Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21398)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on hyvinkin mahdollista, että tuo Dorista vainoava on palstalla kauan päivystänyt tunnettu jankkari. Monta ketjua tuo on jankuttanut piloille. Aiheet on samat ja kohteet on samat. Nuo hokemat, kuten tietyt maat ja naisten painoon liittyvät herjaukset paljastavat tuon trollin. Tässä keskustelussakin jo niitä sanoja nähty. Tyypillistä hänelle kommentoida monena eri henkilönä, josta hän tosin syyttää muita(!)
Totta tämäkin.
hups
Just palautui 230 poistettua viestiä.
tässähän menee tovi jos toinenkin lukiessa :)
Doris pyysi todisteita valehtelustaan.Hän väitti ettei ole koskaan valehdellut.
Kerro sitten, mikä on blogikirjoitus, jota tänne on lainattu jo useasti. Se, jossa kehut itseäsi. Et ole kertonut siitä mitään, eikä blogin julkaisukanavaa ole kerrottu.
Todista meille tavallisille kirjoittajille. En ole kenenkään puolella, olen utelias blogin suhteen. Minäkin alan jo epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat päin helvettiä. Voisin haastaa Sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Olet typerys ja valehtelija. Puistattaa lukea viestiäsi.
Ällöttävä tyyppi. Häpeäisit, jos osaat!
Jos jatkat moista, joudut vastuuseen. Varo!
Doris
Tässä todiste Doriksen kiroilusta. Valehteli tästäkin. Ja uhkailusta.(Mutta ei anonyymin sketsihahmon kunniaa voi loukata. Joten loppukin on valetta)
Vierailija kirjoitti:
Doris ei kiroile, ei haistattele. Kotona opetettu perus kohteliaat käytössäännöt. Doris hermostuu joskus, jos aiheetta heikompia solvataan. Totisesti. Kenenkään ei ole pakko täällä olla. Mieti, onko tämä oikea alusta Sinulle. Sinä, joka tahdot kertoa kuulumisesi. Tänään. Ole hyvä. Kerrohan.
Doris
Ja tässä todisteena Doriksen valhe. Ei muka kiroile ja haistattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea Doris tässä.
Mihä helvetti sinua vaivaa, häirikkö? Etkö ymmärrä, että herjaat ihan viattomien henkilöiden kommentteja? Mikä ihme Sinua vaivaa? Rauhoitu! Kiitos
Doris
Se vaivaa, että käytte väärän ihmisen kimppuun. Minä olen vittuuntunut jo kauan sitten Doriksen temppuihin ja typeryyteen. En ole ope, turha haukkua. Olen chättiemäntään kyrpiintynyt vanha tuttu.
Ja tässä ylinnä Doriksen "kiroilematonta " kirjoitusta.Valheen todiste taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millonkahan saadaan kruunu takas?
Eihän, onko kruunu poistettu?! Ilmankos Doris onkin ollut niin herkillä. V*tuttaahan se kun elämäntyö (eli tämä säälittävä ketju) valuu hukkkaan.
Vierailija kirjoitti:
No. Tein herkkuruokaa, ihan perinteistä. Minua harmittaa tämän mukavan ketjun riitaantuminen. Jos ketjun aloittaa 61v, se kai antaa jo osviittaa sisältöön. Sama se, jos joku kysyy kuulumisia, siihen vastaillaan jotain tavallista, ympäripyöreää. Ei aleta jakamaan intiimielämää yms. Ne kuuluvat muihin kuulumisiin.
Täällä tuli turhaa riitaa asioista, mitkä oli alunperin selkeitä. Erilaisille aiheille on eri otsikkonsa.
Ja sitten, kun toivottiin 'tylsiä kuulumisia' ketjua, mikä sota syntyi, kun joku rohkeni sellaisen perustaa. Tämä on ihan tyhmää toimintaa.
Olen seuraillut eri ketjuja, toimintaa näissä.
Tänäisessä tämän ketjun äkillisessä häirikössä olen ymmälläni. Jatkan tutkintaa.
Jatketaan näillä Mummeli
Tässä on asiaa. Minua harmittaa nuo Doriksen nimissä kirjoitetut kiroiluviestit yms, hän on kertonut, ettei kiroile. Onneksi ketjua seuranneet osaa erottaa aidot viestit valheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Tein herkkuruokaa, ihan perinteistä. Minua harmittaa tämän mukavan ketjun riitaantuminen. Jos ketjun aloittaa 61v, se kai antaa jo osviittaa sisältöön. Sama se, jos joku kysyy kuulumisia, siihen vastaillaan jotain tavallista, ympäripyöreää. Ei aleta jakamaan intiimielämää yms. Ne kuuluvat muihin kuulumisiin.
Täällä tuli turhaa riitaa asioista, mitkä oli alunperin selkeitä. Erilaisille aiheille on eri otsikkonsa.
Ja sitten, kun toivottiin 'tylsiä kuulumisia' ketjua, mikä sota syntyi, kun joku rohkeni sellaisen perustaa. Tämä on ihan tyhmää toimintaa.
Olen seuraillut eri ketjuja, toimintaa näissä.
Tänäisessä tämän ketjun äkillisessä häirikössä olen ymmälläni. Jatkan tutkintaa.
Jatketaan näillä Mummeli
Tässä on asiaa. Minua harmittaa nuo Doriksen nimissä kirjoitetut kiroiluviestit yms, hän on kertonut, ettei kiroi
Voi kyllä me Doris tunnetaan! Patologinen valehtelija jo lapsesta lähtien. Sairaus on tietysti sairaus, mutta älkää muut uskoko häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin halusin seksiasioita ketjuun ja takuulla suurin osa. Sinä olet estynyt etkä pidä niistä. Me muut olemme normaalisti seksuaalisuuteen suhtautuvia. Sinä olet jarru ketjun kehityksessä.
Etkö tiedä polo, että seksiossa voit lukea/kirjoittaa? En usko, että moni tahtoo täällä naapurin penan intiimiasioita lukea. Jos kysytään, mitä kuuluu, alatko selostaa petipuuhiasi? Enpä usko.
Mummeli
Kerro Doris sen sun blogijutun totuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin halusin seksiasioita ketjuun ja takuulla suurin osa. Sinä olet estynyt etkä pidä niistä. Me muut olemme normaalisti seksuaalisuuteen suhtautuvia. Sinä olet jarru ketjun kehityksessä.
Etkö tiedä polo, että seksiossa voit lukea/kirjoittaa? En usko, että moni tahtoo täällä naapurin penan intiimiasioita lukea. Jos kysytään, mitä kuuluu, alatko selostaa petipuuhiasi? Enpä usko.
Mummeli
Kyllä, voin nytkin kertoa mitä taas aamulla vaimon kanssa tehtiin. Varsinkin näin ikämiehenä on kiva kertoa muille, että vielä onnistuu lähes joka päivä. Se on mun tärkeimpiä kuulumisia. Mitkä sulle?
Kun seuraa "keskustelua" tässä ketjussa, niin tulee mieleen sanonta: Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
kiitos kysymästä...Jamina oli poikinut hienon sonnivasikan, muu perhe on lomalla ,tässä istun ja juon kahvia...ja lähden tästä hakemaan heiniä lehmille..
hyvää..mitäs sinun aamuun kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
kiitos kysymästä...Jamina oli poikinut hienon sonnivasikan, muu perhe on lomalla ,tässä istun ja juon kahvia...ja lähden tästä hakemaan heiniä lehmille..
Lemmyt ja pikkuiset 🧡
Mukavaa päivää sinne.
Vierailija kirjoitti:
hyvää..mitäs sinun aamuun kuuluu?
Heräiltiin lusikassa nukkumasta. Siinä vaimo alkoi hieroa lantiotaan mun miehisyyttäni kohti. Hieroi ja vikisi tahallaan taivaallisesti. Painuin sitten hänen lemmenpesäänä, kun hän sitä kaipasi. Tuokio keinuntaa ja huokailua, kunnes vaimo puristi niin autuaallisesti, etten voinut mitään. Taivaita kohti säkenöi. Lämmin tunne ja ääretön rakkaus valtasi meidät. Sylikkäin halasimme toisiamme. Suihkun ja aamupuuron kautta töihin. Vaimo jäi hymyillen odottamaan.
Sellaista kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmyt ja pikkuiset 🧡
Mukavaa päivää sinne.
Ei kun lemmet ja ihan kohtalaisen suuri. Mulla. Vaimolla just sopivat tiukka.
Kivaa kun ei poistella tai ainakin sitten palautetaan kaikki. Nyt voi vapaasti kertoa kuulumisiaan. Ketju on kehittynyt.
Doris on pelästynyt , kun kruunu on menetetty ja ketju vaarassa kadota liiallisten poistojen ja jo kahden lukituksen vuoksi. Eilen poistoja oli todella pajon Doriksen väen tekemänä. Ette ymmärrä, että autatte asiaa ja ketju poistetaan liian työllistävänä ja riitelevänä. Missä on sietokyky? Hyppäätte vain yli. Vai tuliko totuutta ja sitä ei kestetä?
Sivusta. En tarvitse neuvoja. Osaan itsekin pois täältä.