Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pelkää vahvoja naisia, onko totta??

Vierailija
30.09.2022 |

Jos nainen on itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis. Pelkääkö miehet tällaisia naisia??

Pitääkö naisen olla avuton ja riippuvainen hupakko, että saa napattua verkkoonsa jonkun fiksun miehen..

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet kestä vahvaa naista. He voivat luulla niin, mutta ei todellisuudessa. Joku haluaa "vahvan" naisen sängyssä, mutta muuten sitä ei kestetä. Miehet ovat vielä raamatun ajoissa kiinni.

Yhäkin väitän ettei tuo ole siitä kiinni etteivätkö miehet haluaisi.

Kyse on siitä etteivät vahvimmat ja maskuliinisimmat miehet halua.

Se on vahvat naiset joille käy vain vielä vahvempi mies. Ollaan itse moderneja, mutta pidetään kiinni perinteestä että mies on naista vahvempi, eikä ainakaan heikompi.

Josta päästään jälleen kerran suomalaisten miesten preferensseihin. Halutaan kotona dominoiva Justiina.

Eikö tässä ketjussa valitettu että suomalaiset miehet haluavat kiltin hissukan? Nyt ongelma onkin että halutaan dominoiva justiina?

Vai sekö on ongelma etteivät kaikki miehet ole dominoivia alfamiehiä, joista sitten osa haluaisi hiljaisen hissukan ja osa dominoivan Justiinan (kuitenkin siten että dominoiva Justiina päätyisikin alistuvammaksi osapuoleksi vielä domivamman miehensä kanssa).

Sori mutta ei se mene noin. Erilaiset miehet halauvat erilaisia naisia. Ei kuten naisilla että erilaiset naiset haluavat kaikki sen saman (alfa)miehen.

Niin kummin päin se nyt oli?

Miehet haluavat hissukoita vai dominoivia Justiinoita?

Päättäkää...?

Ehkä joku haluaa dominan, joku hissukan...makunsa kullakin. 

Vierailija
122/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne pelkää vahvoja miehiä.

Ei, vaan naiset pelkäävät vahvoja naisia.

Sitä ettei saisikaan olla heikko, pää 25cm pidemmän urhon kainalossa.

Siksi naisen on aina saatava vielä vahvempi mies. Ja jos nainen onkin heikko, pitää saada reippaasti vahvempi mies. Eli se sama mies jonka vahva nainenkin haluaisi.

Naisilla on monipuolisempi miesmaku. Mies järjestään haaveilee kodinhengettärestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan mielummin "pelkän" ammattikoulun käyneen naisen, kun korkeasti koulutetun kanssa ei voi keskustella. Olenko minä teistä tämän takia muka heikko? Itse en koe itseäni heikoksi. -nuori mies pienestä kylästä

Vierailija
124/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi naisen on aina saatava vielä vahvempi mies. Ja jos nainen onkin heikko, pitää saada reippaasti vahvempi mies. Eli se sama mies jonka vahva nainenkin haluaisi.

Naisilla on monipuolisempi miesmaku. Mies järjestään haaveilee kodinhengettärestä.

Juuri vastasin kirjoittajille joiden mukaan miehet haaveilevat dominoista.

Tuo todistanee sen että miehillä on ainakin monipuolinen naismaku kun te ette osaa edes päättää mitä miehet haluavat. Sama kuin pituuden kanssa; ikuinen väittely siitä haluavatko miehet pitkiä vai lyhyitä naisia.

Entäs te naiset sitten, kuinka moni teistä haluaa 169cm kodinhengen, naisen kainaloon käpertyvän pehmomiehen joka pelästyy hämähäkkiä ja itkee kun katsoo romanttista leffaa?

Ettei vain olisi niin että vahva mies sopii kaikille?

Vierailija
125/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodybuilder nainen - ei todellakan kiinnosta, aggressiivinen luonne - kiitos ei, itsenäinen ja vastuuta kantava ilman sitoutumiskammoa - ei ongelmia.

Vierailija
126/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan mielummin "pelkän" ammattikoulun käyneen naisen, kun korkeasti koulutetun kanssa ei voi keskustella. Olenko minä teistä tämän takia muka heikko? Itse en koe itseäni heikoksi. -nuori mies pienestä kylästä

Ei. Edustat enemmistöä.

Vierailija
127/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri vastasin kirjoittajille joiden mukaan miehet haaveilevat dominoista.

Tuo todistanee sen että miehillä on ainakin monipuolinen naismaku kun te ette osaa edes päättää mitä miehet haluavat. Sama kuin pituuden kanssa; ikuinen väittely siitä haluavatko miehet pitkiä vai lyhyitä naisia.

Entäs te naiset sitten, kuinka moni teistä haluaa 169cm kodinhengen, naisen kainaloon käpertyvän pehmomiehen joka pelästyy hämähäkkiä ja itkee kun katsoo romanttista leffaa?

Ettei vain olisi niin että vahva mies sopii kaikille?

Lue tilastoja! Ihan sieltä näkee miesten keskimääräisen naismaun. Idästä päin tuleva on yleensä topakka ja perinteinen. Kotona vallitsee akkavalta.

Vierailija
128/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Edustat enemmistöä.

Hyvä, että en ole. Siitä en tosin tiedä mitä muut miehet haluavat. -nuori mies pienestä kylästä

Vierailija
129/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään kyllä ap:n kuvailemaa naista, mutta enköhän enemmänkin pelkäisi sitä moitteettoman kaunista ulkonäköä. Toki työelämässä varmaan voisin tulla toimeenkin, mutta enpä usko, että missään tilanteessa mitään romanttista virittelyä tulisi. Eikä tarvitsekaan, koska tuollaisille naisille on erilaiset miehet, kuin minä.

Vierailija
130/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aloitus ja ymmärrän ap:n pointin.

Harmi vaan että siinä olisi voinut olla huomattavasti enemmän kuvausta siitä mitä tarkoitetaan esim vahvalla naisella.

Nyt monet luulee että tarkoitetaan isoa fyysistä ja ehkä agressiivistakin naista joka pistää miehen solmuun jos se ei oo kiltisti.

Tässä yhteydessä tarkoitettiin oletettavasti henkistä ja emotionaalista vahvuutta. Itsenäinen = ei tarvitse miestä pärjätäkseen elämässään ja omillaan toimeentuleva = taloudellisesti miehestä riippumaton.

Näitä piirteitä on monilla muillakin kuin vain akateemisesti tai muutoin pitkälle koulutetuilla.

Ymmärrän täysin että joillekin miehille tällaiset naiset ovat vaan kertakaikkiaan liikaa. Mies voi tuntea jäävänsä monella osa-alueella ns alakynteen tai kokea riittämättömyyden ja tarpeettomuuden tunnetta.

Kai se on ihan tutkittua, että useimmat miehet pitää siitä että ovat niitä ns perheen päitä jotka tuo rahan pöytään ja muutoinkin päättävät ainakin isoimmista linjoista, haluavat ehkä sanoa sen viimeisen sanan ja voivat suojella kumppaniaan ja perhettään.

Ehkä tähän kombinaatioon ei sovi kovin hyvin vahvapetsoonainen, itsenäinen uranainen, joka päättää itse omista elämänkäänteistään, mielipiteistään ja on ehkä hyvinkin fiksu ja nokkelaälyinen, sanavalmis joka ei jää muiden jalkoihin.

Vierailija
131/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti heikot. Ja epäitsenäiset naiset kyllä.

Itse pidän vahvoista miehistä. Nimenomaan henkisesti. Minulla on sellaisia lähipiirissä.

Vierailija
132/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että pelkää. Mutta miehet ei siedä omahyväisiä ja itsekeskeisiä naisia, joita ei toki siedä moni nainenkaan.

Usein nämä naiset jotka väittävät miesten pelkäävän heitä koska ovat niin vahvoja, eivät ole mitään vahvoja vaan helvetin ärsyttäviä. Ja siksi miehet pysyy kaukana.

T. Nainen

Ja todellisuudessahan nämä "vahvat" ja sanavalmiit ovat oikeasti todella hauraita reppanoita, jotka vaan yrittävät kovuudella peitellä haavoittuvaisuuttaan. Eli ovat siis todellisia paskahousuja.

Vierailija
133/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miesten syy, kun incelinainen ei saa miestä. Noh, jos se helpottaa. :)

Vierailija
134/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä, joiden mielestä naisen pitää pienentää itseään miehen seurassa, esittää tyhmempää, sängyssä ei saa olla oma-aloitteinen ja halunsa ilmaiseva vaan sellainen vietävissä oleva vikisijä. Joillakin seisokki laskee, jos nainen ottaa ohjat käsiin, nähty on.

Kyllä se nyt vaan on ihan luonnollista, että lerpahtaa, kun sänkyyn aletaan kantaa heppavarusteita.

Vierailija
135/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "vahva nainen" = joustamaton minäitte. Pahimmillaan känkkäränkkä.

Vierailija
136/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä pelkää vahvaa itsenäistä pesoonaa, olettaen että vahvuudella ei nyt tarkoitettu päällepäsmäri määräilijää joka jyrää miehen nurkkaan.

Olen itse amk koulutettu ja pitkälle työelämässä päässyt ja avokki on sekä amk että aloittelee graduaan.

Pidän sitä ihan luonnollisena että hän päättää itse asioistaan, kysyy mielipidettä jos sitä tarvitsee. Hän pärjää varsin hyvin ilman minun huolenpitoa. Hän on varsin nokkela päästään ja tietää varmasti minua paremmin mitä jääkaapissa pitää olla ja mitä materiaalia lakanoiden kuuluu olla että ne on hyvät.

En koe mitenkään viehättävänä ajatusta että mulla ois tarve määräillä häntä tai että tarviisin semmosen muijan joka on aina samaa mieltä ku minä eikä osais lamppua vaihtaa palaneen tilalle tai mun pitäs käydä tankkaamassa aina auto kun hän ei osaa tai uskalla. Enkä ehkä myöskään jaksais sellasta herkkistä joka pillahtaa itkuun jos ei nyt saa just tahtoonsa läpi tai 1x kk on joku draama päällä ku millon mikäki ahdistaa.

Meitä on moneks.

Vierailija
137/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tuollainen nainen olemaan uskollinen miehelle? Se arveluttaa eniten. Työmatkoilla joku muu mies saattaa käydä pökkimässä. Tai sitten työelämästä löytyy kiinnostavampi mies mitä itse on.

Vierailija
138/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluu et nainen on hänen ajatuksiensa jatke, hänen egonsa pönkittäjä, hänen viihdyttäjä ja paapoja, hänen palvelija ja passaaja,

niin ei pidä ottaa itsenäistä, pärjäävää, osaavaa, omat mielipiteensä ja elämänarvonsa esilletuovaa, taloudellisesti omillaan toimeentulevaa naista.

Silloin pitää etsiä toisenlainen daami.

Vierailija
139/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisaalta arka, pehmeä, tunnevaltainen, empaattinen, lempeä ja fyysisesti hauras. Toisaalta olen suora, oikeudenmukainen ja analyyttinen. Eli näennäisen heikkouden lisäksi minusta löytyy lujuutta. Mieheni vaikuttaa arvostavan molempia puolia minussa. Itse en voisi olla miehen kanssa, jonka kanssa ei olisi yhdessä suunniteltujen päätösten lisäksi tasavertaista älyllistä keskustelua ja huumoria.

Vierailija
140/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö tuollainen nainen olemaan uskollinen miehelle? Se arveluttaa eniten. Työmatkoilla joku muu mies saattaa käydä pökkimässä. Tai sitten työelämästä löytyy kiinnostavampi mies mitä itse on.

Mielestäni uskollisuus ei liity noihin ominaisuuksiin. Jos kotona (tai oman kumppanin kanssa) on fyysisesti ja psyykkisesti hyvä olla, niin eivät vahvapersoonaiset, itseelliset ja omillaan toimeentulevat ole sen alttiimpia hyppäämään muiden syliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi