Oletko naisten eliittiÀ: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on jopa kaksi farmaria, mutta en kyllÀ kuulu mihinkÀÀn eliittiin.
Et takuulla kuulukaan, koska farmari on tosi ruma auto.
Ihan kuin sillÀ farmariauton ulkonÀöllÀ olis jotain vÀliÀ. Sinne saa kuitenkin harrastusvÀlineet kerralla sisÀÀn
Eli ennenkuin farmariautoja oli keksitty niin kukaan ei kuulunut eliittiin? Kökkö trolli.
Hauskaa kuinka totuus nÀyttÀÀ todella satuttavan joitakin. Tulee mieleen ne mgot... jotakin miehet, jotka vÀittÀvÀt etteivÀt tarvitse parisuhdetta, mutta kummasti silti puhuvat siitÀ :)
EliittisiÀ ryhmiÀ on useita, mutta ilmeisesti tÀssÀ painotettiin naisena olemisen eliittiÀ.
Kuka sen mÀÀrittelee ja miten se mÀÀritellÀÀn? Liittyykö siihen vain biologia vai ehkÀ sosiaalinen, poliittinen ja taloudellinen asema.
Miksi ap valitsi juuri kaksi lasta?
Muuten kyllÀ mutta meillÀ on vain yksi lapsi. Asutaan eliittialueella joten ehkÀ se osaltaan kompensoi.
Kuulun elittiin, vaikka asunto onkin kerrostalossa, auto on muuta kuin farkku ja koirat on kissoja.
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pÀÀsylle. EihÀn tuossa ole mitÀÀn eliittiÀ! Tuo on sitÀ kun on luovuttanut tÀysin itsensÀ keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Ei kyllÀ nykyÀÀn ole mikÀÀn keskinkertainen elÀmÀ laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Aviopuoliso, 300m2 ok talo, kaksi lasta ja kaksi autoa. Koiria ja kaupunkiasunto. Korkeakoulututkinto ja vakivirka. PitkÀt hiukset ja normaalipaino ja hyvÀ terveys. MitÀ muita haluaisit tietÀÀ?
Koira ei pudota sinua kokonaan eliitistÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on kriteerit.
Olemme koulutettuja, yht vuositulot 140ke, yhdessÀ 26v, 4 lasta. EliittiÀ tuskin mutta tÀyspÀinen rakastava suurperhe, lastenlapsiakin jo. TÀrkein seikka mielestÀni
SillÀ ei ole mitÀÀn merkitystÀ "eliittinÀ" ettÀ vain 1 lapsista on yhteinen. EikÀ sillÀ ettÀ farmarin sijaan on uusi sedan ja pari vuotta vanha hatchback. Liisattuja kun ovat. EikÀ sillÀ ettÀ asumme jo 3. itselle suunnitellussa ja rakennetussa okt:ssa ja lomatalomme on etelÀ-Euroopassa
EhkÀ noilla ulkoisilla seikoilla on ap:lle jotain merkitystÀ.
Save the children blaa v.. tu mitÀ paskaa. MitÀs siitÀ ettÀ on joutunut törkeyksien kohteeksi. NiistÀ muuten lapsetkin kÀrsii, esim. rahaongelmista. Ihan ihme hymistelyÀ.
MÀ olen köyhÀstÀ duunariperheestÀ lÀhtöisin ja omakin perhe oli köyhÀ lasten ollessa pieniÀ. TörkeyksiÀ en ymmÀrrÀ, mitÀ tarkoitat?
Kovalla työllÀ pÀÀsty eteenpÀin elÀmÀssÀ. Lapset on tÀyspÀisiÀ eivÀtkÀ kÀrsineet niukasta lapsuudesta. PÀinvastoin, oppivat rahan arvon ja nyt 30-40 vuotiaina heillÀ onkin jo omaosuutta, hyvÀ tulot ja vauras elÀmÀ.
ed
En sitten ole, puuttuu se farmariauto ja ajan Mersulla.
Minulla on kaksi lasta kahden eri miehen kanssa, en ole naimisissa enkÀ ole koskaan ollutkaan, asutaan vuokralla kerrostalossa ja pihalla on tÀllÀkin hetkellÀ poliisiauto naapurien takia.
VielĂ€kö tĂ€nĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ naisen onnistuminen mitataan miehen kautta?đ€Łđ€Š
Nope. Yksi aikuinen lapsi edellisen miehen kanssa, kerrostalo-osake, vain retkeilyauto, ei koiraakaan.
KyllÀ, ja sitten erosin. Nyt olen onnellinen ja mustelmaton yh.
Eronnut, itsenÀinen, 2 lasta saman posssun kanssa, ei autoa, kerrostalokÀmppÀ, pelkkÀÀ raatamista koko elÀmÀ.
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kö tĂ€nĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ naisen onnistuminen mitataan miehen kautta?đ€Łđ€Š
Valitettavan usein nÀköjÀÀn.
Kolme lasta, omakotitalo, koira (ei sentÀÀn kultainennoutaja, hyi olkoon!), sÀleaita ja kaksi farmaria sekÀ yksi sedan.
Kaikki muu on mutta vanha auto, en todellakaan ole eliittiÀ.
Kaikki muut on, mutta se mies lÀks, jÀtti kaksi lasta, farmariauton vm 1999 ja omakotitalon vm 1983 sekÀ tietenkin minut vm 1978.
Olen siis eliittiÀ?
Melkein olin, ennen. Erona se, ettÀ vain yksi yhteinen lapsi. NykyÀÀn en tiedÀ, kun asutaan rivarissa ja on yksi tavallinen henkilöauto...