Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pelkää vahvoja naisia, onko totta??

Vierailija
30.09.2022 |

Jos nainen on itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis. Pelkääkö miehet tällaisia naisia??

Pitääkö naisen olla avuton ja riippuvainen hupakko, että saa napattua verkkoonsa jonkun fiksun miehen..

Kommentit (200)

Vierailija
181/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Minä tunnen mieletöntä vetoa juuri vahvoja ja rohkeita naisia kohtaan. Sekä fyysisesti että henkisesti. Muna kovana.

Vierailija
182/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naisen olla avuton ja riippuvainen hupakko, että saa napattua verkkoonsa jonkun fiksun miehen?

Ei.

Voitasko lakata valehtelematta? Tietenkään mikään ilmapää ei käy. Varsin usein mies kuitenkin haluaa positiivisesti feminiinisen naisen.

Maskuliininen nainen aiheuttaa pelkoa.

Maskuliininen nainen ei aiheuta pelkoa vaan ei vaan ole puoleensavetävä.Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Oletko itse jotenkin epävarma mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1 sille, joka kommentoi että maskuliiniset piirteet eivät ole viehättäviä naisessa. Siitä tossa alkuperäisessä kysymyksessä on pohjimmiltaan kyse. Naiset vaan uudelleenluokittelee ne 'vahvan naisen' ominaisuuksiksi ja ihmettelee miksi miehet jättää ison hajuraon.

Vierailija
184/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisessä on minusta monta puolta, ei vain pehmeä tai kova. Olen itse käynyt intin ja siellä RUK:n, olen johtavassa asemassa miesvaltaisella alalla ja tienaan mukavasti, en pelkää ketään tai mitään ja pidän puoleni. Mitta toisaalta olen todella lempeä ihmisenä, rakastan kotona kokkailua ja leipomista, huumorintajua löytyy ja ulkonäöltäni en ole mitenkään kovan näköinen ja ihan kauniiksikin kehuttu. Ei ihmisiä voi luokitella mustavalkoisesti

Vierailija
185/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet pelkää vahvoja naisia. Yleisesti ongelma tuntuu olevan se, että nämä naiset jotka tituleeraavat olevansa "vahvoja naisia", ovat vain todellisuudessa ilkeitä ja itsekkäitä. Itsekin tunnen töiden kautta naisia, jotka aina jaksavat puhua siitä, että ovat vahvoja. Todellisuudessa se näyttäytyy siinä, että omaavat vahvoja mielipiteitä (jotka usein mustavalkoisia), ovat ilkeitä ja piikittelevät (heidän mukaan suorapuheisuutta), "Kyllä minä osaan/ en tarvitse apua" (vaikka kyse ihan normaalista kohteliaisuudesta, tai auttamisesta) jne. Esimerkkejä olisi loputtomiin. Kyllä ne vahvat naiset ja miehet huomaa ilman, että sitä pitää itse erikseen tuoda esille.

"Any man who must say I am the king is no true king"

Vierailija
186/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti kypsymätön karsastaa henkisesti vahvaa ja kypsää ihmistä. Ei se riipu siitä, kuka on mies tai kuka nainen tai minkälaiseen suhteeseen pyritään. Kypsä projisoi vähemmän ja on tyynen rauhallinen. Hän ei vastaa epäkypsän alitajuisiin tarpeisiin niin helposti. Ulkoisella menestyksellä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. 

Vierailija
187/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis, tiedän mitä haluan ja olen ulkoisesti kivan näköinen.

Olen myös lämmin, iloinen ja positiivinen. Ei, miehet ei pelkää.

Pitääkö naisen olla avuton ja riippuvainen hupakko, että saa napattua verkkoonsa jonkun fiksun miehen..

Vierailija
188/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin ketjuun. Se oli se "lähti luovaan lentoon" - postaus. 

Jäin vieläkin miettimään. Olenko vahva vai ei. Jos on tämmöinen Vääntöketju meneillään, niin ihan tahallaankin sanoisin tai vetäisin siihen päin, että en ole. Kuten viimeksi teinkin, puhuin avuttomuudesta jne. No, on se tottakin. 

Homman nimi on siinä, että miten vahvuus määritellään. Ja onko se niin yksioikoista sittenkään. 

Sanoisin että olen henkisesti vahva. Spirit on vahva. En puhu vahvuudesta sellaisena, että olisin pankinjohtaja ja minulla olisi kaikkea. Ei ole. Mutta spirit on vahva. 

Mutta minussa on myös paljon herkkyyttä. Tosi paljon herkkyyttä, äärimmäistä herkkyyttä. 

Saatan pelätä tylyyttä ja ilkeyttä, en kestä kieroa ja pahaa ilmapiiriä. Mutta samaan aikaan jos näen ihmisen tai elämän vaarassa, menen apuun. Pystyn rohkeuteen joka ei useammilta luonnistu ollenkaan.

En mene enemmistön paineen mukaan. Minulla on itsearvostusta ja luottamusta itseeni, mutta olen silti epävarma. Mutta ydin on vahva, siis niin, että minua ei saa manipuloitua toisen vallan alle. En suostu tuhoon. Selviytymisvietti on vahvistunut toivottavasti huippuunsa.

Muntyyppinen tenderheart - tai miksi sanotaan, en löydä sanaa -- voisi muuten olla tunnekylmien tuhoajamiesten kohde/uhriryhmää, vaan väistän tuhon (kop kop) koska intuitio ja älynkäyttö toimii avuttomuuden edellä tai ohessa. Haistan pahan tai red flagit. 

Ihanaa on silloin, jos saa olla ihan vaan suloisesti. Ei tarvitsisi varautua ei valmiudessa. 

Olen niin omillani. Jos mies saa minut tuntemaan niin, se on onnea. 

Vierailija
189/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, millaiset ihmiset esittävät tällaisia teorioita puolesta maapallon väestöstä, siis miljardeista ihmisistä kerrallaan; "miehet/naiset toimivat ja ajattelevat ja tuntevat näin: ...". Eikö näillä ihmisillä ole oikeassa elämässä lainkaan ihmissuhteita? Luulisi, että jos tuntisi edes kaksi ihmistä, niin huomaisi, että ihmiset ovat erilaisia.

Ja mikä ihme muutenkaan on motiivina noiden teorioiden kehittelyyn, kun ne ovat sellaista tasoa, että tyhmäkin huomaa ne täysin hölynpölyksi, jos pysähtyy ajattelemaan edes viideksi sekunniksi?

Vierailija
190/200 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis, tiedän mitä haluan ja olen ulkoisesti kivan näköinen.

Olen myös lämmin, iloinen ja positiivinen. Ei, miehet ei pelkää.

Ainoastaan omasta mielestäsi lämmin? Nainen ei saa olla liian lapanen muttei jyräkään. Tällä hetkellä deittailu tilanne on 50/60. Meinaten ettet voi tapailla pelkästään tasa-arvo uskovaisia miehiä. Joudut väkiselläkin näkemään konservatiiveja. Naisesta kiinni haluaako toimia näin. Jotkut taipuu hyvinkin konservatiivisemman miehen alla. Jätä Tinder.

Millionairematch, Rosebrides ja Farmers Only (emäntäkatalogi)

Vierailija
191/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vahvuus on äärimmäisen helppo testata. Joskus päädyin treffeille juuri aloittajan tyyliin itseään kehuneen naisen kanssa, mutta se hieman ihmetytti, miksi tämä ei kuvaansa viitsinyt etukäteen lähettää. No, menin sovittuun mestaan ja minun oli heti ensisilmäyksestä lähtien vaikea pitää pokkaa. Nainen nosti puheissaan itseään jalustalle, joten päätin, että katsotaanpas miten vahva tämä nainen oikeasti on. Tuli puheeksi musiikkimaku, niin kysyin kylmän viileästi, että onko sinulle muuten kukaan sanonut tai oletko itse huomannut, että muistutat todella paljon Sipe Santapukkia? Hänen sanavalmiutensa loppui siihen paikkaan ja poistui hiljaa paikalta.

Tuota noin. Et sinä kusipää/narsistisesti ja muuten väkivaltaisesti (henkinen väkivalta on väkivaltaa) persoonallisuushäiriöinen mitään vahvuutta testannut, VAAN testasit olisiko naisesta vastaanottamaan sinun henkistä pahoinpitelyäsi heti alkumetreiltä lähtien. Nainen osoitti että hänellä ON  itsekunnioitusta ja RAJAT ja marssi kiusaamisesi areenalta pois - hyvät hänelle! 

Sinulla on täysin kieroutunut suhtautuminen ihmisten, etenkin naisten kohtelemiseen. Luultavasti lapsuudenkodissasi todistit isäsi mukiloivan äitiäisi niin henkisesti kuin fyysisesti. Luultavasti isäsi haukkui naisia ja teki selväksi, että nämä ovat vain pil*uja ja akkoja. Isäsi oli luonnevammainen ja sinä päätit jatkaa samalla linjalla, geeneissäkin voi olla perimää. 

Olet kuitenkin kääntänyt asiat niin, että luulet kusipäisen käytöksen ja henkisen väkivallan olevan huisia kovuutta ja coolia menoa ja viihdettä, niin kauan kuin itse saat olla tekijänä (tietenkin). Nautit siitä. Pitää toinen varpaillaan ja tuhota toisen arviointikyky ja itseluottamus, gaslighting - lempipuuhaasi, sadismi jne. Tekniikat ja tyylit ovat suoraan narsistin oppaasta. 

Naisten kannattaa pysyä sinusta kaukana. 

Muutu tai jos et voi, kuten narsistit yleensä eivät voi, niin etsi kumppani joka on yhtä kusipää/tunnetyhjä, jolloin voitte potkia ja lyödä toisianne elämänne onnettomaan loppuun asti.

Vierailija
192/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin miehen luonteesta. Joku hiljainen hissukka luultavasti pelkää kovaäänistä ja suorapuheista naista, joten vaikeaa voi olla tällaisen naisen saada hissukkamiestä jos sellaisista syttyy.

Vierailija
193/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta. Eikä tarvitse olla edes vahva, tai mitään muutakaan luettelemistasi ominaisuuksista. Riittää, että naisella on miehen mielipiteistä poikkeavia mielipiteitä. Jo se saa miehet hysteerisiksi.

Ai että kun ihana kommentti, meillä oli juuri eilen ja tänään melkoinen vääntö, enkä suostunut nielaisemaan syöttiä purematta, olisit nähnyt äijän hysteeriset ilmeet. Lisää hysteriaa aiheutui siitä, kun kännykkäkuvasin ilmeet ja lähetin ne hänen kännykkään. Hysteerinen, punaisena kihisevä mies on todella säälittävä näky.

Vierailija
194/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaajalle. Ai joo. Ja se sana jota haet deitti-ilmoitukseen kuvaamaan sinulle käypää naista, ei ole, HUOM, ei todellakaan ole "sanavalmis" taikka reipas tms, vaan se on "kusipäinen" ja "tunnekylmä" ja "valmis vit*uilemaan" tai "tykkää henkisen väkivallan jakamisesta". Ilmosi loppuun voit heittää "ollaan kaksi vit*upäätä yhdessä mullan majoille saakka, pettämiset ja satiaiset kylkiäisinämme." Ole rehellinen, niin löydät sitä, mitä haet. Kukaties!

Vierailija
195/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin löysin helpommin seuraa vähän pulleampana kun itsetunto oli huonompi. Nyt kun olen hoikka ja itsetuntokin parantunut, niin monet miehet vieroksuu mua. Ovat sitä mieltä, että saan miehen kuin miehen. No lopputulos on kyllä se, että en saa mitään enkä ketään kun luulevat mun kriteerien olevan taivaissa :(

Vierailija
196/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voi kysyä vaihtamalla sana nainen mieheksi.

Vierailija
197/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta. Eikä tarvitse olla edes vahva, tai mitään muutakaan luettelemistasi ominaisuuksista. Riittää, että naisella on miehen mielipiteistä poikkeavia mielipiteitä. Jo se saa miehet hysteerisiksi.

No ei mä tykkään jos nainen esittää omat mielipiteensä. Niin mä mun tytölllekkin opetan et vaik muut olisi erimieltä sä voit silti sanoa oman mielipiteesi eikä tarvii myötäillä vaan rohkeutta olla oma itsensä. Sillainhan ne parhaimmat ja inspiroivat keskustelut syntyy.

Vierailija
198/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni pelottavat naiset ovat tuomitsevia, siis sellaisia jotka eivät hyväksy itseäni sellaisena kuin oon.

Toisin sanoen: Pelkään halveksutuksi tulemista

Vierailija
199/200 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka ilahtuvat kuullessaan naisen olevan DI. Toisaalta on myös miehiä, jotka lähinnä kauhistuvat siitä. Puolisoni kuuluu ensimmäiseen ryhmään.

Vierailija
200/200 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään vain sellaisia lihaskimppu naisia, jotka pystyis hakkaamaan mut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme