Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2813)

Vierailija
2801/2813 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on väärin, että roikotat miestäsi suhteessa, kun et selvästi välitä hänestä enää pätkääkään. On henkistä väkivaltaa, että petit häntä niin kauan, mutta et koskaan kertonut hänelle totuutta. On raukkamaista edelleen syyttää miestä teidän liittonne huonosta tilasta, kun sinä kannat suurta valhetta, joka on salaa läsnä kotonanne joka päivä. Olen odottanut, että vihdoin tekisit jotain ratkaisuja elämäsi suhteen, mutta mitään ei ole tapahtunut. En voi olla enää läheinen ystäväsi, kun tekemisesi ovat niin moraalittomia ja itsekkäitä. Toteutat tuota itsekästä ja petollista ajattelua ja toimintaa muillakin elämän saroilla. 

minusta sinun pitää käräyttää tämä nainen miehelleen jos oikeesti tiedät hänen kauan pettäneen häntä! Lähetä vaikka anonyymi viesti  jonkun todisteen kanssa, niin ettei jäljet johda sinuun.

Miksi pitäisi jonkun ulkopuolisen käräyttää? Ei tilanne ainakaan parane sillä.

Vierailija
2802/2813 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hyvät hyssykät kyllä sä oot helv... röyhkeä, nyt vedin kyllä (taas) herneet ihan molempiin sieraimiin, edes sinusta en olisi ihan tällaista uskonut .... tai no, olethan aikaisemminkin sanonut sellaista mitä en ikinä olisi uskonut joutuvani kuulemaan joskus ystäväksenikin kutsumani ihmisen suusta. Ei hitto ootko jo niin dementoitunut ettet enää hoksaa mikä on sovelias tapa mikä ei. Ei oo nähty varmaan vuoteen ja sä vaan yrität järkätä tapaamista siten et saat hyödynnettyä mun hankkimaani xx asiaa. Järkky, sä oot uskomaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/2813 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiystävä ei katoa silloin kun toisella on pikkuvauva-aika. Emme ole enää ystäviä, kohteliaisuudesta kerron ympäripyöreät kuulumiset. En ole oikeasti kiireinen.

Vierailija
2804/2813 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt ystävä hyvä, mutta tee nyt itse hemmetti jotain niille asioille joissa koet haastetta. Tiedät itse ja kaikki ympärillä olevat tietää mikä aiheuttaa sulle ongelman mutta et tee sille mitään, väität vaan vastaan kun joku ehdottaa xx tai yy asian muuttamista. Kaikkiin asioihin ei voi itse täysin vaikuttaa esim työpaikka, mutta sinä et edes yritä. Keksit vaan liudan tekosyitä ja rajoitteita niksi "muka" se ei onnistu. Sama terveydelliset ongelmat, yrität jotain ihan hemmetin poppakonsteja mutta ohitat luonnonmukaiset perusasiat, sen miten keho oikeasti toimii kun sillä on ne elementit joita keho tarvitsee toimiakseen oikein. Musta vähän tuntuu että tarvitset jollakin tasolla nyt piehtaroida näissä ongelmissasi, saat siitä jotain ehkä jopa et itse edes tunnista mitä se "jokun" on, mutta joku sua pitää kiinni tässä nykytilassasi ilman että oikeasti yrität toimia siten että edes joku osa-alue paraneisi.  Ja huomaatko edes sitä et kun joku sanoo sulle että entäs jos kokeileisit/yrittäisit xxxx asiaa, vastauksesi alkaa aina "no ei.... enhän minä.... ei nyt oo... ei se auta... niin mutta kun....  ". Tiedät "muka" itse aina paremmin kaiken mutta et kuitenkaan juurikaan auta itse itseäsi niissä perusasioissa ihan niissä evoluution mukana tulleissa ja kehon toiminnan peruspilareissa joita ei voi sivuuttaa, ei ole ohituskaistaa. Turha syödä jotain pillereitä kun et toimi luonnonmukaisesti jolloin aivotkin toimisi oikein. 

Me kaikki kanssasi tekemisissä olevat on huomattu tämä dilemmasi jo ajat sitten. Sinä itse et vsin näe omaa oikeaa ongelmaasi. 

Vierailija
2805/2813 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä töissä (huom ihan joka työpaikassa) on niin hiton ahdistavaa aina ja joka paikassa "aina" sinua syrjitään ja kiusataan ja joudut "aina" pomosi silmätikuksi niin miksi helvetti et hakeudu vaikka siivoojaksi jossa saat tehdä yksin töitä. Pääkaupunkiseudulla suomea puhuvista siivoojista on kokoajan pula ja sen työn oppii naisena muutamassa viikossa ainakin perusasiat.  Tai jää pois työelämästä, onhan sulla siihen vara, ainakin sen perusteella mitä vihjailet toistuvasti. Mitä hittoo valitat kokoajan ja sairastutat itsesi entistä enemmän kun et tule toimeen muiden ihmisten kanssa etkä selviä mistään duunista oikeesti. Kukaan ei jaksa kuunnella tuota ongelmissa piehtarointia.

Vierailija
2806/2813 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidät itseäsi minua parempana. Sen takia et ikinä löytänyt kehuttavaa minusta, vaikka minä kehuin sinua."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2807/2813 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika sanaton. Tiedän, että sinulla on elämänhallintaongelmia, se näkyy kaikesta, mutta tämä meni jo sinunkin mittapuullasi yli.

Vierailija
2808/2813 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules xxxxxx, jeesaaminen ja pikku "palvelukset" ovat normaalisti vastavuoroisia. Yritä edes olla hiukan vähemmän "pummi" ja esitä edes että välität vanhoista ystävistä muutoin kuin hyötymistarkoitusessa. No, ehkä teen sulle ehdotuksen, katsotaan sitten kuka jeesaa ja ketä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2809/2813 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pidät itseäsi minua parempana. Sen takia et ikinä löytänyt kehuttavaa minusta, vaikka minä kehuin sinua."

Riippumatta siitä mitä tällä tarkoitetaan ja ketä, niin ei välttämättä pidetä itseään toista parempana. 

Mikä on edes parempi ihminen. Ihmiset vaan ovat niin erilaisia, esimerkiksi minä en koskaan kehu kehumalla muita, en ole sellainen mielistelijä. Joskus voi sanoa tyylii  että "onks sulla uus takki, kivan näkönen" mutta en yleensä edes kiinnitä mitään huomiota toisten pukeutumiseen, kampaukseen tms enkä itse koe mitään tarvetta sille että minua pitäisi kehua missään asiassa. Siksi en tee sitä muillekaan. Lapset tarvitsee kannustusta, ei aikuiset eikä eteenkään keski-iän ylittäneet enää. Minusta olisi outoa että pitöisi kokoajan kehua toista tai todella kiusallista ja kokisin tuollaisen nuoleskelun manipulointiyrityksenä, jos joku tekisi minulle niin. 

Vierailija
2810/2813 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet niin hirveen rikas ja hieno ihminen, kun käyt muutaman vuoden välein parin viikon matkalla Euroopassa miehesi kanssa. Vielä hienomman sinusta tekee, se että haluaisit matkustaa esim Japaniin.

Uuh, voih olen kade. 😂

Et vaan millään ymmärrä, että muutkin matkustavat ja haaveilevat matkoista.

Olet nolo.

Tämä kirjoitus huutaa kyllä kirjoittajan syvää itsetunnon puutetta ja kateellisuutta toista kohtaan. Mitä ihmeellistä tai edes hienoa siinä on jos käy 2v välein ulkomailla. Ei mitään. Suurin osa käy joka vuosi ja aika moni haluaisi käydä Japanissa. 

Mä veikkaan et kirjoottaja on ihminen jika ei itse käy missään, ei joko pääse, ei uskalla tai ei ole rahaa, on kamalan kateellinen sille joka käy ja kuvittelee että tuo joka matkustelee luulee olevansa jotenkin hieno ja rikas.

Vanha sanonta: kateellisuus vie kalatkin vesistä.

 

 

Kappas, törmäsin vanhaan kirjoitukseeni ja vastaukseesi. Kiitos palautteesta.

 

Ilmaisin itseni tuossa huonosti. 

 

Minäkin matkustelen. Jopa rnemmän kuin tämä. Mutta se ärsyttää, kun hän luulee, että se on niin hienoa ja etuoikeutettua. Ei tajua, että muutkin matkustaa.

 

Tilannepäivitys. En pidä enää yhteyttä. En vaan jaksa niin epäaitoa feikkiä leuhkijaa.

Ihmiset eivät aina kerro matkoistaan, edes ystävilleen. Siksi voi olla mahdoton tietää, kuinka usein muut matkustavat ja minne.

 

Tykkään jutella matkakokemuksista ja vertailla niitä, mutta olen huomannut, että moni haluaa olla niistä hiljaa. Onko se jotain kateuden pelkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2811/2813 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaunis, tuuhea ja  luonnostaan taipuisa tukka. Miksi pidät sitä mustana lyhyenä siilinä ? Jo lukioviosista lähtien, koko aikuisen ikäsi  30 vuotta. 

Olet pitkä ja tukeva, roteva. Hitunen naisellisuutta pidemmän tukan muodossa olisi tehnyt hyvää parisuhdemarkkinoillakin. Nyt suret ikisinkuuttasi ja  lapsettomuuttasi. Ehkä ulkonäön pieni kohenus aikanaan olisi auttanut parisuhteen löytymisessä.

Vierailija
2812/2813 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti arvostelet muiden lapsia ja vanhemmuutta, vaikka omat lapsesi ne vasta hirviöitä ovatkin. Eivät millään tapaa hyväkäytöksisiä ja jatkuvasti äidin helmoissa kiinni. Kanssasi ei saa mitään aikaiseksi vaikka minullakin on samanikäiset lapset mukana. Kiellät, mutta et oikeasti kiellä. Ihanaa että pyydät minua ja lapsiani sinun ja lastesi kanssa yhteisten viikonloppujen viettoon mutta anteeksi emme aijo osallistua, oma henkinen hyvinvointini ei lapsiisi riitä. Nähdään 10 vuoden päästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2813/2813 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sinua alasti.

Vierailija
2814/2813 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miksi mua alkaa joka kerta jotenkin ahdistaa ennen kanssasi tapaamista, vaikka itse ehdotan näkemistä ja vaikka useimmiten on kuitenkin ihan kiva nähdä ja tehdä jotain yhdessä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme