet, mutta jestas tuota tekopyhyyttä.

Vierailija
21336/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himassa odottaa ruoka ja mukava ilta vaimon kanssa.

Huomenna vapaapäivä.

Kenties rakastelua, jopa kiimaista naintia.

M57

Niin että sulla seisoo kuitenkin vielä!?

Kyllä seisoo mun miehelläkin, vaikka on jo 72. Mutta hän on laiha ja urheilee ja tekee metsätöitä eikä ole mitään lääkkeitä vielä. Monta kertaa viikossa ollaan edelleen. Kiva, että nyt kun on aikaa seksille, kaikki toimii melkein paremmin kuin stressaavan työelämän aikana. Halut on hyvät molemmilla. Elämä on niin ihanaa vielä.

Vierailija
21337/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa jättää kokemansa vääryydet taakseen ja jatkaa elämäänsä.  Mulla on yks kaveri,  jolle oltiin ilkeitä yliopistossa. Tää ilkeys vaivaa kaveriani joka ainoa päivä,  vaikka opiskeluajoista on jo melkein 10 vuotta.  En itsekään oikein enää jaksa tätä jankuttavaa kaveriani . Dooris-hullu taitaa olla vähän kuin kaverini. Ei vaan pysty päästään irti ja jatkamaan elämäänsä. 

Vierailija
21338/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tiedämme; Sinä saat sanoa, mutta sinulle ei saa sanoa. Kuinkahan monta kertaa olet haukkunut täällä muita keskustelijoita? Känniääliö?

Minä en ole tuo jota sinä trolliksi haukut. Olen ihan sivullinen. Tämä on aina tällaista, jos on eri mieltä, on trolli. Ei se niin ole. Voi olla olematta kenenkään puolella. Voi olla puolueeton. Ymmärrätkö?

Vierailija
21339/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole tuo jota sinä trolliksi haukut. Olen ihan sivullinen. Tämä on aina tällaista, jos on eri mieltä, on trolli. Ei se niin ole. Voi olla olematta kenenkään puolella. Voi olla puolueeton. Ymmärrätkö?

Älä sitten ota kantaa, jos olet puolueeton. Parempi, ettei sekaannu mihinkään, ei puolesta eikä vastaan. Ymmärrätkö?

Laita viestiisi sitten edes sivusta tai eri.

Vierailija
21340/21344 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sivullinen ja yritän olla puolueeton ja ymmärtää molempia näkökantoja. Ajattelen, että olisin varmaan itsekin tosi loukkaantunut,  jos minua olisi täältä ajettu pois mielipiteitteni takia. Mutta en hyväksy kenenkään ilkeää kielenkäyttöä ja nimittelyä - sikäli kuin minun hyväksymiselläni nyt tässä on mitään merkitystä.

Mutta sellaista porukalla ilkkumista ja härnäämistä en siedä myöskään. Että lyödään lyötyä. Pitää osata lopettaa ajoissa. Ei ole mikään puolustus, että ilkeys tarttuu. Ei se tartu, jos ei anna sen tarttua.

Tulipa taas. Hyvää yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme