Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaaja: Miten sä jaksat? Aamusta iltaan, joka päivä.
Mitä sulle kuuluu?
Trolli vastailee Pietarin toimistolta itselleen ja saa palkaksi kaalisoppaa. Sitä hänelle kuuluu.
Kyä näi o.🥣🧂 Hyvää!
Jaaha täytyy taas kertoa kuulumiset uudestaan.Eli eilen olin ulkona paljon. Kävelin ja pyöräilin. On ollut kiva fiilis nyt ja äidillenikin kuuluu parempaa. Käveltiin myös yhdessä lenkki. Eilen oli todella hieno ilma ja aurinkoista sekä lämmintä. Haravoin jo eilen vähän.
Tänään kävin kaupassa pitkästä aikaa ja alennuksessa sentään jotain. Sitten puutarhamyymälästä ostin neljä ruusua neljällä eurolla. Hyvä tarjous. Istutin ne jo ja haravoin taas lisää sekä ajoin vielä ruohon. Tässä välissä myös pitkä kävely. Tänään hieman kylmä tuuli ollut, mutta aurinkoista muuten. Hyvä päivä tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu?
Ortsi nyt rauhassa, mumelo. Kyl Jampe tulee sulle kertoon, kun saa tyttiksen hoideltua. Se on iso ja lihava, siinä menee aikaa. Kiihtyy hitaasti, mutta jaksaa pitkään. Jampekin jaksaa, sitä sä kait kysyit. Taidat olla pikkusen kärsimätön, hupsukka . Aamusta iltaan, joka päivä. Sitä on painettava, kun on vako edessä...
Ihan mukava fiilis, syysloman vietossa täällä Adrianmeren rannalla. Sää on kuin Suomessa kesällä keskimäärin, reilu 20 astetta lämmintä. Tykkään kyllä syksystäkin. Pimeät illat ihania sisällä sohvalla viltin alla, tunnelmavalaistuksessa. Ihanaa kun on vaihtuvat vuodenajat.
Jos olen joskus muistisairas vanhus niin toivon, että saisin silloinkin kuunnella mieleistä musiikkia ja pitää musiikin elämässäni. Toisaalta kukapa niistäkään muille kertoisi jos ei ole enää sellaista ihmistä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen joskus muistisairas vanhus niin toivon, että saisin silloinkin kuunnella mieleistä musiikkia ja pitää musiikin elämässäni. Toisaalta kukapa niistäkään muille kertoisi jos ei ole enää sellaista ihmistä silloin.
Samaa olen usein ajatellut. Kerran suunnittelin jo biisilistaa valmiiksi, jätin kuitenkin kesken. Toivon, että radio ja merisää on vielä olemassa, jos muistini reistailee vanhana.
Doris
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti, mutta mitähän se mielimusiikki sitten muistisairaana lopulta on? Onko se sitä musikkia, mitä kuunteli ennen muistisairautta vai kenties sitä, mitä kuunteli nuorena aikuisena tai teininä? Ja muuttuuko se sitä mukaa kuin taantuu elämässä taaksepäin, unohtaa monet asiat ja ihmiset elämässään ja lopulta elää kuvitellen olevansa taas lapsi?
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti, mutta mitähän se mielimusiikki sitten muistisairaana lopulta on? Onko se sitä musikkia, mitä kuunteli ennen muistisairautta vai kenties sitä, mitä kuunteli nuorena aikuisena tai teininä? Ja muuttuuko se sitä mukaa kuin taantuu elämässä taaksepäin, unohtaa monet asiat ja ihmiset elämässään ja lopulta elää kuvitellen olevansa taas lapsi?
Vaikea tietää, mutta mulla olis varmaan näitä koululauluja, mitä kevätjuhlissa laulettiin. Perinteiset joululaulut, maakuntalaulut yms. Ehkä myös 70-80 luvun kotimaista iskelmää. Siis reilusti ennen mahdollista muistisairautta. Sanotaanhan, että musiikki ja tuoksut säilyy pisimpään muistissa.
Mielenkiintoisia ajatuksia
Hyvää yötä
Doris
D:n muisti reistailee jo nyt. Ei muista onko lasta vai ei, ja mikä nimimerkki olikaan nyt käytössä ja saiko kritiikkiä lällyttämisestä ja chattiemännyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu?
Eikö tämä kysymys nyt ole intiimi asia? Kuuluko sensuelleihin juttuihin. No okei vastaa sulle: Jaksan aamusta iltaan, joka päivä. Hyvää ruokaa ja innokas daami, siinä se. Laiha daami. Tv Jampe
Vierailija kirjoitti:
D:n muisti reistailee jo nyt. Ei muista onko lasta vai ei, ja mikä nimimerkki olikaan nyt käytössä ja saiko kritiikkiä lällyttämisestä ja chattiemännyydestä.
Ja mikä olikaan se oma ketju. Ja blogin nimi?
Joko lukio on käyty? Voi voi paljon on muistettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä olikaan se oma ketju. Ja blogin nimi?
Joko lukio on käyty? Voi voi paljon on muistettavaa.
Ja oliko Anonyymi-Ikuisesti hän vai joku muu? Kuinka kauan ketju onkaan ollut hänen omaisuuttaan, vain hänen, kerroinko jo että vain hänen? Siis mukavan, kuolevaa pilkkavan, empaattisen D:n? Mitä narsisti tarkoittaa? Kuka näitä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee lista musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. D vittuili kuolevalle morfiinista.
2. tässä ketjussa ja toisessa omassaan Muita yksinäisiä ketjussaan.
3. Sinun ymmärryksessä on ennenkin ollut suuria puutteita, ei yllätä.
4. Et ehkä ehdi niitä nähdä, kun D poistaa heti viestit. Myös optikko auttaa näön ongelmissa.
5. Kysy rohkeasti, jollet vieläkään ymmärtänyt.
Kysyn, vaikkei ehkä kannattaisi:
Kenelle kirjoitat? Viestisi alkavat olla aina vaan vainoharhaisempia ja sekavampia. Huolestuttaa. Onko hoitosuhteesi kunnossa, voisiko joku oikolukea kommenttisi ennen lähetystä? Pakkomielteesi aloittajaa kohtaan on sairaalloista.
Korjaathan kielioppivihreet. Jess.
Vastauksia???
Hei, jankkaaja,
olen sinusta huolissani, kun et ole tänään jaksanut paljoa jankata. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin elämässäsi
Mitä sinulle tänään kuuluu?
D:n muisti horjuu jo nyt. Ei muista oliko sitä lasta vai ei, mikä nimimerkki nyt on menossa, toivottiinko chattiemännän vaikenevan, joko lukio on käyty. Mikä olikaan blogin nimi. Missä asuu, missä mies, missä golfkenttä ? Montako ketjua voi avata salaa? On niin paljon muistettavaa...
Pari sahtikierrosta kyläkuppilassa pahentaa asiaa. Saunakaljat myös. Auttakee!
Tänään D oli taas yh-äitinä. Ei vaan muistanut eskarien syyslomaa ja luuli päiväkodin olevan auki. Lapsiasiat on vaikeita, varsinkin feikata. Onneksi sai munaa aamulla...harmi, vain keitettynä.
D taitaa olla rakastunut jankkaajiin! Koko ajan huhuilee niitä. Ne pojat tykkää vain laihoista, ei tuollaista tynnyritypyistä. Sori. D etsi se isolla kirkolla turvassa pakoileva uhrisi ja käy sen kimppuun. Vai onko sekin mielikuvitusta, kuten lapsesi?
Älkää mumelot hiiltykö, Jampe vastaa teille kun saa tyttiksen hoideltua. Siin voi kyllä kestää, on nimittäin iso ihminen...