Olen juuri eronnut 42-vuotias nainen. En tiennyt, että vientiä olisi edelleen näin mielettömästi.
Latasin Tinderin lähinnä mielenkiinnosta ja ajattelin, että ehkä vaan juttelen siellä jonkun ikäiseni kanssa. En osannut odottaa, että varsinkin parikymppistä miesseuraa riittäisi vaikka joka illalle, oman ikäistäkin ihan kivasti. Melkein toivon, että olisin eronnut jo pari vuotta sitten.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa vaan mies joka jaksaa painaa kaksi tuntia putkeen (toki minäkin teen osani), ja saan kymmeniä kokovartalo-orgasmeja. Nämä rojujen tyhjentelijät saa etsiä jonkun parikymppisen jonka kanssa leikkiä seksin harrastamista.
N39
Nyt on taas jutut sitä tasoa että pakko kysyä: oletko ikinä edes harrastanut seksiä miehen kanssa? Tai yleensäkään kenenkään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ennenkin tän johonkin ketjuun kertonut mutta antaa mennä taas. Musta ei nuorempana ollut kiinnostunut kukaan. Jotain parin kuukauden seurusteluyrityksiä oli mutta aina ne kuivui. Perheen perustin ekan miehen kanssa jolle kelpasin. No, noista lähtökohdista tuskin mikään ihme että se liitto päättyi eroon. Olin 35-vuotias kahden pienen lapsen äiti erotessani ja hämmästyksekseni totesin olevani deittirintamalla todella suosittu. Siis todella suosittu. Sain tuhansia ja tuhansia yhteydenottoja. Miestä olisi ollut tulossa ovista ja ikkunoista, yhtään liioittelematta. Päädyin parisuhteeseen itseäni muutaman vuoden nuoremman (ja lapsettoman) miehen kanssa, suhde jatkuu edelleen, muutama vuosi nyt takana. Ihmeellisiä juttuja.
Ei ihmeellistä, vaan ihan normaalia. Nainen kuin nainen saa helposti parisuhteen.
Nuorena naisena en saanut.
Olisit saanut, mutta et vain noteerannut/ollut kiinnostunut sinua lähestyvistä miehistä.
Ei. Juurihan mä kerroin että perustin perheen ekan miehen kanssa jolle kelpasin. Olin epätoivoinen.
Tinder viimeinen naula tämän kansan ja valkoisen rodun tulevaisuudelle :D annetaan vaan suosiolla mulattien vallata tämä maa.
En kyllä katso kuin halveksuen yli 28vuotiaita naisia. Yh, ihan pahaa tekee ajatus vanhentuneen ja ryppyisen naisen kosketuksesta. T. Ylemmän tason mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kohta 46v ja kyllä ukkoja piisaisi joka lähtöön ilman Tinderiäkin
Mikä on salaisuutesi? Missä tilanteissa ukot sinua lähestyvät ja osoittavat kiinnostustaan, kun et siis ole Tinderissä?
Terveisin,
Nainen joka haluaisi oman ukonNo töiden ja harrastusten kautta, vanhoja työ/opiskelukavereita, ystävien kautta tulleita tuttuja jne. Toki illanvietoissa, vaikka en niissä juuri käykään kuin pari kertaa vuodessa. Nykyinen miesystäväni on vanha työkaveri vuodelta -96 :D
Ok, kiitos vastauksesta, vaikka siitä ei minun tapauksessani mitään hyötyä ollutkaan :D
Olen siis noita kaikkia kokeillut (työpaikka, ystäväpiiri, opiskelu), ja tuloksena oli 0 lähestymistä miehiltä. Mutta mukava kuulla että edes joku niitä lähestymisiä miehiltä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ennenkin tän johonkin ketjuun kertonut mutta antaa mennä taas. Musta ei nuorempana ollut kiinnostunut kukaan. Jotain parin kuukauden seurusteluyrityksiä oli mutta aina ne kuivui. Perheen perustin ekan miehen kanssa jolle kelpasin. No, noista lähtökohdista tuskin mikään ihme että se liitto päättyi eroon. Olin 35-vuotias kahden pienen lapsen äiti erotessani ja hämmästyksekseni totesin olevani deittirintamalla todella suosittu. Siis todella suosittu. Sain tuhansia ja tuhansia yhteydenottoja. Miestä olisi ollut tulossa ovista ja ikkunoista, yhtään liioittelematta. Päädyin parisuhteeseen itseäni muutaman vuoden nuoremman (ja lapsettoman) miehen kanssa, suhde jatkuu edelleen, muutama vuosi nyt takana. Ihmeellisiä juttuja.
Ei ihmeellistä, vaan ihan normaalia. Nainen kuin nainen saa helposti parisuhteen.
Nuorena naisena en saanut.
Olisit saanut, mutta et vain noteerannut/ollut kiinnostunut sinua lähestyvistä miehistä.
Ei. Juurihan mä kerroin että perustin perheen ekan miehen kanssa jolle kelpasin. Olin epätoivoinen.
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa vaan mies joka jaksaa painaa kaksi tuntia putkeen (toki minäkin teen osani), ja saan kymmeniä kokovartalo-orgasmeja. Nämä rojujen tyhjentelijät saa etsiä jonkun parikymppisen jonka kanssa leikkiä seksin harrastamista.
N39Nyt on taas jutut sitä tasoa että pakko kysyä: oletko ikinä edes harrastanut seksiä miehen kanssa? Tai yleensäkään kenenkään kanssa?
Jep! Opin saamaan emätinorgasmin vasta 38-vuotiaana ja nykyään olen ihan täysin seksihullu. Itseppä kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39Nyt on taas jutut sitä tasoa että pakko kysyä: oletko ikinä edes harrastanut seksiä miehen kanssa? Tai yleensäkään kenenkään kanssa?
Jep! Opin saamaan emätinorgasmin vasta 38-vuotiaana ja nykyään olen ihan täysin seksihullu. Itseppä kysyit.
Ok. Noi sun jutut vaan oli kuin jonkun teinitytön, joka ei ole oikeasti edes miestä kädestä koskaan pitänyt, puhumattakaan seksiä harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Naamalta olen uurteetoon, painoltani hoikka, pitkät hyväkuntoiset hiukset, hoikka vyötärö. Riittää kun astun ulos hymyillen aidoilla täyteläisiä punahuulillani, niin saapuu ensimmäinen jututtaja.
Yökerhoissa on tanssittajia, joiden ikähaarukka on 18-45!
En ole treffipalveluissa, pelkkä reaalielämäkin tarjoaa liikaa ehdokkaita,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on mennyt ihan päinvastoin kuin mitkään av-markkinateoriat. Olin nuorena hoikka ja tosi kaunis, mutta minua ei lähestytty oikeastaan koskaan. Kolmekymppisiin mennessä minulla oli ollut muutama surkea seurusteluyritys joissa mies ei rakastanut minua vaan petti. Sitten erakoiduin 10 vuodeksi ja kun tulin 40-vuotiaana taas esiin, niin miehiä oikein kuhisi ympärillä. Eikä kyse ollut mistään parikymppisistä kolleista (he eivät ole vonganneet minua kyllä koskaan) vaan 35-50 vuotiaista normaaleista miehistä jotka etsivät vakavaa suhdetta. Useimmat olivat eronneita ja joko lapset tehtynä tai eivät halunneet lapsia.
Paras vienti mulla on ehdottomasti siis ollut 40-vuotiaasta ylöspäin. En tiedä koska loppuu. Nyt olen 46 ja seurustellut 5 vuotta eli en enää flirttiin samalla tavalla vastaa mutta selkeästi sitä olisi edelleen tarjolla.
En itsekään ymmärrä tätä, koska tuntuu ihan järjenvastaiselta. Mutta en valita :)
Kuulostaa kyllä jotenkin vähän keksityltä. Mutta hienoa jos totta.
Niin, no kuten sanoin niin ihmettelen asiaa itsekin. Mutta kun sitä analysoin niin todennäköisesti olin nuorena jollain lailla kylmän ja ylijärkevän oloinen, koska olin estynyt ja pohdin koko ajan mitä kukakin ajattelee minusta. Keski-iässä olin rentoutunut, itsetunto parantunut enkä enää moisia miettinyt. Luultavasti nykyään katson itse enemmän ihmisiä silmiin, myös miehiä, ihan ilman taka-ajatuksia koska en tosiaan alkuun ajatellutkaan että he olisivat kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä. Mutta miehet saavat siitä vinkkiä lähestyä enemmän kuin olisivat ennen lähestyneet.
Toki olisin nuorena ja kauniina saanut seksiä varmasti lähes keneltä tahansa. Mutta se ei minua kiinnostanut ja romantiikkaa en saanut kun miehet eivät osanneet päättää vaan juoksivat muiden perässä. Nyt olisi tarjolla sekä romantiikkaa että seksiä, miehiltä jotka ovat valmiita asettumaan aloilleen.
Olen syntynyt 70-luvun puolella ja näkisittepä papereiden katsojien ilmeet.pitävät kolmikymppisenä.
Ja kolmikymppiset ovat syntyneet 1990..
Ne geenit..
Vierailija kirjoitti:
Kävin kokeilemassa Tinderiä tänä vuonna, ja sain tarpeekseni siitä todella nopeasti. Joo, kyllähän sieltä seksiä olisi saanut helpostikin, mutta se pelin henki oli vaan aivan uskomattoman tunnekylmää ja psykopaattista: miehille siellä näyttää kelpaavan mikä tahansa lämmin vartalo, jota voivat käyttää masturbointivälineenä.
Sain ihan taviksena tosiaan tykkäyksiä yllättävänkin komeilta ja tyylikkäiltä miehiltä, nuorista vanhoihin. Mutta se viestittely oli kyllä sellaista että nopeasti ja hyvin selvin sanoin minulle kerrottiin että seksiä odotetaan, ja heti ensi tapaamisella.
Koko homma alkoi kuvottamaan nopeasti, ja poistin profiilini tapaamatta ketään. En ole kiinnostunut olemaan pelkkä lihanpala johon miehet vuorotellen käyvät tekemässä tarpeensa.
N41
Ok, mutta sallithan sen kuitenkin meille jotka siitä nautimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on mennyt ihan päinvastoin kuin mitkään av-markkinateoriat. Olin nuorena hoikka ja tosi kaunis, mutta minua ei lähestytty oikeastaan koskaan. Kolmekymppisiin mennessä minulla oli ollut muutama surkea seurusteluyritys joissa mies ei rakastanut minua vaan petti. Sitten erakoiduin 10 vuodeksi ja kun tulin 40-vuotiaana taas esiin, niin miehiä oikein kuhisi ympärillä. Eikä kyse ollut mistään parikymppisistä kolleista (he eivät ole vonganneet minua kyllä koskaan) vaan 35-50 vuotiaista normaaleista miehistä jotka etsivät vakavaa suhdetta. Useimmat olivat eronneita ja joko lapset tehtynä tai eivät halunneet lapsia.
Paras vienti mulla on ehdottomasti siis ollut 40-vuotiaasta ylöspäin. En tiedä koska loppuu. Nyt olen 46 ja seurustellut 5 vuotta eli en enää flirttiin samalla tavalla vastaa mutta selkeästi sitä olisi edelleen tarjolla.
En itsekään ymmärrä tätä, koska tuntuu ihan järjenvastaiselta. Mutta en valita :)
Kuulostaa kyllä jotenkin vähän keksityltä. Mutta hienoa jos totta.
Niin, no kuten sanoin niin ihmettelen asiaa itsekin. Mutta kun sitä analysoin niin todennäköisesti olin nuorena jollain lailla kylmän ja ylijärkevän oloinen, koska olin estynyt ja pohdin koko ajan mitä kukakin ajattelee minusta. Keski-iässä olin rentoutunut, itsetunto parantunut enkä enää moisia miettinyt. Luultavasti nykyään katson itse enemmän ihmisiä silmiin, myös miehiä, ihan ilman taka-ajatuksia koska en tosiaan alkuun ajatellutkaan että he olisivat kiinnostuneita minusta romanttisessa mielessä. Mutta miehet saavat siitä vinkkiä lähestyä enemmän kuin olisivat ennen lähestyneet.
Toki olisin nuorena ja kauniina saanut seksiä varmasti lähes keneltä tahansa. Mutta se ei minua kiinnostanut ja romantiikkaa en saanut kun miehet eivät osanneet päättää vaan juoksivat muiden perässä. Nyt olisi tarjolla sekä romantiikkaa että seksiä, miehiltä jotka ovat valmiita asettumaan aloilleen.
Kävispä näin mullekin. Olen ollut koko ikäni todella epäsuosittu enkä vielä koskaan ole seurustellut. Olen tavallisen näköinen ja hoikka.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Naamalta olen uurteetoon, painoltani hoikka, pitkät hyväkuntoiset hiukset, hoikka vyötärö. Riittää kun astun ulos hymyillen aidoilla täyteläisiä punahuulillani, niin saapuu ensimmäinen jututtaja.
En ole treffipalveluissa, pelkkä reaalielämäkin tarjoaa liikaa ehdokkaita,
Mun pitäis kyllä tulla teille oppiin, teille siis jotka miehiä tuolla tavalla pyydystätte kymmenittäin, ilman että tinderiin tarvitsee edes mennä.
Tosielämän puolella miehet eivät minuun päin edes katso, olen kuin ilmaa. Tinderissä viestiä sen sijaan kyllä tulee, mutta vain ällötyksiltä.
N43
Vierailija kirjoitti:
En kyllä katso kuin halveksuen yli 28vuotiaita naisia. Yh, ihan pahaa tekee ajatus vanhentuneen ja ryppyisen naisen kosketuksesta. T. Ylemmän tason mies.
Olet varmasti vanhemman näköinen kuin minä. Minä olen 45. Jo sanoisin nimeni ja googlaisisit KÄSITTELEMÄTTÖMÄNÄ kuvani, niin kehuisit
En ole instatyrkky, jotka photoshoppaa kuvansa.
Olen leikkelemätön
, täyttelemätön ja piikittelemätön ja olen luonnossa jopa nuorekkaampi kuin kuvissa, koska minulla on ilmeikäs ja hymyilevä olemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on salaisuutesi? Missä tilanteissa ukot sinua lähestyvät ja osoittavat kiinnostustaan, kun et siis ole Tinderissä?
Terveisin,
Nainen joka haluaisi oman ukonNo töiden ja harrastusten kautta, vanhoja työ/opiskelukavereita, ystävien kautta tulleita tuttuja jne. Toki illanvietoissa, vaikka en niissä juuri käykään kuin pari kertaa vuodessa. Nykyinen miesystäväni on vanha työkaveri vuodelta -96 :D
Ok, kiitos vastauksesta, vaikka siitä ei minun tapauksessani mitään hyötyä ollutkaan :D
Olen siis noita kaikkia kokeillut (työpaikka, ystäväpiiri, opiskelu), ja tuloksena oli 0 lähestymistä miehiltä. Mutta mukava kuulla että edes joku niitä lähestymisiä miehiltä saa.
Mä olen kyllä lähestynyt aina itse, ja on lykästänytkin. Miksi nainen ei muka voisi lähestyä miestä?
Minullakin olis vientiä mutta en jaksa seurustella. Naiset on vaikea luonteisia eikä ne kerrot tunteistaan. Seksiä pihdataan ja sillä kiristävät lopulta mieheltä rahaa tai jotain muuta.
Eron jälkeinen menokausi vielä muistissa. Sitä ihmetteli yleensäkin että miten sitä vientiä riitti ja sutinoita oli. Tietty sekin edisti kun yleensäkin lähti ihmisten ilmoille ja kohtaamisia tuli. Oli prinssejä ja sammakoita koko siihen astisen elämän verran!
Muutaman vuoden jaksoin tapailla ja seurustella kun lapset olivat isällään vuoroviikoin. Lapsettomat viikot tein töitä ja seurustelin, jälkikäteen ajateltuna oli rankkaa. Olisi pitänyt eron jälkeen rauhoittua vain omaan itseen pidemmäksi aikaa. Mulla energia loppuikin miesten hyysäämiseen ja metsästykseen. Nyt tilanne hyvä ja rauhallinen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole treffipalveluissa, pelkkä reaalielämäkin tarjoaa liikaa ehdokkaita,Mun pitäis kyllä tulla teille oppiin, teille siis jotka miehiä tuolla tavalla pyydystätte kymmenittäin, ilman että tinderiin tarvitsee edes mennä.
Tosielämän puolella miehet eivät minuun päin edes katso, olen kuin ilmaa. Tinderissä viestiä sen sijaan kyllä tulee, mutta vain ällötyksiltä.
N43
Oletko yleensä positiivinen ? Hymyillä kannattaa aina, jos hymyilet niin aivot lähettävät hyvänolontunnetta ja sen sellaista ja se alkaa muuttamaan sua viehättävämmäksi. Myös itsensähoito on tärkeää. Arvon antamista itselle.
Itse olen aina hoitanut itseni itse. Olen säilynyt tosi nuorekkaana varmaan sisukkuuden ja asenteenikin takia.
No töiden ja harrastusten kautta, vanhoja työ/opiskelukavereita, ystävien kautta tulleita tuttuja jne. Toki illanvietoissa, vaikka en niissä juuri käykään kuin pari kertaa vuodessa. Nykyinen miesystäväni on vanha työkaveri vuodelta -96 :D