Miehet pelkää vahvoja naisia, onko totta??
Jos nainen on itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis. Pelkääkö miehet tällaisia naisia??
Pitääkö naisen olla avuton ja riippuvainen hupakko, että saa napattua verkkoonsa jonkun fiksun miehen..
Kommentit (200)
Kuningatar Elisabeth oli mielestäni vahva nainen.
Silti oli naimisissa unelmiensa miehen kanssa vuosikymmeniä.
Philipillä oli joskus vaikeaa suhtautua siihen, että vaimo on se Leader, mutta vahvana miehenä pystyi asiaan sopeutumaan.
Jos miehellä on huono itsetunto, voi vahva nainen ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä naisista alapeukuttaa kaikkien miesten kommentteja?
En tiedä, mutta minä ainakin olen alapeukuttanut melkein jokaisen kommentin tässä ketjussa kirjoittajien sukupuolia arvailematta, ja olen mies. On nimittäin taas ihan helevetin typerä keskustelu. :D
Millä tavalla korkea koulutus, kova palkka ja kauneus liittyy vahvuuteen?
Vai tarkoittaako AP, että esim. amiksesta valmistuneet, pienellä palkalla kitkuttavat tavallisen näköiset naiset eivät voi olla vahvoja? Hehän vasta vahvoja ovatkin, kun tulevat paljon vähemmällä toimeen.
Kyllä se taitaa olla myös niin että vahvapersoonaiset, itseelliset, nokkelaälyiset ja määrätietoiset naiset jotka tekee omaa uraa ja elämää tarvitsevat rinnalleen myös jollain tapaa vahvan ja hyvällä omanarvontunnolla varustetun miehen.
Tällaiset miehet voivat antaa rouvansa olla omia itsejään eivätkä tarvitse naisesta alamaista vaan tasavertaisen kumppanin.
Eikä heidän ego murene kun daami tekee itsenäisiä päätöksiä. Esim tulee kotiin uudella autolla jonka juuri kävi ostamassa omilla rahoillaan mieheltään lupaa kysymättä. Tai vaihtaa työpaikkaa tai muuttaa hiustyyliään tai lähtee työmatkalle mieheltään lupaa kysymättä vaan hoitaa nämä ilmoitusluontoisena asiana.
Vierailija kirjoitti:
Eli miesten syy, kun incelinainen ei saa miestä. Noh, jos se helpottaa. :)
No tämähän se on kaikkien miehet sitä ja tätä -valitusten pointti, ja niitä riittää joka päivä kymmenien ketjujen verran. Kai näille sitten oikeasti tulee parempi mieli, kun kuvittelevat olevansa liian hyviä tähän paskaan maailmaan, sen sijasta että myöntäisivät vain olevansa liian hankalia ihmisiä kunnolliseen parisuhteeseen. Eivät he edelleenkään parisuhdetta tule saamaan, mutta ilmeisesti sentään välttyvät kohtaamasta omia puutteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoittaako AP, että esim. amiksesta valmistuneet, pienellä palkalla kitkuttavat tavallisen näköiset naiset eivät voi olla vahvoja? Hehän vasta vahvoja ovatkin, kun tulevat paljon vähemmällä toimeen.
No eihän se nyt ole mitään vastakkainasettelua jos joku kuvaa itseään kuin ap kuvasi. Se nyt oli vain yhden henkilön kuvaus. Ei yleistys, eikähän siinäkään sanottu että edes kaikki korkeastikoulutetut olis vahvoja ja itsenäisiä.
Älkää antako omien ajatusten lähteä keulimaan ihan teille tietymättömille vaan lukekaa mitä kirjoitetaan.
Kauheen mustavalkosta sakkia linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se nyt ole mitään vastakkainasettelua jos joku kuvaa itseään kuin ap kuvasi. Se nyt oli vain yhden henkilön kuvaus. Ei yleistys, eikähän siinäkään sanottu että edes kaikki korkeastikoulutetut olis vahvoja ja itsenäisiä.
Älkää antako omien ajatusten lähteä keulimaan ihan teille tietymättömille vaan lukekaa mitä kirjoitetaan.Kauheen mustavalkosta sakkia linjoilla.
Minähän luin, mitä kirjoitettiin. Miksi sinun tulkintasi olisi yhtään oikeampi kuin muiden?
Naisen vahvuus on äärimmäisen helppo testata. Joskus päädyin treffeille juuri aloittajan tyyliin itseään kehuneen naisen kanssa, mutta se hieman ihmetytti, miksi tämä ei kuvaansa viitsinyt etukäteen lähettää. No, menin sovittuun mestaan ja minun oli heti ensisilmäyksestä lähtien vaikea pitää pokkaa. Nainen nosti puheissaan itseään jalustalle, joten päätin, että katsotaanpas miten vahva tämä nainen oikeasti on. Tuli puheeksi musiikkimaku, niin kysyin kylmän viileästi, että onko sinulle muuten kukaan sanonut tai oletko itse huomannut, että muistutat todella paljon Sipe Santapukkia? Hänen sanavalmiutensa loppui siihen paikkaan ja poistui hiljaa paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelkäävät. Eräs itseään fiksumpana pitävä sai alemmuuskompleksin, kun selvisi, että mulla oli yliopistossa 4,5 keskiarvo. Joka oli siis paljon parempi kun tällä miehellä. Lopullinen isku tuli, kun voitin sen trivial pursuitissa. Siitä oli suorastaan kauhuissaan. Käytiin tuona häviön iltana myös drinksuilla ja sinä aikana kaksi herraa tuli mua iskemään. Siinä vaiheessa puhisi ääneen, että tämä on nyt kyllä liikaa.
Pian vaihtoikin sitten minut piipittävään yksinkertaisen oloiseen hoitsuun, jolle sai sitten esittää tosimiestä. Yök. Jälkikäteen ajateltuna väistin siinä luodin, mutta silloin kyllä v*tutti. Yksi kaikkosi, kun kyseenalaistin hänen työmoraalia. Aivan aiheesta. Oli just kertonut, että ottaa asiakkailta rahat pois, mutta menee aina sieltä, missä aita on matalin, vaikkei olisi asiakkaan edun mukaista (juristi).
Tässä yksi esimerkki "vahvasta naisesta".
Pystyn helposti kuvittelemaan sinut naiseksi jonka profiilissa lukee "akateeminen nainen", ja profiiliteksti on kuin CV:stä.
Ei muuten lue. Ei ole kyllä profiiliakaan, mutta jos olisikin, niin en tuollaista siihen kirjoittaisi. Tämä mies itse alkoi kyselemään opintomenestyksestä, mutta sitten säikähtikin, kun olin häntä parempi. Ilmeisesti itsetunto siinä kärsi kolauksen. Mulle akateemisuus ei ole mikään itseisarvo. Älykäs voi olla muutenkin, jos on motivoitunut kehittämään itseämään ja kiinnostunut ottamaan asioista selvää. Itse olen duunariperheestä ja tehnyt luokkahypyn, olen siksi aika maanläheinen. Ei minun itsetunto ole kiinni kouluarvosanoista, toisin kuin sen miehen.
Kun lukee näitä älämölö huuteluita ja suorastaan raivoissaan kirjoitettuja haukkumiskommentteja niin alan kääntyä sen puoleen että aika moni pelkää ja väjeksyy (niin miehet kuin naiset) korkeastikoulutettuja, itsenäisiä, vahvoja ja huoliteltuja naisia.
Pelkääkö tavalliset amis duunarinaiset korkeastikoulutettuja, vahvapersoonaisia, sivistyneitä, älykkäitä fiksuja ja komeita miehiä.
---> juu, pelkää... tai ei heillä ehkä ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vahvuus on äärimmäisen helppo testata. Joskus päädyin treffeille juuri aloittajan tyyliin itseään kehuneen naisen kanssa, mutta se hieman ihmetytti, miksi tämä ei kuvaansa viitsinyt etukäteen lähettää. No, menin sovittuun mestaan ja minun oli heti ensisilmäyksestä lähtien vaikea pitää pokkaa. Nainen nosti puheissaan itseään jalustalle, joten päätin, että katsotaanpas miten vahva tämä nainen oikeasti on. Tuli puheeksi musiikkimaku, niin kysyin kylmän viileästi, että onko sinulle muuten kukaan sanonut tai oletko itse huomannut, että muistutat todella paljon Sipe Santapukkia? Hänen sanavalmiutensa loppui siihen paikkaan ja poistui hiljaa paikalta.
Tuohan ei osoita mitään muuta, kuin oman sivistymättömyytesi. Olet pikkusieluinen ihminen vailla käytöstapoja. Henkilöön meneviä loukkauksia esittävät ne, jotka eivät muita argumentteja pysty keksimään. Kehitä itseäsi, ihmisalkio.
Mieheni ei pelännyt, päinvastoin 😌
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia tuonnitkin joutuu sietämään...
Itse ainakin suorastaan jumaloin näin sinkkumiehenä toimittajia ja tutkijoita.
En tiedä, miksi.
En siis todellakaan pelkää. Tunnen lukemattomia minua fiksumpia naisia.
Otan mielelläni kritiikkiä vastaan esihenkilöltä, joka on nainen ja tyttöystävältäni, jos hän on oikeassa.
Kuuntelen myös näin nelikymppisenä äitini ja siskojeni mielipiteitä joissain asioissa.
Koen kuitenkin olevani täysin mies ja tekeväni päätökseni itsenäiseksi. En pelkää, enkä anna esim. itkun vaikuttaa tunteisiini/päätöksiini.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että pelkään vaan nuo maskuliiniset piirteet ovat turn off.
Mitkä ihmeen maskuliinista piirteet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla myös niin että vahvapersoonaiset, itseelliset, nokkelaälyiset ja määrätietoiset naiset jotka tekee omaa uraa ja elämää tarvitsevat rinnalleen myös jollain tapaa vahvan ja hyvällä omanarvontunnolla varustetun miehen.
Tällaiset miehet voivat antaa rouvansa olla omia itsejään eivätkä tarvitse naisesta alamaista vaan tasavertaisen kumppanin.
Eikä heidän ego murene kun daami tekee itsenäisiä päätöksiä. Esim tulee kotiin uudella autolla jonka juuri kävi ostamassa omilla rahoillaan mieheltään lupaa kysymättä. Tai vaihtaa työpaikkaa tai muuttaa hiustyyliään tai lähtee työmatkalle mieheltään lupaa kysymättä vaan hoitaa nämä ilmoitusluontoisena asiana.
Kuvailit enemmänkin FWB kuin parisuhdetta. Ei asioista keskustelu puolison kanssa ole mitään heikkoutta, vaan kuuluu terveeseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että pelkään vaan nuo maskuliiniset piirteet ovat turn off.
Mitkä ihmeen maskuliinista piirteet?
Tiivistetysti. Positiivisesti femiininen huokuu lämpöä, naureskelee pehmeästi, tarkkailee sydämellisen oloisesti keskustelukumppaniaan. Rakastaa leipoa, hoitaa kotia ja elää perheelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisissa pelättävää ole, mutta tuollaisen superitsenäisen kanssa voi tulla vähän olo että tarvitseeko se minua mihinkään. Mies kaipaa aina vähän sitä että saa suojella ja tukea eri tavoin, olla tarvittu. Mies tarvitsee tehtävän elämässään.
Pitääkö naisen olla joku suojeltava, eikö käy, että nainen jakaa ajatuksensa miehen kanssa, rakastelee ja osoittaa hellyyttä. En mä mitään suojelua kaipaa, vaan jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin.
No oikein hyvä tuokin, mutta haluaisin silti jollain tasolla olla sun sankari. Edes vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisissa pelättävää ole, mutta tuollaisen superitsenäisen kanssa voi tulla vähän olo että tarvitseeko se minua mihinkään. Mies kaipaa aina vähän sitä että saa suojella ja tukea eri tavoin, olla tarvittu. Mies tarvitsee tehtävän elämässään.
Pitääkö naisen olla joku suojeltava, eikö käy, että nainen jakaa ajatuksensa miehen kanssa, rakastelee ja osoittaa hellyyttä. En mä mitään suojelua kaipaa, vaan jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin.
Ja suojelua miltä ylipäätään. Jotkut miehet eivät pysty suhtautumaan naiseen tasavertaisena ihmisenä, vaan pitävät naista jonain satuolentona.
Maailman pahuudelta. Ei siinä mitään satua ole.
No, jos saadaan lapsia niin voi suojella niitä sitten. Mutta nykynaiset eivät halua niitäkään oikein. Kaiken pitäisi olla täydellistä ja riippumatonta, niin naisen itsensä kuin kumppaninkin.
Pelkkä maatalouslomittaja sä olet.