Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pelkää vahvoja naisia, onko totta??

Vierailija
30.09.2022 |

Jos nainen on itsenäinen, rohkea, korkeasti koulutettu, kovapalkkainen, älykäs, sanavalmis tietää mitä haluaa ja on ulkoisesti moitteettoman kaunis. Pelkääkö miehet tällaisia naisia??

Pitääkö naisen olla avuton ja riippuvainen hupakko, että saa napattua verkkoonsa jonkun fiksun miehen..

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on mies joka on älykäs, itsenäinen, koulutettu, sanavalmis, tietää mitä haluaa?

Se on sika.

Vierailija
62/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisissa pelättävää ole, mutta tuollaisen superitsenäisen kanssa voi tulla vähän olo että tarvitseeko se minua mihinkään. Mies kaipaa aina vähän sitä että saa suojella ja tukea eri tavoin, olla tarvittu. Mies tarvitsee tehtävän elämässään.

Pitääkö naisen olla joku suojeltava, eikö käy, että nainen jakaa ajatuksensa miehen kanssa, rakastelee ja osoittaa hellyyttä. En mä mitään suojelua kaipaa, vaan jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin.

Ja suojelua miltä ylipäätään. Jotkut miehet eivät pysty suhtautumaan naiseen tasavertaisena ihmisenä, vaan pitävät naista jonain satuolentona.

Vierailija
64/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahvuuden, lempeyden ja lisäksi miehen osalta tietynlaisen hellän suojelevuuden kannalla.

Vierailija
65/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvat naiset on hyviä, kusipäät jotka hakevat huonolle käytökselle oikeutusta ja kuvaavat itseään vahvoiksi eivät. Jälkimmäisiä on oman kokemuksen mukaan enemmän.

Sanavalmiista naisesta tulee väistämättä mieleen ilkeäluonteinen töksyttelijä. Agressioita puretaan sillä tavalla.

Vierailija
66/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvat naiset on hyviä, kusipäät jotka hakevat huonolle käytökselle oikeutusta ja kuvaavat itseään vahvoiksi eivät. Jälkimmäisiä on oman kokemuksen mukaan enemmän.

Sanavalmiista naisesta tulee väistämättä mieleen ilkeäluonteinen töksyttelijä. Agressioita puretaan sillä tavalla.

Tästähän sen näkee, joidenkin mielestä kaikki ominaisuudet naisilla voidaan ymmärtää vain negatiivisesti.

Vierailija
67/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mutta:

1) Usein ne miehet joita vahvat naiset haluavat, eivät halua vahvaa naista. Miksi? Koska vahvalla naisella on samoja vahvuuksia kuin miehillä, ja nämä maskuliiniset miehet eivät halua taittaa peistä naisen kanssa. Heillä on myös rahaa ja vahvuutta jo. He kaipavat rinnalleen femiinistä naista täydentämään heidän vahvuuksiaan.

Vahvat naiset, vaikkeivat otakaan perinteistä naisen roolia, haluavatkin perinteisen parisuhteen jossa mies ei saa olla naista heikompi asioissa jotka koetaan maskuliinisiksi.

Sitten on suuri määrä miehiä jotka suorastaan ihailevat vahvoja naisia, mutta he eivät näitä naisia kiinnosta. Ainoa mies jonka kuvaamasi nainen haluaa on se 190cm vuorikiipeilyä harrastava firman toimitusjohtaja.

2. Moni "vahva nainen" ei oikeasti ole miesten pelkäämä. Heissä ei vain ole mitään kiinnostavaa, eivätkä he ole niin kauniita ja hauskoja kuin uskovat itse olevansa.

Vierailija
68/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva nainen on taruolento.

mies54v

Vierailija
69/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

67. Täysin totta.

Minun unelmanaiseni olisi pitkä, vahva, älykäs, sanavalmis ja halukas puolustamaan sitä mihin uskoo. Tosin ap:n listasta poiketen ei olisi uranainen joka kisaa korkeammasta asemasta suorittamalla isossa korporaatiossa.

Ovatko tällaiset naiset kiinnostuneita minusta? Eivät ole. He katselevat pääasiassa miehiä joita muutkin naiset haluavat, miehiä jotka ylittävät heidätkin. Miehiä joita he eivät saa.

Tunnen myös pari naista jotka edustavat klassista kauneuskäsitystä paremmin kuin naiset jotka miellyttävät minua. Saavat miehiä, mutta parisuhteet eivät kestä.

Vierailija
70/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja.

Tuossahan pätee 121212:n sääntö.

Vahva nainen haluaa vahvan miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Feminiininen nainen haluaa vahvan miehen koska vastakohdat täydentävät toisiaan.

Kaikille ei vahvamiehiä riitä.

Vierailija
71/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mutta:

1) Usein ne miehet joita vahvat naiset haluavat, eivät halua vahvaa naista. Miksi? Koska vahvalla naisella on samoja vahvuuksia kuin miehillä, ja nämä maskuliiniset miehet eivät halua taittaa peistä naisen kanssa. Heillä on myös rahaa ja vahvuutta jo. He kaipavat rinnalleen femiinistä naista täydentämään heidän vahvuuksiaan.

Vahvat naiset, vaikkeivat otakaan perinteistä naisen roolia, haluavatkin perinteisen parisuhteen jossa mies ei saa olla naista heikompi asioissa jotka koetaan maskuliinisiksi.

Sitten on suuri määrä miehiä jotka suorastaan ihailevat vahvoja naisia, mutta he eivät näitä naisia kiinnosta. Ainoa mies jonka kuvaamasi nainen haluaa on se 190cm vuorikiipeilyä harrastava firman toimitusjohtaja.

2. Moni "vahva nainen" ei oikeasti ole miesten pelkäämä. Heissä ei vain ole mitään kiinnostavaa, eivätkä he ole niin kauniita ja hauskoja kuin uskovat itse olevansa.

Jos mies pelkää naisen vahvuutta niin silloin mies ei ole itse vahva vaan sillä miehellä on itsetunto-ongelmia. Nainen voi myös olla feminiininen vaikka hänellä olisi rahaa ja vahvuutta.

Vierailija
72/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pelkää mutta kusipäät on kusipäitä simple as that

Vierailija
73/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mutta:

Jos mies pelkää naisen vahvuutta niin silloin mies ei ole itse vahva vaan sillä miehellä on itsetunto-ongelmia. Nainen voi myös olla feminiininen vaikka hänellä olisi rahaa ja vahvuutta.

Mutta onko? Ja onko yhtä feminiininen kuin feminiinisimmät naiset?

Todennäköisimmin ei ole. Voihan vahvassakin miehessä olla herkkä puoli, mutta aika harvoin kilpailuhenkinen ja määrätietoinen voittaja olisi paras valinta jos haussa on todella herkkä mies.

Koska se vahva mies ei tarvitse naiselta vahvuutta, valinta on feminiininen nainen. Perhetouhuissa on merkitystä silläkin että menee lasten kannalta hankalaksi jos kummatkin painavat 60 tunnin viikkoja ja juoksevat illat urheilemassa.

Vierailija
74/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh en tiedä. Ainakin kaikilla hankalilla, ärsyttävillä ja suorastaan kamalilla naisilla on aina mies, jos he itse sitä haluavat. Ei tarvitse edes olla kaunis. Kunhan on dominoiva. Tässä tullaan taas siihen ettei "kilteistä kukaan kiinnostu". Mutta onhan siinä joku totuus oltava, vähintäänkin ja ainakin kohtaanto mielessä. Dominoivat naiset löytävät helposti miehen joka tykkää siitä että nainen tietää mitä haluaa ja tavallaan ottaa ohjat parisuhteessa. Mun kohdalla ongelmaksi parisuhteissa on aina muodostunut se, että en halua määräillä asioita kotona. Mies jotenkin odotti sitä minulta ja mä olin vaan että ööö?

Vierailija
75/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vahvat naiset osaavat olla lempeitä. Tuo lempeys vetää miehiä puoleensa.

Vierailija
76/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mutta:

Todennäköisimmin ei ole. Voihan vahvassakin miehessä olla herkkä puoli, mutta aika harvoin kilpailuhenkinen ja määrätietoinen voittaja olisi paras valinta jos haussa on todella herkkä mies.

Koska se vahva mies ei tarvitse naiselta vahvuutta, valinta on feminiininen nainen. Perhetouhuissa on merkitystä silläkin että menee lasten kannalta hankalaksi jos kummatkin painavat 60 tunnin viikkoja ja juoksevat illat urheilemassa.

Itse en ole ainakaan ole koskaan ollut sitä mieltä, että herkkyys ja vahvuus sulkevat pois toisensa, melkeimpä päinvastoin. Monet herkät ihmiset ovat kokeneet elämässään paljon vaikeita asioita ja joutuneet olemaan vahvoja vaikka se ei aina ulospäin näykkään. Se, että on määrätietoinen ei myöskään mielestäni tarkoita sitä, että on edettävä kyynärpäätaktiikalla vaan sitä että pyrkii koko ajan kehittämään itseään, oppimaan uusia asioita jne. 

Vierailija
77/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelkäävät. Eräs itseään fiksumpana pitävä sai alemmuuskompleksin, kun selvisi, että mulla oli yliopistossa 4,5 keskiarvo. Joka oli siis paljon parempi kun tällä miehellä. Lopullinen isku tuli, kun voitin sen trivial pursuitissa. Siitä oli suorastaan kauhuissaan. Käytiin tuona häviön iltana myös drinksuilla ja sinä aikana kaksi herraa tuli mua iskemään. Siinä vaiheessa puhisi ääneen, että tämä on nyt kyllä liikaa.

Pian vaihtoikin sitten minut piipittävään yksinkertaisen oloiseen hoitsuun, jolle sai sitten esittää tosimiestä. Yök. Jälkikäteen ajateltuna väistin siinä luodin, mutta silloin kyllä v*tutti. Yksi kaikkosi, kun kyseenalaistin hänen työmoraalia. Aivan aiheesta. Oli just kertonut, että ottaa asiakkailta rahat pois, mutta menee aina sieltä, missä aita on matalin, vaikkei olisi asiakkaan edun mukaista (juristi).

Vierailija
78/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta. Eikä tarvitse olla edes vahva, tai mitään muutakaan luettelemistasi ominaisuuksista. Riittää, että naisella on miehen mielipiteistä poikkeavia mielipiteitä. Jo se saa miehet hysteerisiksi.

Soopaa. Nainen saa olla asioista mitä mieltä haluaa, kunhan antaa minunkin olla mitä mieltä haluan. Toki liian erilainen maailmankatsomus riittää suhteen päättämiseen ja se on täysin ymmärrettävää. Miksi olla sellaisen ihmisen kanssa jonka seurassa ei viihdy?

Muutenkin ne on naiset jotka eivät siedä "vääränlaisia" mielipiteitä.

Vierailija
79/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mutta:

Itse en ole ainakaan ole koskaan ollut sitä mieltä, että herkkyys ja vahvuus sulkevat pois toisensa, melkeimpä päinvastoin. Monet herkät ihmiset ovat kokeneet elämässään paljon vaikeita asioita ja joutuneet olemaan vahvoja vaikka se ei aina ulospäin näykkään. Se, että on määrätietoinen ei myöskään mielestäni tarkoita sitä, että on edettävä kyynärpäätaktiikalla vaan sitä että pyrkii koko ajan kehittämään itseään, oppimaan uusia asioita jne. 

Joo mutta ikävä kyllä maailma ei toimi noin,vaan maailmassa pärjää paremmin olemalla edes vähän kovis. Siinä mielessä maailmassa on virhe. Se tulee selväksi jo ihan lapsesta asti että ei täällä herkät ja kiltit pärjää. Elleivät sitten osaa kovettaa itsensä.

Vierailija
80/200 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti vahvat naiset osaavat olla lempeitä. Tuo lempeys vetää miehiä puoleensa.

Ja siveitä.

mies54v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan