Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jopa kaksi farmaria, mutta en kyllä kuulu mihinkään eliittiin.
Et takuulla kuulukaan, koska farmari on tosi ruma auto.
Ihan kuin sillä farmariauton ulkonäöllä olis jotain väliä. Sinne saa kuitenkin harrastusvälineet kerralla sisään
Eli ennenkuin farmariautoja oli keksitty niin kukaan ei kuulunut eliittiin? Kökkö trolli.
Hauskaa kuinka totuus näyttää todella satuttavan joitakin. Tulee mieleen ne mgot... jotakin miehet, jotka väittävät etteivät tarvitse parisuhdetta, mutta kummasti silti puhuvat siitä :)
Eliittisiä ryhmiä on useita, mutta ilmeisesti tässä painotettiin naisena olemisen eliittiä.
Kuka sen määrittelee ja miten se määritellään? Liittyykö siihen vain biologia vai ehkä sosiaalinen, poliittinen ja taloudellinen asema.
Miksi ap valitsi juuri kaksi lasta?
Muuten kyllä mutta meillä on vain yksi lapsi. Asutaan eliittialueella joten ehkä se osaltaan kompensoi.
Kuulun elittiin, vaikka asunto onkin kerrostalossa, auto on muuta kuin farkku ja koirat on kissoja.
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pääsylle. Eihän tuossa ole mitään eliittiä! Tuo on sitä kun on luovuttanut täysin itsensä keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Ei kyllä nykyään ole mikään keskinkertainen elämä laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Aviopuoliso, 300m2 ok talo, kaksi lasta ja kaksi autoa. Koiria ja kaupunkiasunto. Korkeakoulututkinto ja vakivirka. Pitkät hiukset ja normaalipaino ja hyvä terveys. Mitä muita haluaisit tietää?
Koira ei pudota sinua kokonaan eliitistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on kriteerit.
Olemme koulutettuja, yht vuositulot 140ke, yhdessä 26v, 4 lasta. Eliittiä tuskin mutta täyspäinen rakastava suurperhe, lastenlapsiakin jo. Tärkein seikka mielestäni
Sillä ei ole mitään merkitystä "eliittinä" että vain 1 lapsista on yhteinen. Eikä sillä että farmarin sijaan on uusi sedan ja pari vuotta vanha hatchback. Liisattuja kun ovat. Eikä sillä että asumme jo 3. itselle suunnitellussa ja rakennetussa okt:ssa ja lomatalomme on etelä-Euroopassa
Ehkä noilla ulkoisilla seikoilla on ap:lle jotain merkitystä.
Save the children blaa v.. tu mitä paskaa. Mitäs siitä että on joutunut törkeyksien kohteeksi. Niistä muuten lapsetkin kärsii, esim. rahaongelmista. Ihan ihme hymistelyä.
Mä olen köyhästä duunariperheestä lähtöisin ja omakin perhe oli köyhä lasten ollessa pieniä. Törkeyksiä en ymmärrä, mitä tarkoitat?
Kovalla työllä päästy eteenpäin elämässä. Lapset on täyspäisiä eivätkä kärsineet niukasta lapsuudesta. Päinvastoin, oppivat rahan arvon ja nyt 30-40 vuotiaina heillä onkin jo omaosuutta, hyvä tulot ja vauras elämä.
ed
En sitten ole, puuttuu se farmariauto ja ajan Mersulla.
Minulla on kaksi lasta kahden eri miehen kanssa, en ole naimisissa enkä ole koskaan ollutkaan, asutaan vuokralla kerrostalossa ja pihalla on tälläkin hetkellä poliisiauto naapurien takia.
Vieläkö tänä päivänä naisen onnistuminen mitataan miehen kautta?🤣🤦
Nope. Yksi aikuinen lapsi edellisen miehen kanssa, kerrostalo-osake, vain retkeilyauto, ei koiraakaan.
Kyllä, ja sitten erosin. Nyt olen onnellinen ja mustelmaton yh.
Eronnut, itsenäinen, 2 lasta saman posssun kanssa, ei autoa, kerrostalokämppä, pelkkää raatamista koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tänä päivänä naisen onnistuminen mitataan miehen kautta?🤣🤦
Valitettavan usein näköjään.
Kolme lasta, omakotitalo, koira (ei sentään kultainennoutaja, hyi olkoon!), säleaita ja kaksi farmaria sekä yksi sedan.
Kaikki muu on mutta vanha auto, en todellakaan ole eliittiä.
Kaikki muut on, mutta se mies läks, jätti kaksi lasta, farmariauton vm 1999 ja omakotitalon vm 1983 sekä tietenkin minut vm 1978.
Olen siis eliittiä?
Melkein olin, ennen. Erona se, että vain yksi yhteinen lapsi. Nykyään en tiedä, kun asutaan rivarissa ja on yksi tavallinen henkilöauto...