Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21727)
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Olen innoissani. Löysin ihanalta vaikuttavan kotimaisen elokuvan Elonet-sivustolta.
Olen etsinyt netistä ilmaiseksi löytyviä mielellään vanhoja elokuvia joiden tarinoissa vietetään joulua jossain kohtaa. Aion katsoa niitä sitten kun joulu on lähempänä, ehkä marraskuussa. Nyt löysin tosiaan lupaavalta vaikuttavan, Miriam (1957). Draama orvoksi jääneestä teinitytöstä joka muuttaa kansakoulunopettajan perheeseen kotiapulaiseksi. Katsoin jo pätkiä elokuvasta, ja siinä on ihania joulunviettokohtauksia.
Kiva viesti. Kiva, kun kirjoitit tähän ketjuun.
Olen itse aina ollut "jouluihminen" ja joulu on merkinnyt lapsesta asti minulle paljon, joulun sanoma, kaikki jouluvalmistelut, joululaulut... 🎄
On kyllä surulliseksi mennyt, kun normaalista viestistä pitää erikseen kiittää..
Oli tarkoitus tänään käydä äitiä katsomassa mutta molemmilla yskäinen olo joten jäi tällä kertaa.
Muutenkin tuntuu vähän turhalta täältä pitkästä matkasta mennä kun hän ei enää lapsiaan muista. Onneksi lähempänä asuvat sisarukset käy.
Kävelyllä sentään kävimme.
Hyvää yötä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on viimeinen kommenttini tähän asiaan: asun Etelä-Suomessa. En kirjoittanut muulla kuin Doris-nimellä, sitä ennen 61, 62, 63, 64 vuotiaana. Voivoi. Ihastelin useinkin ketjun pitkää ikää, en ottanut ansiota nimiini, vaan kaikille meille. Mitäs vielä: poistin mielestäni asiattomia viestejä, moni muu oli samalla asialla.
Tiedetään. Turhaan tätä selitän. En kirjoittanut koko elämääni tänne, en lähellekään. Tämä ketju on vain yksi pieni, hauska osa.
No. Tauko teki hyvää. Saatan jatkaakin sitä.
Doris
Hyvää yötä :)
Olen ketjun pitkäaikainen lukija ja on ollut kivaa seurailla ihmisten arkipäiväisiä kuulumisia, kun omassa elämässä tapahtuu niin vähän. Yhtä asiaa olen kyllä mielessäni ihmetellyt, ja se on tämä. Mitä ihmeen väliä sillä on, milloin ketju on aloitet
Valehtelet taas! Kiellettiin emännöimästä ja kommentoimasta joka viestiä tekoempaattisesti. Jo monta vuotta sitten! Etkö muista?
Kävin tänään ihanaa uutta vauvaa katsomassa. Oli kyllä supersöpö suloisuus! Tuli itsellekin niin hyvä olo, kun katsoo viatonta ihmisen alkua, joka tyytyväisenä tuhisee ja tuoksuu niin vauvalle!
Vastaaminen ei onnistu:
En muista, että alussa sympaattiset kommentoinnit kenenkään viesteihin olisi torpattu.
En myöskään muista kommentointia yksinäisyyteen, murheisiin, elämän ongelmiin. Alussa ketju oli suvaitsevainen, toisin kuin nyt
Ihana olla taas terve. Tänään naapurin pariskunta kävi kylässä, keitin pullakahvit.
Tavallinen päivä tämäkin, mutta hyvä sellainen. Oikeastaan itsellä on nyt ollut todella hyvä fiilis pidemmän aikaa. Joku kirjoitti tänne levottomasta olosta ja ehkä itselläkin hieman se vaivaa, mutta muuten kaikki hyvin. Aamulla haravointia ja muuta puutarhahommaa. Sitten kävelin pitkän lenkin auringonpaisteessa. Pyöräilyllä olin myös kaksi kertaa. Tänään olikin hieno ja melko lämmin päivä. Tein myös äitini kanssa lenkin ja hänellä kivut helpottaneet melko paljon. Ehkä eräs lääke auttaa nyt. Mietin, että puolukkaan pitäisi mennä vielä, kun aina meinaa se marja jäädä vähiin. Muita tulee poimittua.
Opiskeluissa nyt hyvä tilanne ja aikataulussa vielä melko hyvin kuitenkin olen. Ainia asia mikä hieman erotti tämän päivän muista päivistä oli se, kun asentaja tuli "yllätys" käynnille ja aiheutti pienen stressin liittyen esim kämppäni sekaisuuteen. Eipä täällä käy oikein muita kuin äitini niin ei tule mietittyä sisustusta. Tuskin miettisin silti muutenkaan kovin paljon. Huomenna tarkoitus mennä viimein ruokakauppaan ja muutakin ostettavaa on.
Tämä empaattinen ihan "mukava" palstaemäntä vittuili kuolevallekin morfiinista eilen. Todella kuvottavaa käytöstä. Vain narsisti on noin tunteeton.
Pitkiä viestejä, ei onnistu lainata: empaattisuudesta. Olen saamut monesti tsemppausta täällä. En koe mitään teennäistä niissä viesteissä. Sinä joka et niistä tykkää, et ehkä saanut itse??? Mitä sinua ne muiden kannustukset haittaa, en tajua.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään ihanaa uutta vauvaa katsomassa. Oli kyllä supersöpö suloisuus! Tuli itsellekin niin hyvä olo, kun katsoo viatonta ihmisen alkua, joka tyytyväisenä tuhisee ja tuoksuu niin vauvalle!
:)
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä viestejä, ei onnistu lainata: empaattisuudesta. Olen saamut monesti tsemppausta täällä. En koe mitään teennäistä niissä viesteissä. Sinä joka et niistä tykkää, et ehkä saanut itse??? Mitä sinua ne muiden kannustukset haittaa, en tajua.
Eri
Samaa ihmettelin, eihän se oikeasti ole keltään pois, jos jotain toista kehuu.
Kateus vie kalatkin vedestä. Tämä.
Tänään en kirjoita pelakuista. Enkä pihasta. Kudon sukkaa.
Tämä empaattinen palstatäti D vittuili eilen kuolevalle morfiinista. Vain sairas narsisti on niin tunteeton.
Vierailija kirjoitti:
Tämä empaattinen palstatäti D vittuili eilen kuolevalle morfiinista. Vain sairas narsisti on niin tunteeton.
Kuka? Missä? En ymmärrä, mitä kirjoitat, enpä ole tuollaista viestiä nähnyt.
1. D vittuili kuolevalle morfiinista.
2. tässä ketjussa ja toisessa omassaan Muita yksinäisiä ketjussaan.
3. Sinun ymmärryksessä on ennenkin ollut suuria puutteita, ei yllätä.
4. Et ehkä ehdi niitä nähdä, kun D poistaa heti viestit. Myös optikko auttaa näön ongelmissa.
5. Kysy rohkeasti, jollet vieläkään ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Olen innoissani. Löysin ihanalta vaikuttavan kotimaisen elokuvan Elonet-sivustolta.
Olen etsinyt netistä ilmaiseksi löytyviä mielellään vanhoja elokuvia joiden tarinoissa vietetään joulua jossain kohtaa. Aion katsoa niitä sitten kun joulu on lähempänä, ehkä marraskuussa. Nyt löysin tosiaan lupaavalta vaikuttavan, Miriam (1957). Draama orvoksi jääneestä teinitytöstä joka muuttaa kansakoulunopettajan perheeseen kotiapulaiseksi. Katsoin jo pätkiä elokuvasta, ja siinä on ihania joulunviettokohtauksia.
Kiva viesti. Kiva, kun kirjoitit tähän ketjuun.
Olen itse aina ollut "jouluihminen" ja joulu on merkinnyt lapsesta asti minulle paljon, joulun sanoma, kaikki jouluvalmistelut, joululaulut... 🎄
On kyllä surulliseksi mennyt, kun normaalista viestistä pitää erikseen kiittää..
Niinpä - kivoja kommentteja on niin vähän täällä jankkarin viestien välissä, että minunkin teki mieli kiitellä, vaikken jouluihminen olekaan. Trollille ei tosiaan kannata vastailla, se saa siitä vaan vettä myllyynsä. Siitä en kyllä tykkää, että mukavat viestit poistuu ja että ihmisille täällä ilkutaan. Valehtelusta en tykkää. Enkä virheellisestä syyttelystä. Jokainen seisokoon kirjoitustensa takana.
Kaksi kuppia kahvia. Leipä, tomaatti. Tälläistä tällä hetkellä kuuluu.
Jatketaan tästä, hymähdellään, ohitellaan, hymyillään.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnittelu saanut alapeukkua, D sen sai. Hän ärsyttää ihmisiä ja häntä alapeukutetaan.
No minä kyllä koin, että se alapeukku oli mulle. Mutta suoraan sanottuna evvk.
Älä hyvä ihminen omi mun peukkuja:)
Naurattaa, kun mietin sun nukkumiskuvioita. Nukuit varmaan portaissa, kun et osannut päättää. Nauratti sekin, kun eilen eläkeyhtiöstä soitti robotti. Viimeksi, kun haettiin pizzaa, robotti toi pöytään. Olen tunnetusti vanhan kansan ihminen, mutta liika on liikaa.
Terkut ex-pönttöpäälle + rapsutus
Doris
Kiitos onnitteluista ! Tuo höpsö piski ei suostu edelleenkään rappusiin, joten nyt mietin, nukunko ensi yön sohvalla vai lattialla.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/