Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (2639)
Tätä ex työkaverille:
En pitänyt siitä että kalastelit tietoja ja "työpaikan juoruja" esittämällä kuuntelijaa ja samaistujaa, sait ihmiset avautumaan sinulle ja seuraavassa käänteessä vedät puukon selkään, vaikka itsekin syyllistyit juoruiluun jopa toisten henkilökohtaisista perhe asioista, joita muut eivät olisi halunneet kuulla. Eli moitit muita siitä mitä itse harrastit ihan suvereenisti.
Esität korkeasti koulutettuna muita parempaa, haluat aina päästä mahdollisimman helpolla ja vähäisellä työajalla joka on yleisesti huomattu johtoportaassa. Sinulla ei ole minkään alan substanssiosaamista ja delekoit vaan kaikki haastavat tehtävät muille.
Olen iloinen ettei minun tarvitse enää olla kanssasi tekemisissä, inhoan kieroja selkäänpuukottajia.
Hei pliis.
Jättäkää nää selittelyt ja sairaskertomukset ja selittelyt niihin ketjuihin joihin ne kuuluu.
Toivoisin että hankkisit vihdoin oman elämän nyt kun lapsenne ovat jo omillaan. Tylsistyt silminnähden ja tiedät että järkiliitto on tullut tiensä päähän etkä todellakaan saa siitä enää mitään. Etsi se jota kaipaamaan kotikaupungistasi jäit ja päästä siippasi sinne minne hän kaipaa.
Se että ei ole mielestäni sopivaa treffailla usean kanssa yhtä aikaa ja sitten valita niistä se oikea
Että ihan turhaan luottaa meidän omaan mediaan ja korruptoituneisiin päättäjiin.
Sä nypit sun kulmakarvoja liikaa.
Haluaisin sanoa, että älä valita kaiken kalleudesta, kun tienaat bruttona tuplaten minuun nähden. Samoin on tahditonta ihmetellä, miten kukaan mediaanituloinen elää ja tulee toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen vältellyt yhden asian sanomista, mutta nyt musta oikeasti tuntuu, että mun on avattava "leipäläpeni", kuten isomummi aina sanoi.
Eli mä olen kummitäti mun 10v. vanhemman siskon pojalle.
Jo pitkän aikaa, olen katsellut kun 10v. poika vain pelaa tietsikkapelejä ja syö karkkia.
Olen vaivihkaa yrittänyt, että poika tulisi mun kanssa esim. ratsastaan tai pyöräileen, mutta poika vain nyhjää kotona nassu ruudussa tai sitten kavereineen nassu ruudussa.
Sisko on yksinhuoltaja ja on usein ylitöissä ja mä olen lapsenvahtina.
Tuolloin mä yritän aktivoida poikaa eli siivotaan yhdessä tai leivotaan äidille sämpylöitä kun se tulee töistä.
Sisko antaa pojan pelata vapaasti. Esim. koko kesäloma meni koneen ääressä.
Siis mä itse kasvoin tietsikkapelejä pelaten, mutta mä tein paljon muutakin. Pelaaminen vei ehkä korkeintaan tunnin päivässä ja usein ei sitäkään.
Nyt tänään Daily Mail uutisoi, että pelaaminen saattaa laukaista lapsissa vaarallisia rytmihäiriöitä ja muita sydänjuttuja!
Mun kummipoika joka on lievästi ylipainoinen, mussuttaa karkkia ja ei juuri harrasta liikuntaa, pelaa huippurealistisia räiskintäpelejä...
Mun on otettava tämä puheeksi siskon kanssa. Mä olen ennen pelännyt, että sisko loukkaantuu mutta en enää!
Tsemppiä täältä eräältä, joka on ottanut puheeksi siskonsa lasten ongelmat! Muista lähestyä asiaa hellävaroen. Minä sain kerrottua huolestani lapsia kohtaan niin, että odotin sopivaa hetkeä, ja ikäänkuin ujutin mielipiteeni keskusteluun. Siskolla on tapana avautua minulle häntä rasittavista asioista. Hän saattaa valittaa samoja asioita kerta toisessa jälkeen.
Kerran, kun hän valitti lastensa ongelmakäytöksestä, kysyin haluaisiko hän kuulla mielipiteeni. Sanoin, etten yritä syyllistää häntä mistään, vaan yritän tarjota ulkopuolisen näkökulmaa. Ja sitten kerroin, mistä lasten ongelmat saattavat kummuta ja mitä siskoni voisi yrittää muuttaa, jotta lapset voisivat paremmin ja käyttäytyisivät paremmin.
Hän ei suuttunut ainakaan silmin nähden, mikä oli erittäin helpottavaa. Siskoni ei ole muuttanut käytöstään lapsiaan kohtaan suuresti, mutta ainakin laitoin ajatuksen siemenen itämään.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin hänelle, etten pääni sisällä kunnioita hänen valintojaan. Pidän hänen tatuointejaan aivan naurettavina, isoja lörpöttäviä korvanvenytyksiä rumina eikä mikään niistä shokkiväreistä istu hänelle lainkaan. Lyhyet hiukset korostavat ennestään paksua kaulaa ja turvonnutta naamaa ja ne ylihintaiset, prameat 3cm tekokynnet ovat mauttomat.
Olen tosi pahoillani sitä, että hän alitajuisesti rumentaa itseään jatkuvasti, vaikka haluaa ihmisten pitävän häntä viehättävänä. Hänellä olisi luonnostaan puhtaan vaalea, paksu tukka joka kasvaa nopeammin kuin keskiverto tallaajalla :( täyteläiset, kauniit huulet, mutta ne jäävät lävistysten peittoon ja todella, siis todella kauniit kasvot ovat jatkuvan hiilari- ja baaripöhön turvottamat. Kauniit ja sirot kädet kauniilla kynsillä jäävät tatuointien ja muovikynsien alle piiloon ja elintavat ovat kuivattaneet ja nypyttäneet ennen niin raikkaan maidonvalkean ihon. Voi että kun vain olisit tajunnut kauneutesi :(
Teillä on erilaiset kauneusihanteet, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laihduta nyt hyvä ihminen terveytesi prakaa jo eikö yksikään lääkäri jolla olet käynyt ole sanonut että nivelvaivat johtuu painosta"
Ei ne nivelvaivat nyt vain johdu välttämättä painosta vaikka sinä oletkin teeseitselääkäri.
Mullekin on lukemattomia kertoja sanottu miten nivelvaivat johtuvat aina siitä ja tästä mitä teen tai en tee, ja että kun vain teen niin kyllä ne siitä lakkaa. Kohdallani huonoin mahdollinen neuvo, ja sen takia olen nyt nelikymppisenä vielä huonommassa kunnossa kuin olisin ollut kroppaani kuunnellen.
Paras neuvo on kehotus liikkumaan kovasti, vaikka jalkaterä on turvonnut ja kova kipu niin, ettei pysty jalalla astumaan. Onneksi näissä nivelvaivoissa saattaa olla parempiakin aikoja välillä.
Toivottavasti tuo oli sarkasmia...
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tätä ex työkaverille:
En pitänyt siitä että kalastelit tietoja ja "työpaikan juoruja" esittämällä kuuntelijaa ja samaistujaa, sait ihmiset avautumaan sinulle ja seuraavassa käänteessä vedät puukon selkään, vaikka itsekin syyllistyit juoruiluun jopa toisten henkilökohtaisista perhe asioista, joita muut eivät olisi halunneet kuulla. Eli moitit muita siitä mitä itse harrastit ihan suvereenisti.
Esität korkeasti koulutettuna muita parempaa, haluat aina päästä mahdollisimman helpolla ja vähäisellä työajalla joka on yleisesti huomattu johtoportaassa. Sinulla ei ole minkään alan substanssiosaamista ja delekoit vaan kaikki haastavat tehtävät muille.
Olen iloinen ettei minun tarvitse enää olla kanssasi tekemisissä, inhoan kieroja selkäänpuukottajia.
Miten puukko "vedetään" selkään? Tarkoitat varmaan lyömistä? Vaikka nykyaikanahan jopa työntäminen on vetämistä.
Vierailija kirjoitti:
Hei pliis.
Jättäkää nää selittelyt ja sairaskertomukset ja selittelyt niihin ketjuihin joihin ne kuuluu.
Eipä jätetäkään. On hyvä että muutamallekin kerrotaan ihan suoraan että hän ei taida nyt olla oikeassa kuvitelmineen.
Sitä röökiä kannattaisi vetää ehkä hieman vähemmän, niin voisi astmaoireet ja hengitystieinfektiotkin vähän helpottaa.
Sama juttu viinin kanssa: uni on ehkä hieman parempaa, kun ei mene kahta pulloa päivässä.
No tämä on työkaverille mutta;
Kaikkea kotiasioita ei tarvitse kertoa / selittää työpaikalla. 99% jutuista ei kiinnosta, eikä niitä tarvitse selittää yksityiskohtaisen tarkasti. Jouduin vain myöntelemään ja kommentoimaan jotain että saan sinut hiljaiseksi edes hetkeksi aikaa.
Lopeta se miesten syyllistäminen. Jos suhde kestää aina maksimissaan kaksi vuotta, voiko se olla aina miehen vika? 7 kertaa nähty sama stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ex työkaverille:
Olen iloinen ettei minun tarvitse enää olla kanssasi tekemisissä, inhoan kieroja selkäänpuukottajia.Miten puukko "vedetään" selkään? Tarkoitat varmaan lyömistä? Vaikka nykyaikanahan jopa työntäminen on vetämistä.
Ja laulaminen on vetämistä 🙄🤔
Vierailija kirjoitti:
Lopeta joka asiasta valittaminen
En aio lopettaa. Olen valittaja luonnoltani.
Vierailija kirjoitti:
Se että ei ole mielestäni sopivaa treffailla usean kanssa yhtä aikaa ja sitten valita niistä se oikea
Mitä väliä sillä on, onko se sinusta sopivaa vai ei? Pidä huoli omista deittailuistasi.
Jätä jo kumppanisi ja ratsasta kanssani auringonlaskuun.
Paras neuvo on kehotus liikkumaan kovasti, vaikka jalkaterä on turvonnut ja kova kipu niin, ettei pysty jalalla astumaan. Onneksi näissä nivelvaivoissa saattaa olla parempiakin aikoja välillä.