Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri eronnut 42-vuotias nainen. En tiennyt, että vientiä olisi edelleen näin mielettömästi.

Vierailija
30.09.2022 |

Latasin Tinderin lähinnä mielenkiinnosta ja ajattelin, että ehkä vaan juttelen siellä jonkun ikäiseni kanssa. En osannut odottaa, että varsinkin parikymppistä miesseuraa riittäisi vaikka joka illalle, oman ikäistäkin ihan kivasti. Melkein toivon, että olisin eronnut jo pari vuotta sitten.

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kertapanoja kyllä saa helposti, myös nuorilta miehiltä. Vakavan suhteen löytäminen voi olla haastavampaa.

Vierailija
2/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parikymppiset nyt ei ainakaan sulta muuta halua kuin pelkän yhden viikonlopun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kertapanoja kyllä saa helposti, myös nuorilta miehiltä. Vakavan suhteen löytäminen voi olla haastavampaa.

Vakavan suhteen löytäminen Tinderistä on vaikeaa ihan iästä riippumatta. Pari vuotta ollut siellä on/off, laarinpohjia kaivellaan. N28

Vierailija
4/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eiköhän seksiseuraa saa jos on ok näköinen. Itse jos nyt eroaisin, niin tuskin saisin edes seksiseuraa koska olen reippaasti ylipainoinen. Kasvoilta ihan ok,  mutta kroppa ei. 

Vierailija
5/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne parikymppiset nyt ei ainakaan sulta muuta halua kuin pelkän yhden viikonlopun.

Niin? Mitä ajattelit minun haluavan heistä? Filosofista keskusteluseuraa?

Vierailija
6/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täälllä juuri ole toitotettu, että halutakseen seksiä naisen on tunnettava aitoa kiintymystä ja mielenkiintoa miehen persoonaan, ja että varsinkin miehen tulee tuntea näitä naista kohtaan. Luuletko että tämä toteutuu näiden tinder-matchien kohdalla?

Vierailija
7/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on valmiita antamaan sinulle helpotusta. Tämä on miehen ominaisuus.

Vierailija
8/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa mies ei tyrkkypimpsaa haluaisi

Vierailija
9/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin viiskymppisenä nettitreffeiltä seuraa ja vastauksia tuli todella paljon, myös ikäisiltäni ok miehiltä. Joten ei huolta.

Vierailija
10/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täälllä juuri ole toitotettu, että halutakseen seksiä naisen on tunnettava aitoa kiintymystä ja mielenkiintoa miehen persoonaan, ja että varsinkin miehen tulee tuntea näitä naista kohtaan. Luuletko että tämä toteutuu näiden tinder-matchien kohdalla?

Voi höpönassu, kaikkea tyhmää sinäkin menet uskomaan.

Vierailija
11/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta!

Vierailija
12/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne vain katsomaan kuinka incelit ulisee. Varma reaktio, kuin Pavlovin koirat.

Vierailija
13/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo nuoret miehet ihan vakipanoa hakevat. Ei niille riitä yksi viikonloppu mun kanssa. Haluavat lisää... Mutta vaikea on löytää mitään muuta kuin seksiä. Omanikäiset miehet ovat yleensä ylipainoisia, alkoholiongelmaisia, passiivisia tms n40

Vierailija
14/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas nainen ei pyöri tinderissä

mies54v

Vierailija
15/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo nuoret miehet ihan vakipanoa hakevat. Ei niille riitä yksi viikonloppu mun kanssa. Haluavat lisää... Mutta vaikea on löytää mitään muuta kuin seksiä. Omanikäiset miehet ovat yleensä ylipainoisia, alkoholiongelmaisia, passiivisia tms n40

On niitä muunlaisiakin. Minua ovat lähestyneet normaalipainoiset miehet, ei yksikään ylipainoinen. Olen kyllä itse hoikka, jos sillä olisi merkitystä..

Vierailija
16/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämäni paras seksielämä keski-ikäisenä, sekä vakiintuneessa suhteessa että irtosuhteissa. Valinnanvaraa on, ja pahimmat estot on karistettu. N48

Vierailija
17/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta 46v ja kyllä ukkoja piisaisi joka lähtöön ilman Tinderiäkin

Vierailija
18/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eiköhän seksiseuraa saa jos on ok näköinen. Itse jos nyt eroaisin, niin tuskin saisin edes seksiseuraa koska olen reippaasti ylipainoinen. Kasvoilta ihan ok,  mutta kroppa ei. 

Mä olen 120-kiloinen lyhyt nainen, lähes 50 v. ja aina löytyy seksiseuraa jos sitä haluaa. 

Vierailija
19/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 120-kiloinen lyhyt nainen, lähes 50 v. ja aina löytyy seksiseuraa jos sitä haluaa. 

No kiva sulle. Itse kun olin ylipainoinen sinkku niin ei todellakaan löytynyt seuraa aina kun halusin. 

Vierailija
20/167 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v nainen ja löysin tinderistä pari vuotta nuoremman miehen. Yhteen muuttoa jo puuhataan. Seksi parempaa kuin ikinä aikaisemmissa suhteissa ja molemmat lapsettomia (eikä lapsia haluta) = rahaa ja aikaa riittää harrastuksiin ja yhdessäoloon. Ihan parasta aikaa elämässä, vaikka kateelliset täällä muuta huutelee.

You go woman!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi