Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri eronnut 42-vuotias nainen. En tiennyt, että vientiä olisi edelleen näin mielettömästi.

Vierailija
30.09.2022 |

Latasin Tinderin lähinnä mielenkiinnosta ja ajattelin, että ehkä vaan juttelen siellä jonkun ikäiseni kanssa. En osannut odottaa, että varsinkin parikymppistä miesseuraa riittäisi vaikka joka illalle, oman ikäistäkin ihan kivasti. Melkein toivon, että olisin eronnut jo pari vuotta sitten.

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa vaan mies joka jaksaa painaa kaksi tuntia putkeen (toki minäkin teen osani), ja saan kymmeniä kokovartalo-orgasmeja. Nämä rojujen tyhjentelijät saa etsiä jonkun parikymppisen jonka kanssa leikkiä seksin harrastamista.

N39

Nyt on taas jutut sitä tasoa että pakko kysyä: oletko ikinä edes harrastanut seksiä miehen kanssa? Tai yleensäkään kenenkään kanssa?

Jep! Opin saamaan emätinorgasmin vasta 38-vuotiaana ja nykyään olen ihan täysin seksihullu. Itseppä kysyit.

Ok. Noi sun jutut vaan oli kuin jonkun teinitytön, joka ei ole oikeasti edes miestä kädestä koskaan pitänyt, puhumattakaan seksiä harrastanut.

En minäkään olisi tähän ikinä uskonut. Siksi suosittelen että miehet jotka on huonoja sängyssä keskittyisi nuoriin naisiin jotka ei vielä ymmärrä että mitä se seksi voi olla.

Vierailija
122/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kohta 46v ja kyllä ukkoja piisaisi joka lähtöön ilman Tinderiäkin

Olet siis hieman "lumpahtava" jos tuon asian tiedät - vai kiellätkö?

Onko kahvihuoneessa joku uros koko ajan läähättämässä vieressä ja ehdottamassa kopiohuoneessa piipahdusta?

Tai jos et ole töissä (luultavasti) niin lähipubin alfaurokset yrittää päästä pöksyihin ja "joka lähtöön"

Ei mitään näistä. Olen mukava nainen, ehkä miehet tykkää sellaisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täälllä juuri ole toitotettu, että halutakseen seksiä naisen on tunnettava aitoa kiintymystä ja mielenkiintoa miehen persoonaan, ja että varsinkin miehen tulee tuntea näitä naista kohtaan. Luuletko että tämä toteutuu näiden tinder-matchien kohdalla?

Voi höpönassu, kaikkea tyhmää sinäkin menet uskomaan.

Höpönassu, kultaseni, hassuliini on näköjään taas aktivoitunut ylenkatseisesti palstailemaan, huoh.

-eri

Vierailija
124/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä katso kuin halveksuen yli 28vuotiaita naisia. Yh, ihan pahaa tekee ajatus vanhentuneen ja ryppyisen naisen kosketuksesta. T. Ylemmän tason mies.

Olet varmasti vanhemman näköinen kuin minä. Minä olen 45. Jo sanoisin nimeni ja googlaisisit KÄSITTELEMÄTTÖMÄNÄ kuvani, niin kehuisit

En ole instatyrkky, jotka photoshoppaa kuvansa.

Olen leikkelemätön

, täyttelemätön ja piikittelemätön ja olen luonnossa jopa nuorekkaampi kuin kuvissa, koska minulla on ilmeikäs ja hymyilevä olemus.

Ja kylläpä olet täynnä itseäsi!

Vierailija
125/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kohta 46v ja kyllä ukkoja piisaisi joka lähtöön ilman Tinderiäkin

Sama. Naamalta olen uurteetoon, painoltani hoikka, pitkät hyväkuntoiset hiukset, hoikka vyötärö. Riittää kun astun ulos hymyillen aidoilla täyteläisiä punahuulillani, niin saapuu ensimmäinen jututtaja.

Yökerhoissa on tanssittajia, joiden ikähaarukka on 18-45!

En ole treffipalveluissa, pelkkä reaalielämäkin tarjoaa liikaa ehdokkaita,

Mun pitäis kyllä tulla teille oppiin, teille siis jotka miehiä tuolla tavalla pyydystätte kymmenittäin, ilman että tinderiin tarvitsee edes mennä.

Tosielämän puolella miehet eivät minuun päin edes katso, olen kuin ilmaa. Tinderissä viestiä sen sijaan kyllä tulee, mutta vain ällötyksiltä.

N43

Oletko yleensä positiivinen ? Hymyillä kannattaa aina, jos hymyilet niin aivot lähettävät hyvänolontunnetta ja sen sellaista ja se alkaa muuttamaan sua viehättävämmäksi. Myös itsensähoito on tärkeää. Arvon antamista itselle.

Itse olen aina hoitanut itseni itse. Olen säilynyt tosi nuorekkaana varmaan sisukkuuden ja asenteenikin takia.

Jatkan: kokemuksesta puhun. Lisäksi olen tähän ikään (45) kasvattanut yksin kaksi pärjäävät lasta aikuiseksi.

Ja kaiken sen jälkeen tunnen olevani taas nuori. Nuoruuteni annoin lapsilleni.

Minulta puuttuu nuoruuden biletysvaihe. Nyt olen äimänä. Minua pidetään tosi nuorena ja sanotaanko näin, että onhan tämä erikoista! Mutta meitäkin on. Ikäiseni elävät monet ruuhkavuosia ja kituuttavat huonoissa liitoissa.

Mulla on aikuiset lapset ja vapaus. Ei ole stressitekijöitä ja vaikka olisikin, en välitä.

Vierailija
126/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä on mennyt ihan päinvastoin kuin mitkään av-markkinateoriat. Olin nuorena hoikka ja tosi kaunis, mutta minua ei lähestytty oikeastaan koskaan. Kolmekymppisiin mennessä minulla oli ollut muutama surkea seurusteluyritys joissa mies ei rakastanut minua vaan petti. Sitten erakoiduin 10 vuodeksi ja kun tulin 40-vuotiaana taas esiin, niin miehiä oikein kuhisi ympärillä. Eikä kyse ollut mistään parikymppisistä kolleista (he eivät ole vonganneet minua kyllä koskaan) vaan 35-50 vuotiaista normaaleista miehistä jotka etsivät vakavaa suhdetta. Useimmat olivat eronneita ja joko lapset tehtynä tai eivät halunneet lapsia. 

Paras vienti mulla on ehdottomasti siis ollut 40-vuotiaasta ylöspäin. En tiedä koska loppuu. Nyt olen 46 ja seurustellut 5 vuotta eli en enää flirttiin samalla tavalla vastaa mutta selkeästi sitä olisi edelleen tarjolla.

En itsekään ymmärrä tätä, koska tuntuu ihan järjenvastaiselta. Mutta en valita :)

Kuulostaa kyllä jotenkin vähän keksityltä. Mutta hienoa jos totta.

Niin, no kuten sanoin niin ihmettelen asiaa itsekin. Mutta kun sitä analysoin niin todennäköisesti olin nuorena jollain lailla kylmän ja ylijärkevän oloinen, koska olin estynyt ja pohdin koko ajan mitä kukakin ajattelee minusta. Keski-iässä olin rentoutunut, itsetunto parantunut enkä enää moisia miettinyt. Luultavasti nykyään katson itse enemmän ihmisiä silmiin, myös miehiä, ihan ilman taka-ajatuksia koska en tosiaan alkuun ajatellutkaan että he olisivat kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä. Mutta miehet saavat siitä vinkkiä lähestyä enemmän kuin olisivat ennen lähestyneet.

Toki olisin nuorena ja kauniina saanut seksiä varmasti lähes keneltä tahansa. Mutta se ei minua kiinnostanut ja romantiikkaa en saanut kun miehet eivät osanneet päättää vaan juoksivat muiden perässä. Nyt olisi tarjolla sekä romantiikkaa että seksiä, miehiltä jotka ovat valmiita asettumaan aloilleen.

Kävispä näin mullekin. Olen ollut koko ikäni todella epäsuosittu enkä vielä koskaan ole seurustellut. Olen tavallisen näköinen ja hoikka.

N25

Hyvinkin voi käydä. Jossain vaiheessa sitä lopettaa arvottamasta itseään miehen katseen kautta ja alkaa itse arvostaa itseään. Silloin miehet usein kiinnostuvat.

Av-palstan mukaan nuoruus ja kauneus on naisen tärkein valtti parisuhdemarkkinoilla, ja järjellä uskoisin siihen itsekin. Elämänkokemukseni vain kertoo ihan muuta.

Vierailija
127/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä katso kuin halveksuen yli 28vuotiaita naisia. Yh, ihan pahaa tekee ajatus vanhentuneen ja ryppyisen naisen kosketuksesta. T. Ylemmän tason mies.

Olet varmasti vanhemman näköinen kuin minä. Minä olen 45. Jo sanoisin nimeni ja googlaisisit KÄSITTELEMÄTTÖMÄNÄ kuvani, niin kehuisit

Olen leikkelemätön

, täyttelemätön ja piikittelemätön ja olen luonnossa jopa nuorekkaampi kuin kuvissa, koska minulla on ilmeikäs ja hymyilevä olemus.

Kiitos. Syystäkin! Tee perässä.

Vierailija
128/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen leikkelemätön

Kateellisten laulua. Minun pitäisi normistandardien mukaan kantaa jo diabetesta ja painaa 77kg.

Ja tapella muksujen kanssa Sibeliusrypyt esiin. Ja syödä mahaa.

Mutta olenkin edelleen kaunis , hoikka ja sokeritauditon. Nuorin aloitti juuri lakiopinnot.

Lapsista ois pitänyt varmaan tulla onlyfansin tekoper seen esittelijöitä..

Vierailija
129/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle seuran löytäminen on helppoa vaikka olisi 68-vuotias susiruma 200 kiloinen läski. Siltikin kymmenet elleivät jopa sadat miehet lähettäisi viestejä innoissaan ja niistä nainen sitten valitsee parhaimmat.

Vierailija
130/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun kohdalla ei pidä paikkaansa. Erosin 25 vuotta kestäneestä suhteesta keväällä. Nuorena olin tosi vetävä ja olisin voinut valita napsauttamalla itselleni kumppanin. Moni ikävöi vuosia perääni ym. Rakastuin palavasti, mies petti, annoin anteeksi, löi, annoin anteeksi ja kuitenkin hän halusi viimein eronkin.

Matkustelin kesän yksin, istuin baareissa, kahviloissa, laivoilla, lenkillä, kylpylöissä. Yritin saada unohdettua ja myös seuraa koska olin ollut seksittömänä jo yli vuoden. Ei yhtään lähestymisyritystä! Nolla!

Tätäkin kirjoitan nyt eräässä ravintolassa jossa ollut jo pari tuntia. Yksinäisiä miehiä on, kukaan ei edes vilkaise.

N46

Vierailija
131/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen sitä oli semmonen vallaton hulivilikausi, oma olemus oli silloin jotenkin ilmeisen vapautunut ja puoleensavetävä. Oli kyllä hauskat pari vuotta, enkä puhu nyt seksistä. Mutta sitten järkiinnyin ja aloin pistää elämääni kuntoon. Keskityin itseeni ja nyt on hyvä olla, sinkkuna edelleen. Onneksi ei tarttunut ketään matkaan, olisi jäänyt tämä aikuisen itsellisyys kokematta. Mutta joo, pitäkää hauskaa kukin tavallanne satuttamatta mitään osapuolta.

132/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
133/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelin kesän yksin, istuin baareissa, kahviloissa, laivoilla, lenkillä, kylpylöissä. Yritin saada unohdettua ja myös seuraa koska olin ollut seksittömänä jo yli vuoden. Ei yhtään lähestymisyritystä! Nolla!

Tätäkin kirjoitan nyt eräässä ravintolassa jossa ollut jo pari tuntia. Yksinäisiä miehiä on, kukaan ei edes vilkaise.

N46

Kyllä sinut on siellä ravintolassa jo tsekattu vaivihkaa ja itsekseen todettu, ettei uskallus riitä. Eli todennäköisesti olet ns. liian hyvännäköinen, jota vain paatuneimmat pleijerit saattavat tulla iskemään.

Olet aikuinen nainen, mikset sinä tee aloitetta jollekin mukavannäköiselle miehelle? Kyllä vuonna 2022 nainenkin saa olla aloitteellinen. :)

Vierailija
134/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppisen naisen kanssa ei tarvitse enää käyttää kortsuja kun ei helpolla raskaudu 👍

M35

Vierailija
135/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täälllä juuri ole toitotettu, että halutakseen seksiä naisen on tunnettava aitoa kiintymystä ja mielenkiintoa miehen persoonaan, ja että varsinkin miehen tulee tuntea näitä naista kohtaan. Luuletko että tämä toteutuu näiden tinder-matchien kohdalla?

Voi höpönassu, kaikkea tyhmää sinäkin menet uskomaan.

Höpönassu, kultaseni, hassuliini on näköjään taas aktivoitunut ylenkatseisesti palstailemaan, huoh.

-eri

Niin toihan ei missään nimessä ole yleisin tapa puhutella ihmistä, joka on naiivi ja lapsellinen?

Vierailija
136/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Kyllä sinut on siellä ravintolassa jo tsekattu vaivihkaa ja itsekseen todettu, ettei uskallus riitä. Eli todennäköisesti olet ns. liian hyvännäköinen, jota vain paatuneimmat pleijerit saattavat tulla iskemään.

Olet aikuinen nainen, mikset sinä tee aloitetta jollekin mukavannäköiselle miehelle? Kyllä vuonna 2022 nainenkin saa olla aloitteellinen. :)

Tää muuten on ihan todellinen ilmiö, mitä olen miehiltä kuullut. Että ei yritetä sitä jolta tulee todennäköisemmin rukkaset. Baarin kuumimman muijan sijaan kokeillaan sen taviksen näköistä kaveria.

Vierailija
137/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksit siis myös äitiäsi. Hyi mikä ihminen.

Vierailija
138/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, että 4-kymppisenä todella paljon kysyntää, nuoremmat ja oman ikäiset. Varmaan myös vanhemmat miehet, mutta heihin en halunnut sekaantua. Kaikenlaista seuraa tarjolla, tulihan sitä kokeiltua hauskanpitoa, mutta sitten muutaman vuoden jälkeen olin valmis taas vakavampaan suhteeseen. Ja sekin löytyi tinderistä. Suurin piirtein omanikäiseni, ihana mies. Ollaan vakiinnuttu ja onnellisia. 

Vierailija
139/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama aiheen kirjoittaja on vetäny kaikkia kuusi nolla ja kaikki menee mukaan.

Emt mikä siinä on, tää ollu jo aiemminkin.

Jaksaa provota ja trollata!

Vierailija
140/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun kohdalla ei pidä paikkaansa. Erosin 25 vuotta kestäneestä suhteesta keväällä. Nuorena olin tosi vetävä ja olisin voinut valita napsauttamalla itselleni kumppanin. Moni ikävöi vuosia perääni ym. Rakastuin palavasti, mies petti, annoin anteeksi, löi, annoin anteeksi ja kuitenkin hän halusi viimein eronkin.

N46

No tästä sun tekstistä jo paistaa kauas se, että et ole tyytyväinen itseesi ja olet edelleen hylätty-moodissa. Ei sellainen vedä ketään puoleensa. Eli sun pitäisi nyt eka saada itsesi kuntoon ja sitten voi miettiä muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi