Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri eronnut 42-vuotias nainen. En tiennyt, että vientiä olisi edelleen näin mielettömästi.

Vierailija
30.09.2022 |

Latasin Tinderin lähinnä mielenkiinnosta ja ajattelin, että ehkä vaan juttelen siellä jonkun ikäiseni kanssa. En osannut odottaa, että varsinkin parikymppistä miesseuraa riittäisi vaikka joka illalle, oman ikäistäkin ihan kivasti. Melkein toivon, että olisin eronnut jo pari vuotta sitten.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustelin kesän yksin, istuin baareissa, kahviloissa, laivoilla, lenkillä, kylpylöissä. Yritin saada unohdettua ja myös seuraa koska olin ollut seksittömänä jo yli vuoden. Ei yhtään lähestymisyritystä! Nolla!

Tätäkin kirjoitan nyt eräässä ravintolassa jossa ollut jo pari tuntia. Yksinäisiä miehiä on, kukaan ei edes vilkaise.

N46

Kyllä sinut on siellä ravintolassa jo tsekattu vaivihkaa ja itsekseen todettu, ettei uskallus riitä. Eli todennäköisesti olet ns. liian hyvännäköinen, jota vain paatuneimmat pleijerit saattavat tulla iskemään.

Olet aikuinen nainen, mikset sinä tee aloitetta jollekin mukavannäköiselle miehelle? Kyllä vuonna 2022 nainenkin saa olla aloitteellinen. :)

Tää muuten on ihan todellinen ilmiö, mitä olen miehiltä kuullut. Että ei yritetä sitä jolta tulee todennäköisemmin rukkaset. Baarin kuumimman muijan sijaan kokeillaan sen taviksen näköistä kaveria.

Jossain vaiheessa sitä tyhmempikin oppii keneltä on mahdollisuus saada ja keneltä ei

Vierailija
162/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta kohtaa ja kaikilla win-win.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista arvostaa itseäsi.  Jos sen teet löydät kyllä ihan vakiseuraa jonka kanssa on hyvä olla kaikinpuolin.  Tuo 40 villitys menee ohi ja yksinäinen vanhuus häämöttää ennenkuin huomaatkaan, jos itsesi nyt täysin annat villiintyä. Kaiken nähnyt ja kaikkialla "juossut" 50nen ei ole kovin korkealla vakisuhteeseen, nainen varsinkaan.

Vierailija
164/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä oletit? Miehet ovat h u o r i a, tottakai riittää vientiä oli minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
165/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän arvottaa itseään muiden halujen pohjalta.

Vierailija
166/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän arvottaa itseään muiden halujen pohjalta.

Älä itke. Kyllä sinuakin vielä joku haluaa.

Vierailija
167/167 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä on mennyt ihan päinvastoin kuin mitkään av-markkinateoriat. Olin nuorena hoikka ja tosi kaunis, mutta minua ei lähestytty oikeastaan koskaan. Kolmekymppisiin mennessä minulla oli ollut muutama surkea seurusteluyritys joissa mies ei rakastanut minua vaan petti. Sitten erakoiduin 10 vuodeksi ja kun tulin 40-vuotiaana taas esiin, niin miehiä oikein kuhisi ympärillä. Eikä kyse ollut mistään parikymppisistä kolleista (he eivät ole vonganneet minua kyllä koskaan) vaan 35-50 vuotiaista normaaleista miehistä jotka etsivät vakavaa suhdetta. Useimmat olivat eronneita ja joko lapset tehtynä tai eivät halunneet lapsia. 

Paras vienti mulla on ehdottomasti siis ollut 40-vuotiaasta ylöspäin. En tiedä koska loppuu. Nyt olen 46 ja seurustellut 5 vuotta eli en enää flirttiin samalla tavalla vastaa mutta selkeästi sitä olisi edelleen tarjolla.

En itsekään ymmärrä tätä, koska tuntuu ihan järjenvastaiselta. Mutta en valita :)

Niinpä! Kunpa naiset ymmärtäisivät, miten hyvässä asemassa ovat. Nainen kuin nainen saa parisuhteen vähällä vaivalla.

No siis lähinnä saavat helposti miehen joka tyhjentää lastinsa tähän emäntään kun paineet kasvaa liian suureksi. Ei miehet näistä vanhoista ruusuista paljoa muuta halua kuin patjan paineiden purkuun.

Luitko sen viestin, johon vastasin? Kirjoittajahan sanoi, että parisuhdetta haluavia miehiä tulvii ovista ja ikkunoista päälle nelikymppisenäkin.

Eiköhän tämä ole ihan selvää, että näin se todellisuudessa on. Tottakai miehissä on sinkkuja myös ja suurin osa heistä on ihan tavallisia parisuhdetta toivovia miehiä. Toki sinne joku seksinnälkäinen nuorukainen tai 40v pelimies mahtuu sekaan, mutta kyllä niitä ihan tavallisia parisuhdemiehiä on silti suurinosa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän