Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21456)

Näytä aiemmat lainaukset

Osakekaupat tehty. Lueskelin verottajan sivuilta, mitä nyt pitää tehdä, mutta ei näköjään muuta kuin tämän vuoden veroehdotukseen sitten ens keväänä ilmoittaa myynnistä ja sitten verottajalta  tulee tieto, paljonko pitää maksaa myyntivoittoveroa. 

Ulkona jo sen verran hämärää, että tekisi mieli viedä koira jo iltalenkille. Mutta ei nyt ihan vielä, muuten se herättää mut jo ennen viittä aamulenkille. Sytopiikin pistopäivä olisi taas, joten huominen menee varmaan taas lorvailuksi.

Vierailija
21142/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Tein itse karjalanpiirakoita ja maistelen tässä juuri ensimmäistä. Maku on erittäin hyvä, mutta ulkonäöltään eivät ole yhtä sieviä kuin karjalaisen isoäitini tekemät aikoinaan olivat. 

Tein 40 piirakan taikinasta vain 20 ja heitin lopun taikinan roskiin. Rupesi väsyttämään se väkertäminen. 

Soo, soo nyt tuli ruokahävikkiä! Perunaa vai riisiä? Tein kerran perunapiiraita tänä vuonna, hyviä toki, mutta rumia. Karjalaistätini olisi ihmetellyt tasoani :)

Ainoita asioita, mitkä saavat itseni ärsyyntymään ovat esim ruokahävikki. Siitä en pidä. Sivusta.

Mitä ihmettä? Itse olen tosi tyytyväinen nollahävikistäni. Mikä sinua ärsyttää aiheessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21143/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lukitaan kohta ja sitten poistuu kokonaan. Pelkkää riitelyä ollut jo puoli vuotta. 

Todennäköisesti. Sitähän jankkaaja/poistaja  toivookin. Harmi. Kiva, harmiton, tavallinen ketju. Monille tärkeä.

Tätä en kyllä usko. Ainoastaan Doris, joka ripustaa koko itsetuntonsa sen varaan, että ketju on jo KOLME VUOTTA VANHA, olisi poistosta pahoillaan. Kukaan muu tuskin edes huomaisi asiaa, eikä ainakaan jäisi sitä suremaan.

Vierailija
21144/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lukitaan kohta ja sitten poistuu kokonaan. Pelkkää riitelyä ollut jo puoli vuotta. 

Todennäköisesti. Sitähän jankkaaja/poistaja  toivookin. Harmi. Kiva, harmiton, tavallinen ketju. Monille tärkeä.

Tätä en kyllä usko. Ainoastaan Doris, joka ripustaa koko itsetuntonsa sen varaan, että ketju on jo KOLME VUOTTA VANHA, olisi poistosta pahoillaan. Kukaan muu tuskin edes huomaisi asiaa, eikä ainakaan jäisi sitä suremaan.

Hänelle tämä on elämäntehtävä ja pätemiskanava. Meille vain yksi sadoista ketjuista. Se riitelyketju. 

Vierailija
21145/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mikään salapoliisi. Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 82 äikänope itse leikittelee ajatuksella kuinka Seppo ja Pirjo tulevat hänen ketjuunsa sotkemaan. Ne ovat äikäopen keksintöjä siellä. Ja Tylsässä  ketjussa hän laittaa Sepon ja Pirjon asialle, niin kuin lupasikin tehdä. Voi teitä Sherlokit. Voi Mummelia.

Sivullinen, monta eri ketjua lukenut. En tarvitse neuvoja.

Miksi tää sit on niin salaista tietoa, että joka viesti piti poistattaa, missä mainittiin? Ihmettelen.

Tekoäly tunnistaa sanoja ja toistoa. Jotakin siinä oli.

Oisko tämä etunimi, en nyt kirjoita sitä ettei poistu, mutta aina kun on Boriksen nimi, poistuu. Tekoäly tuntee sen. Jaa muita toistuvia sanoja, vaikka se a

Toivottavasti näin. Kyllä olisi syytäkin poistaa kaikki Boriksen viestit. Ja oikeastaan koko tämä turhanaikainen ketju, josta ei tule kuin paha mieli.

Vierailija
21146/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaas? Katsoin Kauniit ja Rohkeat, upeat Caprin maisrmat. Oikeasti matkakuume iski. Mies tahtois Thaimaaseen, mulle riittäis 4h lento. Katsotaan miten käy.

Anna miehen mennä Thaimaaseen. Se on monen miehen mieleen. Jos ymmärrät.

Vierailija
21147/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lääkäriltä puhelinsoiton. Nyt on vähennettävä lihan ja juuston käyttöä, muuten joudun popsimaan lääkkeitä. 

Vierailija
21148/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä pskja viestejä? Heräsikö äikkä horroksestaan?

Vai joku?

Olikin ihanan rauhaisa päivä. Hohhoijaa.

Vierailija
21149/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Mummeli on tänään saanut selville?  Puutarhuri on töissä ja Eri on ilkeä. Kukkaruukku on tavallisesti kiltti. Doris on kiukkuinen kännissä ja muulloinkin.

Voi mummelia.

Vierailija
21150/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helkkarin ope/häirikkö tuli ketjuun? Huomaa alapeukuista. Porsas ällö häirikkö. Häipyköön!

Että vielä ymmärrystä moiselle, lammas. Nyt olet pahasti väärässä. Luulen.

Vierailija
21151/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs Mummeli on tänään saanut selville?  Puutarhuri on töissä ja Eri on ilkeä. Kukkaruukku on tavallisesti kiltti. Doris on kiukkuinen kännissä ja muulloinkin.

Voi mummelia.

Tsiisus. Mikä häirikkö. Ja lammas sinua puolusti. Äikkä helvettiin häirikkö täältä.

Vierailija
21152/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh, pitäisi töissä tehdä yks juttu jota en oo aiemmin tehnyt ja jännittää jos mokaan sen jotenkin...

Vierailija
21153/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helkkarin ope/häirikkö tuli ketjuun? Huomaa alapeukuista. Porsas ällö häirikkö. Häipyköön!

Että vielä ymmärrystä moiselle, lammas. Nyt olet pahasti väärässä. Luulen.

Häivy itte känniääliö!

Vierailija
21154/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako Dorista ?  Ota taas keppanaa ja laita ketjussa rähinäksi.

Vierailija
21155/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris perusti mukavan ketjun. Yksi helvtin häirikköope pilaa koko mukavan ketjun. Hermostuttaa mukavatkin kommentoijat!

Tänään täällä oli kiva päivä, kunnes pska tuli pilaamaan kaiken. Mene hoitoon, sairas olet!

Vierailija
21156/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris suuttuu.  

Vierailija
21157/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ope oo vielä ollutkaan. Muita nimiä oon kyllä saanu. Voin  olla iha mikä vaaaa. Mutta te ootte paskasakkia kaikki 

Vierailija
21158/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris perusti mukavan ketjun. Yksi helvtin häirikköope pilaa koko mukavan ketjun. Hermostuttaa mukavatkin kommentoijat!

Tänään täällä oli kiva päivä, kunnes pska tuli pilaamaan kaiken. Mene hoitoon, sairas olet!

Ihan pimeä häirikkö. Kauanko tätä pitää kestää?

Jos häirikkö on äikkä, ihmettelen, jos moni 'ymmärrystä' kirjoittaa.

Mulle riitti. Toi häirikkö on Sairas harhainen potilas -> hoitoon ja heti!!!

Vierailija
21159/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo dorisjankkaaja riidellä itsensä kanssa. Ei huomiota hälle.

Vierailija
21160/21456 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea Doris tässä.

Mihä helvetti sinua vaivaa, häirikkö? Etkö ymmärrä, että herjaat ihan viattomien henkilöiden kommentteja? Mikä ihme Sinua vaivaa? Rauhoitu! Kiitos

Doris