Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
981/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit ovat jo poikki molempien henkilökohtaisten ongelmien vuoksi, mutta jos olisi vielä mahdollista puhua, kehottaisin katsomaan peiliin ja näkemään siellä sen saman ihmishirviön, jonka hän on minusta viime kuukausina nähnyt suuttumuksensa takia. Välien korjaaminen ei ole mahdollista enää, mutta hänen itsensä takia toivoisin, että hän alkaisi nähdä jotain korjattavaa myös omassa käytöksessään eikä aina vain muissa, jotta hän ei lopulta jäisi tilanteeseen jossa on ajanut kaikki läheiset ihmiset pois luotaan. En toivo hänelle pahaa, toivon että hän hakisi apua.

Vierailija
982/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan ihana ihminen, mutta tuo syöminen ja sairaalloinen ylipaino vie sinulta hengen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, että lopeta hyvä ihminen tuo feikkiseuraajien haalinta ja laittomien yhteistöiden harrastelu. Jonain päivänä joku vielä ilmiantaa hänet poliisille.

Hän siis laittaa instagramiin tissikuvia, seuraajista puolet on feikkejä ja on tehnyt mm. Uhkapeli yhteistyön (hihhuloinut bikineissä pokeritapahtumassa ja kuvannut tämän instaan). Eikö elämää voisi paremmin käyttää?

Vierailija
984/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät lastasi vihaavan kahden kuukauden tuttavuuden kanssa ovat isoin virhe ikinä.

Rakastan lastasi, en voi ymmärtää miksi haluat pienelle turvattoman elämän vain oman himosi takia.

Lisäksi en pidä siitä kuinka käytät minua hyväksi lapsesi hoitajana, vaikka lapsi minulle tärkeä onkin.

Haluaisin katkaista välit mutta sitten lapsellasi ei ole enää ketään turvallista aikuista elämässään.

Nykyään ryyppäät niin paljon että mietin jo lasua.

Hoida pääsi ja prioriteettisi kuntoon ja ota vastuu omista valinnoistasi tekemättä sivullisille pahaa!

Olet itsekeskeisin ihminen jonka tunnen ja ihan järkky opportunisti.

Olethan ottanut tämän asian jo puheeksi hänen kanssaan? Tai sitten tee edes se lasu, oikeasti, jotta äiti ehkä heräisi! :(

Olen ilmoittanut että voin vahtia lasta jos on joku oikea syy, mutta ryyppyreissu ei sellainen ole. Viimeksi käydessäni lasta vahtimassa totesin että lapsi voi fyysisesti hyvin mutta vaikuttaa hyvin turvattomalta. Opettelimme yhdessä soittaamaan minun puhelimeeni jos lapselle tulee joku hätä.

Pelkään lasun tekemistä koska olen ns ainut aikuinen joka lasun voisi tehdä ja siinä menisivät välit lopullisesti. Hirveää olla kahden tulen välissä.

Vierailija
985/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut että voin vahtia lasta jos on joku oikea syy, mutta ryyppyreissu ei sellainen ole. Viimeksi käydessäni lasta vahtimassa totesin että lapsi voi fyysisesti hyvin mutta vaikuttaa hyvin turvattomalta. Opettelimme yhdessä soittaamaan minun puhelimeeni jos lapselle tulee joku hätä.

Pelkään lasun tekemistä koska olen ns ainut aikuinen joka lasun voisi tehdä ja siinä menisivät välit lopullisesti. Hirveää olla kahden tulen välissä.

Purskahdin itkuun lukiessani tämän "mutta vaikuttaa hyvin turvattomalta" ja "pelkään lasun tekemistä". Voi rakas ihminen, usko minua, enemmän kadut, jos et tee sitä lasua. Istu hetki rauhassa nyt ja mieti, miltä lapsesta tuntui, kun opetit hänet soittamaan hänelle, "jos tulee joku hätä" - ja sitten lähdit hänen luotaan ja jätit hänet odottamaan sitä hätää. Tee se lasu ja pysy kaikin voimin tämän lapsen elämässä. Jos hänellä olisi yksikin toinen aikuinen turvanaan, mutta hänellä on vain sinut nyt. Usko mua, vaikka nyt tuntuu hankalalta puuttua, koska on epämiellyttävää kohdata ystäväsi suuttumus, kun puutut hänen asioihinsa, niin se syyllisyys mikä sinulle koituu, jos et puutu, seuraa sua hautaan asti. Auta sitä lasta. T. vastaavan kokenut

Vierailija
986/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä, jonka kaveri on uudessa suhteessa ja ryyppää, vaikka hänellä on edellisestä suhteesta lapsi.

Laita ylpeytesi syrjään. Kaverillesi on nyt se uusi suhde ja alkoholi tärkeämpi kuin hänen lapsensa ja sinä. Älä helkutista omaksu mitään "pidä tunkkis"  -asennetta ja häivy.

Sinun tehtäväsi on auttaa lapsi pois tuosta tilanteesta tavalla tai toisella. Etsi viranomaisapua. Tallenna viestinvaihdot. Onko tämä lapsi päiväkoti-ikäinen vai koululainen? Onko hänellä yhtään kavereita? Onko heillä naapureita? Etsi, verkostoidu. Auta.

Sä tiedät itsekin, miten tuossa käy, ellei kukaan auta.

Vierailija
987/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että lesboja (muita lesboja kuin sinua) on joskus rankasti syrjitty, ei tee sinusta uhria eikä oikeuta sinua syrjimään muita (jotka eivät ole tehneet sinulle mitään). Olet vain tavallinen kiusaaja.

Vierailija
988/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei pliis.

Jättäkää nää selittelyt ja sairaskertomukset ja selittelyt niihin ketjuihin joihin ne kuuluu.

"selittelyt ja sairaskertomukset ja selittelyt"...

Jospa ne selitykset ja sairauskertomukset herättäisivät edes jokusen näistä ystäviensä dissaajista YMMÄRTÄMÄÄN syitä asioiden taustalla..?

Vaikka turha toivo: heille on kai tärkeintä tuntea vain omaa ylemmyyttään ja sulkea silmänsä.

Vierailija
989/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purskahdin itkuun lukiessani tämän "mutta vaikuttaa hyvin turvattomalta" ja "pelkään lasun tekemistä". Voi rakas ihminen, usko minua, enemmän kadut, jos et tee sitä lasua. Istu hetki rauhassa nyt ja mieti, miltä lapsesta tuntui, kun opetit hänet soittamaan hänelle, "jos tulee joku hätä" - ja sitten lähdit hänen luotaan ja jätit hänet odottamaan sitä hätää. Tee se lasu ja pysy kaikin voimin tämän lapsen elämässä. Jos hänellä olisi yksikin toinen aikuinen turvanaan, mutta hänellä on vain sinut nyt. Usko mua, vaikka nyt tuntuu hankalalta puuttua, koska on epämiellyttävää kohdata ystäväsi suuttumus, kun puutut hänen asioihinsa, niin se syyllisyys mikä sinulle koituu, jos et puutu, seuraa sua hautaan asti. Auta sitä lasta. T. vastaavan kokenut

Toisaalta on vaarana, että äiti suuttuu niin verisesti, että katkaisee välit täysin, eikä lapsella ole sitten enää sitä ainoatakaan aikuista ystävää.

Kun tietää nykyisen lasu:n toimivuuden, niin se ilmoituskaan ei todennäköisesti johtaisi juuri mihinkään muuhun kuin haastatteluun, jossa äiti saisi puhumalla käännettyä asiat omaksi edukseen ja perheasiat kunnollisiksi. Onhan näitä esimerkkejä, missä asiat ovat saaneet olla tosi karmealla tolalla, eikä lasu:issa olla konkreettisesti toimittu sittenkään - kunhan vain järjestetty muutama kokous ja keskustelu, jääty "seuraamaan tilannetta", ja siinä kaikki!

Vierailija
990/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there, done that. Lopputulos oli että äiti katkaisi välit minuun, eli en saanut enää nähdä lasta, eikä lasu tehnyt mitään ennen kuin vasta teininä lapsi sijoitettiin viiltelyjenja muiden vuoksi pois kotoaan. Että miettisin kyllä moneen kertaan miten saada lasu näyttämään siltä että se ei tule minun taholtani. Muuten vi käydä niin kuin tuolle kummilapselleni, että menee se ainoa turvallinen aikuinenkin.

Vierailija
991/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on aika epätodennäköistä että nainen joka on lähes 30, lukiota tai mitään muuta koulua käymätön, skitsofreniaa sairastava sekä pysyvällä eläkkeellä oleva, saisi itselleen Tinderistä jonkun komean ja menestyvän juristimiehen :D (nää on ainoita miestyyppejä joista ko. ystävä on edes kiinnostunut)

Vierailija
992/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on aika epätodennäköistä että nainen joka on lähes 30, lukiota tai mitään muuta koulua käymätön, skitsofreniaa sairastava sekä pysyvällä eläkkeellä oleva, saisi itselleen Tinderistä jonkun komean ja menestyvän juristimiehen :D (nää on ainoita miestyyppejä joista ko. ystävä on edes kiinnostunut)

Juu. Ei selvästikään suostu ymmärtämään, ettei oma tasonsa riitä noihin miehiin.

Ihan yleisesti ottaen: jos havittelet jotain tasoa sun pitää olla itekin sitä tasoa sitten.

Vierailija
993/2639 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ole hiljaa. Älä ota yhteyttä joka päivä. Opettele kommunikointia

Vierailija
994/2639 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusiili ei sovi naiselle, jolla on niin paljon ylipainoa, että kaulaa ei ole ollenkaan ja pää on ympäripyöreä pallo.

Vierailija
995/2639 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta mun matkiminen.

Vierailija
996/2639 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinuun ihastunut ja sattuu tosi paljon se että olemme 'vain' ystäviä. Tiedän kuitenkin että liian monta asiaa pitäisi muuttua että meistä koskaan tulisi pari tosi elämässä. Ja sinä tiedät sen myös. Kiitos että olet edes ystävä minulle.

Vierailija
997/2639 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ylpeilee sillä, että käy suihkussa vain joka toinen päivä tai jopa vain pari kertaa viikossa. Kuulemma terveellistä iholle kun sitä ei kuivata suihkulla. Valitettavasti varsin fyysisesti aktiivisena naisena, hien haju on välillä huomattava(!), vaikka ei istuttaisi lähempänä kuin vain samassa pöydässä - hän on korkeasti arvostetussa ja vaativassa asiantuntijatyössä, ja asiakkaatkin varmasti huomaavat

Hyvänä ystävänä koen syyllisyyttä siitä, etten uskalla mainita asiasta - mutta valitettavasti tämä kaveri on tunnettu siitä, että pahastuisi ja vihastuisi kritiikistä verisesti ja aivan varmasti laittaisi välit poikki.

Laita nimetön kirje. Kirjoita koneella.

Tuntuu vähän suurelliselta. Miksei voisi vain lähettää tekstiviestiä prepaid-liittymästä?

Vierailija
998/2639 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs ja olen sinulle vain huolien purkamiskohde. Aina pitäis vain kuunnella miten vaikeaa sinulla on. Nyyh nyyh.... Sen lisäksi et osaa soittaa viulua oikeasti yhtään etkä hoida koiraasi kunnolla. Oikeasti lähinnä säälin sinua, kun et huomaa, miten ympärilläsi ihmiset välttelevät sinua

Vierailija
999/2639 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole oikeutta arvostella minun elämääni. En haluaisi sinua elämääni, mutta satut olemaan sukulaiseni, joten en pääse sinusta eroon. Toivon, että muuttaisit vaikka Kiinaan

Vierailija
1000/2639 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä jauhetaan tätä paskaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän