Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri eronnut 42-vuotias nainen. En tiennyt, että vientiä olisi edelleen näin mielettömästi.

Vierailija
30.09.2022 |

Latasin Tinderin lähinnä mielenkiinnosta ja ajattelin, että ehkä vaan juttelen siellä jonkun ikäiseni kanssa. En osannut odottaa, että varsinkin parikymppistä miesseuraa riittäisi vaikka joka illalle, oman ikäistäkin ihan kivasti. Melkein toivon, että olisin eronnut jo pari vuotta sitten.

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa joskus kokisi tuon vaiheen, että vientiä riittäisi. Olen yli neljäkymppinen ikisinkku (en omasta tahdostani). Nykyään jo vähän rupsahtanut ja ylipainoinenkin, mutta näin jälkikäteen katsoo nuoruuskuvia niin olen kyllä ollut ihan mukavan näköinen ja tosi hyvässä kunnossakin. Mutta silti onnistuin jotenkin välttämään suhteeseen pääsyn. Mun on aina ollut vaikea uskoa, että joku olisi kiinnostunut minusta ja pidän aina miesten lähestymisyrityksiä vain harmittomina rupatteluina yms.  Mä luulen, että näillä muilla eronneilla yli neljäkymppisillä, joilla vientiä riittää niin se johtuu itsetunnosta. Olette jo olleet parisuhteessa eikä teillä ole paineita asian suhteen. Voitte vaan nauttia hetkestä ja miesten huomiosta ilman että ette vaikuta yhtään epätoivoisilla. Itsellä ei vaan itsetunto riitä, kun ei ole koskaan kelvannut kenellekään. Se on kyllä harmi, koska seksihaluja löytyisin aika tavalla nykyään ja olisi ihanaa päästä nauttimaan elämästä silläkin saralla. Haluaisin siis ihan kunnon parisuhteen jonkun symppiksen miehen kanssa. Ja jos rohkeus riittäisi niin voisin mä vähän seksihurjastella noitten nuorten miestenkin kanssa. 

Kamalia kommentteja täällä muuten. En ymmärrä kuinka katkeria ja naisvihaajia miehet voi olla, että nimittelee naisia kaiken maailman mälliämpäreiksi yms. noin kuin tässä ketjussa. En ymmärrä miksi miehiä kaihertaa noin kovin jos joku nainen nauttii elämästä nuorten miesten ja seksin kera. Mitä se keneltään on pois. Kyllähän nämä naiset nyt todellakin ymmärtävät, että ei parikymppiset kollit heistä mitään naisystävää ja parisuhdetta halua. Miten jonkun tuntemattoman ihmisen elämä ja valinnat voi saada tuollaista raivoa aikaan. En ymmärrä. Tuollaista miestä en kyllä haluaisi. 

Vierailija
142/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...pidän aina miesten lähestymisyrityksiä vain harmittomina rupatteluina"

"Itsellä ei vaan itsetunto riitä, kun ei ole koskaan kelvannut kenellekään."

Huomannet ristiriidan tässä...? Naisen ikisinkkuus todellakin on naisesta itsestään kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa joskus kokisi tuon vaiheen, että vientiä riittäisi. Olen yli neljäkymppinen ikisinkku (en omasta tahdostani). Nykyään jo vähän rupsahtanut ja ylipainoinenkin, mutta näin jälkikäteen katsoo nuoruuskuvia niin olen kyllä ollut ihan mukavan näköinen ja tosi hyvässä kunnossakin. Mutta silti onnistuin jotenkin välttämään suhteeseen pääsyn. Mun on aina ollut vaikea uskoa, että joku olisi kiinnostunut minusta ja pidän aina miesten lähestymisyrityksiä vain harmittomina rupatteluina yms.  Mä luulen, että näillä muilla eronneilla yli neljäkymppisillä, joilla vientiä riittää niin se johtuu itsetunnosta. Olette jo olleet parisuhteessa eikä teillä ole paineita asian suhteen. Voitte vaan nauttia hetkestä ja miesten huomiosta ilman että ette vaikuta yhtään epätoivoisilla. Itsellä ei vaan itsetunto riitä, kun ei ole koskaan kelvannut kenellekään. Se on kyllä harmi, koska seksihaluja löytyisin aika tavalla nykyään ja olisi ihanaa päästä nauttimaan elämästä silläkin saralla. Haluaisin siis ihan kunnon parisuhteen jonkun symppiksen miehen kanssa. Ja jos rohkeus riittäisi niin voisin mä vähän seksihurjastella noitten nuorten miestenkin kanssa. 

Kamalia kommentteja täällä muuten. En ymmärrä kuinka katkeria ja naisvihaajia miehet voi olla, että nimittelee naisia kaiken maailman mälliämpäreiksi yms. noin kuin tässä ketjussa. En ymmärrä miksi miehiä kaihertaa noin kovin jos joku nainen nauttii elämästä nuorten miesten ja seksin kera. Mitä se keneltään on pois. Kyllähän nämä naiset nyt todellakin ymmärtävät, että ei parikymppiset kollit heistä mitään naisystävää ja parisuhdetta halua. Miten jonkun tuntemattoman ihmisen elämä ja valinnat voi saada tuollaista raivoa aikaan. En ymmärrä. Tuollaista miestä en kyllä haluaisi. 

Naisten normaali on, että vientiä riittää. Miesten normaali on, ettei vientiä ole. Tervetuloa siis miesten maailmaan.

Vierailija
144/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen paska provo ja vanha aihe.

Etkö sä aiemmin tässä jonku aikaa tehny tästä ja kukaan uskonut oikein todeksi.

Vierailija
145/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannet ristiriidan tässä...? Naisen ikisinkkuus todellakin on naisesta itsestään kiinni.

Ööööö....Minulle on tultu ihan päin naamaa sanomaan, että älä edes uskalla kuvitella, että joku SINUSTA kiinnostuisi. Päälle vielä kiusaaminen, hyljeksintä ynnä muu mukava. Noista lähtökohdista onkin hyvä lähteä lähestymään miehiä, tai edes haaveilla sellaisesta. Kun en tosiaan edes uskalla haaveilla.

Vierailija
146/167 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tämän itsekin. Sinkkuus ja miesten tapailu on paljon hauskempaa nyt kuin parikymppisenä. N45

Vierailija
147/167 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ymmärrä, miksi tätä viljellään tätä väitettä, että 20 on automaattisesti kuumempi kuin 40-vuotias. Joo, jossain väestötason keskiarvoissa ehkä. Itse kun katson itsestäni jotain vanhoja kuvia niin ei se epävarma ja tyylitajuton, huonoihoinen mukula nyt varsinaisesti mikään jumalatar ollut siihen naiseen verrattuna, joka peilistä nyt katsoo. N41

Vierailija
148/167 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööööö....Minulle on tultu ihan päin naamaa sanomaan, että älä edes uskalla kuvitella, että joku SINUSTA kiinnostuisi. Päälle vielä kiusaaminen, hyljeksintä ynnä muu mukava. Noista lähtökohdista onkin hyvä lähteä lähestymään miehiä, tai edes haaveilla sellaisesta. Kun en tosiaan edes uskalla haaveilla.

Olet marginaalissa, ikävä tietenkin sinulle. Valtaosa naisista saa hätistellä innokkaimpia miehiä pois, kuten nyt ketjun kommenteistakin käy ilmi.

Vierailija
149/167 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustelin kesän yksin, istuin baareissa, kahviloissa, laivoilla, lenkillä, kylpylöissä. Yritin saada unohdettua ja myös seuraa koska olin ollut seksittömänä jo yli vuoden. Ei yhtään lähestymisyritystä! Nolla!

Tätäkin kirjoitan nyt eräässä ravintolassa jossa ollut jo pari tuntia. Yksinäisiä miehiä on, kukaan ei edes vilkaise.

N46

Kyllä sinut on siellä ravintolassa jo tsekattu vaivihkaa ja itsekseen todettu, ettei uskallus riitä. Eli todennäköisesti olet ns. liian hyvännäköinen, jota vain paatuneimmat pleijerit saattavat tulla iskemään.

Olet aikuinen nainen, mikset sinä tee aloitetta jollekin mukavannäköiselle miehelle? Kyllä vuonna 2022 nainenkin saa olla aloitteellinen. :)

Tää muuten on ihan todellinen ilmiö, mitä olen miehiltä kuullut. Että ei yritetä sitä jolta tulee todennäköisemmin rukkaset. Baarin kuumimman muijan sijaan kokeillaan sen taviksen näköistä kaveria.

Itse ihmettelin, miksi komealla miehellä on niin ruma vaimo. Myöhemmin tajusin, että tuo mies on vain 170 cm pitkä.

Vierailija
150/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret kollit harjoittelee vähän kypsemmälläkin naisella.

Vierailija
151/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten markkinat on näissä. Jos olet tavallisen tai hyvän näköinen. Jos olet normaalipainoinen tai hoikka ja lisäksi normaalijärkinen niin kuulut todella tavoiteltuun ryhmään.

Vierailija
152/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yli nelikymppisen kliimaksi on päästä kiertopalkinnoksi niin siitä vaan. Kuka itseään kunnioittava nainen lataa Tinderin ylipäätään? Jos on tasokas niin kyllä sitä seuraa löytyy irl.

Vierailija
153/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmone, helppoa vanhaa toosaa, enemmän mua ihmetyttää nelikymppisen itsekunnioituksen puute kun se et äppillä saa tilattua take out seksiä samaan tyyliin kun ruokaakin, halpaa makkaraa "wuhuu" :' D

Vierailija
154/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne parikymppiset nyt ei ainakaan sulta muuta halua kuin pelkän yhden viikonlopun.

No mitä sitten? Sitä ap tuntuu toivovan.

Vierailija
155/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmone, helppoa vanhaa toosaa, enemmän mua ihmetyttää nelikymppisen itsekunnioituksen puute kun se et äppillä saa tilattua take out seksiä samaan tyyliin kun ruokaakin, halpaa makkaraa "wuhuu" :' D

Hohhoijaa. Kuka nyt on mitään tilannut.

Vierailija
156/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen trolli.

Vierailija
157/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kevät. Laittaudu parhaimpiisi ja lähde radalle. Nauti hetkestä. Lykkyä!👍

Vierailija
158/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, nytkö sitten ap jakaa sitä haisevaa alapäätä kaikille halukkaille.

Vierailija
159/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne parikymppiset nyt ei ainakaan sulta muuta halua kuin pelkän yhden viikonlopun.

Kyllä nuo nuoret miehet ihan vakipanoa hakevat. Ei niille riitä yksi viikonloppu mun kanssa. Haluavat lisää... Mutta vaikea on löytää mitään muuta kuin seksiä. Omanikäiset miehet ovat yleensä ylipainoisia, alkoholiongelmaisia, passiivisia tms n40

Miehen ja naisen "parhaimmat vuodet" eivät osu yksiin. Ei uusi juttu.

Vierailija
160/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita nuoria miehiä riittäisi vaikka joka illalle. Lähinnä seksin perässä ovat. Olen jo testannut useamman. En jaksa ryhtyä opettamaan enkä ainakaan nyt ole pelkkien panojen tarpeessa. Alkaa itseasiassa tympäistä kun olet pelkkä reikä, vaikka olihan se alkuun ihan hauskaa...

Jos ei ole muuta tarjottavaa kuin pelkkä reikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi