Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköautojen latauskielto 8-13 ja 18-20 välisenä aikana

Vierailija
05.10.2022 |

Milloin hallitus toimii ja määrää samoin myös suomessa?!

https://www.is.fi/autot/art-2000009114209.html

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tänään tiedon, että uusi sähköautoni tulee myyjälle ensi viikolla ja viikon loppuun mennessä voin noutaa sen. Tämän jälkeen latailen sitä miten huvittaa. Sähkö on halpaa ja kotona teen sitä aurinkopaneeleilla ja myyn myös verkkoon hyvällä hinnalla.

Jos kotisi on Suomessa, niin et varmasti lataile autoasi sillä tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
42/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa persaukista porukkaa kun kuvitellaan, että käytön halpuus olisi syy sähköauton ostamiselle. Itse ainakin ostin sen ympäristösyistä. Varmistin, että valmistaja hankkii akkumateriaalit kestävästi ja auto on paikallisesti päästötön. Oletteko kuulleet ilmaston muutoksesta? Sen torjumiseen pitäisi kaikkien osallistua, ei se muuten onnistu. Varmasti maksaa jotain mutta eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin maksaa. Köyhät on kyllä itsekkäintä porukkaa mitä tiedän, paskat välitetään mistään muusta kuin itsestä.

Suomalaiset ON persaukista porukkaa ja juuri näiden typerien vihersiirtymien vuoksi, kun kansan rahat uppoaa siihen. Osa toki loisii muiden rahoilla ja hinnat ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät on kyllä itsekkäintä porukkaa mitä tiedän, paskat välitetään mistään muusta kuin itsestä.

Kyllä näin on. Sitä voidaan sikailla ja sotkea ympäristöä mielin määrin ja vedotaan köyhyyteen. Kun ei aikoinaan laiskuuttaan viitsinyt kouluttautua ja hankkia kunnon työpaikkaa. Vihaksi pistää. Itse maksan aina Thaimaan ja Dubain lomillani vapaaehtoisen päästöhyvityksenkin mielelläni. Nämä köyhät varmaan jättävät nekin maksamatta.

Vierailija
44/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista kieltoa ei olla vielä laatimassa.

Puhutaan sitten kun asiaa on asiantuntijoiden toimesta eduskunnassa esitelty ao. valiokunnalle.  Jos edes etenee niinkään pitkälle.

Pistäkää siitä uusi turha kansalaisaloite vireille jouduttaaksenne tarkoitusperiänne.

Nähtäisiin samalla kuinka suuri joukko teikäläisiä on Suomessa.

Vierailija
45/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiakriisi ei koske sähköautoilijoita, eikä heidän tarvitse säästää. Se koskee vaan bensa- ja dieselautoiliijoita, jotka palstan mukaan ovat aina persaukisia.

Vierailija
46/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa persaukista porukkaa kun kuvitellaan, että käytön halpuus olisi syy sähköauton ostamiselle. Itse ainakin ostin sen ympäristösyistä. Varmistin, että valmistaja hankkii akkumateriaalit kestävästi ja auto on paikallisesti päästötön. Oletteko kuulleet ilmaston muutoksesta? Sen torjumiseen pitäisi kaikkien osallistua, ei se muuten onnistu. Varmasti maksaa jotain mutta eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin maksaa. Köyhät on kyllä itsekkäintä porukkaa mitä tiedän, paskat välitetään mistään muusta kuin itsestä.

Suomalaiset ON persaukista porukkaa ja juuri näiden typerien vihersiirtymien vuoksi, kun kansan rahat uppoaa siihen. Osa toki loisii muiden rahoilla ja hinnat ei kiinnosta.

En minä ainakaan ole. Kaiken olen tienannut omalla työllä ja palkkaa saan enemmän kuin kulutan. Minulla on kaikki mitä voin kuvitella tarvitsevani. Harrastan kaikenlaista ja matkustelen paljon. Ostan kaiken mitä tarvitsen eikä tarvitse miettiä mitä maksaa. Koulutus on tässä maassa kustannettu verorahoista. Suosittelen hyödyntämään sen. Ei tarvitse pihistellä eikä olla muille kateellinen. On nimittäin elämä helppoa.

Vierailija
47/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät on kyllä itsekkäintä porukkaa mitä tiedän, paskat välitetään mistään muusta kuin itsestä.

Kyllä näin on. Sitä voidaan sikailla ja sotkea ympäristöä mielin määrin ja vedotaan köyhyyteen. Kun ei aikoinaan laiskuuttaan viitsinyt kouluttautua ja hankkia kunnon työpaikkaa. Vihaksi pistää. Itse maksan aina Thaimaan ja Dubain lomillani vapaaehtoisen päästöhyvityksenkin mielelläni. Nämä köyhät varmaan jättävät nekin maksamatta.

Kyllä ja sitten heidän pitää kuitenkin jostain syystä saada keskiluokkaisia mukavuuksia. Mitkä tietenkin muiden pitää maksaa. Tolkku pitäisi olla kerjätessäkin mutta ei tunnu olevan.

Vierailija
48/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapas tosiaan kieltää minua käyttämästä omalla kiinteistölläni itse tuottamaani sähköä. Ei saata onnistua.

Vierailija
49/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bensan hinta on tippunut jo 1,70€/l, kannattaa vaihtaa bensa-autoon.

No ei varmasti ole tippunut.

Keskihinta on jo alle 2€, halvimmat 1,7€. Laskee tuosta edelleen.

Voit vapaasti linkata noin halvan hinnan. Minä en etsimällä löytänyt polttoaine.net -sivuilta.

Pikkasen on noussut eiliseltä, mutta reippaasti alle 2€ on hinnat. Laskee varmasti lisää kun öljyntuotantoa on liikaa.

Odotan vielä sitä linkkiä 1,7€ litrahintaan.

Etkö sä osaa lukea? No, kohta on alle 1,5€ litrahintoja kun polttoaineen kysyntä vähenee. Voit viedä sen oman sähköautosi paalattavasi ja vaihtaa halvempaan.

Kyllä osaan. Tuollaisia hintoja ei ole eikä enää tule. Sähköautoni vien autoliikkeeseen sitten, kun vaihdan sen uudempaan, en halvempaan.

Eilen oli halvin litrtahinta 1,7€ ja tämä on fakta. Nyt on typerin aika hankkia sähköautoa kun sähkön käytöä rajoitetaan muutenkin. Polttoaineen hinta kyllä laskee tuostakin, kun yhteiskunta sähköistyy kovaa vauhtia ja polttoaineiden kysyntä vähenee. Ei kannata mennä massan mukana, vaan käyttää järkeä.

Missä oli noin halpaa? Kerro paikkakunta, niin etsin sen itse. 

Halvin bensa oli 1,857€ Kuopiossa https://www.polttoaine.net

"Halvimmillaan bensa maksoi Ylivieskassa alle 1,70 euroa"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bensiinin-keskihinta-pudonnut-alle-…

Toimittaja oli kaivanut hinnat samasta lähteestä kuin minäkin, mutta Ylivieskasta ei ole yhtään ilmoitettua hintaa. Lieneekö soitellut kaikki Suomen huoltoasemat läpi.

Jos Ylivieskassa asuu reilu 15 tuhatta asukasta niin olisiko joku paikallinen (ehkä) tankannutkin autonsa.

Moni tietää tankatessaan bensan hinnan ja voi kertoa eteenpäinkin. Voi siellä jopa joku toimittajakin asua.

Vierailija
50/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samantien sähkösaunan käyttökielto.

Puukiukaan ja takan polttokielto on jo valmistelussa.Ja osittain jo toteutettu puunpolton kiellolla. eikä ainakaan ole hiilinuelu, mutta maakaasu se on niin vihreetä eikä fossiilista.

Voi taivas tätä touhua!!!!

Höpöhöpöhöpö. Ei ole, eikä tule. Suomi on puutalousmaa ja vielä kylmempi fakta on, että jos puunpoltto kiellettäisiin, sähköä pitäisi tuottaa noin 40% enemmän kuin nyt. Tästä aiheesta on melko tuore tutkimuskin olemassa: Taloustutkimus, Pasi Holm, Valtiotieteen tohtori, taloustieteilijä ja Taloustutkimus Oy:n tutkimusjohtaja, 2019

Vierailija
51/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautoille lataus- ja käyttökielto ensi talveksi. 

Vierailija
52/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on hybrtidi.

Vierailija
53/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sama millä taksi kulkee. Nyt köyhät kyykkyyn ja sitten nukkumaan.

Vierailija
54/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta meihin tai naapureihin, aina pistetty illalla pistokkeeseen ja saa yöllä ladata rauhassa 5 kWh:lla.

Vierailija
55/57 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kannattaa köyhänkin ladata sähköautonsa kotona. Klo 23-24 pörssisähkön hinta on negatiivinen.

Vierailija
56/57 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bensan hinta on tippunut jo 1,70€/l, kannattaa vaihtaa bensa-autoon.

Meillä yli kahden , alle meneviä hintoja en ole nähnyt mies muistiin.

Vierailija
57/57 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon jutun mukaan tuo koskisi latausoperaattoreita. noina kellonaikoina lataustehoa tiputettaisiin. joten ne joilla on tuollaisia autoja, saisivat edelleen asuntonsa parkkipaikalla latailla sähkö niin paljon kuin lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi