Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten te kotiäidit ehditte olemaan täällä av:lla?

Vierailija
01.11.2006 |

Itse teen aina kotityöt lasten ollessa hereillä ja silti aikaa ei tunnu olevan täällä " hengailuun" . Pitää jossain vaiheessa huilatakin ja lasten olessa hereillä on lähes mahdotonta netteillä.

Illat taas (kun lapset nukkuu) ovat miestä varten ja parisuhteen hoitamista varten.

lapset ovat 2v ja 5kk. Tämänkin viestin kirjoittamisen nipistin huilauksestani;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivät paljon keskenään legoilla, palikoilla tms. Joskus keinuvat tuossa pihalla (parin metrin päässä) kun minä juon kahvia ja pidän silmällä ikkunasta. Ikää on melkein 2 ja melkein 4. Ei mulla niin hirveesti kotitöitäkään ole. Lelukaaos siivotaan yhdessä iltaisin, päiväsaikaan lämmitän eilisen tähteitä. Pesukone pesee pyykit ja tiskikone tiskit. Mulla on aikaa lukee lehtiä ja kirjoja tai nettailla. Mitä kaikki muut kotiäidit oikein tekee??? (*pientä syyllisyyttä tuntien*)

Vierailija
2/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todellakin muut kotiäidit tekevät, kun puhuvat kotitöistä? Minäkin teen ruokaa aina kerralla pariksi päiväksi. Lelut siivotaan sitten kerralla päivän päätteeksi. Ruoan jälkeen tiskit koneeseen. Kone tyhjennetään, kun ruoka kiehuu. Kerran viikossa imuroin. Pyykkikone pesee pyykit itsekseen..... Minusta " kotityöt" ovat aika pieni osa elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää aika jos osaa organisoida.

Vierailija
4/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu yöt huonosti joten olen päivisin väsynyt. Jos lapset nukkuu samaan aikaan, pitäis se mielestäni käyttää lepäilyyn.

ap

Vierailija
5/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku päiväunia ja kotityöt teen lasten hereillä ollessa. Joten päiväunienaikaan surffailen netissä ja juon kahvia?

Vierailija
6/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin väsyttää, mutta en koskaan nuku päivisin. Syynä yksinkertaisesti se, että en halua tuhlata sitä vähää " omaa aikaani" nukkumiseen, vaan teen kaikkea muuta kivaa.

t. 2

Vierailija
7/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti myös muutama koulupoika. Omituista millaisista asioista pervot saavat tyydytystä.

Vierailija
8/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nukkuu yöt huonosti joten olen päivisin väsynyt. Jos lapset nukkuu samaan aikaan, pitäis se mielestäni käyttää lepäilyyn.

ap

Vierailija
9/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kotiäiti ja omaishoitaja

Vierailija
10/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöitä teen lasten ollessa hereillä samalla leikkien. Kyllä pitää olla OMAA AIKAA!

Vierailija
11/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täällä aamuisin, päikkäreiden aikaan tai iltaisin lasten nukkuessa. Joskus viikonloppuisin kun isä leikkii lasten kanssa. Muulloin en ehdi.

Vierailija
12/12 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat tällä hetkellä lomalla ja minä kotona, joten vastaan tähän: lapset 6 v ja 4 v tekevät tällä hetkellä muovailuvahasta kaikkea tuossa lattialla. Eivät he minua siihen tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän