Miehet pelkää vahvoja naisia, onko totta??
Jos nainen on itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis. Pelkääkö miehet tällaisia naisia??
Pitääkö naisen olla avuton ja riippuvainen hupakko, että saa napattua verkkoonsa jonkun fiksun miehen..
Kommentit (200)
Ja sitten alanuolittamaan!!! xD M27
Sorry, en halua narsistia. Tekeekö se minusta muka heikon? Aina oppii uutta.
Minä olen ns. vahva nainen, The boss lady. Olen korkeasti koulutettu, johtavassa asemassa, kaunis, älykäs (toki oma mielipide), itsevarma ja osaan käsitellä ihmisiä. Minulla on aina ollut liuta miespuolisia ihailijoita, kaikenlaisia, kaikennäköisiä. Eikä ne pelkää mua lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, en halua narsistia. Tekeekö se minusta muka heikon? Aina oppii uutta.
Et taida tietää, mikä tai kuka on narsisti.
Henkisesti vahvat naiset ovat upeita, miksi heitä pitäisi pelätä? Nainen, joka tietää mitä haluaa, miksi haluaa ja miten haluaa sekä toteuttaa näitä ihanteitaan tavalla tai toisella. Etenkin suuria ja yleviä yhteiskunnallisia parannuksia ajavat "voimanaiset" ovat kerrassaan upeita.
Moni kuitenkin sekoittaa itsekeskeisen kunnianhimon tai jopa hyökkäävyyden ja aggressiivisuuden henkiseksi vahvuudeksi. Todellisuudessa tuollainen "vahvuus" on vain mielen heikkoutta. Aidosti henkisesti vahva ihminen uskaltaa osoittaa myös heikkoutta, ajatella itsensä sijasta ennen kaikkea muita, kohtelee kaikkia kunnioittavasti, eikä pelkää heittäytyä kovinkaan koettelemuksiin itsensä ja omat etunsa ainakin hetkellisesti uhraten.
Aina mielummin amis kuin korkeasti koulutettu.
"Jos nainen on itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis."
Miten tällaiselta naiselta onnistuu vanhuksen kohtaaminen. Pienen lapsen kanssa kommunikointi? Entä imettäminen, uuden elämän kasvualustaksi hetkeksi antautuminen? Menetyksen kärsineen ihmisen lohduttaminen oman empatiakykynsä avulla? Entä työntöpolttojen haltuunotto niin että pysyy työntämään oikealla hetkellä ja voimalla? Rakastetun huolien jakaminen, taakan kantaminen yhdessä? Nämä kaikki ovat vahvan naisen ominaisuuksia, ei kova palkka tai koulutus! :D
Ulkonaisesti "moitteettoman kaunis"!! Hirvittävä naiskuva! Miehet, todellakin paetkaa tuollaisia naisia!t. nainen 65 v.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt naisista on heikkoutta, jos mies haluaa naisen, jonka kanssa arki olisi helppoa, eikä tyydy uhmaikäiseen pikkutyttöön? :D Selvä! :D
Täällä palstanaiset hikisellä foorumilla haukkuvat miehiä PERJANTAINA! xD M27
Helppo arki tarkoittaa sinulle ilmeisesti sitä, että nainen tekee aina niin kuin sinä haluat. Ei ihme, että haluat heikon naisen.
Vierailija kirjoitti:
"Jos nainen on itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis."
Miten tällaiselta naiselta onnistuu vanhuksen kohtaaminen. Pienen lapsen kanssa kommunikointi? Entä imettäminen, uuden elämän kasvualustaksi hetkeksi antautuminen? Menetyksen kärsineen ihmisen lohduttaminen oman empatiakykynsä avulla? Entä työntöpolttojen haltuunotto niin että pysyy työntämään oikealla hetkellä ja voimalla? Rakastetun huolien jakaminen, taakan kantaminen yhdessä? Nämä kaikki ovat vahvan naisen ominaisuuksia, ei kova palkka tai koulutus! :D
Ulkonaisesti "moitteettoman kaunis"!! Hirvittävä naiskuva! Miehet, todellakin paetkaa tuollaisia naisia!t. nainen 65 v.
Onnistuuko miehiltä nuo ominaisuudet? Ei moneltakaan. Imettämistä lukuun ottamatta.
Naiset ne pelkää vahvoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Aina mielummin amis kuin korkeasti koulutettu.
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä itsekäs nainen pitää itseään itsenäisenä jolloin se karkottaa tehokkaasti miehiä. Koska itsekkyyden tuoma kyvyttömyys itsensä kriittiseen tarkasteluun puuttuu kokonaan syyksi yleensä heitetään "heikko mies".
Joo, kun nainen käyttäytyy kuin mies, niin hän on riidanhaluinen ja itsekäs ;)
Ei tietoa. Yleisesti ottaen on ehkä niin, että miehet (yleistys) haluavat hajuttomia ja mauttomia naisia, koska se on jotenkin varmaa. Vähän kuin Opelin ostaisivat.
En ole iskemässä miehiä missään enkä edes löydä kiinnostavia miehiä, missä olenkaan, ei sillä että etsisin tai osaisin edes huomata mitään. :D
Sanosin että itse olen yhdistelmä avuttomuutta ja sen sellaista, mutta en ole alistettavissa ja miehessä sytyttää hyväsydämisyys, lempeys, vahvuus, suojeleminen. En ole "seuraaja" mutta en missään nimessä riidanhaastaja tai vänkkääjä (en pidä riitelemisistä, erilaiset näkemykset ovat rikkautta ja niiden kanssa seikkailemiseen ei tarvita vänkkäystä vaan älykkyyttä ja löytöretkeilyluonnetta), en ole määräilijä enkä mäkättäjä, mutta se miten kohdellaan on tärkeää. En ole helppoheikki, en ole raskas ihmistyyppi kuten kiukku/kritikoijamiehet mutta tavallaan voin olla vaikea jos kemiat ei mene yksiin ja ei ole ymmärrystä.
Mussa on feminiinisyyttä ja suloisuutta, mutta myös vahvuutta, oon huomannut että itsehän tässä joutuu suojaamaan sitä suloisuutta. Aikoinaan netissä miehet koetti alistaa ja mitätöidä sellaista, arvostettiin vaan jätkämäisiä naisia ja haukuttiin mun kommunikaatiota esim vauvamaiseksi jokellukseksi. Nykyään ymmärrän kaiken... Nämä miehet olivat heikkoja, miehisyys ei ollut valjennut heille kuin toisten (lähinnä naisten) polkemisena alas ja halveksivat erilaisuutta, heistä ei olisi ollut ihaniksi miehiksi. Suloisuus haukuttuna vauvamaisuudeksi.
Nyt otan sen itsevarmana. Ymmärrän.
"Mies" minussa rakastaa "babya" sisällä. Kaikki ovat yhtä.
No joo, lähti luovaan lentoon. Mutta nykyään ymmärrän ja tiedän/tunnen, mikä on minulle hyväksi. Eri ihmisille eri asiat. Minulle ihaninta olisi mies, joka kohtelisi kuin ....... .
Näinkin on ok. Mutta jos teoretisoidaan ja tunnelmoidaan. 🤍
Olen huomannut, että noin 30% (arvio) naisista jotka eivät, syystä tai toisesta, löydä miestä, pyrkivät selittämään tämän omalla "paremmuudellaan"...eli ovat (valitse ainakin 3 seuraavista adjektiiveista ja huomaa negatiivisten puute):
1. itsenäisiä
2. koulutettuja
3. kauniita
4. vahvoja
5. voimaantuneita
6. feministejä
7. urakeskeisiä
8. menestyneitä
Empiirinen huomioni on, että yleensä tällaiseen puheeseen alentuvat ovat...yksinkertaisesti...kusipäitä (niin miehiä kuin myös naisia kohtaan)
Vahva, älykäs mies haluaa vahvan naisen. Mä aina ajattelen, että vain reppana haluaa toisen reppanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet kestä vahvaa naista. He voivat luulla niin, mutta ei todellisuudessa. Joku haluaa "vahvan" naisen sängyssä, mutta muuten sitä ei kestetä. Miehet ovat vielä raamatun ajoissa kiinni.
Yhäkin väitän ettei tuo ole siitä kiinni etteivätkö miehet haluaisi.
Kyse on siitä etteivät vahvimmat ja maskuliinisimmat miehet halua.
Se on vahvat naiset joille käy vain vielä vahvempi mies. Ollaan itse moderneja, mutta pidetään kiinni perinteestä että mies on naista vahvempi, eikä ainakaan heikompi.
Josta päästään jälleen kerran suomalaisten miesten preferensseihin. Halutaan kotona dominoiva Justiina.
Eikö tässä ketjussa valitettu että suomalaiset miehet haluavat kiltin hissukan? Nyt ongelma onkin että halutaan dominoiva justiina?
Vai sekö on ongelma etteivät kaikki miehet ole dominoivia alfamiehiä, joista sitten osa haluaisi hiljaisen hissukan ja osa dominoivan Justiinan (kuitenkin siten että dominoiva Justiina päätyisikin alistuvammaksi osapuoleksi vielä domivamman miehensä kanssa).
Sori mutta ei se mene noin. Erilaiset miehet halauvat erilaisia naisia. Ei kuten naisilla että erilaiset naiset haluavat kaikki sen saman (alfa)miehen.
Kuka teistä naisista alapeukuttaa kaikkien miesten kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne pelkää vahvoja miehiä.
Ei, vaan naiset pelkäävät vahvoja naisia.
Sitä ettei saisikaan olla heikko, pää 25cm pidemmän urhon kainalossa.
Siksi naisen on aina saatava vielä vahvempi mies. Ja jos nainen onkin heikko, pitää saada reippaasti vahvempi mies. Eli se sama mies jonka vahva nainenkin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet kestä vahvaa naista. He voivat luulla niin, mutta ei todellisuudessa. Joku haluaa "vahvan" naisen sängyssä, mutta muuten sitä ei kestetä. Miehet ovat vielä raamatun ajoissa kiinni.
Yhäkin väitän ettei tuo ole siitä kiinni etteivätkö miehet haluaisi.
Kyse on siitä etteivät vahvimmat ja maskuliinisimmat miehet halua.
Se on vahvat naiset joille käy vain vielä vahvempi mies. Ollaan itse moderneja, mutta pidetään kiinni perinteestä että mies on naista vahvempi, eikä ainakaan heikompi.
Josta päästään jälleen kerran suomalaisten miesten preferensseihin. Halutaan kotona dominoiva Justiina.
Eikö tässä ketjussa valitettu että suomalaiset miehet haluavat kiltin hissukan? Nyt ongelma onkin että halutaan dominoiva justiina?
Vai sekö on ongelma etteivät kaikki miehet ole dominoivia alfamiehiä, joista sitten osa haluaisi hiljaisen hissukan ja osa dominoivan Justiinan (kuitenkin siten että dominoiva Justiina päätyisikin alistuvammaksi osapuoleksi vielä domivamman miehensä kanssa).
Sori mutta ei se mene noin. Erilaiset miehet halauvat erilaisia naisia. Ei kuten naisilla että erilaiset naiset haluavat kaikki sen saman (alfa)miehen.
Niin kummin päin se nyt oli?
Miehet haluavat hissukoita vai dominoivia Justiinoita?
Päättäkää...?
Miehet haluavat hedelmällisen naisen, vahvuudelle on se ja sama.
Jos vahvuus tarkoittaa pitkää koulutusta(=paljon ikää), ylipainoa ja/tai alipainoa niin joo, eivät halua vahvaa naista.