Ujostellen HEINÄkuulle
No niin, aloitan nyt tämän meidän oman pinon tänne, kun siitä on ollut puhetta tuolla lapsettomuus puolella. Eli kaikki, joilla la tulevan kesä-heinäkuun puolella, tervetuloa turisemaan odotuksen ihmeistä, peloista ja ajatuksista.
Puhuttiin myös siitä, että on ihan liian pelottavaa mennä tuonne odotus-puolelle (ainakaan vielä), kun kuitenkin kaikille meillä on jonkinlainen hoitorumba takanapäin.
Nyt siis pikainen esittäytyminen minulta ja jatketaas juttua ihan kunnolla :)
Elikkäs; olen Weimari, Itä-Suomen suunnalta. Luomutytär -04, jota yritettiin n.2v. Kohdunulkoinen -05 ja sen myötä tieto, että endo, tukossa olevat torvet ja luomuna ei enää lapsia. Ensimmäinen ivf -06 syksyllä, josta nyt sitten plussaa. 2 alkiota siirrettiin, 2 jäi pakkaseen.
Ensimmäinen ultra nyt 14.11 ja laskujeni mukaan menossa rv 5+2 (kai).
Nyt on sitten teidän muiden vuoro.....sana on vapaa
Weimari (jota hiukan jännittää taas kaikki ja toivoo, että saadaan paljon odottajia matkaan)
Kommentit (82)
Annosta pienennetään huomenna 200 mg:aan per päivä ja sillä sitten jatketaan kai aika pitkälle. Lugetkohan minua turvottaa vai raskaus?
Minä kuulun kyllä tämän palstan koirattomiin ja toivon mukaan loppuelämäni (ellei lapsi/lapset sitten jossain vaiheessa vaatimalla vaadi hännänheiluttajaa). Olen kerrassaan siivoton ihminen ja minua kauhistuttaa ajatus karvaturrista, jonka jälkiä pitäisi siivota. Lapsen jäljissä on tarpeeksi hommaa minunlaiselleni siivouslaiskimukselle. Mutta symppaan kyllä muiden koiria - onneksi anoppilassa ja lapseni tädillä on niitä iso liuta.
Miksi tämä aika menee näin hitaasti? Murrrrr! Onneksi minulla on koko ensi viikko tosi kiirettä töissä.
Ultrassa on näkynyt helmimäisiä munasoluja ja ovuloin tosi heikosti, mutta ei mulla mitään muuta ole kuten liikakarvaisuutta, finnejä ja ylipainoa. Karvaiseen sukuun kyllä kuulun, mutta finnejä ei ole koskaan ollut. Ehkä yksi kerran vuodessa. Olen hoikka himourheilija, ehkä maratonharrastus on voinut vaikuttaa..oli lääkärin epäilys. Joillakin kun ruumillinen rasitus saattaa vaikuttaa hedelmällisyyttä alentavasti. Mutta mitään yksittäistä syytä ei ole löytynyt, vaikea on sellaista löytääkin.