Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21702)

Vierailija
20761/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. D vittuili kuolevalle morfiinista.

2. tässä ketjussa ja toisessa omassaan Muita yksinäisiä ketjussaan.

3. Sinun ymmärryksessä on ennenkin ollut suuria puutteita, ei yllätä.

4. Et ehkä ehdi niitä nähdä, kun D poistaa heti viestit. Myös optikko auttaa näön ongelmissa. 

5. Kysy rohkeasti, jollet vieläkään ymmärtänyt.

Kysyn, vaikkei ehkä kannattaisi:

Kenelle kirjoitat? Viestisi alkavat olla aina vaan vainoharhaisempia ja sekavampia. Huolestuttaa. Onko hoitosuhteesi kunnossa, voisiko joku oikolukea kommenttisi ennen lähetystä? Pakkomielteesi aloittajaa kohtaan on sairaalloista.

Korjaathan kielioppivihreet. Jess.

Vierailija
20762/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä viestejä, ei onnistu lainata: empaattisuudesta. Olen saamut monesti tsemppausta täällä. En koe mitään teennäistä niissä viesteissä. Sinä joka et niistä tykkää, et ehkä saanut itse??? Mitä sinua ne muiden kannustukset haittaa, en tajua.

Eri

Samaa ihmettelin, eihän se oikeasti ole keltään pois, jos jotain toista kehuu.

Kateus vie kalatkin vedestä. Tämä.

Tänään en kirjoita pelakuista. Enkä pihasta. Kudon sukkaa.

Minäkin kudon sukkaa.  Aina yhtä mukava nähdä työnsä tuotokset valmiina. Mukavaa päivää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20763/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä viestejä, ei onnistu lainata: empaattisuudesta. Olen saamut monesti tsemppausta täällä. En koe mitään teennäistä niissä viesteissä. Sinä joka et niistä tykkää, et ehkä saanut itse??? Mitä sinua ne muiden kannustukset haittaa, en tajua.

Eri

Minäkin kudon sukkaa.  Aina yhtä mukava nähdä työnsä tuotokset valmiina. Mukavaa päivää sinulle!

Ootko kutonu viirulangasta? Mulla menossa jouluväristä seiska veikkaa, tuleepas nättiä.

Kutoillaan, kotoillaan

Vierailija
20764/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään ihanaa uutta vauvaa katsomassa. Oli kyllä supersöpö suloisuus! Tuli itsellekin niin hyvä olo, kun katsoo viatonta ihmisen alkua, joka tyytyväisenä tuhisee ja tuoksuu niin vauvalle! 

:)

Kun pieni lapsi nukkuu, se täyttää kokonaisen huoneen ( Risto Rasa)

Vierailija
20765/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ootko kutonu viirulangasta? Mulla menossa jouluväristä seiska veikkaa, tuleepas nättiä.

Kutoillaan, kotoillaan

Hei, en ole nyt viime vuosina viirulangoista kutonut, joskus aikaisemmin kyllä.

Nyt onkin sopiva kotoilu- ja kutoilupäivä, kun vettä sataa.

Vierailija
20766/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä jää monilta lukematta varmaan paljonkin viestejä, jotka poistuvat. Harva meistä päivystää aamusta iltaan. Joskus tekee mieli 'lainata' jonkun kommenttia, hups. Kadonnut on.

Naapuri tuli lehtipuhaltimen kanssa heilumaan :( minkäs vuoden turhake tuo olikaan?

Vierailija
20767/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorishan lupasi eilen, ettei enää kirjoita ja poistuu. Eipä yllätä, ettei malta olla pois. (:

Vierailija
20768/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipuhallin on kätevä kevyen lumen poistoon terassilta, puupölyn puhaltamiseen sirkkelistä esimerkiksi.

Lehtiä mieluummin haravoin ihan vanhanaikaisesti.

Satelee, pimeää. Nyt olisi mukava lennähtää jonnekin missä näkyy aurinkoa mutta passit on vanhentuneet ja tokkopa tulee niitä enää uusittua.

Minä en ole ollenkaan käsityöihminen, en varmaan osaisi enää luoda silmukoitakaan. Ennen äiti teki nätit vaatteet meille tytöillensä, kutoi sukat ja lapaset kaiken muun aherruksensa lomassa. Minä vaan laiskottelen.

Leppoisaa arkipäivää kaikille! 

Vierailija
20769/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt D on feikkilapsensa kanssa aamun kotona ja vie hänet sitten vasta päiväkotiin. Eskareilla on syysloma nyt!  Mutta eihän D sitä tiedä, kun ei ole lapsia. Muita yksinäisiä -ketjussa valehtelee vielä enemmäm kuin täällä. Ahkera on.

D taitaa olla valehdellut miehestäänkin. Jos onkin aina yksin eikä sitä miestä ole edes isolla kirkolla. Se selittäisi seksielämäpelon ja kauhun normaaleja toimintoja kohtaa. 

Yksinäinen D täyttää päivänsä unelmoimalla lapsesta ja miehestä. Surullista. 

Vierailija
20770/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtipuhallin on kätevä kevyen lumen poistoon terassilta, puupölyn puhaltamiseen sirkkelistä esimerkiksi.

Lehtiä mieluummin haravoin ihan vanhanaikaisesti.

Satelee, pimeää. Nyt olisi mukava lennähtää jonnekin missä näkyy aurinkoa mutta passit on vanhentuneet ja tokkopa tulee niitä enää uusittua.

Minä en ole ollenkaan käsityöihminen, en varmaan osaisi enää luoda silmukoitakaan. Ennen äiti teki nätit vaatteet meille tytöillensä, kutoi sukat ja lapaset kaiken muun aherruksensa lomassa. Minä vaan laiskottelen.

Leppoisaa arkipäivää kaikille! 

Minäkin olin kutomatta vuosikaudet. Joskus sitten satuin lankahyllyn eteen, kun ostin tätilleni lankoja. Ihastelin sitä upeaa värivalikoimaa ja ostin itsellekin lankoja. Puikot oli jo hukassa, kirpparilta haalin niitä. Into vaan kasvoi. Nyt on keskeneräisenä sukat ja varmaan viis muuta työtä. Nuo liukuvärjätyt langat on ihania.

Virkkaus on kans kivaa: paperinarusta kosteana helteisiin lierihattu. Nappeja, puuhelmiä yms koristeeksi.

Vierailija
20771/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt D on feikkilapsensa kanssa aamun kotona ja vie hänet sitten vasta päiväkotiin. Eskareilla on syysloma nyt!  Mutta eihän D sitä tiedä, kun ei ole lapsia. Muita yksinäisiä -ketjussa valehtelee vielä enemmäm kuin täällä. Ahkera on.

D taitaa olla valehdellut miehestäänkin. Jos onkin aina yksin eikä sitä miestä ole edes isolla kirkolla. Se selittäisi seksielämäpelon ja kauhun normaaleja toimintoja kohtaa. 

Yksinäinen D täyttää päivänsä unelmoimalla lapsesta ja miehestä. Surullista. 

Olen usienkin  ihmetellyt, mistä kumpuaa pelko seksiin. Trauma, lapsuudenaikainen kokemus,  uskonnollinen lahko tai oma kokemattomuus ja pelko  selittävät usein seksuaalisia kammoja. Neuroottiset sairaudet on myös yksi selitys. En tunne tapausta, mutta apua on aina saatavissa vaikeisiinkin traumoihin. 

Vierailija
20772/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaaja: Miten sä jaksat? Aamusta iltaan, joka päivä.

Mitä sulle kuuluu?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnittelu saanut alapeukkua, D sen sai. Hän ärsyttää ihmisiä ja häntä alapeukutetaan. 

No minä kyllä koin,  että se alapeukku oli  mulle. Mutta suoraan sanottuna evvk.

Älä hyvä ihminen omi mun peukkuja:)

Naurattaa, kun mietin sun nukkumiskuvioita. Nukuit varmaan portaissa, kun et osannut päättää. Nauratti sekin, kun eilen eläkeyhtiöstä soitti robotti. Viimeksi, kun haettiin pizzaa, robotti toi pöytään. Olen tunnetusti vanhan kansan ihminen, mutta liika on liikaa.

Terkut ex-pönttöpäälle + rapsutus

Doris

Rupesi naurattamaan, kun niin paljon uutisoidaan peukun käytön yleistymisestä ja mä jo pöllin sun peukutkin :D :D :D 

Pääsin kuin pääsinkin vähän ennen puolta yötä omaan sänkyyn nukkumaan. Ja nukuin kuin tukki kuten myös ex-pönttöpää.  Astetta vähemmän väsyneempi nyt. Tänään tulee mun uudet matot, mutta taidan vaan chillailla tämän päivän. Otin aamulla Beroccaa, jos se vähän auttaisi. Edelleenkin jossain alitajunnassa tikittää, että kun on vapaapäivä, pitää ehtiä tekemään sitä ja tätä. Ja sitten täytyy muistuttaa itseään, että mulla ei enää mitään muuta olekaan kuin vapaapäiviä. Alkuvuodesta mun siskoni jäi pois työelämästä ja kun juteltiin, aloin yhä enemmän haluta itsekin samaa. Siis sitä kiireettömyyttä ja vapautta tehdä tai olla tekemättä. 

Vierailija
20774/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulle kuuluu?

Meillä on jaettu vuoropäivät, tämä tulee niin harvoin mulle. Meitä on paaaaljon!  Jotkut tekee duunissa tätä, jotkut kotona jne. Hyvin jaksetaan. Kiitos vaan!

Vierailija
20775/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnittelu saanut alapeukkua, D sen sai. Hän ärsyttää ihmisiä ja häntä alapeukutetaan. 

No minä kyllä koin,  että se alapeukku oli  mulle. Mutta suoraan sanottuna evvk.

Älä hyvä ihminen omi mun peukkuja:)

Naurattaa, kun mietin sun nukkumiskuvioita. Nukuit varmaan portaissa, kun et osannut päättää. Nauratti sekin, kun eilen eläkeyhtiöstä soitti robotti. Viimeksi, kun haettiin pizzaa, robotti toi pöytään. Olen tunnetusti vanhan kansan ihminen, mutta liika on liikaa.

Terkut ex-pönttöpäälle + rapsutus

Doris

Rupesi naurattamaan, kun niin paljon uutisoidaan peukun käytön yleistymisestä ja mä jo pöllin sun peukutkin :D :D :D 

Pääsin kuin pääsinkin väh

Muakin alkoi naurattaa tää 'peukkukauppa täällä. Mikähän on peukun hinta katukaupassa, kumpi on kalliimpi ylä- vai alapeukku ?

Vierailija
20776/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. D vittuili kuolevalle morfiinista.

2. tässä ketjussa ja toisessa omassaan Muita yksinäisiä ketjussaan.

3. Sinun ymmärryksessä on ennenkin ollut suuria puutteita, ei yllätä.

4. Et ehkä ehdi niitä nähdä, kun D poistaa heti viestit. Myös optikko auttaa näön ongelmissa. 

5. Kysy rohkeasti, jollet vieläkään ymmärtänyt.

Kysyn, vaikkei ehkä kannattaisi:

Kenelle kirjoitat? Viestisi alkavat olla aina vaan vainoharhaisempia ja sekavampia. Huolestuttaa. Onko hoitosuhteesi kunnossa, voisiko joku oikolukea kommenttisi ennen lähetystä? Pakkomielteesi aloittajaa kohtaan on sairaalloista.

Korjaathan kielioppivihreet. Jess.

Vastausta odotellaan. Ennenkuin tämäkin viesti poistuu.

Vierailija
20777/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorishan lupasi eilen, ettei enää kirjoita ja poistuu. Eipä yllätä, ettei malta olla pois. (:

Huomaatko itse, ettet ymmärrä lukemaasi? Viestissä luki jotenkin, että tauko voisi olla paikallaan. Tai sitten sekin viesti on poistettu.

Vierailija
20778/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy noitten pelargonioitten lisäksi ihailla kaktusta joka on täpötäynnä kukkia. Se on ikivanha ja pidämme sen koko kesän kuistilla vähällä kastelulla.

Syklaamejakin pelastimme sisälle. Niissä on hyvä tuoksu.

Mies imuroi, minä pesin vessat. 

Vierailija
20779/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, Jampe on syömässä, eikä ehdi nyt vastata ystävällisisiin kysymyksiinnne. Hän antaa tekoälyn tehdä sen, ihan kohta. Malttakaa vähän, murut! Suukkoja!

Vierailija
20780/21702 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulle kuuluu?

Trolli vastailee Pietarin toimistolta itselleen ja saa palkaksi kaalisoppaa. Sitä hänelle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän